SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 9% gewijzigd door Dven op 15-07-2014 08:01:08 ]"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
WIJ ZIJN JAPAN WIJ ZIJN DE BESTEquote:Nederland tegen Japan opnieuw onderuit
Japan heeft vanavond in de wedstrijd tegen Nederland zijn allereerste punt van deze Haarlemse Honkbalweek tegengekregen. Daarmee kwam een einde aan 26 innings waarin de Japanse honkballers hun tegenstander op de nul wisten te houden. Ondanks het tegenpunt bleef de formatie van manager Tatsuya Yoshinami wel ongeslagen. Na een cruciale beslissing in de negende inning bleef Oranje met lege handen: 1-3.
was NL niet WK onlangs? 1 keer geweest die honkbalweek, wat een saaie sport, gelukkig was er genoeg drank en eten.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 08:46 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
WIJ ZIJN JAPAN WIJ ZIJN DE BESTE
Heb je die show wel eens gezien dat Bourdain gaat kijken bij honkbal in Japan?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 08:49 schreef Tarado het volgende:
[..]
was NL niet WK onlangs? 1 keer geweest die honkbalweek, wat een saaie sport, gelukkig was er genoeg drank en eten.
Volgens mij wel ja. Al zal dat minder kansrijk worden door het wegvallen van alle Antillenquote:Op dinsdag 15 juli 2014 08:49 schreef Tarado het volgende:
[..]
was NL niet WK onlangs? 1 keer geweest die honkbalweek, wat een saaie sport, gelukkig was er genoeg drank en eten.
Nee, moeite waard?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 08:51 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Heb je die show wel eens gezien dat Bourdain gaat kijken bij honkbal in Japan?![]()
Je bent zelf de moeite waard.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 08:57 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Bourdain is altijd de moeite waard.
Pedaalgodquote:
Ik ben zijn aartsvijand sinds mijn oorlogsverklaring welke echter door miscommunicatie van stand gekomen is.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 09:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Werd je soms geen vriend genoemd door Knut?
Wat tragisch, zeg. Wil je je er verder over uit wijden of ligt het je te gevoelig?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 09:16 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik ben zijn aartsvijand sinds mijn oorlogsverklaring welke echter door miscommunicatie van stand gekomen is.
Ik praat niet meer met hemquote:Op dinsdag 15 juli 2014 09:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat tragisch, zeg. Wil je je er verder over uit wijden of ligt het je te gevoelig?
Jullie gayfriendrelatie was toch al kinderachtig dus dit lijkt me een positieve ontwikkeling.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 09:18 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik praat niet meer met hem
TRV / Welk land zou jij absoluut nooit betreden?
Dit zal wel een tijdje op mijn maag liggen.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 09:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat tragisch, zeg. Wil je je er verder over uit wijden of ligt het je te gevoelig?
Ter verdedigingquote:Op dinsdag 15 juli 2014 09:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jullie gayfriendrelatie was toch al kinderachtig dus dit lijkt me een positieve ontwikkeling.
Waarom ben je de optie vergeten: Marokko?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 09:19 schreef Dven het volgende:
[..]
Ter verdediging
TRV / In welk land wil jij absoluut NIET op vakantie gaan?
Ik wilde mijn goede vriend smoofie niet tegen de borst stuiten.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 09:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Waarom ben je de optie vergeten: Marokko?
Bel snel de normale glazenwasser dan kan je lachen.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 10:33 schreef Ajacied422 het volgende:
Er staat een Marokkaan buiten met glazenwasspullen, ik vertrouw hem niet.
Dude. Hanoi naar Luang Prabang duurt 30 tot 40 uurquote:Op dinsdag 15 juli 2014 10:34 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Bel snel de normale glazenwasser dan kan je lachen.
Gelukkig begint hij aan de overkant. Misschien ga ik mijn raam opendoen als hij bij mijn raam staat op een ladder.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 10:34 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Makedonijaquote:Op dinsdag 15 juli 2014 09:24 schreef Dven het volgende:
Misschien moet ik uiteindelijk maar tevreden zijn. Japan past toch meer bij Macedonie.
[ afbeelding ]
Tijd bij de grens en kutwegen waarschijnlijk. Over die 250 km Luang Prabang - Luang Namtha deden wij ook 12 uur. 4 uur lang 10km per uur max. Dan schiet t niet op.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 10:36 schreef Saind het volgende:
[..]
Dude. Hanoi naar Luang Prabang duurt 30 tot 40 uur
Wat is daarmee dan
Waar zijn jullie Laos ingekomen?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 10:40 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Tijd bij de grens en kutwegen waarschijnlijk. Over die 250 km Luang Prabang - Luang Namtha deden wij ook 12 uur. 4 uur lang 10km per uur max. Dan schiet t niet op.
Waar stopt die bus nog meer? Er is daar ergens een plaats vanaf waar het echt geniaal schijnt te zijn om met de boot naar luang prabang af te zakken. Duurt ook lang maar dat is in ieder geval meer genieten dan in zo'n schijtbus.
Als hij langskomt zet ik mijn raam open en speel ik het Geert Wildersfragment af. Hopelijk wordt hij dan agressief zodat ik geld kan eisen.,quote:Op dinsdag 15 juli 2014 10:34 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Goed meer wel.quote:
Dit is beter dan in het stadion al zijn ze wel wat lawaaiigquote:Op dinsdag 15 juli 2014 08:57 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Bourdain is altijd de moeite waard.
Hoe verliep het laatste contact met de schoonbroer eigenlijk.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 10:47 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dit is beter dan in het stadion al zijn ze wel wat lawaaiig
Einde van de aflevering zit ie nog in het stadionquote:Op dinsdag 15 juli 2014 10:47 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik heb niets meer van hem vernomen sinds Brazilië eruit lagquote:Op dinsdag 15 juli 2014 10:47 schreef Dven het volgende:
[..]
Hoe verliep het laatste contact met de schoonbroer eigenlijk.
Geen bericht is goed bericht zeggen we maarquote:Op dinsdag 15 juli 2014 10:48 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik heb niets meer van hem vernomen sinds Brazilië eruit lag
Jepquote:
m'n schoonmoeder de schat belde nog wel na de uitschakeling door Argentinië om te vragen of het goed met me ging, ze kijken er daar toch wat anders tegen aan.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 10:49 schreef Dven het volgende:
[..]
Geen bericht is goed bericht zeggen we maar
Hoe gaat het met de euros?quote:
Berat is topquote:Op dinsdag 15 juli 2014 10:53 schreef Doublepain het volgende:
Alleen jammer dat er aan de andere kant kanjer Albanië ligt, maar dat is niet anders.
Mooi toch om te weten dat je zelf aan de goede kant van het leven staatquote:Op dinsdag 15 juli 2014 10:53 schreef Doublepain het volgende:
Alleen jammer dat er aan de andere kant kanjer Albanië ligt, maar dat is niet anders.
Geen idee hoeveel geld ik nog heb eigenlijk.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 10:54 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Hoe gaat het met de euros?
Anders nog een optie om te vliegen misschien. Zie dat er een directe vlucht is Hanoi - Luang Prabang voor 130. Dat zou ik sowieso al geen geld vinden voor niet 30 uur in een bus, maar als je daar paar van die boekingskantoren binnenloopt kan het waarschijnlijk nog wel iets goedkoper. Wij betaalden toen de helft van de prijs op skyscanner.
zeker alleen minder om te weten dat ze langzaam komen en stuk voor stuk mooi land stelen.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 10:55 schreef Dven het volgende:
[..]
Mooi toch om te weten dat je zelf aan de goede kant van het leven staat
Ohrid is ook in opgang, veel Nederlanders vooral komen daar.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 10:54 schreef Saind het volgende:
[..]
Berat is top
Sunshine hostel in Ohrid is ook top
Albanese volkspolitiek ja.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 10:57 schreef Doublepain het volgende:
[..]
zeker alleen minder om te weten dat ze langzaam komen en stuk voor stuk mooi land stelen.
Jup. Het is ook de tijd inderdaad. Zo'n bus zou ik nog wel overwegen als ik echt een jaar op reis ben, dan telt iedere euro en je hebt toch tijd zat. Maar in relatief korte vakantie eigenlijk zonde om je 30 uur lang te irriteren terwijl je met 10kmh door de nacht rolt.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 10:56 schreef Saind het volgende:
[..]
Geen idee hoeveel geld ik nog heb eigenlijk.
Ik zag die vlucht ook ja. Denk wel dat we het doen. Extra dag tijd in Laos en geen kutbus
Straks ff reisbureau opzoeken
Net de Wk finale gekeken![]()
Ben kapot moe ook, trein van Hue naar Hanoi was weer zwaar
Vind het stiekem wel zuur als ik daar ben en Nederlands rondom mij hoorquote:Op dinsdag 15 juli 2014 10:58 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ohrid is ook in opgang, veel Nederlanders vooral komen daar.
Ga je bowlen in Luang Prabang?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 10:56 schreef Saind het volgende:
[..]
Geen idee hoeveel geld ik nog heb eigenlijk.
Ik zag die vlucht ook ja. Denk wel dat we het doen. Extra dag tijd in Laos en geen kutbus
Straks ff reisbureau opzoeken
Net de Wk finale gekeken![]()
Ben kapot moe ook, trein van Hue naar Hanoi was weer zwaar
Dus dat. Er wordt ook aangeraden om via Vientiane naar LPB te gaan, die weg rechtstreeks moet écht een hel zijnquote:Op dinsdag 15 juli 2014 10:59 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Jup. Het is ook de tijd inderdaad. Zo'n bus zou ik nog wel overwegen als ik echt een jaar op reis ben, dan telt iedere euro en je hebt toch tijd zat. Maar in relatief korte vakantie eigenlijk zonde om je 30 uur lang te irriteren terwijl je met 10kmh door de nacht rolt.
Ik heb er toen geen gezien daarquote:Op dinsdag 15 juli 2014 10:59 schreef Dven het volgende:
[..]
Vind het stiekem wel zuur als ik daar ben en Nederlands rondom mij hoor
Nee, bowlenquote:
quote:Op dinsdag 15 juli 2014 11:03 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Nee, bowlen![]()
In Laos mag je na 24:00 geen alcohol meer schenken tenzij er een sportieve activiteit mee gemoeid is. Na 24:00 is de bowlingbaan van Luang prabang AAN![]()
![]()
Komt ook maar mondjesmaat voor. Maar wel in opkomst. Bulgarije laten ze gelukkig buiten Sunny Beach links liggen. Op de verdwaalde reiziger na danquote:
Vientiane - Luang Prabang duurt ook al 10-12 uur, maar je kan er op de helft wel nog uit in Vang Vieng.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 11:02 schreef Saind het volgende:
[..]
Dus dat. Er wordt ook aangeraden om via Vientiane naar LPB te gaan, die weg rechtstreeks moet écht een hel zijn
Punt is dat we die etappe dan twee keer rijdenquote:Op dinsdag 15 juli 2014 11:04 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Vientiane - Luang Prabang duurt ook al 10-12 uur, maar je kan er op de helft wel nog uit in Vang Vieng.
Ja precies. Dus Hanoi - LP door de lucht - Vang Vieng - Vientiane - Bangkokquote:Op dinsdag 15 juli 2014 11:07 schreef Saind het volgende:
[..]
Punt is dat we die etappe dan twee keer rijden
Denk dat we Vientiane overslaan, horen we alleen maar slechte dingen over. Mss Chiang mai ff aandoen ipv Vientiane dusquote:Op dinsdag 15 juli 2014 11:08 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ja precies. Dus Hanoi - LP door de lucht - Vang Vieng - Vientiane - Bangkok
Hoe ga je daar naartoe dan? Is ook een eind hoor..quote:Op dinsdag 15 juli 2014 11:11 schreef Saind het volgende:
[..]
Denk dat we Vientiane overslaan, horen we alleen maar slechte dingen over. Mss Chiang mai ff aandoen ipv Vientiane dus
Weten we nog niet. We kunne ook nog die islands aandoen en van daar naar Bangkok. We weten gewoon niet zo goed wat te doen in Laos afgezien van Prabang en Vang Vieng. Namtha duurt te langquote:Op dinsdag 15 juli 2014 11:15 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Hoe ga je daar naartoe dan? Is ook een eind hoor..
En die verhalen hoorden wij ook ja over Vientiane. Het heeft zeker niet zoveel sights als andere steden, maar wel gewoon relaxte stad. Goed eten. Boulevard. Paar watervallen enzo in de buurt. Niks mis mee man.
4000 islands is echt top en enorm goedkoop. Als je daar naartoe gaat heb ik wel een aanrader voor je.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 11:16 schreef Saind het volgende:
[..]
Weten we nog niet. We kunne ook nog die islands aandoen en van daar naar Bangkok. We weten gewoon niet zo goed wat te doen in Laos afgezien van Prabang en Vang Vieng. Namtha duurt te lang
Je vond het zelf op geen enkel moment genant worden?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 03:35 schreef johannes_vermeer het volgende:
GGMM reageerde om onbegrijpelijke redenen met op mijn filmpje.
Hallo Rene.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 11:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je vond het zelf op geen enkel moment genant worden?
Saind kan dit beamenquote:
De ultieme trollenquote:Op dinsdag 15 juli 2014 11:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Altijd weer die vuile teringweermannen
Iets verder naar rechts kijkenquote:
Hoi An was mooiquote:Op dinsdag 15 juli 2014 11:41 schreef Dven het volgende:
[..]
Iets verder naar rechts kijken
Even wat anders : Zijn daar nu ook nog mooie steden?
Ziet er al beter uit ja. Al vermoed ik dat de kleinere steden / dorpen sowieso beter te doen zijn.quote:
Niet gek. Denk dat ik ook maar eens een reisje die kant op ga maken. Toch nog een stukje onontgonnen gebied. Voor mij dan.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 11:48 schreef Saind het volgende:
100 meter verderop is het wel mooi hier trouwens. Grote vijver met een pagode in het midden.
[ afbeelding ]
Sfeertje wel:quote:Op dinsdag 15 juli 2014 10:47 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hallo Knut.quote:
Knut vind ik een echte 'Roderick'quote:Op dinsdag 15 juli 2014 11:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hallo Knut.
Ik blijf het jammer vinden dat ik je echte naam niet ken, dat maakt dit toch een stuk minder persoonlijk.
Daar krijg ik een 40-45 gevoel vanquote:
Mooi hoor!quote:Op dinsdag 15 juli 2014 11:48 schreef Saind het volgende:
100 meter verderop is het wel mooi hier trouwens. Grote vijver met een pagode in het midden.
[ afbeelding ]
quote:
Balthazar. Of stiekem heet hij ook echt gewoon Knut.quote:
Waar hebben ze onfatsoenlijke namen dan?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 11:59 schreef Tarado het volgende:
[..]dat hebben zijn ouders hem niet aangedaan denk ik, geboren in Zeeland, daar hebben ze meestal wel degelijke namen
Valentijnquote:Op dinsdag 15 juli 2014 11:59 schreef Dven het volgende:
[..]
Balthazar. Of stiekem heet hij ook echt gewoon Knut.
Valentijn Driesquote:
Bij Knut stel ik me ook echt een Knut voor, zo een Zweeds-achtige gozer met blond haarquote:Op dinsdag 15 juli 2014 11:59 schreef Dven het volgende:
[..]
Balthazar. Of stiekem heet hij ook echt gewoon Knut.
In de randstad wordt er toch wel meer geëxperimenteerdquote:Op dinsdag 15 juli 2014 12:00 schreef Dven het volgende:
[..]
Waar hebben ze onfatsoenlijke namen dan?
VictordeVikingquote:Op dinsdag 15 juli 2014 12:01 schreef Karina het volgende:
[..]
Bij Knut stel ik me ook echt een Knut voor, zo een Zweeds-achtige gozer met blond haar
Jij heet toch niet echt Rene? Ik dacht dat Johannes gewoon iets had verzonnen.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 11:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hallo Knut.
Ik blijf het jammer vinden dat ik je echte naam niet ken, dat maakt dit toch een stuk minder persoonlijk.
Mijn moeder heeft ons allemaal de beginletter D gegeven. En allemaal 2 lettergrepen.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 12:03 schreef Tarado het volgende:
[..]
In de randstad wordt er toch wel meer geëxperimenteerd
Beetje Grunge uitspreken voor nog heftiger indruk.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 12:04 schreef Karina het volgende:
[..]
Victor is wel een prima naam. De overwinnaar.
Jean-Francoisquote:
Dat schijnt te horen bij Clarences.quote:
Cees-Janquote:
En spreek je het dan uit als Sees of Kees?quote:
Sees. Net als Dévènquote:Op dinsdag 15 juli 2014 12:29 schreef Karina het volgende:
[..]
En spreek je het dan uit als Sees of Kees?
Ik heb trouwens de ARD opstaan met de ontvangst van het Duitse elftalKolere wat een mensen.
Keesquote:Op dinsdag 15 juli 2014 12:29 schreef Karina het volgende:
[..]
En spreek je het dan uit als Sees of Kees?
Ik heb trouwens de ARD opstaan met de ontvangst van het Duitse elftalKolere wat een mensen.
Al met al hebben we het van de 163 niet slecht gedaan.quote:Van de 9 deelnemers die de finale tussen Duitsland en Argentinië hadden voorspeld,
waren er 6 die daarbij Duitsland ook als Wereldkampioen hadden ingevuld.
De uiteindelijke poulewinnaar had daarnaast als enige ook nog Brazilië op plaats 4 getipt.
Alle winnaars van harte gefeliciteerd!
De welverdiende envelop krijgen jullie binnen enkele dagen uitgereikt.
Nee, ik lachte me sufquote:Op dinsdag 15 juli 2014 11:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je vond het zelf op geen enkel moment genant worden?
Minder deelnemers graag, nu kwamen er debiele uitslagen uit.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 12:40 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Al met al hebben we het van de 163 niet slecht gedaan.
147 Team Johannes
Bedankt voor het mee doen!
Over 2 jaar doen we gewoon weer mee, toch? We zullen ons moeten revancheren!!!1!1!
Als één blok achter #Teamjohannes
Wat een lul is dat.quote:
Inmiddels heeft hij die post verwijderd uit angst voor represailles.quote:#TeamJohannes
Over 2 jaar is het EK hork, natuurlijk zijn er dan minder deelnemers11!!quote:Op dinsdag 15 juli 2014 12:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Minder deelnemers graag, nu kwamen er debiele uitslagen uit.
Je bent weer erg grappig vandaag.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 12:42 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Over 2 jaar is het EK hork, natuurlijk zijn er dan minder deelnemers11!!
Waarom heb je me niet geappt? Ik hoek die gast dit dat.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 12:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wat een lul is dat.
Hij heeft gisteren het volgende gepost:
[..]
Inmiddels heeft hij die post verwijderd uit angst voor represailles.
wat een waardeloze gozer zegquote:Op dinsdag 15 juli 2014 12:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wat een lul is dat.
Hij heeft gisteren het volgende gepost:
[..]
Inmiddels heeft hij die post verwijderd uit angst voor represailles.
Spijtig.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 12:40 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Al met al hebben we het van de 163 niet slecht gedaan.
147 Team Johannes
Bedankt voor het mee doen!
Over 2 jaar doen we gewoon weer mee, toch? We zullen ons moeten revancheren!!!1!1!
Als één blok achter #Teamjohannes
?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 12:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Omdat je nu wel iets te doen hebt?
Gewoon de FOK! Knokploeg een keer langs laten komen.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 12:42 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Waarom heb je me niet geappt? Ik hoek die gast dit dat.
We geven de top 3 van de Eredivisietoto sowieso een wildcard.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 12:42 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Spijtig.
#TeamJohannes op FOK! heeft wel gewonnen. Volgend jaar gaan we strenger selecteren op voetbalkennis.
Ek 2016 heeft meer deelnemersquote:Op dinsdag 15 juli 2014 12:42 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Over 2 jaar is het EK hork, natuurlijk zijn er dan minder deelnemers11!!
GGMM zal zich thuisvoelenquote:Op dinsdag 15 juli 2014 12:43 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ek 2016 heeft meer deelnemers
Dat gaat echt 1 groot kneuzenfestival worden.
Epische titanenstrijd afgelopen seizoen. Hopelijk dit seizoen beter.quote:Johannes_vermeer - 185
Ajacied422 - 184
Al de tweede keer dat ik gewonnen heb bij Eredivisie toto doen #expertquote:Op dinsdag 15 juli 2014 12:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Epische titanenstrijd afgelopen seizoen. Hopelijk dit seizoen beter.
Ik vergeet altijd in te vullenquote:Op dinsdag 15 juli 2014 12:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Al de tweede keer dat ik gewonnen heb bij Eredivisie toto doen #expert
Dat is logisch.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 12:46 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik vergeet altijd in te vullenJa dan kun je nooit winnen natuurlijk.
Van de 306 wedstrijden is zo'n eindresultaat wel redelijk. Komend jaar het maar opschroeven.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 12:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Al de tweede keer dat ik gewonnen heb bij Eredivisie toto doen #expert
quote:EK 2016 telt meer deelnemers: van 16 naar 24
Het Eurpoees Kampioenschap van 2016 zal meer deelnemers bevatten. Dat liet Michel Platini, voorzitter van de UEFA voetbalbond, weten op de officiële website. ''Het gaat niet ten koste van de kwaliteit.''
Al enige tijd wordt er gesproken over de verandering van het aantal deelnemers aan het EK. ''Ik denk dat het goed is om uit te breiden van 16 naar 24 landen. Er komen dan acht goede teams bij. Kwaliteit is geen probleem'', zo sprak de voorzitter van de UEFA. Hij ziet eigenlijk alleen maar voordelen:
Misschien mag Bale nu ook een keer.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 12:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ze vonden het zo zielig dat België nooit mee kon doen.
Of Bulgarije.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 12:49 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Misschien mag Bale nu ook een keer.
xoxoquote:
Ik ook. Jammer dat GGMM mijn melkgebruik de laatste tijd zo hekelt.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 12:50 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Met wat melk zou ik hier als een adelaar tegenop vliegen
[ afbeelding ]
Waarom een adelaar. Ik zou het juist als een steenbok trotseren alsof er geen hoogteverschillen lagen daar waar de melk door mijn lichaam zou gieren zichzelf vermengende met mijn bloed.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 12:50 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Met wat melk zou ik hier als een adelaar tegenop vliegen
[ afbeelding ]
Bedankt nogquote:Op dinsdag 15 juli 2014 12:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik ook. Jammer dat GGMM mijn melkgebruik de laatste tijd zo hekelt.
GGMM is tegen alle vormen van doping en hij heeft logischerwijs moeite met de ontdekking van dit supermiddel.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 12:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik ook. Jammer dat GGMM mijn melkgebruik de laatste tijd zo hekelt.
Graag gedaan, ik heb de piano onlangs weer bespeeld, na wat oefening denk ik wel een ode aan jou te kunnen spelen.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 12:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Waarom een adelaar. Ik zou het juist als een steenbok trotseren alsof er geen hoogteverschillen lagen daar waar de melk door mijn lichaam zou gieren zichzelf vermengende met mijn bloed.
[..]
Bedankt nog
Weet je ook eens hoe die bagagedrager aanvoelt.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 12:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Epische titanenstrijd afgelopen seizoen. Hopelijk dit seizoen beter.
Omdat het anders lastig wordt voor Engeland om zich te kwalificeren.quote:
Nee. Die gaan zich nooit kwalificerenquote:
Als hij uit wraak maar geen zure melk aan zijn vissen voert.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 12:52 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
GGMM is tegen alle vormen van doping en hij heeft logischerwijs moeite met de ontdekking van dit supermiddel.
Niet staren anders word je kaalgeschoren.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 12:50 schreef Karina het volgende:
[..]![]()
Ik ga zo weer wat doen. Zit nog steeds naar die duitsers te kijken
Wat te denken van JR z'n zielige gedrag.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 12:53 schreef Ajacied422 het volgende:
GGMM zijn hetze tegen wielrennen is treurig.
Ik ga de tour vandaag boycotten als protest tegen GGMM zijn verschrikkelijke bewind.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 12:53 schreef Ajacied422 het volgende:
GGMM zijn hetze tegen wielrennen is treurig.
Jammer, je was van harte welkom in het TDF / Rustdag #1 topic.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 12:55 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ga de tour vandaag boycotten als protest tegen GGMM zijn verschrikkelijke bewind.
quote:Op dinsdag 15 juli 2014 12:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Jammer, je was van harte welkom in het TDF / Rustdag #1 topic.
Laatst zaten we bij een etappe en pas in het vierde topic was er een mod online om de boel te reeksen.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 12:58 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Om heel eerlijk te zijn ben ik nog steeds boos vanwege het niet selecteren van Johannes als tour-mod.
Dat slaat echt helemaal nergens op.
Godverdomme ik voel de woede weer opborrelen. Ik ga even een paperclipketting uit elkaar trekken.
Kano heeft zo weinig wielerkennis dat hij laatst Lollerkowski aanzag voor Terpstra. Ik denk dat zelfs Ducrot nog minder moeite heeft om 2 renners uit elkaar te houden.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 13:00 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Laatst zaten we bij een etappe en pas in het vierde topic was er een mod online om de boel te reeksen.
En die mod was dan nog wel Ambrosiusgod, niet eens een TDF mod.
Toen kreeg zelfs ik een woedeaanval, het valt niet mee getuige te zijn van zoveel onrecht.
D'n Loller is gemakkelijk te herkennen.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 13:01 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Kano heeft zo weinig wielerkennis dat hij laatst Lollerkowski aanzag voor Terpstra. Ik denk dat zelfs Ducrot nog minder moeite heeft om 2 renners uit elkaar te houden.
Had jij de WK poule gewonnen?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 12:55 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ga de tour vandaag boycotten als protest tegen GGMM zijn verschrikkelijke bewind.
Hij beweerde dat wat ik op de fiets presteerde met melk op wielertechnisch gezien niks voorsteldequote:Op dinsdag 15 juli 2014 13:01 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Kano heeft zo weinig wielerkennis dat hij laatst Lollerkowski aanzag voor Terpstra. Ik denk dat zelfs Ducrot nog minder moeite heeft om 2 renners uit elkaar te houden.
Eindstand FOK! WK poolquote:
Ook heb je aangetoond dat je bereid bent jezelf weg te cijferen voor het team indien nodig en weer op de voorgrond te treden zodra je dit verdiend had.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 13:04 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Eindstand FOK! WK pool
Uiteraard. Ik moet het helaas enkel met de eer doen maar ik heb mijn VBL-modschap wel kracht bij kunnen zetten.
HAHAHAquote:Op dinsdag 15 juli 2014 13:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hij beweerde dat wat ik op de fiets presteerde met melk op wielertechnisch gezien niks voorstelde
C'est un scandale!quote:Op dinsdag 15 juli 2014 13:00 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Laatst zaten we bij een etappe en pas in het vierde topic was er een mod online om de boel te reeksen.
En die mod was dan nog wel Ambrosiusgod, niet eens een TDF mod.
Toen kreeg zelfs ik een woedeaanval, het valt niet mee getuige te zijn van zoveel onrecht.
Niets mis mee.quote:Consumer prices in Bulgaria dropped by 1.4% in H1 2014, shows data of the National Statistics Institute (NSI).
Compared to June 2013, prices this June decreased by 1.9%.
In June 2014 prices of food and soft drinks dropped by 1.2%, those of alcohol and tobacco – by 0.1%. Garments and shoes were by 0.4% cheaper, transport cost 1% less.
In the non-food segment, tourist services posted most significant rise – they were by 10.3% more expensive. Hotel prices rose by 3.9%. Entertainment prices increased by 3.2%. - See more at: http://www.novinite.com/a(...)sthash.hs73LWYX.dpuf
Ik weet dat sommige mensen meer moeite hebben met die rol op de voorgrond. Ik neem de Mourinho rol een beetje op mij. De druk van de schouders van andere halen door mijzelf ten allen tijde in het middelpunt te zetten.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 13:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ook heb je aangetoond dat je bereid bent jezelf weg te cijferen voor het team indien nodig en weer op de voorgrond te treden zodra je dit verdiend had.
Reageer eens op mn dm.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 13:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
WIR SIND ALLE WELTMEISTER
Best een prima feestje daar. Leuke muziek en alles.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 13:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
WIR SIND ALLE WELTMEISTER
Ik ook.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 13:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik was haast vergeten dat jij moderator was.
Jeetje, wat ging je doen?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 13:15 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik heb pas nog door je dorp gefietst maar zag je niet.
Johannes verzint nooit wat. Die is bloedserieus altijd.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 12:03 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Jij heet toch niet echt Rene? Ik dacht dat Johannes gewoon iets had verzonnen.
Nou ja, oke dat kan...quote:
quote:Op dinsdag 15 juli 2014 13:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Johannes verzint nooit wat. Die is bloedserieus altijd.
[..]
Nou ja, oke dat kan...
Netjesquote:Op dinsdag 15 juli 2014 13:04 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Eindstand FOK! WK pool
Uiteraard. Ik moet het helaas enkel met de eer doen maar ik heb mijn VBL-modschap wel kracht bij kunnen zetten.
Waarom?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 13:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
René snijdt nu zijn polsen door.
Zoveel mensen zijn er niet meer bij elkaar geweest in Berlijn sinds 1933quote:Op dinsdag 15 juli 2014 13:08 schreef Karina het volgende:
[..]
Best een prima feestje daar. Leuke muziek en alles.
quote:Op dinsdag 15 juli 2014 13:22 schreef Tarado het volgende:
[..]
Zoveel mensen zijn er niet meer bij elkaar geweest in Berlijn sinds 1933
Love parade dit datquote:Op dinsdag 15 juli 2014 13:22 schreef Tarado het volgende:
[..]
Zoveel mensen zijn er niet meer bij elkaar geweest in Berlijn sinds 1933
Lelijk shirtquote:
Je shirt is te groot.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 13:28 schreef Dven het volgende:
Toen al duidelijk dat ik talent had
[ afbeelding ]
*Ik ben te klein.quote:
Bal afschermen op 5-jarige leeftijd. Duidelijk talent.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 13:30 schreef Tarado het volgende:
geen van drieën gaat voor de bal, die middelste heeft zijn ogen dicht, dat zal Dven wel zijn
Hopelijk heeft mijn dochter meer gelukquote:Op dinsdag 15 juli 2014 13:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Met groeihormonen had je doorgebroken. Helaas had Barcelona Messi al in de gelederen.
Denken dat ik die talentloze knakker in het midden benquote:Op dinsdag 15 juli 2014 13:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat is dat in je bek? Kauwgum? Pillen? Doping?
Prima, als je het maar niet in het LIVETOPIC, of CLUBTOPIC doet.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 13:26 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dan ga ik vanaf nu CONSTANT plaatjes van haar posten
[ afbeelding ]
OKE GGMM. Ik vind DIT een VREEMDE post moet IK eerlijk ZEGGEN.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 13:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
Prima, als je het maar niet in het LIVETOPIC, of CLUBTOPIC doet.
Of welk TOPIC waar het off-topic is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gelukkig kom ik nooit in een CLUBTOPIC en doe ik dit ook zelden in een LIVETOPIC.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 13:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar als Johannes een bepaalde overtreding met blessure niet aan zag komen en hij zich hierover verbaasd in het livetopic en hij post dan een plaatje waarin Jessica Alba hetzelfde overkomt, zoals deze:quote:Op dinsdag 15 juli 2014 13:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 15 juli 2014 13:42 schreef Tarado het volgende:
Wel netjes van je dat je het in een spoiler zetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Overdag maar welquote:Op dinsdag 15 juli 2014 13:45 schreef Karina het volgende:
[..]
Wel netjes van je dat je het in een spoiler zet
Waarom slaat hij zichzelf steeds in het gezicht met een verrekijker.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 13:46 schreef Karina het volgende:
Oh ik heb nog een filmtip, Dead Snow 2topshow.
[ afbeelding ]
Al is dit geloof ik uit 1.
Toch zag ik de tetten bovenaan in de pagina. Wel goede.quote:
Tja het is een zombie he? Die doen gekke dingenquote:Op dinsdag 15 juli 2014 13:47 schreef Dven het volgende:
[..]
Waarom slaat hij zichzelf steeds in het gezicht met een verrekijker.
Bedankt voor je mening!!quote:Op dinsdag 15 juli 2014 13:44 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar als Johannes een bepaalde overtreding met blessure niet aan zag komen en hij zich hierover verbaasd in het livetopic en hij post dan een plaatje waarin Jessica Alba hetzelfde overkomt, zoals deze:
[ afbeelding ]
Dan vind ik dat niet offtopic. Dat wegmodden zou een grote fout zijn.
Ik zit op het puntje van m'n stoel; onthul!!quote:Op dinsdag 15 juli 2014 13:01 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik weet het argument waarom Johannes geen mod mag worden, volgens GGMM dan.
Bakvis.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 13:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik zit op het puntje van m'n stoel; onthul!!
Ga je nog op vakantie rene?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 13:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik zit op het puntje van m'n stoel; onthul!!
Gekke jongen is Nickgod toch ookquote:Op dinsdag 15 juli 2014 13:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
René snijdt nu zijn polsen door.
twitter:Nikinho23 twitterde op maandag 14-07-2014 om 23:20:18Is dat Joran van der sloot met het blauwe shirt aan linksboven op de foto??? http://t.co/IY2amAnznL reageer retweet
cijfertjes nog een beetje op kunnen krikken?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 14:06 schreef Ajacied422 het volgende:
Momenteel ontkaf ik boeken en ruim ik schoolrotzooi op. Groetjes.
Is dat een goedkope straatprostituee op die achtergrond foto?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 14:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Gekke jongen is Nickgod toch ooktwitter:Nikinho23 twitterde op maandag 14-07-2014 om 23:20:18Is dat Joran van der sloot met het blauwe shirt aan linksboven op de foto??? http://t.co/IY2amAnznL reageer retweet
Met 0 onvoldoendes over en maar twee cijfers onder de 6.0quote:Op dinsdag 15 juli 2014 14:07 schreef Typisch het volgende:
[..]
cijfertjes nog een beetje op kunnen krikken?
Goedzo Stinho.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 14:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Met 0 onvoldoendes over en maar twee cijfers onder de 6.0
Jep.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 14:11 schreef Typisch het volgende:
[..]
Goedzo Stinho.
HAVO 5 volgend jaar toch?
Zorgen dat je dagen wat voller zitten. Merk ik zelf ook afgelopen weken, geen eens tijd en zin om te FOK!en vaak.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 14:12 schreef Ajacied422 het volgende:
Gewoon wat minder fokken en dan lukt het wel
Vooral laatste periode bij HAVO4 is erg kut en veel.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 14:12 schreef Typisch het volgende:
[..]
Zorgen dat je dagen wat voller zitten. Merk ik zelf ook afgelopen weken, geen eens tijd en zin om te FOK!en vaak.
Leren plannen is de oplossing. Maar de meeste mensen leren dat nooit of ergens ver in hun vervolgstudie.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 14:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vooral laatste periode bij HAVO4 is erg kut en veel.
Ach, ik vind het nu wel vermakelijk om iedereen te horen schreeuwen te kankeren op de docenten terwijl het ook grotendeels van jou moet komen.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 14:14 schreef Typisch het volgende:
[..]
Leren plannen is de oplossing. Maar de meeste mensen leren dat nooit of ergens ver in hun vervolgstudie.
Terwijl jij van die 2 uur ook nog 119 minuten FM speelde.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 14:17 schreef Ajacied422 het volgende:
Kijk, ik maak een PO voor Geschiedenis binnen 2 uur en heb een 7.6. De ander doet er 100 uur over en haalt een 5.3.
Zeker.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 14:24 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Terwijl jij van die 2 uur ook nog 119 minuten FM speelde.
Knut. Die Zwitser met een motor in zijn fiets is afgestapt.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 14:24 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Terwijl jij van die 2 uur ook nog 119 minuten FM speelde.
CANCE?????quote:Op dinsdag 15 juli 2014 14:26 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Knut. Die Zwitser met een motor in zijn fiets is afgestapt.
quote:Op dinsdag 15 juli 2014 14:26 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Knut. Die Zwitser met een motor in zijn fiets is afgestapt.
Breng meteen worstenbroodjes mee voor mijquote:Op dinsdag 15 juli 2014 14:31 schreef Ajacied422 het volgende:
Godverdomme, koffie is op. Nu moet ik naar de winkel.
Tot straks
Trek je je juichpak aanquote:Op dinsdag 15 juli 2014 14:32 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Breng meteen worstenbroodjes mee voor mij
http://www.biciciclismo.c(...)ha.asp?loc=&id=73395quote:
Geen idee man.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 14:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Is de serie Black Sails wat zover jij weet?
Nee, niet meegenomen.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 14:32 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Breng meteen worstenbroodjes mee voor mij
Ja. Vikings ook al afgerondquote:Op dinsdag 15 juli 2014 14:50 schreef Typisch het volgende:
[..]
Geen idee man.
Weer op zoek naar een nieuwe dan?
Sukkel ben jequote:Op dinsdag 15 juli 2014 14:51 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik ben de motivatie verloren voor Breaking Bad.
Groetjes.
Ga drugs gebruiken zodat je je meer met de serie kunt identificeren.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 14:51 schreef Ajacied422 het volgende:
Groetjes.
Ah, die moet ik ook nog kijken.quote:
Gewoon doorkijken, het wordt wel weer leuk.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 14:51 schreef Ajacied422 het volgende:
Groetjes.
Misschien heeft hij net "The Fly" episode gezien..quote:Op dinsdag 15 juli 2014 14:54 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Gewoon doorkijken, het wordt wel weer leuk.
Ik had ook zoiets van wat moet ik met die biker dude bullshit, maar vind het toch best wel vermakelijk. Niet erg hoogstaand maar dat hoeft voor mij ook niet altijd.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 14:54 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik snap de hele SoA hype niet. 1 van de weinige series die ik echt niet uit heb kunnen zitten.
Enige episode die ik in 2 delen heb gekeken, ik snap dat je soms fillers nodig hebt maar die was gewoon heel kut.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 14:55 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Misschien heeft hij net "The Fly" episode gezien..
Het idee trekt en boeit mij ook weinig, maar dat heb ik ook bij Breaking bad.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 14:54 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik snap de hele SoA hype niet. 1 van de weinige series die ik echt niet uit heb kunnen zitten.
Fringe nog niet. Het voelde uiteindelijk toch iets teveel alsof alle afleveringen los van elkaar stondenquote:Op dinsdag 15 juli 2014 14:53 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ah, die moet ik ook nog kijken.
Na de zomer is er pas weer tijd voor series tho.
Fringe al afgerond?
Sherlock? Suits? Sons of Anarchy?
Of gewoon Lost natuurlijk.
Die moet ik ook nog kijken. Sterker nog, het is mij verplicht daar nog aan te beginnen.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 14:56 schreef Ajacied422 het volgende:
House of Cards kijk je ook wel teringsnel af.
quote:Op dinsdag 15 juli 2014 14:56 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het idee trekt en boeit mij ook weinig, maar dat heb ik ook bij Breaking bad.
[..]
Fringe nog niet. Het voelde uiteindelijk toch iets teveel alsof alle afleveringen los van elkaar stonden.
Bij SoA begon het me tegen te staan dat het een serie was, als je begrijpt wat ik bedoel. Als in: aflvering 1 er is een probleem. aflevering 2 oooooow shit het gaat helemaal fout. aflevering 3, tieten en schieten en alles is goed. Aflevering 4, repeat.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 14:55 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik had ook zoiets van wat moet ik met die biker dude bullshit, maar vind het toch best wel vermakelijk. Niet erg hoogstaand maar dat hoeft voor mij ook niet altijd.
Doctor Who is ook tof trouwens. Zeker voor LR, die series er zo snel doorheen knalt.
Dat onderwerp lijkt mij niet boeiendquote:Op dinsdag 15 juli 2014 14:56 schreef Ajacied422 het volgende:
House of Cards kijk je ook wel teringsnel af.
5 seizoenen maar.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 14:57 schreef Ajacied422 het volgende:
misschien is dit een vrij idiote vraag maar hoe kan je bij zo'n klein verhaal een zo lang durende serie maken van BB
Terminaal ziek en hij maakt drugs. En dat 9 seizoenen, ik snap het nieeeet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |