wat een waardeloze gozer zegquote:Op dinsdag 15 juli 2014 12:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wat een lul is dat.
Hij heeft gisteren het volgende gepost:
[..]
Inmiddels heeft hij die post verwijderd uit angst voor represailles.
Spijtig.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 12:40 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Al met al hebben we het van de 163 niet slecht gedaan.
147 Team Johannes
Bedankt voor het mee doen!
Over 2 jaar doen we gewoon weer mee, toch? We zullen ons moeten revancheren!!!1!1!
Als één blok achter #Teamjohannes
?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 12:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Omdat je nu wel iets te doen hebt?
Gewoon de FOK! Knokploeg een keer langs laten komen.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 12:42 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Waarom heb je me niet geappt? Ik hoek die gast dit dat.
We geven de top 3 van de Eredivisietoto sowieso een wildcard.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 12:42 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Spijtig.
#TeamJohannes op FOK! heeft wel gewonnen. Volgend jaar gaan we strenger selecteren op voetbalkennis.
Ek 2016 heeft meer deelnemersquote:Op dinsdag 15 juli 2014 12:42 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Over 2 jaar is het EK hork, natuurlijk zijn er dan minder deelnemers11!!
GGMM zal zich thuisvoelenquote:Op dinsdag 15 juli 2014 12:43 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ek 2016 heeft meer deelnemers
Dat gaat echt 1 groot kneuzenfestival worden.
Epische titanenstrijd afgelopen seizoen. Hopelijk dit seizoen beter.quote:Johannes_vermeer - 185
Ajacied422 - 184
Al de tweede keer dat ik gewonnen heb bij Eredivisie toto doen #expertquote:Op dinsdag 15 juli 2014 12:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Epische titanenstrijd afgelopen seizoen. Hopelijk dit seizoen beter.
Ik vergeet altijd in te vullenquote:Op dinsdag 15 juli 2014 12:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Al de tweede keer dat ik gewonnen heb bij Eredivisie toto doen #expert
Dat is logisch.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 12:46 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik vergeet altijd in te vullenJa dan kun je nooit winnen natuurlijk.
Van de 306 wedstrijden is zo'n eindresultaat wel redelijk. Komend jaar het maar opschroeven.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 12:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Al de tweede keer dat ik gewonnen heb bij Eredivisie toto doen #expert
quote:EK 2016 telt meer deelnemers: van 16 naar 24
Het Eurpoees Kampioenschap van 2016 zal meer deelnemers bevatten. Dat liet Michel Platini, voorzitter van de UEFA voetbalbond, weten op de officiële website. ''Het gaat niet ten koste van de kwaliteit.''
Al enige tijd wordt er gesproken over de verandering van het aantal deelnemers aan het EK. ''Ik denk dat het goed is om uit te breiden van 16 naar 24 landen. Er komen dan acht goede teams bij. Kwaliteit is geen probleem'', zo sprak de voorzitter van de UEFA. Hij ziet eigenlijk alleen maar voordelen:
Misschien mag Bale nu ook een keer.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 12:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ze vonden het zo zielig dat België nooit mee kon doen.
Of Bulgarije.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 12:49 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Misschien mag Bale nu ook een keer.
xoxoquote:
Ik ook. Jammer dat GGMM mijn melkgebruik de laatste tijd zo hekelt.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 12:50 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Met wat melk zou ik hier als een adelaar tegenop vliegen
[ afbeelding ]
Waarom een adelaar. Ik zou het juist als een steenbok trotseren alsof er geen hoogteverschillen lagen daar waar de melk door mijn lichaam zou gieren zichzelf vermengende met mijn bloed.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 12:50 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Met wat melk zou ik hier als een adelaar tegenop vliegen
[ afbeelding ]
Bedankt nogquote:Op dinsdag 15 juli 2014 12:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik ook. Jammer dat GGMM mijn melkgebruik de laatste tijd zo hekelt.
GGMM is tegen alle vormen van doping en hij heeft logischerwijs moeite met de ontdekking van dit supermiddel.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 12:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik ook. Jammer dat GGMM mijn melkgebruik de laatste tijd zo hekelt.
Graag gedaan, ik heb de piano onlangs weer bespeeld, na wat oefening denk ik wel een ode aan jou te kunnen spelen.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 12:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Waarom een adelaar. Ik zou het juist als een steenbok trotseren alsof er geen hoogteverschillen lagen daar waar de melk door mijn lichaam zou gieren zichzelf vermengende met mijn bloed.
[..]
Bedankt nog
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |