Mijn moeder heeft ons allemaal de beginletter D gegeven. En allemaal 2 lettergrepen.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 12:03 schreef Tarado het volgende:
[..]
In de randstad wordt er toch wel meer geëxperimenteerd
Beetje Grunge uitspreken voor nog heftiger indruk.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 12:04 schreef Karina het volgende:
[..]
Victor is wel een prima naam. De overwinnaar.
Jean-Francoisquote:
Dat schijnt te horen bij Clarences.quote:
Cees-Janquote:
En spreek je het dan uit als Sees of Kees?quote:
Sees. Net als Dévènquote:Op dinsdag 15 juli 2014 12:29 schreef Karina het volgende:
[..]
En spreek je het dan uit als Sees of Kees?
Ik heb trouwens de ARD opstaan met de ontvangst van het Duitse elftalKolere wat een mensen.
Keesquote:Op dinsdag 15 juli 2014 12:29 schreef Karina het volgende:
[..]
En spreek je het dan uit als Sees of Kees?
Ik heb trouwens de ARD opstaan met de ontvangst van het Duitse elftalKolere wat een mensen.
Al met al hebben we het van de 163 niet slecht gedaan.quote:Van de 9 deelnemers die de finale tussen Duitsland en Argentinië hadden voorspeld,
waren er 6 die daarbij Duitsland ook als Wereldkampioen hadden ingevuld.
De uiteindelijke poulewinnaar had daarnaast als enige ook nog Brazilië op plaats 4 getipt.
Alle winnaars van harte gefeliciteerd!
De welverdiende envelop krijgen jullie binnen enkele dagen uitgereikt.
Nee, ik lachte me sufquote:Op dinsdag 15 juli 2014 11:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je vond het zelf op geen enkel moment genant worden?
Minder deelnemers graag, nu kwamen er debiele uitslagen uit.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 12:40 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Al met al hebben we het van de 163 niet slecht gedaan.
147 Team Johannes
Bedankt voor het mee doen!
Over 2 jaar doen we gewoon weer mee, toch? We zullen ons moeten revancheren!!!1!1!
Als één blok achter #Teamjohannes
Wat een lul is dat.quote:
Inmiddels heeft hij die post verwijderd uit angst voor represailles.quote:#TeamJohannes
Over 2 jaar is het EK hork, natuurlijk zijn er dan minder deelnemers11!!quote:Op dinsdag 15 juli 2014 12:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Minder deelnemers graag, nu kwamen er debiele uitslagen uit.
Je bent weer erg grappig vandaag.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 12:42 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Over 2 jaar is het EK hork, natuurlijk zijn er dan minder deelnemers11!!
Waarom heb je me niet geappt? Ik hoek die gast dit dat.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 12:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wat een lul is dat.
Hij heeft gisteren het volgende gepost:
[..]
Inmiddels heeft hij die post verwijderd uit angst voor represailles.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |