Iets verder naar rechts kijkenquote:
Hoi An was mooiquote:Op dinsdag 15 juli 2014 11:41 schreef Dven het volgende:
[..]
Iets verder naar rechts kijken
Even wat anders : Zijn daar nu ook nog mooie steden?
Ziet er al beter uit ja. Al vermoed ik dat de kleinere steden / dorpen sowieso beter te doen zijn.quote:
Niet gek. Denk dat ik ook maar eens een reisje die kant op ga maken. Toch nog een stukje onontgonnen gebied. Voor mij dan.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 11:48 schreef Saind het volgende:
100 meter verderop is het wel mooi hier trouwens. Grote vijver met een pagode in het midden.
[ afbeelding ]
Sfeertje wel:quote:Op dinsdag 15 juli 2014 10:47 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dit is beter dan in het stadion al zijn ze wel wat lawaaiig
Hallo Knut.quote:
Knut vind ik een echte 'Roderick'quote:Op dinsdag 15 juli 2014 11:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hallo Knut.
Ik blijf het jammer vinden dat ik je echte naam niet ken, dat maakt dit toch een stuk minder persoonlijk.
Daar krijg ik een 40-45 gevoel vanquote:
Mooi hoor!quote:Op dinsdag 15 juli 2014 11:48 schreef Saind het volgende:
100 meter verderop is het wel mooi hier trouwens. Grote vijver met een pagode in het midden.
[ afbeelding ]
quote:
Balthazar. Of stiekem heet hij ook echt gewoon Knut.quote:
Waar hebben ze onfatsoenlijke namen dan?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 11:59 schreef Tarado het volgende:
[..]dat hebben zijn ouders hem niet aangedaan denk ik, geboren in Zeeland, daar hebben ze meestal wel degelijke namen
Valentijnquote:Op dinsdag 15 juli 2014 11:59 schreef Dven het volgende:
[..]
Balthazar. Of stiekem heet hij ook echt gewoon Knut.
Valentijn Driesquote:
Bij Knut stel ik me ook echt een Knut voor, zo een Zweeds-achtige gozer met blond haarquote:Op dinsdag 15 juli 2014 11:59 schreef Dven het volgende:
[..]
Balthazar. Of stiekem heet hij ook echt gewoon Knut.
In de randstad wordt er toch wel meer geëxperimenteerdquote:Op dinsdag 15 juli 2014 12:00 schreef Dven het volgende:
[..]
Waar hebben ze onfatsoenlijke namen dan?
VictordeVikingquote:Op dinsdag 15 juli 2014 12:01 schreef Karina het volgende:
[..]
Bij Knut stel ik me ook echt een Knut voor, zo een Zweeds-achtige gozer met blond haar
Jij heet toch niet echt Rene? Ik dacht dat Johannes gewoon iets had verzonnen.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 11:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hallo Knut.
Ik blijf het jammer vinden dat ik je echte naam niet ken, dat maakt dit toch een stuk minder persoonlijk.
Mijn moeder heeft ons allemaal de beginletter D gegeven. En allemaal 2 lettergrepen.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 12:03 schreef Tarado het volgende:
[..]
In de randstad wordt er toch wel meer geëxperimenteerd
Beetje Grunge uitspreken voor nog heftiger indruk.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 12:04 schreef Karina het volgende:
[..]
Victor is wel een prima naam. De overwinnaar.
Jean-Francoisquote:
Dat schijnt te horen bij Clarences.quote:
Cees-Janquote:
En spreek je het dan uit als Sees of Kees?quote:
Sees. Net als Dévènquote:Op dinsdag 15 juli 2014 12:29 schreef Karina het volgende:
[..]
En spreek je het dan uit als Sees of Kees?
Ik heb trouwens de ARD opstaan met de ontvangst van het Duitse elftalKolere wat een mensen.
Keesquote:Op dinsdag 15 juli 2014 12:29 schreef Karina het volgende:
[..]
En spreek je het dan uit als Sees of Kees?
Ik heb trouwens de ARD opstaan met de ontvangst van het Duitse elftalKolere wat een mensen.
Al met al hebben we het van de 163 niet slecht gedaan.quote:Van de 9 deelnemers die de finale tussen Duitsland en Argentinië hadden voorspeld,
waren er 6 die daarbij Duitsland ook als Wereldkampioen hadden ingevuld.
De uiteindelijke poulewinnaar had daarnaast als enige ook nog Brazilië op plaats 4 getipt.
Alle winnaars van harte gefeliciteerd!
De welverdiende envelop krijgen jullie binnen enkele dagen uitgereikt.
Nee, ik lachte me sufquote:Op dinsdag 15 juli 2014 11:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je vond het zelf op geen enkel moment genant worden?
Minder deelnemers graag, nu kwamen er debiele uitslagen uit.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 12:40 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Al met al hebben we het van de 163 niet slecht gedaan.
147 Team Johannes
Bedankt voor het mee doen!
Over 2 jaar doen we gewoon weer mee, toch? We zullen ons moeten revancheren!!!1!1!
Als één blok achter #Teamjohannes
Wat een lul is dat.quote:
Inmiddels heeft hij die post verwijderd uit angst voor represailles.quote:#TeamJohannes
Over 2 jaar is het EK hork, natuurlijk zijn er dan minder deelnemers11!!quote:Op dinsdag 15 juli 2014 12:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Minder deelnemers graag, nu kwamen er debiele uitslagen uit.
Je bent weer erg grappig vandaag.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 12:42 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Over 2 jaar is het EK hork, natuurlijk zijn er dan minder deelnemers11!!
Waarom heb je me niet geappt? Ik hoek die gast dit dat.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 12:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wat een lul is dat.
Hij heeft gisteren het volgende gepost:
[..]
Inmiddels heeft hij die post verwijderd uit angst voor represailles.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |