Iets verder naar rechts kijkenquote:
Hoi An was mooiquote:Op dinsdag 15 juli 2014 11:41 schreef Dven het volgende:
[..]
Iets verder naar rechts kijken
Even wat anders : Zijn daar nu ook nog mooie steden?
Ziet er al beter uit ja. Al vermoed ik dat de kleinere steden / dorpen sowieso beter te doen zijn.quote:
Niet gek. Denk dat ik ook maar eens een reisje die kant op ga maken. Toch nog een stukje onontgonnen gebied. Voor mij dan.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 11:48 schreef Saind het volgende:
100 meter verderop is het wel mooi hier trouwens. Grote vijver met een pagode in het midden.
[ afbeelding ]
Sfeertje wel:quote:Op dinsdag 15 juli 2014 10:47 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dit is beter dan in het stadion al zijn ze wel wat lawaaiig
Hallo Knut.quote:
Knut vind ik een echte 'Roderick'quote:Op dinsdag 15 juli 2014 11:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hallo Knut.
Ik blijf het jammer vinden dat ik je echte naam niet ken, dat maakt dit toch een stuk minder persoonlijk.
Daar krijg ik een 40-45 gevoel vanquote:
Mooi hoor!quote:Op dinsdag 15 juli 2014 11:48 schreef Saind het volgende:
100 meter verderop is het wel mooi hier trouwens. Grote vijver met een pagode in het midden.
[ afbeelding ]
quote:
Balthazar. Of stiekem heet hij ook echt gewoon Knut.quote:
Waar hebben ze onfatsoenlijke namen dan?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 11:59 schreef Tarado het volgende:
[..]dat hebben zijn ouders hem niet aangedaan denk ik, geboren in Zeeland, daar hebben ze meestal wel degelijke namen
Valentijnquote:Op dinsdag 15 juli 2014 11:59 schreef Dven het volgende:
[..]
Balthazar. Of stiekem heet hij ook echt gewoon Knut.
Valentijn Driesquote:
Bij Knut stel ik me ook echt een Knut voor, zo een Zweeds-achtige gozer met blond haarquote:Op dinsdag 15 juli 2014 11:59 schreef Dven het volgende:
[..]
Balthazar. Of stiekem heet hij ook echt gewoon Knut.
In de randstad wordt er toch wel meer geëxperimenteerdquote:Op dinsdag 15 juli 2014 12:00 schreef Dven het volgende:
[..]
Waar hebben ze onfatsoenlijke namen dan?
VictordeVikingquote:Op dinsdag 15 juli 2014 12:01 schreef Karina het volgende:
[..]
Bij Knut stel ik me ook echt een Knut voor, zo een Zweeds-achtige gozer met blond haar
Jij heet toch niet echt Rene? Ik dacht dat Johannes gewoon iets had verzonnen.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 11:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hallo Knut.
Ik blijf het jammer vinden dat ik je echte naam niet ken, dat maakt dit toch een stuk minder persoonlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |