SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 9% gewijzigd door Dven op 15-07-2014 08:01:08 ]"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
WIJ ZIJN JAPAN WIJ ZIJN DE BESTEquote:Nederland tegen Japan opnieuw onderuit
Japan heeft vanavond in de wedstrijd tegen Nederland zijn allereerste punt van deze Haarlemse Honkbalweek tegengekregen. Daarmee kwam een einde aan 26 innings waarin de Japanse honkballers hun tegenstander op de nul wisten te houden. Ondanks het tegenpunt bleef de formatie van manager Tatsuya Yoshinami wel ongeslagen. Na een cruciale beslissing in de negende inning bleef Oranje met lege handen: 1-3.
was NL niet WK onlangs? 1 keer geweest die honkbalweek, wat een saaie sport, gelukkig was er genoeg drank en eten.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 08:46 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
WIJ ZIJN JAPAN WIJ ZIJN DE BESTE
Heb je die show wel eens gezien dat Bourdain gaat kijken bij honkbal in Japan?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 08:49 schreef Tarado het volgende:
[..]
was NL niet WK onlangs? 1 keer geweest die honkbalweek, wat een saaie sport, gelukkig was er genoeg drank en eten.
Volgens mij wel ja. Al zal dat minder kansrijk worden door het wegvallen van alle Antillenquote:Op dinsdag 15 juli 2014 08:49 schreef Tarado het volgende:
[..]
was NL niet WK onlangs? 1 keer geweest die honkbalweek, wat een saaie sport, gelukkig was er genoeg drank en eten.
Nee, moeite waard?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 08:51 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Heb je die show wel eens gezien dat Bourdain gaat kijken bij honkbal in Japan?![]()
Je bent zelf de moeite waard.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 08:57 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Bourdain is altijd de moeite waard.
Pedaalgodquote:
Ik ben zijn aartsvijand sinds mijn oorlogsverklaring welke echter door miscommunicatie van stand gekomen is.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 09:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Werd je soms geen vriend genoemd door Knut?
Wat tragisch, zeg. Wil je je er verder over uit wijden of ligt het je te gevoelig?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 09:16 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik ben zijn aartsvijand sinds mijn oorlogsverklaring welke echter door miscommunicatie van stand gekomen is.
Ik praat niet meer met hemquote:Op dinsdag 15 juli 2014 09:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat tragisch, zeg. Wil je je er verder over uit wijden of ligt het je te gevoelig?
Jullie gayfriendrelatie was toch al kinderachtig dus dit lijkt me een positieve ontwikkeling.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 09:18 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik praat niet meer met hem
TRV / Welk land zou jij absoluut nooit betreden?
Dit zal wel een tijdje op mijn maag liggen.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 09:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat tragisch, zeg. Wil je je er verder over uit wijden of ligt het je te gevoelig?
Ter verdedigingquote:Op dinsdag 15 juli 2014 09:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jullie gayfriendrelatie was toch al kinderachtig dus dit lijkt me een positieve ontwikkeling.
Waarom ben je de optie vergeten: Marokko?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 09:19 schreef Dven het volgende:
[..]
Ter verdediging
TRV / In welk land wil jij absoluut NIET op vakantie gaan?
Ik wilde mijn goede vriend smoofie niet tegen de borst stuiten.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 09:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Waarom ben je de optie vergeten: Marokko?
Bel snel de normale glazenwasser dan kan je lachen.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 10:33 schreef Ajacied422 het volgende:
Er staat een Marokkaan buiten met glazenwasspullen, ik vertrouw hem niet.
Dude. Hanoi naar Luang Prabang duurt 30 tot 40 uurquote:Op dinsdag 15 juli 2014 10:34 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Bel snel de normale glazenwasser dan kan je lachen.
Gelukkig begint hij aan de overkant. Misschien ga ik mijn raam opendoen als hij bij mijn raam staat op een ladder.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 10:34 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Makedonijaquote:Op dinsdag 15 juli 2014 09:24 schreef Dven het volgende:
Misschien moet ik uiteindelijk maar tevreden zijn. Japan past toch meer bij Macedonie.
[ afbeelding ]
Tijd bij de grens en kutwegen waarschijnlijk. Over die 250 km Luang Prabang - Luang Namtha deden wij ook 12 uur. 4 uur lang 10km per uur max. Dan schiet t niet op.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 10:36 schreef Saind het volgende:
[..]
Dude. Hanoi naar Luang Prabang duurt 30 tot 40 uur
Wat is daarmee dan
Waar zijn jullie Laos ingekomen?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 10:40 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Tijd bij de grens en kutwegen waarschijnlijk. Over die 250 km Luang Prabang - Luang Namtha deden wij ook 12 uur. 4 uur lang 10km per uur max. Dan schiet t niet op.
Waar stopt die bus nog meer? Er is daar ergens een plaats vanaf waar het echt geniaal schijnt te zijn om met de boot naar luang prabang af te zakken. Duurt ook lang maar dat is in ieder geval meer genieten dan in zo'n schijtbus.
Als hij langskomt zet ik mijn raam open en speel ik het Geert Wildersfragment af. Hopelijk wordt hij dan agressief zodat ik geld kan eisen.,quote:Op dinsdag 15 juli 2014 10:34 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Goed meer wel.quote:
Dit is beter dan in het stadion al zijn ze wel wat lawaaiigquote:Op dinsdag 15 juli 2014 08:57 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Bourdain is altijd de moeite waard.
Hoe verliep het laatste contact met de schoonbroer eigenlijk.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 10:47 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dit is beter dan in het stadion al zijn ze wel wat lawaaiig
Einde van de aflevering zit ie nog in het stadionquote:Op dinsdag 15 juli 2014 10:47 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dit is beter dan in het stadion al zijn ze wel wat lawaaiig
Ik heb niets meer van hem vernomen sinds Brazilië eruit lagquote:Op dinsdag 15 juli 2014 10:47 schreef Dven het volgende:
[..]
Hoe verliep het laatste contact met de schoonbroer eigenlijk.
Geen bericht is goed bericht zeggen we maarquote:Op dinsdag 15 juli 2014 10:48 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik heb niets meer van hem vernomen sinds Brazilië eruit lag
Jepquote:
m'n schoonmoeder de schat belde nog wel na de uitschakeling door Argentinië om te vragen of het goed met me ging, ze kijken er daar toch wat anders tegen aan.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 10:49 schreef Dven het volgende:
[..]
Geen bericht is goed bericht zeggen we maar
Hoe gaat het met de euros?quote:
Berat is topquote:Op dinsdag 15 juli 2014 10:53 schreef Doublepain het volgende:
Alleen jammer dat er aan de andere kant kanjer Albanië ligt, maar dat is niet anders.
Mooi toch om te weten dat je zelf aan de goede kant van het leven staatquote:Op dinsdag 15 juli 2014 10:53 schreef Doublepain het volgende:
Alleen jammer dat er aan de andere kant kanjer Albanië ligt, maar dat is niet anders.
Geen idee hoeveel geld ik nog heb eigenlijk.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 10:54 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Hoe gaat het met de euros?
Anders nog een optie om te vliegen misschien. Zie dat er een directe vlucht is Hanoi - Luang Prabang voor 130. Dat zou ik sowieso al geen geld vinden voor niet 30 uur in een bus, maar als je daar paar van die boekingskantoren binnenloopt kan het waarschijnlijk nog wel iets goedkoper. Wij betaalden toen de helft van de prijs op skyscanner.
zeker alleen minder om te weten dat ze langzaam komen en stuk voor stuk mooi land stelen.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 10:55 schreef Dven het volgende:
[..]
Mooi toch om te weten dat je zelf aan de goede kant van het leven staat
Ohrid is ook in opgang, veel Nederlanders vooral komen daar.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 10:54 schreef Saind het volgende:
[..]
Berat is top
Sunshine hostel in Ohrid is ook top
Albanese volkspolitiek ja.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 10:57 schreef Doublepain het volgende:
[..]
zeker alleen minder om te weten dat ze langzaam komen en stuk voor stuk mooi land stelen.
Jup. Het is ook de tijd inderdaad. Zo'n bus zou ik nog wel overwegen als ik echt een jaar op reis ben, dan telt iedere euro en je hebt toch tijd zat. Maar in relatief korte vakantie eigenlijk zonde om je 30 uur lang te irriteren terwijl je met 10kmh door de nacht rolt.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 10:56 schreef Saind het volgende:
[..]
Geen idee hoeveel geld ik nog heb eigenlijk.
Ik zag die vlucht ook ja. Denk wel dat we het doen. Extra dag tijd in Laos en geen kutbus
Straks ff reisbureau opzoeken
Net de Wk finale gekeken![]()
Ben kapot moe ook, trein van Hue naar Hanoi was weer zwaar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |