*Ik ben te klein.quote:
Bal afschermen op 5-jarige leeftijd. Duidelijk talent.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 13:30 schreef Tarado het volgende:
geen van drieën gaat voor de bal, die middelste heeft zijn ogen dicht, dat zal Dven wel zijn
Hopelijk heeft mijn dochter meer gelukquote:Op dinsdag 15 juli 2014 13:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Met groeihormonen had je doorgebroken. Helaas had Barcelona Messi al in de gelederen.
Denken dat ik die talentloze knakker in het midden benquote:Op dinsdag 15 juli 2014 13:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat is dat in je bek? Kauwgum? Pillen? Doping?
Prima, als je het maar niet in het LIVETOPIC, of CLUBTOPIC doet.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 13:26 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dan ga ik vanaf nu CONSTANT plaatjes van haar posten
[ afbeelding ]
OKE GGMM. Ik vind DIT een VREEMDE post moet IK eerlijk ZEGGEN.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 13:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
Prima, als je het maar niet in het LIVETOPIC, of CLUBTOPIC doet.
Of welk TOPIC waar het off-topic is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gelukkig kom ik nooit in een CLUBTOPIC en doe ik dit ook zelden in een LIVETOPIC.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 13:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar als Johannes een bepaalde overtreding met blessure niet aan zag komen en hij zich hierover verbaasd in het livetopic en hij post dan een plaatje waarin Jessica Alba hetzelfde overkomt, zoals deze:quote:Op dinsdag 15 juli 2014 13:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 15 juli 2014 13:42 schreef Tarado het volgende:
Wel netjes van je dat je het in een spoiler zetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Overdag maar welquote:Op dinsdag 15 juli 2014 13:45 schreef Karina het volgende:
[..]
Wel netjes van je dat je het in een spoiler zet
Waarom slaat hij zichzelf steeds in het gezicht met een verrekijker.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 13:46 schreef Karina het volgende:
Oh ik heb nog een filmtip, Dead Snow 2topshow.
[ afbeelding ]
Al is dit geloof ik uit 1.
Toch zag ik de tetten bovenaan in de pagina. Wel goede.quote:
Tja het is een zombie he? Die doen gekke dingenquote:Op dinsdag 15 juli 2014 13:47 schreef Dven het volgende:
[..]
Waarom slaat hij zichzelf steeds in het gezicht met een verrekijker.
Bedankt voor je mening!!quote:Op dinsdag 15 juli 2014 13:44 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar als Johannes een bepaalde overtreding met blessure niet aan zag komen en hij zich hierover verbaasd in het livetopic en hij post dan een plaatje waarin Jessica Alba hetzelfde overkomt, zoals deze:
[ afbeelding ]
Dan vind ik dat niet offtopic. Dat wegmodden zou een grote fout zijn.
Ik zit op het puntje van m'n stoel; onthul!!quote:Op dinsdag 15 juli 2014 13:01 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik weet het argument waarom Johannes geen mod mag worden, volgens GGMM dan.
Bakvis.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 13:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik zit op het puntje van m'n stoel; onthul!!
Ga je nog op vakantie rene?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 13:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik zit op het puntje van m'n stoel; onthul!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |