*Ik ben te klein.quote:
Bal afschermen op 5-jarige leeftijd. Duidelijk talent.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 13:30 schreef Tarado het volgende:
geen van drieën gaat voor de bal, die middelste heeft zijn ogen dicht, dat zal Dven wel zijn
Hopelijk heeft mijn dochter meer gelukquote:Op dinsdag 15 juli 2014 13:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Met groeihormonen had je doorgebroken. Helaas had Barcelona Messi al in de gelederen.
Denken dat ik die talentloze knakker in het midden benquote:Op dinsdag 15 juli 2014 13:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat is dat in je bek? Kauwgum? Pillen? Doping?
Prima, als je het maar niet in het LIVETOPIC, of CLUBTOPIC doet.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 13:26 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dan ga ik vanaf nu CONSTANT plaatjes van haar posten
[ afbeelding ]
OKE GGMM. Ik vind DIT een VREEMDE post moet IK eerlijk ZEGGEN.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 13:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
Prima, als je het maar niet in het LIVETOPIC, of CLUBTOPIC doet.
Of welk TOPIC waar het off-topic is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gelukkig kom ik nooit in een CLUBTOPIC en doe ik dit ook zelden in een LIVETOPIC.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 13:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar als Johannes een bepaalde overtreding met blessure niet aan zag komen en hij zich hierover verbaasd in het livetopic en hij post dan een plaatje waarin Jessica Alba hetzelfde overkomt, zoals deze:quote:Op dinsdag 15 juli 2014 13:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 15 juli 2014 13:42 schreef Tarado het volgende:
Wel netjes van je dat je het in een spoiler zetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Overdag maar welquote:Op dinsdag 15 juli 2014 13:45 schreef Karina het volgende:
[..]
Wel netjes van je dat je het in een spoiler zet
Waarom slaat hij zichzelf steeds in het gezicht met een verrekijker.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 13:46 schreef Karina het volgende:
Oh ik heb nog een filmtip, Dead Snow 2topshow.
[ afbeelding ]
Al is dit geloof ik uit 1.
Toch zag ik de tetten bovenaan in de pagina. Wel goede.quote:
Tja het is een zombie he? Die doen gekke dingenquote:Op dinsdag 15 juli 2014 13:47 schreef Dven het volgende:
[..]
Waarom slaat hij zichzelf steeds in het gezicht met een verrekijker.
Bedankt voor je mening!!quote:Op dinsdag 15 juli 2014 13:44 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar als Johannes een bepaalde overtreding met blessure niet aan zag komen en hij zich hierover verbaasd in het livetopic en hij post dan een plaatje waarin Jessica Alba hetzelfde overkomt, zoals deze:
[ afbeelding ]
Dan vind ik dat niet offtopic. Dat wegmodden zou een grote fout zijn.
Ik zit op het puntje van m'n stoel; onthul!!quote:Op dinsdag 15 juli 2014 13:01 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik weet het argument waarom Johannes geen mod mag worden, volgens GGMM dan.
Bakvis.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 13:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik zit op het puntje van m'n stoel; onthul!!
Ga je nog op vakantie rene?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 13:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik zit op het puntje van m'n stoel; onthul!!
Gekke jongen is Nickgod toch ookquote:Op dinsdag 15 juli 2014 13:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
René snijdt nu zijn polsen door.
twitter:Nikinho23 twitterde op maandag 14-07-2014 om 23:20:18Is dat Joran van der sloot met het blauwe shirt aan linksboven op de foto??? http://t.co/IY2amAnznL reageer retweet
cijfertjes nog een beetje op kunnen krikken?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 14:06 schreef Ajacied422 het volgende:
Momenteel ontkaf ik boeken en ruim ik schoolrotzooi op. Groetjes.
Is dat een goedkope straatprostituee op die achtergrond foto?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 14:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Gekke jongen is Nickgod toch ooktwitter:Nikinho23 twitterde op maandag 14-07-2014 om 23:20:18Is dat Joran van der sloot met het blauwe shirt aan linksboven op de foto??? http://t.co/IY2amAnznL reageer retweet
Met 0 onvoldoendes over en maar twee cijfers onder de 6.0quote:Op dinsdag 15 juli 2014 14:07 schreef Typisch het volgende:
[..]
cijfertjes nog een beetje op kunnen krikken?
Goedzo Stinho.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 14:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Met 0 onvoldoendes over en maar twee cijfers onder de 6.0
Jep.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 14:11 schreef Typisch het volgende:
[..]
Goedzo Stinho.
HAVO 5 volgend jaar toch?
Zorgen dat je dagen wat voller zitten. Merk ik zelf ook afgelopen weken, geen eens tijd en zin om te FOK!en vaak.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 14:12 schreef Ajacied422 het volgende:
Gewoon wat minder fokken en dan lukt het wel
Vooral laatste periode bij HAVO4 is erg kut en veel.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 14:12 schreef Typisch het volgende:
[..]
Zorgen dat je dagen wat voller zitten. Merk ik zelf ook afgelopen weken, geen eens tijd en zin om te FOK!en vaak.
Leren plannen is de oplossing. Maar de meeste mensen leren dat nooit of ergens ver in hun vervolgstudie.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 14:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vooral laatste periode bij HAVO4 is erg kut en veel.
Ach, ik vind het nu wel vermakelijk om iedereen te horen schreeuwen te kankeren op de docenten terwijl het ook grotendeels van jou moet komen.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 14:14 schreef Typisch het volgende:
[..]
Leren plannen is de oplossing. Maar de meeste mensen leren dat nooit of ergens ver in hun vervolgstudie.
Terwijl jij van die 2 uur ook nog 119 minuten FM speelde.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 14:17 schreef Ajacied422 het volgende:
Kijk, ik maak een PO voor Geschiedenis binnen 2 uur en heb een 7.6. De ander doet er 100 uur over en haalt een 5.3.
Zeker.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 14:24 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Terwijl jij van die 2 uur ook nog 119 minuten FM speelde.
Knut. Die Zwitser met een motor in zijn fiets is afgestapt.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 14:24 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Terwijl jij van die 2 uur ook nog 119 minuten FM speelde.
CANCE?????quote:Op dinsdag 15 juli 2014 14:26 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Knut. Die Zwitser met een motor in zijn fiets is afgestapt.
quote:Op dinsdag 15 juli 2014 14:26 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Knut. Die Zwitser met een motor in zijn fiets is afgestapt.
Breng meteen worstenbroodjes mee voor mijquote:Op dinsdag 15 juli 2014 14:31 schreef Ajacied422 het volgende:
Godverdomme, koffie is op. Nu moet ik naar de winkel.
Tot straks
Trek je je juichpak aanquote:Op dinsdag 15 juli 2014 14:32 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Breng meteen worstenbroodjes mee voor mij
http://www.biciciclismo.c(...)ha.asp?loc=&id=73395quote:
Geen idee man.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 14:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Is de serie Black Sails wat zover jij weet?
Nee, niet meegenomen.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 14:32 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Breng meteen worstenbroodjes mee voor mij
Ja. Vikings ook al afgerondquote:Op dinsdag 15 juli 2014 14:50 schreef Typisch het volgende:
[..]
Geen idee man.
Weer op zoek naar een nieuwe dan?
Sukkel ben jequote:Op dinsdag 15 juli 2014 14:51 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik ben de motivatie verloren voor Breaking Bad.
Groetjes.
Ga drugs gebruiken zodat je je meer met de serie kunt identificeren.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 14:51 schreef Ajacied422 het volgende:
Groetjes.
Ah, die moet ik ook nog kijken.quote:
Gewoon doorkijken, het wordt wel weer leuk.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 14:51 schreef Ajacied422 het volgende:
Groetjes.
Misschien heeft hij net "The Fly" episode gezien..quote:Op dinsdag 15 juli 2014 14:54 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Gewoon doorkijken, het wordt wel weer leuk.
Ik had ook zoiets van wat moet ik met die biker dude bullshit, maar vind het toch best wel vermakelijk. Niet erg hoogstaand maar dat hoeft voor mij ook niet altijd.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 14:54 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik snap de hele SoA hype niet. 1 van de weinige series die ik echt niet uit heb kunnen zitten.
Enige episode die ik in 2 delen heb gekeken, ik snap dat je soms fillers nodig hebt maar die was gewoon heel kut.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 14:55 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Misschien heeft hij net "The Fly" episode gezien..
Het idee trekt en boeit mij ook weinig, maar dat heb ik ook bij Breaking bad.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 14:54 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik snap de hele SoA hype niet. 1 van de weinige series die ik echt niet uit heb kunnen zitten.
Fringe nog niet. Het voelde uiteindelijk toch iets teveel alsof alle afleveringen los van elkaar stondenquote:Op dinsdag 15 juli 2014 14:53 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ah, die moet ik ook nog kijken.
Na de zomer is er pas weer tijd voor series tho.
Fringe al afgerond?
Sherlock? Suits? Sons of Anarchy?
Of gewoon Lost natuurlijk.
Die moet ik ook nog kijken. Sterker nog, het is mij verplicht daar nog aan te beginnen.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 14:56 schreef Ajacied422 het volgende:
House of Cards kijk je ook wel teringsnel af.
quote:Op dinsdag 15 juli 2014 14:56 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het idee trekt en boeit mij ook weinig, maar dat heb ik ook bij Breaking bad.
[..]
Fringe nog niet. Het voelde uiteindelijk toch iets teveel alsof alle afleveringen los van elkaar stonden.
Bij SoA begon het me tegen te staan dat het een serie was, als je begrijpt wat ik bedoel. Als in: aflvering 1 er is een probleem. aflevering 2 oooooow shit het gaat helemaal fout. aflevering 3, tieten en schieten en alles is goed. Aflevering 4, repeat.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 14:55 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik had ook zoiets van wat moet ik met die biker dude bullshit, maar vind het toch best wel vermakelijk. Niet erg hoogstaand maar dat hoeft voor mij ook niet altijd.
Doctor Who is ook tof trouwens. Zeker voor LR, die series er zo snel doorheen knalt.
Dat onderwerp lijkt mij niet boeiendquote:Op dinsdag 15 juli 2014 14:56 schreef Ajacied422 het volgende:
House of Cards kijk je ook wel teringsnel af.
5 seizoenen maar.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 14:57 schreef Ajacied422 het volgende:
misschien is dit een vrij idiote vraag maar hoe kan je bij zo'n klein verhaal een zo lang durende serie maken van BB
Terminaal ziek en hij maakt drugs. En dat 9 seizoenen, ik snap het nieeeet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |