Geen idee man.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 14:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Is de serie Black Sails wat zover jij weet?
Nee, niet meegenomen.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 14:32 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Breng meteen worstenbroodjes mee voor mij
Ja. Vikings ook al afgerondquote:Op dinsdag 15 juli 2014 14:50 schreef Typisch het volgende:
[..]
Geen idee man.
Weer op zoek naar een nieuwe dan?
Sukkel ben jequote:Op dinsdag 15 juli 2014 14:51 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik ben de motivatie verloren voor Breaking Bad.
Groetjes.
Ga drugs gebruiken zodat je je meer met de serie kunt identificeren.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 14:51 schreef Ajacied422 het volgende:
Groetjes.
Ah, die moet ik ook nog kijken.quote:
Gewoon doorkijken, het wordt wel weer leuk.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 14:51 schreef Ajacied422 het volgende:
Groetjes.
Misschien heeft hij net "The Fly" episode gezien..quote:Op dinsdag 15 juli 2014 14:54 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Gewoon doorkijken, het wordt wel weer leuk.
Ik had ook zoiets van wat moet ik met die biker dude bullshit, maar vind het toch best wel vermakelijk. Niet erg hoogstaand maar dat hoeft voor mij ook niet altijd.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 14:54 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik snap de hele SoA hype niet. 1 van de weinige series die ik echt niet uit heb kunnen zitten.
Enige episode die ik in 2 delen heb gekeken, ik snap dat je soms fillers nodig hebt maar die was gewoon heel kut.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 14:55 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Misschien heeft hij net "The Fly" episode gezien..
Het idee trekt en boeit mij ook weinig, maar dat heb ik ook bij Breaking bad.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 14:54 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik snap de hele SoA hype niet. 1 van de weinige series die ik echt niet uit heb kunnen zitten.
Fringe nog niet. Het voelde uiteindelijk toch iets teveel alsof alle afleveringen los van elkaar stondenquote:Op dinsdag 15 juli 2014 14:53 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ah, die moet ik ook nog kijken.
Na de zomer is er pas weer tijd voor series tho.
Fringe al afgerond?
Sherlock? Suits? Sons of Anarchy?
Of gewoon Lost natuurlijk.
Die moet ik ook nog kijken. Sterker nog, het is mij verplicht daar nog aan te beginnen.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 14:56 schreef Ajacied422 het volgende:
House of Cards kijk je ook wel teringsnel af.
quote:Op dinsdag 15 juli 2014 14:56 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het idee trekt en boeit mij ook weinig, maar dat heb ik ook bij Breaking bad.
[..]
Fringe nog niet. Het voelde uiteindelijk toch iets teveel alsof alle afleveringen los van elkaar stonden.
Bij SoA begon het me tegen te staan dat het een serie was, als je begrijpt wat ik bedoel. Als in: aflvering 1 er is een probleem. aflevering 2 oooooow shit het gaat helemaal fout. aflevering 3, tieten en schieten en alles is goed. Aflevering 4, repeat.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 14:55 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik had ook zoiets van wat moet ik met die biker dude bullshit, maar vind het toch best wel vermakelijk. Niet erg hoogstaand maar dat hoeft voor mij ook niet altijd.
Doctor Who is ook tof trouwens. Zeker voor LR, die series er zo snel doorheen knalt.
Dat onderwerp lijkt mij niet boeiendquote:Op dinsdag 15 juli 2014 14:56 schreef Ajacied422 het volgende:
House of Cards kijk je ook wel teringsnel af.
5 seizoenen maar.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 14:57 schreef Ajacied422 het volgende:
misschien is dit een vrij idiote vraag maar hoe kan je bij zo'n klein verhaal een zo lang durende serie maken van BB
Terminaal ziek en hij maakt drugs. En dat 9 seizoenen, ik snap het nieeeet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |