SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.V: Mag ik hier elk plaatje wat ik maar wil posten?
A: Natuurlijk mag dat! Zolang het maar niet tegen de regels van FOK! in gaat (zoals tetten en pikkies).
Houd er wel rekening mee dat sommige users ook FOK!ken op het werk. Je kunt plaatjes altijd in een spoiler zetten.
Klik hier voor alle statistieken van dit topic
Bij elk nieuw deel zou het leuk zijn om de originele OP mee te posten. Deze vind je hier.
Plaatje
Bij elk nieuw topic mag er een plaatje worden gepost
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
ja zou jou niet tegen willen komen in een donker steegjequote:
quote:Op maandag 14 juli 2014 17:20 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ja zou jou niet tegen willen komen in een donker steegje
wed dat ik je over het hoofd zie maar dat terzijde
Heb je alleen op een klein fototje in US gezien. Afgaande daarop: nee.quote:
Mannelijk als in: direct, dat is prima. Proactief? Prima.quote:Op maandag 14 juli 2014 17:18 schreef Fera het volgende:
Ik denk dat het in dat topic ging over vrouwen die zich mannelijk gedragen, niet die er mannelijk uit zien.
Je moet ze eens horen daar. Fasje ging er ook al fel tegenin.quote:Op maandag 14 juli 2014 17:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heb je alleen op een klein fototje in US gezien. Afgaande daarop: nee.
[..]
Mannelijk als in: direct, dat is prima. Proactief? Prima.
Johquote:Op maandag 14 juli 2014 17:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
Flips is overigens totaal niet stoer.
Ik krijg altijd te horen hoe schattig ik eruit zie.quote:
Een van mijn favorieten.quote:
Ja, het ging me te lang door, dus heb het niet gelezen.quote:Op maandag 14 juli 2014 17:22 schreef Fera het volgende:
[..]
Je moet ze eens horen daar. Fasje ging er ook al fel tegenin.
Ja, ik heb de TT niet gemaakt hoor.quote:
Ah, best lastig om te definiëren inderdaad, sorryquote:Op maandag 14 juli 2014 17:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Moeilijk om een definitie te geven.
Maar ligt aan de houding en het gezicht meestal.
Sommige vrouwen hebben een lief gezicht, maar sommigen ook stoer.
Ligt een beetje aan de wenkbrauwen en de kaaklijn denk ik.
Best vermakelijk wel om te lezen, wat een jankerds.quote:Op maandag 14 juli 2014 17:19 schreef Fera het volgende:
[..]
Gewoon een stel zeikerds die emancipatie niet kunnen handelen en daarom maar een dienstmeid uit het buitenland aanschaffen.
Van mij ookquote:Op maandag 14 juli 2014 17:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Een van mijn favorieten.
[..]
Ja, het ging me te lang door, dus heb het niet gelezen.
[..]
Ja, ik heb de TT niet gemaakt hoor.
Inderdaad. Hoewel ik er ondertussen wel moe van word. Ik heb al tientallen van dit soort topics gezien. Ik zou bijna zeggen dat ze dan maar gewoon moeten emigreren.quote:Op maandag 14 juli 2014 17:24 schreef Flippiee het volgende:
Hahaha de TT. Fera.
[..]
Ah, best lastig om te definiëren inderdaad, sorry
[..]
Best vermakelijk wel om te lezen, wat een jankerds.
Het heeft een tijd geduurd om die goed te waarderen voor mij.quote:Op maandag 14 juli 2014 17:24 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Van mij ook
Winter wake vond ik sowieso wel een tof album
Gewoon meedoen met programma's zoals Russia with love ofzo. Ik snap dat gehaat ook niet. Het is ook super irritant aan het worden.quote:Op maandag 14 juli 2014 17:25 schreef Fera het volgende:
[..]
Inderdaad. Hoewel ik er ondertussen wel moe van word. Ik heb al tientallen van dit soort topics gezien. Ik zou bijna zeggen dat ze dan maar gewoon moeten emigreren.
Winter wake is waar ik mee begonnen ben en dat vond ik supertof klinken,quote:Op maandag 14 juli 2014 17:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het heeft een tijd geduurd om die goed te waarderen voor mij.
Vond eerst Heathenreel veel beter, maar is gewoon iets andere stijl. Winter Wake is vrolijker, meer modern.
Nee, ken ik niet.quote:Op maandag 14 juli 2014 17:26 schreef wietparkiet het volgende:
Kaneel ken jij Van Canto trouwens?
weet niet of ik het al gevraagd heb maar fuck it
Je kut ook zeggen dat het door de vele klachten kennelijk een breedgedragen probleem is in Nederland, het gedrag van vrouwen.quote:Op maandag 14 juli 2014 17:25 schreef Fera het volgende:
[..]
Inderdaad. Hoewel ik er ondertussen wel moe van word. Ik heb al tientallen van dit soort topics gezien. Ik zou bijna zeggen dat ze dan maar gewoon moeten emigreren.
Ik begon met Wyrd, daarna Heathenreel geluisterd en toen Winter Wake uitkwam als eerste gekocht inderdaad.quote:Op maandag 14 juli 2014 17:29 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Winter wake is waar ik mee begonnen ben en dat vond ik supertof klinken,
Era vond ik ook erg tof trouwens
heb ik zelfs fysiek gekocht
Ik denk dat het gebaseerd is op enkele persoonlijke ervaringen. Generaliseren is een talent die veel FOK!kers tot in uitmuntendheid beheersen. Tevens met de hoeveelheid autisme die aanwezig is op dit forum verbaast het me niets als het probleem gewoon ligt bij frustraties aan de mannelijke kant, in plaats van de vrouwen. Ook genoeg mannelijke users die zeggen dat ze zich niet zo aan moeten stellen.quote:Op maandag 14 juli 2014 17:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee, ken ik niet.
Ik ga even luisteren.
[..]
Je kut ook zeggen dat het door de vele klachten kennelijk een breedgedragen probleem is in Nederland, het gedrag van vrouwen.
[..]
Ik begon met Wyrd, daarna Heathenreel geluisterd en toen Winter Wake uitkwam als eerste gekocht inderdaad.
Era vond ik minder. Maar ieder zijn smaak natuurlijk.
Oké.quote:Op maandag 14 juli 2014 17:45 schreef Flippiee het volgende:
Euhm, het was niet mijn intentie om die discussie naar hier te halen.
Oké. Ik laat het gaan.quote:Op maandag 14 juli 2014 17:45 schreef Flippiee het volgende:
Euhm, het was niet mijn intentie om die discussie naar hier te halen.
Hadden we het over seks dan? En is dit de seks sc?quote:Op maandag 14 juli 2014 17:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Oké.
Zullen we weer over seks praten dan?
Sorryquote:
Nee joh, je hebt gelijk.quote:Op maandag 14 juli 2014 17:46 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Hadden we het over seks dan? En is dit de seks sc?
[..]
Sorry![]()
Ging net toch over al die rare dingen van sekswoordenboek?quote:Op maandag 14 juli 2014 17:46 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Hadden we het over seks dan? En is dit de seks sc?
[..]
Sorry![]()
Was meer om te lachen, toch?quote:Op maandag 14 juli 2014 17:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ging net toch over al die rare dingen van sekswoordenboek?
Seks moet je serieus nemen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
Hoe komt het?quote:Op maandag 14 juli 2014 17:47 schreef Fera het volgende:
[..]
Nee joh, je hebt gelijk.
Ik weet alleen even niks anders. Voel me niet zo best nu.
Oh ik dacht dat het een random website was.quote:Op maandag 14 juli 2014 17:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ging net toch over al die rare dingen van sekswoordenboek?
Wat privé struggles.quote:Op maandag 14 juli 2014 17:53 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Hoe komt het?
[..]
Oh ik dacht dat het een random website was.
Dan hoop ik dat ook voor jou, sterkte ermee!quote:Op maandag 14 juli 2014 17:53 schreef Fera het volgende:
[..]
Wat privé struggles.Maar ik hoop er binnenkort vanaf te zijn.
ik ben jon snow niet, gvd.quote:
ohquote:Op maandag 14 juli 2014 17:54 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dan hoop ik dat ook voor jou, sterkte ermee!
[..]
ik ben jon snow niet, gvd.
Bedankt. Jij bent ook best getalenteerdquote:Op maandag 14 juli 2014 17:44 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik denk dat het gebaseerd is op enkele persoonlijke ervaringen. Generaliseren is een talent die veel FOK!kers tot in uitmuntendheid beheersen. Tevens met de hoeveelheid autisme die aanwezig is op dit forum verbaast het me niets als het probleem gewoon ligt bij frustraties aan de mannelijke kant, in plaats van de vrouwen. Ook genoeg mannelijke users die zeggen dat ze zich niet zo aan moeten stellen.
Dank je.quote:Op maandag 14 juli 2014 17:54 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dan hoop ik dat ook voor jou, sterkte ermee!
[..]
ik ben jon snow niet, gvd.
quote:Op maandag 14 juli 2014 17:53 schreef Fera het volgende:
[..]
Seks moet je serieus nemen.Iksdee!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Flips bewaart zich voor het huwelijk met snow toch?quote:
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
quote:Op maandag 14 juli 2014 17:53 schreef Fera het volgende:
[..]
Seks moet je serieus nemen.hihi ik snap 'mSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(she/her)
jaquote:Op maandag 14 juli 2014 17:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Iksdee!
[..]
Flips bewaart zich voor het huwelijk met snow toch?
Ik ben al getrouwd, toch. ;squote:Op maandag 14 juli 2014 17:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Flips bewaart zich voor het huwelijk met snow toch?
Ik weet alleen niet geheel zeker of een huwelijk tussen dezelfde sekse wel helemaal binnen zijn plan pastquote:Op maandag 14 juli 2014 17:58 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ja
seks voor het huwelijk mag niet van de heer en de wil van de heer is wet
oh noes. Een obstakel.quote:Op maandag 14 juli 2014 17:59 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik weet alleen niet geheel zeker of een huwelijk tussen dezelfde sekse wel helemaal binnen zijn plan past
Dat zou je denken.quote:Op maandag 14 juli 2014 18:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ow, dus dan weet je al het een en ander.
dacht altijd dat flips een man wasquote:Op maandag 14 juli 2014 17:59 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik weet alleen niet geheel zeker of een huwelijk tussen dezelfde sekse wel helemaal binnen zijn plan past
Het huwelijk houdt al 3 jaar stand. Als de heer het jou kwalijk had genomen was je allang getornd door zijn wraakquote:
Ik gaf de voorzet en je kopt het schitterend inquote:Op maandag 14 juli 2014 18:01 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
dacht altijd dat flips een man was
#voorspelbaargrapje
Of misschien krijg ik nog last, en is dit nu niet het meest geschikte moment om karma uit te voeren.quote:Op maandag 14 juli 2014 18:01 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het huwelijk houdt al 3 jaar stand. Als de heer het jou kwalijk had genomen was je allang getornd door zijn wraak
Ja. Brownie had er ook last van zei ze.. Hij sluit zomaar afquote:
Heb je vast een corrupte mod er in staan xDquote:Op maandag 14 juli 2014 18:02 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja. Brownie had er ook last van zei ze.. Hij sluit zomaar af
goede crack downloadenquote:Op maandag 14 juli 2014 18:02 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja. Brownie had er ook last van zei ze.. Hij sluit zomaar af
Dat is niet echt 't probleem denk ik, mensen die hem hebben gekocht hebben ook veel problemen ermeequote:
Deel 4 komt bijna uit toch.quote:Op maandag 14 juli 2014 18:04 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Bijna 25
En klopt ben Fylax niet maar ik hou wel van de Sims
Yes, 2 September. Twijfel nog steeds of ik hem ga vragen voor mijn verjaardagquote:
Wellicht was dit juist zijn waarschuwing en zal het vanaf nu enkel goed en naar wens gaan, daar waar je je er waardig doorheen hebt gevochtenquote:Op maandag 14 juli 2014 18:02 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Of misschien krijg ik nog last, en is dit nu niet het meest geschikte moment om karma uit te voeren.
sims 2 spelen danquote:Op maandag 14 juli 2014 18:06 schreef Amarantha het volgende:
Vooral nu ik lees dat er met de Sims 3 sowieso problemen zijn als het gaat om zomaar afsluiten (gekocht, gedownload, maakt weinig uit alleen moment van afsluiten)
The fuckquote:Op maandag 14 juli 2014 18:09 schreef Elan het volgende:
Sims 3 altijd incestkinderen maken vroeger.
quote:Op maandag 14 juli 2014 18:09 schreef Elan het volgende:
dit wel jaquote:
Aha. Dus jij maakt mensen die Sims spelen belachelijk gezien hun leeftijd terwijl je het zelf nog op je 26ste? speelde.quote:Op maandag 14 juli 2014 18:09 schreef Elan het volgende:
quote:Op maandag 14 juli 2014 18:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Aha. Dus jij maakt mensen die Sims spelen belachelijk gezien hun leeftijd terwijl je het zelf nog op je 26ste? speelde.
Elan
Sims 1 speelde ik debieltje.quote:Op maandag 14 juli 2014 18:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Aha. Dus jij maakt mensen die Sims spelen belachelijk gezien hun leeftijd terwijl je het zelf nog op je 26ste? speelde.
Elan
Had diverse uitbreidingen bij ja. Maar jij zal hier wel op geilen mij een beetje belachelijk maken nou je doet maar kutkonijnquote:
quote:Op maandag 14 juli 2014 18:13 schreef Rijst het volgende:
anders nemen jullie deze dingen mee naar de meetings. Lekker simsen irl
[ afbeelding ]
Wat laat je je toch weer kennen door het ook nog vol te blijven houdenquote:Op maandag 14 juli 2014 18:14 schreef Elan het volgende:
[..]
Had diverse uitbreidingen bij ja. Maar jij zal hier wel op geilen mij een beetje belachelijk maken nou je doet maar kutkonijn
crackquote:Op maandag 14 juli 2014 18:15 schreef Amarantha het volgende:
'Zet eventueel na het updaten je crack voor je hoogste uitbreiding weer terug.' hoe weet ik nou wat de hoogste uitbreiding is?
Dat zou ook nog kunnen natuurlijk. Ik hoop dat je gelijk hebt.quote:Op maandag 14 juli 2014 18:06 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wellicht was dit juist zijn waarschuwing en zal het vanaf nu enkel goed en naar wens gaan, daar waar je je er waardig doorheen hebt gevochten![]()
Ik ben meer aan het backspacen dan dat ik typ momenteel
Ik had Sims 1 Beestenboel dat is de derde uitbreiding maar je interpreteert dingen wel vaker naar hoe het jou het beste uitkomt dus ik zal je dit moment van euforie even gunnen.quote:Op maandag 14 juli 2014 18:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wat laat je je toch weer kennen door het ook nog vol te blijven houden
Volgorde googlen.quote:Op maandag 14 juli 2014 18:15 schreef Amarantha het volgende:
'Zet eventueel na het updaten je crack voor je hoogste uitbreiding weer terug.' hoe weet ik nou wat de hoogste uitbreiding is?
Denk de laatste die is uitgekomen.quote:Op maandag 14 juli 2014 18:15 schreef Amarantha het volgende:
quote:
Aah dus ik moet de allerlaatste uitbreiding nemen, thanks!quote:
Je moet m sowieso updaten dat weet ik dan wel weer.quote:Op maandag 14 juli 2014 18:18 schreef Amarantha het volgende:
[..]
[..]
Aah dus ik moet de allerlaatste uitbreiding nemen, thanks!
quote:Op maandag 14 juli 2014 18:19 schreef Rijst het volgende:
2.1 De Sims 3: Wereldavonturen
2.2 De Sims 3: Ambities
2.3 De Sims 3: Na Middernacht
2.4 De Sims 3: Levensweg
2.5 De Sims 3: Beestenbende
2.6 De Sims 3: Showtime
2.7 De Sims 3: Bovennatuurlijk
2.8 De Sims 3: Jaargetijden
2.9 De Sims 3: Studententijd
2.10 De Sims 3: Exotisch Eiland
2.11 De Sims 3: Vooruit in de Tijd
Ja maar dat kan dus alleen als ik deze (http://sims4.weebly.com/fixes--updates-sims-3.html) stappen volg. Ben eerst Sims 3 weer opnieuw aan het installeren haha. Wellicht dat na een update die fout eruit is want updaten lukte ook nietquote:Op maandag 14 juli 2014 18:19 schreef Elan het volgende:
[..]
Je moet m sowieso updaten dat weet ik dan wel weer.
Hopelijk werkt het.quote:Op maandag 14 juli 2014 18:18 schreef Amarantha het volgende:
[..]
[..]
Aah dus ik moet de allerlaatste uitbreiding nemen, thanks!
Wellicht moeten we het toch maar niet in de handen van een god leggen en er zelf echt op hopen/in willen gelovenquote:Op maandag 14 juli 2014 18:16 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat zou ook nog kunnen natuurlijk. Ik hoop dat je gelijk hebt.
Waarom backspace je? Wat is dit nu weer voor een cliffhanger, beste littlerabbit?
quote:Op maandag 14 juli 2014 18:16 schreef Elan het volgende:
[..]
Ik had Sims 1 Beestenboel dat is de derde uitbreiding maar je interpreteert dingen wel vaker naar hoe het jou het beste uitkomt dus ik zal je dit moment van euforie even gunnen.
Waarschijnlijk het hoogtepunt van je zoveelste troosteloze dagje.
Oké Elan, okéquote:Op maandag 14 juli 2014 18:09 schreef Elan het volgende:
Het is godverdomme altijd nog beter om Sims te spelen dan Harry Potter te kijken dus al zou je gelijk hebben snap ik evengoed nog niet wat je hier stoer loopt te doen.quote:Op maandag 14 juli 2014 18:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wellicht moeten we het toch maar niet in de handen van een god leggen en er zelf echt op hopen/in willen geloven
Maar ik heb vandaag wat moeite met nadenken
[..]
[..]
Oké Elan, oké
En dat is het zeker. Wat ben ik aan het genieten.
metquote:Op maandag 14 juli 2014 18:23 schreef Rijst het volgende:
met moustache of zonder?
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
Dat lijkt mij ook een goed plan.quote:Op maandag 14 juli 2014 18:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wellicht moeten we het toch maar niet in de handen van een god leggen en er zelf echt op hopen/in willen geloven
Maar ik heb vandaag wat moeite met nadenken
quote:
quote:
Bij allebei wel.quote:
Ik wilde boos worden dat ik niet was genoemd, maar dit kan nog netquote:Op zondag 13 juli 2014 23:09 schreef Toto69 het volgende:
[..]
ja ik ben er wel meer vergeten zie ik
paxcon
johannes
etc
quote:Op maandag 14 juli 2014 18:35 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik wilde boos worden dat ik niet was genoemd, maar dit kan nog net
Eet jij wel eens wat anders?quote:Op maandag 14 juli 2014 18:37 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik heb net weer nasi gegeten, het was heerlijk.
quote:Op maandag 14 juli 2014 18:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
Morgen wordt het lasagne, helaas niet a la Etsu omdat hij zijn geheime familierecept niet wil verklappen.
Ik heb zojuist lasagne gegeten.quote:Op maandag 14 juli 2014 18:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
Morgen wordt het lasagne, helaas niet a la Etsu omdat hij zijn geheime familierecept niet wil verklappen.
Jelly.quote:Op maandag 14 juli 2014 18:37 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik heb net weer nasi gegeten, het was heerlijk.
Heb wel een receptje voor je als het aandurft.quote:Op maandag 14 juli 2014 18:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik dacht dat je afwilde van de simpele maaltijden?quote:
Ik durf het wel aan.quote:Op maandag 14 juli 2014 18:40 schreef Elan het volgende:
[..]
Heb wel een receptje voor je als het aandurft.
Was twee keer fout. Ik typ als een mongool.quote:Op maandag 14 juli 2014 18:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Goede ninja edit![]()
Hoe smaakte het? Heb jij ook een geheim recept?
Als ik een huisje heb ja en dit is gewoon erg low budget etenquote:Op maandag 14 juli 2014 18:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik dacht dat je afwilde van de simpele maaltijden?
Boerenkoolstamppot.quote:
Nasi kan ook low budget, bovendien kan je er lekker veel van maken en dan een gedeelte invriezen.quote:Op maandag 14 juli 2014 18:42 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Als ik een huisje heb ja en dit is gewoon erg low budget etenHeb bijna geen geld
Mijn eten nu was maar 1 euquote:Op maandag 14 juli 2014 18:43 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nasi kan ook low budget, bovendien kan je er lekker veel van maken en dan een gedeelte invriezen.
Google op Jamie Oliver lasagne alleen dan het spek weglaten, sinds Wilfred en Jamie vrienden zijn eet ik eigenlijk alleen nog zijn gerechten.quote:Op maandag 14 juli 2014 18:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik dacht dat je afwilde van de simpele maaltijden?
[..]
Ik durf het wel aan.
Ik vind jouw posts soms zo tegenstrijdig. Lees vaker dat je zegt geen geld te hebben maar ook super vaak dat je naar de bakker broodjes gaat halen en dit en dat gaat halen enzo enzoquote:Op maandag 14 juli 2014 18:42 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Als ik een huisje heb ja en dit is gewoon erg low budget etenHeb bijna geen geld
Precies gewoon jouw nasi maken en die van Iwanus links laten liggen waardeloze troep.quote:Op maandag 14 juli 2014 18:43 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nasi kan ook low budget, bovendien kan je er lekker veel van maken en dan een gedeelte invriezen.
Ik ga wel vaak naar de Subway enz jaquote:Op maandag 14 juli 2014 18:43 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik vind jouw posts soms zo tegenstrijdig. Lees vaker dat je zegt geen geld te hebben maar ook super vaak dat je naar de bakker broodjes gaat halen en dit en dat gaat halen enzo enzo.
Bedoel er verder niks mee en ik kan niet bij jouw uitgaven en inkopen, maar viel me op.
Iwanus met zijn fotospamquote:Op maandag 14 juli 2014 18:44 schreef Elan het volgende:
[..]
Precies gewoon jouw nasi maken en die van Iwanus links laten liggen waardeloze troep.
Ja, oké maar elke dag brood eten is ook niet alles.quote:
Je bent zelf nauw.quote:
Ik zal eens kijken.quote:Op maandag 14 juli 2014 18:43 schreef Elan het volgende:
[..]
Google op Jamie Oliver lasagne alleen dan het spek weglaten, sinds Wilfred en Jamie vrienden zijn eet ik eigenlijk alleen nog zijn gerechten.
Dat weet ik dan weer niet maar elke klacht aan zijn adres is sowieso een terechte klacht.quote:
Ik moet echt nog keer subway broodje eten, snap die "subwayquote:Op maandag 14 juli 2014 18:44 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik ga wel vaak naar de Subway enz jaZondag geld gehad van mijn vriend en nu haal ik amper eten op omdat ik blut ben
Komt wel weer als ik geld heb
Nope maar ik weet dat ik morgen bij mn moeder een goede maaltijd krijg dus het kan vandaag welquote:Op maandag 14 juli 2014 18:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ja, oké maar elke dag brood eten is ook niet alles.
*Iwaniusquote:Op maandag 14 juli 2014 18:44 schreef Elan het volgende:
[..]
Precies gewoon jouw nasi maken en die van Iwanus links laten liggen waardeloze troep.
Ik ben geen fan van Jamie Oliver, Johannes.quote:Op maandag 14 juli 2014 18:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
[..]
Je bent zelf nauw.
[..]
Ik zal eens kijken.
Wij hebben ook nog wel een paar Jamie Oliver kookboeken in huis, maar hij maakt het altijd zo nodeloos ingewikkeld.
Check topic 'waar heb je gegeten' ofzo maar eens. Bijna elke dag eet hij mega uitgebreid bij een Aziatisch restaurant enzquote:Op maandag 14 juli 2014 18:46 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat weet ik dan weer niet maar elke klacht aan zijn adres is sowieso een terechte klacht.
Ja en hij kwijlt ook in het eten best chanant soms maar verdomde lekker.quote:Op maandag 14 juli 2014 18:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
[..]
Je bent zelf nauw.
[..]
Ik zal eens kijken.
Wij hebben ook nog wel een paar Jamie Oliver kookboeken in huis, maar hij maakt het altijd zo nodeloos ingewikkeld.
Subway is baasquote:Op maandag 14 juli 2014 18:46 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik moet echt nog keer subway broodje eten, snap die "subway" echt niet nu
.
quote:Op maandag 14 juli 2014 18:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wat een toeval dat hij precies praat zoals Iwanius.
is ook een amateurquote:Op maandag 14 juli 2014 18:46 schreef Crack_ het volgende:
Ik ben ook geen fan van Jamie Oliver. Vind zijn kookstijl niks.
quote:
Zegt niksquote:
A bit of olive oil *gulp *gulp *gulp* halve fles leegquote:Op maandag 14 juli 2014 18:46 schreef Crack_ het volgende:
Dat weet ik toch allemaal al jongen.quote:
sorryquote:Op maandag 14 juli 2014 18:48 schreef Crack_ het volgende:
En wat amateur. Hij is echt wel goed, en geen amateur.. maar gewoon niet mijn stijl. Moet kunnen
Tonijn met kaas, in de oven, en dan sla, ui en mayoquote:Op maandag 14 juli 2014 18:48 schreef Crack_ het volgende:
. Nog een tip wat beteft broodje?
Ik eet geen vlees en gevogelte maar wel vis?
Mooi.quote:Op maandag 14 juli 2014 18:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat weet ik toch allemaal al jongen.
Ik heb het idee dat bijna alles wat hij maakt hetzelfde smaakt.quote:Op maandag 14 juli 2014 18:46 schreef Crack_ het volgende:
Hahaquote:Op maandag 14 juli 2014 18:48 schreef Elan het volgende:
[..]
A bit of olive oil *gulp *gulp *gulp* halve fles leeg![]()
Zijn maaltijden zijn ook zwaar vadsig was een keer een test zo'n maaltijd bevat vaak meer vet en kcal dan een schoolmaaltijd van friet en vis
Okquote:Op maandag 14 juli 2014 18:48 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Tonijn met kaas, in de oven, en dan sla, ui en mayo
Geen idee, ik heb zijn gerechten volgens mij bijna nooit gemaakt dus geen idee of hij vaak hetzelfde gebruiktquote:Op maandag 14 juli 2014 18:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat bijna alles wat hij maakt hetzelfde smaakt.
En zag laatst een filmpje waarin hij chili maakte. Zag er totaal niet lekker uit.
Vragen hun altijdquote:Op maandag 14 juli 2014 18:49 schreef Crack_ het volgende:
Ok. moet je vragen of ze het in de oven willen doen of is dat standaard?
Ok, en hoe duur is dat?quote:Op maandag 14 juli 2014 18:50 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Vragen hun altijdSurimi salade is ook lekker, zelfde als tonijn qua bereiding alleen geen ui erbij
Uhm 3,95 volgens mij maar ik heb een app (Scoupy) en daarmee krijg ik de 2de sub voor 1 euro (heb ik 3 kortingsbonnen voor)quote:
Verschilt per beleg. Zo rond de 3,50 - 4,-quote:
Ainsley is mijn grote voorbeeld, vooral zijn practical jokes.quote:Op maandag 14 juli 2014 18:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ben geen fan van Jamie Oliver, Johannes.
Heb je geen kookboeken van Ainsley Harriot?
godver dat klinkt lekkerquote:Op maandag 14 juli 2014 18:48 schreef Amarantha het volgende:
Tonijn met kaas, in de oven, en dan sla, ui en mayo
Geweldige kerel. Dat vloeken is ook echt pure act, die gast is hartstikke aardig.quote:Op maandag 14 juli 2014 18:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik moet ook altijd wel lachen om Gordon Ramsay. Altijd zo hoog opgeven over pure, verse en lokale producten. Alleen vinden zijn gasten het "proleten eten" van de gastchefs vaak lekkerder
http://www.telegraaf.nl/v(...)nsgevaarlijk___.htmlquote:Op maandag 14 juli 2014 18:49 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Haha.
Heb je linkje naar uitslag test, vind wel interessant
[..]
Ok. moet je vragen of ze het in de oven willen doen of is dat standaard?
Ik vond het vervelend dat Jamie probeerde Johan D te dissen terwijl hij helemaal niet wist wie dat was.quote:Op maandag 14 juli 2014 18:54 schreef Elan het volgende:
[..]
http://www.telegraaf.nl/v(...)nsgevaarlijk___.html
Levensgevaarlijk nogal overdreven hoor, maar meer om het statement dat veel van zijn gerechten allesbehalve gezond zijn zit gewoon heel veel vet in en dat is niet goed elke dag.
Telegraafquote:Op maandag 14 juli 2014 18:54 schreef Elan het volgende:
[..]
Levensgevaarlijk nogal overdreven hoor, maar meer om het statement dat veel van zijn gerechten allesbehalve gezond zijn zit gewoon heel veel vet in en dat is niet goed elke dag.
Godverdomme wat een baas is het toch ook.quote:Op maandag 14 juli 2014 18:52 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ainsley is mijn grote voorbeeld, vooral zijn practical jokes.
[ afbeelding ]
Vast wel. Maar ik vind het hilarisch dat hij zich zo uitslooft en dure producten wil, maar men het verschil niet proeft.quote:Op maandag 14 juli 2014 18:53 schreef Tchock het volgende:
[..]
Geweldige kerel. Dat vloeken is ook echt pure act, die gast is hartstikke aardig.
dm gehad?quote:Op maandag 14 juli 2014 18:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Godverdomme wat een baas is het toch ook.
[..]
Vast wel. Maar ik vind het hilarisch dat hij zich zo uitslooft en dure producten wil, maar men het verschil niet proeft.
Oh chillie, ik heb ook scoupy op mn telefoonquote:Op maandag 14 juli 2014 18:52 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Uhm 3,95 volgens mij maar ik heb een app (Scoupy) en daarmee krijg ik de 2de sub voor 1 euro (heb ik 3 kortingsbonnen voor)
Jammer, telegraaf.. maar ga wel lezenquote:Op maandag 14 juli 2014 18:54 schreef Elan het volgende:
[..]
Had al gezien.quote:
Ik kwam beneden en zag mijn bord op tafel liggen, het zag er vies uit en het smaakte ook vies.quote:
Wel een beetje flauw opgeschreven. Het enige recept dat er uit gepikt is is die gehaktbal, de rest wordt helemaal niet genoemd. Jamie Oliver zelf zegt ook vaak dat je best ongezond mag eten als je het maar niet te vaak doet. En dat fastfood waar hij tegen vecht krijgen de kinderen op school elke dag, niet heel af en toe als tussendoortje.quote:Op maandag 14 juli 2014 18:54 schreef Elan het volgende:
[..]
Messi beste speler van het WKquote:Op maandag 14 juli 2014 18:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
Nog even een Messi highlight filmpje van het WK
http://www.ad.nl/ad/nl/45(...)-magnetronvoer.dhtmlquote:Op maandag 14 juli 2014 18:55 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh chillie, ik heb ook scoupy op mn telefoon![]()
. Ga binnenkort proberen, thanks
.
[..]
Jammer, telegraaf.. maar ga wel lezen. Thanks
Dit is zelfs voor jouw doen zwak.quote:Op maandag 14 juli 2014 18:24 schreef Elan het volgende:
[..]
Het is godverdomme altijd nog beter om Sims te spelen dan Harry Potter te kijken dus al zou je gelijk hebben snap ik evengoed nog niet wat je hier stoer loopt te doen.
Klopt ja ik heb hem weinig gezien.quote:Op maandag 14 juli 2014 18:59 schreef Tchock het volgende:
[..]
Wat een farce zeg. Hij hoort niet eens bij de beste vijf van het toernooi, vind ik.
In de groepsfase was hij de beste man op het veld in elke wedstrijd. Maar daarna... Niets meer gepresteerd.quote:
Volgens mij is Elan niet op de hoogte van een zeker meesterwerk.quote:Op maandag 14 juli 2014 18:59 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dit is zelfs voor jouw doen zwak.
En je vraagt dan niet aan je ouders wat het voor gerecht is?quote:Op maandag 14 juli 2014 18:56 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ik kwam beneden en zag mijn bord op tafel liggen, het zag er vies uit en het smaakte ook vies.
Neh..quote:Op maandag 14 juli 2014 19:01 schreef Amarantha het volgende:
[..]
En je vraagt dan niet aan je ouders wat het voor gerecht is?
Bovendien een artikel van 3 jaar geleden. Ik zie hem trouwens regelmatig fat-free producten in zijn kookprogramma's gebruiken. Magere yoghurt als alternatief voor mayonaise in sauzen en dergelijke.quote:Op maandag 14 juli 2014 18:57 schreef Tchock het volgende:
[..]
Wel een beetje flauw opgeschreven. Het enige recept dat er uit gepikt is is die gehaktbal, de rest wordt helemaal niet genoemd. Jamie Oliver zelf zegt ook vaak dat je best ongezond mag eten als je het maar niet te vaak doet. En dat fastfood waar hij tegen vecht krijgen de kinderen op school elke dag, niet heel af en toe als tussendoortje.
Telegraaf
Ik vind het toch wonderbaarlijk dat je een maaltijd opeet zonder te weten wat het is.quote:Op maandag 14 juli 2014 19:01 schreef Amarantha het volgende:
[..]
En je vraagt dan niet aan je ouders wat het voor gerecht is?
Je gaat aan tafel zitten, beheerst je hartslag als iemand om de jus vraagt, stouwt voedsel in je mond zonder één keer te beseffen of vragen wat het daadwerkelijk is en gaat weer naar boven?quote:
Zelfs voor jouw doen, hou gewoon je denigrerende bek eens ongelofelijke mafklapper dat je er loopt. Ga lekker je vriendje GGMM dissen of zijn goudvissen afkraken. Hij kan die Anne Frank humor van je vast wel waarderen.quote:Op maandag 14 juli 2014 18:59 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dit is zelfs voor jouw doen zwak.
Omschrijf wat je zag liggen.quote:
quote:Op maandag 14 juli 2014 19:02 schreef Fera het volgende:
[..]
Bovendien een artikel van 3 jaar geleden. Ik zie hem trouwens regelmatig fat-free producten in zijn kookprogramma's gebruiken. Magere yoghurt als alternatief voor mayonaise in sauzen en dergelijke.
Dit zijn de kille feiten.quote:Neither dishes by the likes of Jamie, Nigella, Hugh Fearnley-Whittingstall or Lorraine Pascale, nor own-brand meals from leading supermarket chains, were healthy, according to a study by Newcastle University researchers.
They looked at the nutrient content of 100 recipes randomly selected from five of the chefs' books - two were by the ubiquitous Jamie - and compared them to 100 pre-made meals from Asda, Sainsbury’s and Tesco.
On average, the chefs’ meals contained 605 calories, while the supermarket meals contained only 494.
They contained about 50 per cent more fat - 27.1g per serving, compared to 17.1g - and about half the fibre, 3.3g rather than 6.5g.
Nou nou nou, waar is de liefde gebleven?quote:Op maandag 14 juli 2014 19:03 schreef Elan het volgende:
[..]
Zelfs voor jouw doen, hou gewoon je denigrerende bek eens ongelofelijke mafklapper dat je er loopt. Ga lekker je vriendje GGMM dissen of zijn goudvissen afkraken. Hij kan die Anne Frank humor van je vast wel waarderen.
Er lagen kipstukjes, dat was wel lekker. En dat andere wat er lag, het waren... Ik kan het niet eens uitleggen.quote:
Ik geloof echt helemaal niets van jouw hele act.quote:Op maandag 14 juli 2014 19:04 schreef Fylax het volgende:
[..]
Er lagen kipstukjes, dat was wel lekker. En dat andere wat er lag, het waren... Ik kan het niet eens uitleggen.
quote:Op maandag 14 juli 2014 19:04 schreef Fylax het volgende:
[..]
Er lagen kipstukjes, dat was wel lekker. En dat andere wat er lag, het waren... Ik kan het niet eens uitleggen.
Het zou nog steeds nasi kunnen zijn, maar niet a la Johannes, want dat is heerlijk.quote:Op maandag 14 juli 2014 19:04 schreef Fylax het volgende:
[..]
Oké.quote:
Het was geen nasi.quote:Op maandag 14 juli 2014 19:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Het zou nog steeds nasi kunnen zijn, maar niet a la Johannes, want dat is heerlijk.
Klinkt wel heel dramatisch. Alsof het varkensogen of babytenen waren of zo.quote:Op maandag 14 juli 2014 19:04 schreef Fylax het volgende:
[..]
quote:Op maandag 14 juli 2014 19:05 schreef Fera het volgende:
[..]
Klinkt wel heel dramatisch. Alsof het varkensogen of babytenen waren of zo.
Is dat niet die ene die midden in een restaurant klappen had gekregen van haar vriend?quote:Op maandag 14 juli 2014 19:05 schreef Fera het volgende:
[..]
Oké.
Van Nigella had ik dat wel verwacht, dat is gewoon een snoepkont volgens mij.
We komen er welquote:
Nigella Lawson? Zou wel kunnen.quote:Op maandag 14 juli 2014 19:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Is dat niet die ene die midden in een restaurant klappen had gekregen van haar vriend?
[..]
We komen er welLag er wel rijst op je bord?
Van de Telegraph, dat is echt een poepkrant. Iets verderop zeggen ze dat er in een gerecht 11.000 kcal zittenquote:
Beetje klaar met LR en zijn gezeik elke keer dezelfde zogenaamd amicale kleinerende bullshit en achter je rug om schrijft hij weer notes het zal niemand verbazen dat de zoveelste vermissing van HMF ook aan hem te danken is.quote:Op maandag 14 juli 2014 19:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nou nou nou, waar is de liefde gebleven?
Ik heb het nog nooit op.quote:Op maandag 14 juli 2014 19:06 schreef Ro-ald het volgende:
Je weet toch wel wat je eet ben je debiel of zo
quote:Op maandag 14 juli 2014 19:06 schreef Ro-ald het volgende:
Nog net geen klappen maar ze werd kreeg wel op een fysieke wijze haar plek gewezen binnen de relatie.quote:Op maandag 14 juli 2014 19:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Is dat niet die ene die midden in een restaurant klappen had gekregen van haar vriend?
Geen woord aan gelogen. Bij jou ben ik ook al een mooi dossier aan het opbouwen. Dit valt opnieuw onder crewbashquote:Op maandag 14 juli 2014 19:06 schreef Elan het volgende:
[..]
Beetje klaar met LR en zijn gezeik elke keer dezelfde zogenaamd amicale kleinerende bullshit en achter je rug om schrijft hij weer notes het zal niemand verbazen dat de zoveelste vermissing van HMF ook aan hem te danken is.
En ander is het ongetwijfeld een pact met die andere onbetrouwbare rat.
Fylax is echt een debielquote:Op maandag 14 juli 2014 19:06 schreef Ro-ald het volgende:
Hij gebruikt wel krankzinnig veel olijfolie hoor weet wel dat dat niet de meest ongezonde vetten zijn maar zo goed kan dat nooit voor je zijn.quote:Op maandag 14 juli 2014 19:06 schreef Tchock het volgende:
[..]
Van de Telegraph, dat is echt een poepkrant. Iets verderop zeggen ze dat er in een gerecht 11.000 kcal zitten
LR zou daar mogelijkerwijze inderdaad achter kunnen zitten, ik heb gehoord dat toen hij HMF in het echt ontmoette deze tot de grote onsteltenis van LR geen doodsverwensingen aan zijn adres maakte.quote:Op maandag 14 juli 2014 19:06 schreef Elan het volgende:
[..]
Beetje klaar met LR en zijn gezeik elke keer dezelfde zogenaamd amicale kleinerende bullshit en achter je rug om schrijft hij weer notes het zal niemand verbazen dat de zoveelste vermissing van HMF ook aan hem te danken is.
En ander is het ongetwijfeld een pact met die andere onbetrouwbare rat.
Dat geloof ik best, en er zullen ook vast wel recepten van hem te vet of energierijk zijn, maar ik vind het echt onzin om op basis daarvan te zeggen dat zijn eten "dodelijk" is of zo.quote:Op maandag 14 juli 2014 19:08 schreef Elan het volgende:
[..]
Hij gebruikt wel krankzinnig veel olijfolie hoor weet wel dat dat niet de meest ongezonde vetten zijn maar zo goed kan dat nooit voor je zijn.
Je schrijft maar een eind weg mening geven is niet verboden en ik scheld je niet uit.quote:Op maandag 14 juli 2014 19:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nog net geen klappen maar ze werd kreeg wel op een fysieke wijze haar plek gewezen binnen de relatie.
[..]
Geen woord aan gelogen. Bij jou ben ik ook al een mooi dossier aan het opbouwen. Dit valt opnieuw onder crewbash
watquote:Op maandag 14 juli 2014 19:10 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Fylax nieuwe slachtoffer laatste was Onorigineel toch
Wat een mongool. Je pakt toch niet je partner zo bij de keel.quote:Op maandag 14 juli 2014 19:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hier wordt overduidelijk de volgende vakantiebestemming besproken van het gelukkige stel.
[ afbeelding ]
Ik vroeg altijd voor het eten al wat we kregen maar als ik het zoals Fylax niet zou weten dan zou ik het toch vragen tijdens/na. Het is idd wel fijn als je weet wat je eetquote:Op maandag 14 juli 2014 19:02 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik vind het toch wonderbaarlijk dat je een maaltijd opeet zonder te weten wat het is.
Je moet toch wel pasta, rijst en aardappelen van elkaar kunnen onderscheiden lijkt me. Ik vind Fylax bijzonder.
quote:Op maandag 14 juli 2014 19:02 schreef Tchock het volgende:
[..]
Je gaat aan tafel zitten, beheerst je hartslag als iemand om de jus vraagt, stouwt voedsel in je mond zonder één keer te beseffen of vragen wat het daadwerkelijk is en gaat weer naar boven?
quote:Op maandag 14 juli 2014 19:11 schreef Fera het volgende:
[..]
Wat een mongool. Je pakt toch niet je partner zo bij de keel.Of je nou man of vrouw bent.
quote:Saatchi later described the pictures as showing only a "playful tiff" and trying to emphasise a point. After a police investigation of the incident, Saatchi was cautioned for assault, and it was reported that Lawson had left the family home.
Ik ben het met je eens, alhoewel deze stelling niet zo heel controversieel is.quote:Op maandag 14 juli 2014 19:11 schreef Fera het volgende:
[..]
Wat een mongool. Je pakt toch niet je partner zo bij de keel.Of je nou man of vrouw bent.
Daarom vraag je normaal zoiets aan je ouders voor/tijdens/na het etenquote:
Ono? Nee waarom? Ono is tofquote:Op maandag 14 juli 2014 19:10 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Fylax nieuwe slachtoffer laatste was Onorigineel toch
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |