Mooi.quote:Op maandag 14 juli 2014 18:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat weet ik toch allemaal al jongen.
Ik heb het idee dat bijna alles wat hij maakt hetzelfde smaakt.quote:Op maandag 14 juli 2014 18:46 schreef Crack_ het volgende:
Ik ben ook geen fan van Jamie Oliver. Vind zijn kookstijl niks.
Hahaquote:Op maandag 14 juli 2014 18:48 schreef Elan het volgende:
[..]
A bit of olive oil *gulp *gulp *gulp* halve fles leeg![]()
Zijn maaltijden zijn ook zwaar vadsig was een keer een test zo'n maaltijd bevat vaak meer vet en kcal dan een schoolmaaltijd van friet en vis
Okquote:Op maandag 14 juli 2014 18:48 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Tonijn met kaas, in de oven, en dan sla, ui en mayo
Geen idee, ik heb zijn gerechten volgens mij bijna nooit gemaakt dus geen idee of hij vaak hetzelfde gebruiktquote:Op maandag 14 juli 2014 18:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat bijna alles wat hij maakt hetzelfde smaakt.
En zag laatst een filmpje waarin hij chili maakte. Zag er totaal niet lekker uit.
Vragen hun altijdquote:Op maandag 14 juli 2014 18:49 schreef Crack_ het volgende:
Ok. moet je vragen of ze het in de oven willen doen of is dat standaard?
Ok, en hoe duur is dat?quote:Op maandag 14 juli 2014 18:50 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Vragen hun altijdSurimi salade is ook lekker, zelfde als tonijn qua bereiding alleen geen ui erbij
Uhm 3,95 volgens mij maar ik heb een app (Scoupy) en daarmee krijg ik de 2de sub voor 1 euro (heb ik 3 kortingsbonnen voor)quote:
Verschilt per beleg. Zo rond de 3,50 - 4,-quote:
Ainsley is mijn grote voorbeeld, vooral zijn practical jokes.quote:Op maandag 14 juli 2014 18:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ben geen fan van Jamie Oliver, Johannes.
Heb je geen kookboeken van Ainsley Harriot?
godver dat klinkt lekkerquote:Op maandag 14 juli 2014 18:48 schreef Amarantha het volgende:
Tonijn met kaas, in de oven, en dan sla, ui en mayo
Geweldige kerel. Dat vloeken is ook echt pure act, die gast is hartstikke aardig.quote:Op maandag 14 juli 2014 18:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik moet ook altijd wel lachen om Gordon Ramsay. Altijd zo hoog opgeven over pure, verse en lokale producten. Alleen vinden zijn gasten het "proleten eten" van de gastchefs vaak lekkerder
http://www.telegraaf.nl/v(...)nsgevaarlijk___.htmlquote:Op maandag 14 juli 2014 18:49 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Haha.
Heb je linkje naar uitslag test, vind wel interessant
[..]
Ok. moet je vragen of ze het in de oven willen doen of is dat standaard?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |