Ik ga wel vaak naar de Subway enz jaquote:Op maandag 14 juli 2014 18:43 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik vind jouw posts soms zo tegenstrijdig. Lees vaker dat je zegt geen geld te hebben maar ook super vaak dat je naar de bakker broodjes gaat halen en dit en dat gaat halen enzo enzo.
Bedoel er verder niks mee en ik kan niet bij jouw uitgaven en inkopen, maar viel me op.
Iwanus met zijn fotospamquote:Op maandag 14 juli 2014 18:44 schreef Elan het volgende:
[..]
Precies gewoon jouw nasi maken en die van Iwanus links laten liggen waardeloze troep.
Ja, oké maar elke dag brood eten is ook niet alles.quote:
Je bent zelf nauw.quote:
Ik zal eens kijken.quote:Op maandag 14 juli 2014 18:43 schreef Elan het volgende:
[..]
Google op Jamie Oliver lasagne alleen dan het spek weglaten, sinds Wilfred en Jamie vrienden zijn eet ik eigenlijk alleen nog zijn gerechten.
Dat weet ik dan weer niet maar elke klacht aan zijn adres is sowieso een terechte klacht.quote:
Ik moet echt nog keer subway broodje eten, snap die "subwayquote:Op maandag 14 juli 2014 18:44 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik ga wel vaak naar de Subway enz jaZondag geld gehad van mijn vriend en nu haal ik amper eten op omdat ik blut ben
Komt wel weer als ik geld heb
Nope maar ik weet dat ik morgen bij mn moeder een goede maaltijd krijg dus het kan vandaag welquote:Op maandag 14 juli 2014 18:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ja, oké maar elke dag brood eten is ook niet alles.
*Iwaniusquote:Op maandag 14 juli 2014 18:44 schreef Elan het volgende:
[..]
Precies gewoon jouw nasi maken en die van Iwanus links laten liggen waardeloze troep.
Ik ben geen fan van Jamie Oliver, Johannes.quote:Op maandag 14 juli 2014 18:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
[..]
Je bent zelf nauw.
[..]
Ik zal eens kijken.
Wij hebben ook nog wel een paar Jamie Oliver kookboeken in huis, maar hij maakt het altijd zo nodeloos ingewikkeld.
Check topic 'waar heb je gegeten' ofzo maar eens. Bijna elke dag eet hij mega uitgebreid bij een Aziatisch restaurant enzquote:Op maandag 14 juli 2014 18:46 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat weet ik dan weer niet maar elke klacht aan zijn adres is sowieso een terechte klacht.
Ja en hij kwijlt ook in het eten best chanant soms maar verdomde lekker.quote:Op maandag 14 juli 2014 18:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
[..]
Je bent zelf nauw.
[..]
Ik zal eens kijken.
Wij hebben ook nog wel een paar Jamie Oliver kookboeken in huis, maar hij maakt het altijd zo nodeloos ingewikkeld.
Subway is baasquote:Op maandag 14 juli 2014 18:46 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik moet echt nog keer subway broodje eten, snap die "subway" echt niet nu
.
quote:Op maandag 14 juli 2014 18:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wat een toeval dat hij precies praat zoals Iwanius.
is ook een amateurquote:Op maandag 14 juli 2014 18:46 schreef Crack_ het volgende:
Ik ben ook geen fan van Jamie Oliver. Vind zijn kookstijl niks.
quote:
Zegt niksquote:
A bit of olive oil *gulp *gulp *gulp* halve fles leegquote:Op maandag 14 juli 2014 18:46 schreef Crack_ het volgende:
Ik ben ook geen fan van Jamie Oliver. Vind zijn kookstijl niks.
Dat weet ik toch allemaal al jongen.quote:
sorryquote:Op maandag 14 juli 2014 18:48 schreef Crack_ het volgende:
En wat amateur. Hij is echt wel goed, en geen amateur.. maar gewoon niet mijn stijl. Moet kunnen
Tonijn met kaas, in de oven, en dan sla, ui en mayoquote:Op maandag 14 juli 2014 18:48 schreef Crack_ het volgende:
. Nog een tip wat beteft broodje?
Ik eet geen vlees en gevogelte maar wel vis?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |