quote:Op maandag 14 juli 2014 18:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
Morgen wordt het lasagne, helaas niet a la Etsu omdat hij zijn geheime familierecept niet wil verklappen.
Ik heb zojuist lasagne gegeten.quote:Op maandag 14 juli 2014 18:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
Morgen wordt het lasagne, helaas niet a la Etsu omdat hij zijn geheime familierecept niet wil verklappen.
Jelly.quote:Op maandag 14 juli 2014 18:37 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik heb net weer nasi gegeten, het was heerlijk.
Heb wel een receptje voor je als het aandurft.quote:Op maandag 14 juli 2014 18:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik dacht dat je afwilde van de simpele maaltijden?quote:
Ik durf het wel aan.quote:Op maandag 14 juli 2014 18:40 schreef Elan het volgende:
[..]
Heb wel een receptje voor je als het aandurft.
Was twee keer fout. Ik typ als een mongool.quote:Op maandag 14 juli 2014 18:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Goede ninja edit![]()
Hoe smaakte het? Heb jij ook een geheim recept?
Als ik een huisje heb ja en dit is gewoon erg low budget etenquote:Op maandag 14 juli 2014 18:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik dacht dat je afwilde van de simpele maaltijden?
Boerenkoolstamppot.quote:
Nasi kan ook low budget, bovendien kan je er lekker veel van maken en dan een gedeelte invriezen.quote:Op maandag 14 juli 2014 18:42 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Als ik een huisje heb ja en dit is gewoon erg low budget etenHeb bijna geen geld
Mijn eten nu was maar 1 euquote:Op maandag 14 juli 2014 18:43 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nasi kan ook low budget, bovendien kan je er lekker veel van maken en dan een gedeelte invriezen.
Google op Jamie Oliver lasagne alleen dan het spek weglaten, sinds Wilfred en Jamie vrienden zijn eet ik eigenlijk alleen nog zijn gerechten.quote:Op maandag 14 juli 2014 18:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik dacht dat je afwilde van de simpele maaltijden?
[..]
Ik durf het wel aan.
Ik vind jouw posts soms zo tegenstrijdig. Lees vaker dat je zegt geen geld te hebben maar ook super vaak dat je naar de bakker broodjes gaat halen en dit en dat gaat halen enzo enzoquote:Op maandag 14 juli 2014 18:42 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Als ik een huisje heb ja en dit is gewoon erg low budget etenHeb bijna geen geld
Precies gewoon jouw nasi maken en die van Iwanus links laten liggen waardeloze troep.quote:Op maandag 14 juli 2014 18:43 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nasi kan ook low budget, bovendien kan je er lekker veel van maken en dan een gedeelte invriezen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |