Waarom heb ik er altijd beelden bij?quote:Op maandag 14 juli 2014 16:55 schreef Toto69 het volgende:
Hoi k ben een jongen van 12 jaar ik ruk ook enz normaal maar ik stop de achterkant van een tandenborstel in mn anus (wie dit gaan nadoen volgt tips) niet een hele grote of elektrische maar doen meer kinderen dit de achterkant vann een tandenborstel in je anus stoppen? ik nga niet super diep ofzo Miss max 7 cm
Heel erg bedankt
P.s als je het na wil doen ik maak mn anus eerst soort van nat met speeksel en mn vinger dan kan ik m dr ook al in doen dan doe ik de tandenborstel oo met speeksel en stop ik m in mn anus paar keer op en neer doet geen pijn
p.p.s doe het met een oude tandenborstel (niet die van je broertje) en verstop die
p.p.p.s soms komt er poep aan de tandenborstel
fok-it ben jij dit?
MOest die laatste zin er nou bijquote:Op maandag 14 juli 2014 16:55 schreef Toto69 het volgende:
Hoi k ben een jongen van 12 jaar ik ruk ook enz normaal maar ik stop de achterkant van een tandenborstel in mn anus (wie dit gaan nadoen volgt tips) niet een hele grote of elektrische maar doen meer kinderen dit de achterkant vann een tandenborstel in je anus stoppen? ik nga niet super diep ofzo Miss max 7 cm
Heel erg bedankt
P.s als je het na wil doen ik maak mn anus eerst soort van nat met speeksel en mn vinger dan kan ik m dr ook al in doen dan doe ik de tandenborstel oo met speeksel en stop ik m in mn anus paar keer op en neer doet geen pijn
p.p.s doe het met een oude tandenborstel (niet die van je broertje) en verstop die
fok-it ben jij dit?
quote:Op maandag 14 juli 2014 16:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
MOest die laatste zin er nou bij
p.p.p.p.p.p.p.p.p.p.p.squote:Op maandag 14 juli 2014 16:55 schreef Toto69 het volgende:
Heel erg bedankt
fok-it ben jij dit?
Klinkt ook niet echt als een tip.quote:Op maandag 14 juli 2014 16:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
MOest die laatste zin er nou bij
omg de mi 'squote:Op maandag 14 juli 2014 16:55 schreef Toto69 het volgende:
Heel erg bedankt
fok-it ben jij dit?
Ik bedoel over Fok-it.quote:
Is van jou zeker, dat verhaal?quote:
quote:Op maandag 14 juli 2014 17:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik bedoel over Fok-it.
Nu zie ik hem dat doen.
Bah.
[..]
Is van jou zeker, dat verhaal?
Damn. Zo'n MI heb ik dan weer niet.quote:Op maandag 14 juli 2014 17:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik bedoel over Fok-it.
Nu zie ik hem dat doen.
Bah.
quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 05:47 schreef msacras het volgende:
Haha lekker net thuis gekomen van het stappen, fantastisch dik mooie superchille nacht gehad
Nu ga ik slapen en weer lekker weg uit deze *ziekte* kut loser SC, stoppen met fok vanaf nu haha dàààààg
Ze was inderdaad fantastisch dik jaquote:
/carequote:
quote:
quote:Op maandag 14 juli 2014 16:55 schreef Toto69 het volgende:
Heel erg bedankt
fok-it ben jij dit?
Ik ben een meisje ;$ ;$quote:Op maandag 14 juli 2014 17:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik bedoel over Fok-it.
Nu zie ik hem dat doen.
Bah.
[..]
Is van jou zeker, dat verhaal?
Link.quote:
Ze ziet er prima uit hoorquote:
en je hebt borsten zekerquote:
Af en toe een hartje ofzoquote:Op maandag 14 juli 2014 17:03 schreef Toto69 het volgende:
[..]
komt er wat zinnigs uit
ik herinner me nog die feminisme ruzie met inso
Wowowow.quote:
Boobs, menboobs, wat maakt het uit, ik heb ze.quote:Op maandag 14 juli 2014 17:06 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Ze ziet er prima uit hoor
[..]
en je hebt borsten zeker
[..]
Af en toe een hartje ofzo
niet echt iets zinnigs
Kun je er in prikken????quote:Op maandag 14 juli 2014 17:08 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Wowowow.
Straks hebben al die mensen in het Wat is er mis met de Nederlandse vrouw- topic toch gelijk. 'Wij' vrouwen zijn te mannelijk.
[..]
Boobs, menboobs, wat maakt het uit, ik heb ze.
Niks mis met mannelijke vrouwen.quote:Op maandag 14 juli 2014 17:08 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Wowowow.
Straks hebben al die mensen in het Wat is er mis met de Nederlandse vrouw- topic toch gelijk. 'Wij' vrouwen zijn te mannelijk.
Oh noesquote:
Wanneer is een vrouw stoer?quote:Op maandag 14 juli 2014 17:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Niks mis met mannelijke vrouwen.
Zolang mannelijk een beetje stoer en gespierd is.
quote:
Moeilijk om een definitie te geven.quote:
Ben ik stoer?quote:Op maandag 14 juli 2014 17:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Moeilijk om een definitie te geven.
Maar ligt aan de houding en het gezicht meestal.
Sommige vrouwen hebben een lief gezicht, maar sommigen ook stoer.
Ligt een beetje aan de wenkbrauwen en de kaaklijn denk ik.
quote:Op maandag 14 juli 2014 17:18 schreef Fera het volgende:
Ik denk dat het in dat topic ging over vrouwen die zich mannelijk gedragen, niet die er mannelijk uit zien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |