SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.V: Mag ik hier elk plaatje wat ik maar wil posten?
A: Natuurlijk mag dat! Zolang het maar niet tegen de regels van FOK! in gaat (zoals tetten en pikkies).
Houd er wel rekening mee dat sommige users ook FOK!ken op het werk. Je kunt plaatjes altijd in een spoiler zetten.
Klik hier voor alle statistieken van dit topic
Bij elk nieuw deel zou het leuk zijn om de originele OP mee te posten. Deze vind je hier.
Plaatje
Bij elk nieuw topic mag er een plaatje worden gepost![]()
Fock alles iedereenquote:
Begrijpelijk. Ik kon het voelen.quote:
Maar ga gewoon mee. Lachen tochquote:
Mwah het is denk ik wel een beetje te veel van het goede voor mij zeg maar. Lichamelijk gezien. Want wat ik ervan begreep halen jullie ook de nacht door. En sowieso dat ik dan om 1:00 al helemaal naar de knoppen ben, dus ik denk dat het niet echt leuk voor jullie isquote:
en dan die vinger zo diepquote:Op maandag 14 juli 2014 15:28 schreef Fera het volgende:
[..]
Begrijpelijk. Ik kon het voelen.Helemaal strak enz.
wowquote:Op maandag 14 juli 2014 15:31 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
fera heeft mijn prostaat gemolken
Maar we spreken ook pas later af he, het begint pas savondsquote:Op maandag 14 juli 2014 15:31 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Mwah het is denk ik wel een beetje te veel van het goede voor mij zeg maar. Lichamelijk gezien. Want wat ik ervan begreep halen jullie ook de nacht door. En sowieso dat ik dan om 1:00 al helemaal naar de knoppen ben, dus ik denk dat het niet echt leuk voor jullie isvind het wel leuk hoor, daar niet van, maar ik denk dat ik meer een last zal zijn dan een plezier zeg maar. Want de pijn is de laatste paar dagen niet beter geworden, aangezien er wel gaas in de wond moet maar de wond zit bijna dicht
Nu zou je denken: wat? eindelijk? maar het weefsel is niet goed en er zit nog van alles wat er niet hoort, dus het gaat toch niet dicht zeg maar.
Awwww.quote:Op maandag 14 juli 2014 15:31 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Mwah het is denk ik wel een beetje te veel van het goede voor mij zeg maar. Lichamelijk gezien. Want wat ik ervan begreep halen jullie ook de nacht door. En sowieso dat ik dan om 1:00 al helemaal naar de knoppen ben, dus ik denk dat het niet echt leuk voor jullie isvind het wel leuk hoor, daar niet van, maar ik denk dat ik meer een last zal zijn dan een plezier zeg maar. Want de pijn is de laatste paar dagen niet beter geworden, aangezien er wel gaas in de wond moet maar de wond zit bijna dicht
Nu zou je denken: wat? eindelijk? maar het weefsel is niet goed en er zit nog van alles wat er niet hoort, dus het gaat toch niet dicht zeg maar.
Ja snap ik, maar dan moet je alsnog de hele nacht door. Treinen rijden pas 's ochtends, en het is nog een eindje terug, ik denk dat ik het maar overslaquote:Op maandag 14 juli 2014 15:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar we spreken ook pas later af he, het begint pas savonds
quote:Op maandag 14 juli 2014 15:31 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
fera heeft mijn prostaat gemolken
volgens mij rijden de nachttreinen vakerquote:Op maandag 14 juli 2014 15:32 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ja snap ik, maar dan moet je alsnog de hele nacht door. Treinen rijden pas 's ochtends, en het is nog een eindje terug, ik denk dat ik het maar overslamaar wel bedankt voor 't toffe aanbod, je meet me nog wel een keertje
die rijden daar nietquote:Op maandag 14 juli 2014 15:32 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
volgens mij rijden de nachttreinen vaker
We zouden ook eerder kunnen gaan. Dan zien we jou een tijdje en ga je gewoon iets eerder naar huis terwijl wij doorgaan?quote:Op maandag 14 juli 2014 15:32 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ja snap ik, maar dan moet je alsnog de hele nacht door. Treinen rijden pas 's ochtends, en het is nog een eindje terug, ik denk dat ik het maar overslamaar wel bedankt voor 't toffe aanbod, je meet me nog wel een keertje
Nah nee joh, ga lekker met elkaarquote:Op maandag 14 juli 2014 15:33 schreef Fera het volgende:
[..]
We zouden ook eerder kunnen gaan. Dan zien we jou een tijdje en ga je gewoon iets eerder naar huis terwijl wij doorgaan?
Doe ik graag hoor. Kleine moeite voor mij.quote:Op maandag 14 juli 2014 15:33 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Nah nee joh, ga lekker met elkaarvind het heel lief maar doe die moeite maar niet voor mij
Nah nee hoeft echt nietquote:Op maandag 14 juli 2014 15:34 schreef Fera het volgende:
[..]
Doe ik graag hoor. Kleine moeite voor mij.Geen idee hoe anderen erover denken, maar ik vind het niet erg.
Oké. Als je maar niet denkt dat je anders tot last bent of zo. Want dat is helemaal niet waar.quote:Op maandag 14 juli 2014 15:35 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Nah nee hoeft echt nietander keertje, beloofd
moet maandag eerst ff Radboud afwachten.
Best chill nog.quote:
quote:Op maandag 14 juli 2014 15:35 schreef Fera het volgende:
[..]
Oké. Als je maar niet denkt dat je anders tot last bent of zo. Want dat is helemaal niet waar.
quote:Op maandag 14 juli 2014 15:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Lekker in de subway zitten tot kwart over 4 dus
Ik vind het ook niet erg maar om nou al om 6 uur af te spreken als je nog de hele nacht doormoetquote:Op maandag 14 juli 2014 15:34 schreef Fera het volgende:
[..]
Doe ik graag hoor. Kleine moeite voor mij.Geen idee hoe anderen erover denken, maar ik vind het niet erg.
Nee joh, hoeft ook gewoon niet, we meeten nog wel 'ns!quote:Op maandag 14 juli 2014 15:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik vind het ook niet erg maar om nou al om 6 uur af te spreken als je nog de hele nacht doormoet
Ja, oké.quote:Op maandag 14 juli 2014 15:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik vind het ook niet erg maar om nou al om 6 uur af te spreken als je nog de hele nacht doormoet
quote:Op maandag 14 juli 2014 15:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Lekker in de subway zitten tot kwart over 4 dus
quote:Op maandag 14 juli 2014 15:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]misschien dat sof wel gratis broodjes wil maken
quote:Op maandag 14 juli 2014 15:37 schreef Fok-it het volgende:
Gewoon kaartje laten zien dat ze er werkt en alles.quote:Op maandag 14 juli 2014 15:37 schreef Fok-it het volgende:
Lolwat?quote:Op maandag 14 juli 2014 15:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Gewoon kaartje laten zien dat ze er werkt en alles.
Niet ziek worden van je broodje deze keer he.
quote:Op maandag 14 juli 2014 15:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Fokkie werd wat misselijk van zijn sub.
Ik ga er vanuit dat sof een begaafd broodjesmaker isquote:Op maandag 14 juli 2014 15:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Gewoon kaartje laten zien dat ze er werkt en alles.
Niet ziek worden van je broodje deze keer he.
Dat denk ik ook wel ja.quote:Op maandag 14 juli 2014 15:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik ga er vanuit dat sof een begaafd broodjesmaker is
Die kneuzen hadden dat broodje gewoon amper verwarmdquote:
Eerst haar broodje proeven voordat ik daar wat over kan zeggen.quote:Op maandag 14 juli 2014 15:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik ga er vanuit dat sof een begaafd broodjesmaker is
Zit op iPad dus zie geen UI'squote:
Wie moet dat zijn dan?quote:
Fokkie, was je in Thailand nog ladyboys tegengekomen, of niet?quote:
Jezus KSquote:Op maandag 14 juli 2014 15:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Fokkie, was je in Thailand nog ladyboys tegengekomen, of niet?
Denk het wel, maar niet echt opgeletquote:Op maandag 14 juli 2014 15:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Fokkie, was je in Thailand nog ladyboys tegengekomen, of niet?
de ladyboys vielen tegen?quote:Op maandag 14 juli 2014 15:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Denk het wel, maar niet echt opgeletvond het beetje tegenvallen eigenlijk in Bangkok
O, die ken ik niet verder.quote:
Nee hoe weinig je er zagquote:
Sorry. Ben te nieuw.quote:
Wat ik ben benieuwd.quote:
Hehe.quote:Op maandag 14 juli 2014 15:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Denk het wel, maar niet echt opgeletvond het beetje tegenvallen eigenlijk in Bangkok
Oh, tweeten doet ie welquote:
Nee, Thaise vrouwen zijn echt heel schuchterquote:Op maandag 14 juli 2014 15:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat ik ben benieuwd.
[..]
Hehe.
Was je daar een beetje populair onder de vrouwen, als grote blanke man zijnde?
Of wachten tot 6:00.quote:
Hehe.quote:Op maandag 14 juli 2014 15:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee, Thaise vrouwen zijn echt heel schuchter![]()
Af en toe haalde ik m'n piemel wel uit m'n broek maar helaas, niks hielp
Wist je dat nog niet?quote:
Dat is al een tijdje geleden hoorquote:
quote:Op maandag 14 juli 2014 15:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hehe.
Ik lees net dat de gemiddelde man in die hele regio er nogal bekaaid van af komt, peniswijs gezien.
Dus ik dacht: misschien zijn de vrouwen daar op zoek naar wat groters.
Had ie gekochtquote:
Daar klopt geen donder van overigens.quote:
Dat zei hij een keerquote:
Inderdaadquote:
Ja, andere cultuur natuurlijk. Zal enorm verschillen.quote:Op maandag 14 juli 2014 15:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]![]()
Nee ik weet niet, af en toe vriendelijk lachen wordt al niet op gereageerd
Ja behalve in de dienstensector dan natuurlijk
In erecte toestand is dat toch?quote:Op maandag 14 juli 2014 16:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, andere cultuur natuurlijk. Zal enorm verschillen.
Maar serieus:
Bangladesh 11,2
Cambodja 10,04
India 10,88
Noord Korea 9,6
Zuid Korea 10,8
Nepal 9,3
Sri Lanka 10,89
Thailand 9,43
quote:Op maandag 14 juli 2014 16:04 schreef Fok-it het volgende:
Vandaar dat ze zo schrokken toen ik m'n broek omlaag deed
quote:Op maandag 14 juli 2014 16:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, andere cultuur natuurlijk. Zal enorm verschillen.
Maar serieus:
Bangladesh 11,2
Cambodja 10,04
India 10,88
Noord Korea 9,6
Zuid Korea 10,8
Nepal 9,3
Sri Lanka 10,89
Thailand 9,43
Yeahquote:Op maandag 14 juli 2014 16:04 schreef Fok-it het volgende:
Vandaar dat ze zo schrokken toen ik m'n broek omlaag deed
Fa2 toch lbquote:
?quote:
Ja moest lachenquote:
Echt niet?quote:
quote:
Spill the beans.quote:
Jij zou een ware koning zijn daar.quote:
quote:
Wel een leuke stadquote:
ga bij es wonenquote:Op maandag 14 juli 2014 16:07 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Wel een leuke stadmaar zoek wel een kamer in Delft
Lekkere trio met je beste vriendquote:
Ze heeft geen plaatsquote:
Wat?quote:Op maandag 14 juli 2014 16:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Lekkere trio met je beste vriend
Beetje experimenteren met je nichtje
#drentseleef
quote:Op maandag 14 juli 2014 16:08 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ze heeft geen plaatsHad het al gevraagd
Is wel zo handig ja met je studie.quote:Op maandag 14 juli 2014 16:07 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Wel een leuke stadmaar zoek wel een kamer in Delft
Stond op scholieren forumquote:
Ook dat jaquote:
Dafuq.quote:
Oh je wordt je zus zat?quote:
was hij weer aan het stalken?quote:Op maandag 14 juli 2014 16:09 schreef Toto69 het volgende:
10/10 moest lachen om foto van drnick gisteren
Soort van jaquote:
quote:Op maandag 14 juli 2014 16:11 schreef Toto69 het volgende:
Oke nadat de vorige topics die over dit onderwerp waren gesloten bedacht ik mij een nieuwe aan te maken zodat we er over kunnen praten maar wel op een nette manier zonder dat mensen hier al te veel last van hebben.
ik zelf vind het zo nu en dan fijn om in mijn broek of panty te plassen.
Het begon per ongeluk en is uit gegroeid naar opzet.
Zijn er nog meerdere die dit doen?
of mensen die het doen maar er eigenlijk niet voor uit durven te komen?
en doe je het thuis in de badkamer of op een andere plek?
Hoezo?quote:
qtquote:
Dikke hossel dezequote:
Goed hoor, met jou ook?quote:
hallo forum leden,quote:
Ik wil hem adopteren, niet hosselen.quote:
quote:Op maandag 14 juli 2014 16:13 schreef Toto69 het volgende:
[..]
hallo forum leden,
ik ben een jongen van 18 jaar en heb nu bijna 1,5 jaar een relatie met een hele leuke meid.
we proberen van alles uit en ze weet ook dat ik af en toe mezelf vinger, en ook een klein speeltje heb.
dit vind ze helemaal niet erg en zelf vingert ze me ook ook regelmatig tijdens het pijpen.
nu wil ik haar een keer voorstellen om mij met een voorbind dildo te nemen maar ik ben bang dat ze denkt dat ik misschien bi ben of wat dan ook terwijl ik 100 % hetero ben.
soms fantaseer ik wel eens over een man maar het blijft altijd bij een fantasie en hier weet ze ook niks van af wat ik graag zo wil houden.
ik heb er wel eens grapjes over gemaakt om een strap on te kopen en ze sloeg het idee niet meteen af.
hoe stel ik dit serieus te sprake zonder me te hoeven schamen of iets dergelijks?
Niets mis mee.quote:Op maandag 14 juli 2014 16:13 schreef Toto69 het volgende:
[..]
hallo forum leden,
ik ben een jongen van 18 jaar en heb nu bijna 1,5 jaar een relatie met een hele leuke meid.
we proberen van alles uit en ze weet ook dat ik af en toe mezelf vinger, en ook een klein speeltje heb.
dit vind ze helemaal niet erg en zelf vingert ze me ook ook regelmatig tijdens het pijpen.
nu wil ik haar een keer voorstellen om mij met een voorbind dildo te nemen maar ik ben bang dat ze denkt dat ik misschien bi ben of wat dan ook terwijl ik 100 % hetero ben.
soms fantaseer ik wel eens over een man maar het blijft altijd bij een fantasie en hier weet ze ook niks van af wat ik graag zo wil houden.
ik heb er wel eens grapjes over gemaakt om een strap on te kopen en ze sloeg het idee niet meteen af.
hoe stel ik dit serieus te sprake zonder me te hoeven schamen of iets dergelijks?
ik ben een getrouwde man van 36 jaar en sinds kort of eigenlijk al sinds mijn jeugd heb ik ontdekt dat ik enorm geil wordt als mijn temperatuur wordt genomen door een gewone of het oude type thermometer en wil hem steeds vaker in de anus helpen. Wie heeft dit nog meer?quote:
Primaquote:
Oké. WATquote:Op maandag 14 juli 2014 16:14 schreef Toto69 het volgende:
[..]
ik ben een getrouwde man van 36 jaar en sinds kort of eigenlijk al sinds mijn jeugd heb ik ontdekt dat ik enorm geil wordt als mijn temperatuur wordt genomen door een gewone of het oude type thermometer en wil hem steeds vaker in de anus helpen. Wie heeft dit nog meer?
grts bjorn
Moet je eens op sekswoordenboek kijken, lach je je helemaal doodquote:Op maandag 14 juli 2014 16:15 schreef Toto69 het volgende:
Hee,
ik was laatst alleen thuis. Op een gegeven moment had ik honger en was ik erg geil. Ik zat te denken om te gaan rukken en klaar te komen op een broodje en kijken hoe dat zou smaken.
Ik heb het nog niet gedaan, maar benieuwd hoe jullie hier tegenaan kijken. Misschien zijn jullie ook benieuwd of zeggen jullie van 'wat een belachelijk idee'?
WHAT THE ACTUAL FUCK
Dode mol.quote:Op maandag 14 juli 2014 16:15 schreef Fylax het volgende:
Hoi allemaal!
Mijn FB en ik doen veel met elkaar. Ik heb hem afgetrokken, en hij vingert mij en beft ook (al zal hij dit niet meer doen omdat hij het vies vond.. hij vind het lijken op een dode mol likken.. Dat ligt toch hopelijk niet aan mij he..?) en we hebben geneukt. Nou heb ik een vraagje, want als ik mezelf vinger kom ik best veel klaar. Maar wanneer hij me vingert (doet ie helemaal goed, zo'n beetje hetzelfde als ik zelf doe) kom ik nooit klaar... Waar kan dit aan liggen? Heeft iemand misschien tips?
Mastu
Als je geen proteïnerijk beleg meer hebt #studentleefquote:Op maandag 14 juli 2014 16:15 schreef Toto69 het volgende:
Hee,
ik was laatst alleen thuis. Op een gegeven moment had ik honger en was ik erg geil. Ik zat te denken om te gaan rukken en klaar te komen op een broodje en kijken hoe dat zou smaken.
Ik heb het nog niet gedaan, maar benieuwd hoe jullie hier tegenaan kijken. Misschien zijn jullie ook benieuwd of zeggen jullie van 'wat een belachelijk idee'?
WHAT THE ACTUAL FUCK
dit is van SWBquote:Op maandag 14 juli 2014 16:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Moet je eens op sekswoordenboek kijken, lach je je helemaal dood
quote:Op maandag 14 juli 2014 16:17 schreef Toto69 het volgende:
Ik heb echt een fetisj voor een paardenpenis... ik zou zelf ook zo'n lul willen hebben. Niet perse de maat ervan, maar meer de vorm zoals de grote eikel & de voorhuid halverwege opgestroopt bij een stijve.
Ik vind daarom van die paardenfurry cartoons ook geweldig bv dat internetspel ''the penthouse''
zijn er meer mensen die zo'n fetisj hebben?
Christine Le Duc?quote:Op maandag 14 juli 2014 16:18 schreef Fylax het volgende:
Ik heb de laatste tijd best wel vaak gedacht om een vibrator te kopen.
Ik kijk dan elke keer weer door het aanbod heen van bijvoorbeeld christine le duc op de internet shop.
Maar uiteindelijk twijfel ik steeds toch te veel en durf dan de knoop niet door te hakken. :s
Nu weet ik dat een goede vriendin van mij een vibrator heeft. Ik kan met haar vaak goed
praten over seks en masturberen enzo, vandaar dat ik ook weet dat ze een vib heeft.
Zou ze het raar vinden als ik vraag of ik hem een keer kan uitproberen?
Zelf lijkt het me geen probleem als ik 'm gewoon schoonmaak enzo, maar ik heb er geen een,
dus heb geen idee hoe persoonlijk zoiets is. :-X
quote:Op maandag 14 juli 2014 16:18 schreef Fylax het volgende:
Ik heb de laatste tijd best wel vaak gedacht om een vibrator te kopen.
Ik kijk dan elke keer weer door het aanbod heen van bijvoorbeeld christine le duc op de internet shop.
Maar uiteindelijk twijfel ik steeds toch te veel en durf dan de knoop niet door te hakken. :s
Nu weet ik dat een goede vriendin van mij een vibrator heeft. Ik kan met haar vaak goed
praten over seks en masturberen enzo, vandaar dat ik ook weet dat ze een vib heeft.
Zou ze het raar vinden als ik vraag of ik hem een keer kan uitproberen?
Zelf lijkt het me geen probleem als ik 'm gewoon schoonmaak enzo, maar ik heb er geen een,
dus heb geen idee hoe persoonlijk zoiets is. :-X
Jaquote:Op maandag 14 juli 2014 16:19 schreef Fok-it het volgende:
Swb
Je daar als meisje aanmelden os nog tien keer zo erg dan op fok
Verbaast me nietquote:
quote:
Datum van registratie: 16-10-2013 19:27:15Lokale tijd:14-07-2014 16:21:41Laatst actief: 01-07-2014 08:41:27Status:Permanent verbannenquote:
quote:Op maandag 14 juli 2014 16:21 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Datum van registratie: 16-10-2013 19:27:15Lokale tijd:14-07-2014 16:21:41Laatst actief: 01-07-2014 08:41:27Status:Permanent verbannen
Welke van de twee?quote:Op maandag 14 juli 2014 16:21 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Datum van registratie: 16-10-2013 19:27:15Lokale tijd:14-07-2014 16:21:41Laatst actief: 01-07-2014 08:41:27Status:Permanent verbannen
Ik? Neejoh.quote:Op maandag 14 juli 2014 16:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
Stelletje seksgeobsedeerde mensen jullie.
quote:
JOHquote:Op maandag 14 juli 2014 16:24 schreef Fera het volgende:
[..]
Hij liep altijd tegen iedereen aan te slijmen. Zelfs tegen mij.
IK WEET.quote:
Gaat daar heel anders dan op fokquote:Op maandag 14 juli 2014 16:23 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Je wordt daar verbannen als je creepy pb's gaat sturen, anders haast niet. Ik weet genorg.
hij heeft een rechte lul:quote:
FOK > SWBquote:Op maandag 14 juli 2014 16:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Gaat daar heel anders dan op fok
Hier kun je alles maken, daar wordt je om alles al gebant
Ze hebben er ook maar 1 slowchat bijv, hier tientallen
quote:Op maandag 14 juli 2014 16:24 schreef Toto69 het volgende:
[..]
hij heeft een rechte lul:
"Die van mij is aardig recht kan ik in alle eerlijkheid zeggen, en ja complimenten heb ik van mijn ex wel gehad daarover ja... ik kan niet zeggen dat ik moeite heb gehad met de standjes die we deden toen nee.."
Hij had toch in KPD gepost?quote:Op maandag 14 juli 2014 16:24 schreef Toto69 het volgende:
[..]
hij heeft een rechte lul:
"Die van mij is aardig recht kan ik in alle eerlijkheid zeggen, en ja complimenten heb ik van mijn ex wel gehad daarover ja... ik kan niet zeggen dat ik moeite heb gehad met de standjes die we deden toen nee.."
quote:Op maandag 14 juli 2014 16:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hij had toch in KPD gepost?
Ik weet wel dat hij aardig wat voorhuid had.
Gatverdamme.quote:Op maandag 14 juli 2014 16:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hij had toch in KPD gepost?
Ik weet wel dat hij aardig wat voorhuid had.
quote:Op maandag 14 juli 2014 16:26 schreef Toto69 het volgende:
"Mijn ex vond een grotere meestal niet zo veel aan, mijn 18 cm vond ze te groot en deed hem daarom ook nooit iets dieper in haar mond, anders kreeg ze braakneigingen, wat ik dan ook wel weer kan begrijpen " - F1978
quote:Op maandag 14 juli 2014 16:26 schreef Toto69 het volgende:
"Mijn ex vond een grotere meestal niet zo veel aan, mijn 18 cm vond ze te groot en deed hem daarom ook nooit iets dieper in haar mond, anders kreeg ze braakneigingen, wat ik dan ook wel weer kan begrijpen " - F1978
Hoevaak hij wel niet heeft gezegd dat hij zo tevreden was met zijn 18 cm en echt geen grotere hoefde te hebben.quote:Op maandag 14 juli 2014 16:26 schreef Toto69 het volgende:
quote:Op maandag 14 juli 2014 16:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hoevaak hij wel niet heeft gezegd dat hij zo tevreden was met zijn 18 cm en echt geen grotere hoefde te hebben.
Heb denk ik zelden een man gezien die meer onzeker was over zijn leuter dan hij.
Waarom zag ik voor me hoe een spijker door een eikel werd geramd?quote:
quote:Op maandag 14 juli 2014 16:28 schreef Fera het volgende:
[..]
Waarom zag ik voor me hoe een spijker door een eikel werd geramd?
WTFquote:Op maandag 14 juli 2014 16:28 schreef Fera het volgende:
[..]
Dudequote:Op maandag 14 juli 2014 16:28 schreef Fera het volgende:
[..]
Komt omdat het eerst over piemels ging waarschijnlijk.quote:
open een dig topicquote:Op maandag 14 juli 2014 16:42 schreef Amarantha het volgende:
Sims 3 stopt er telkens meeIk vind dat echt wel zuur
Simsquote:Op maandag 14 juli 2014 16:42 schreef Amarantha het volgende:
Sims 3 stopt er telkens meeIk vind dat echt wel zuur
Ik heb Sims 2 ook wel maar Sims 3 leek me zo leuk (paarden enzquote:
Ga je sims 4 kopen/downloaden?quote:Op maandag 14 juli 2014 16:43 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik heb Sims 2 ook wel maar Sims 3 leek me zo leuk (paarden enz![]()
)
je sims leven verbranden als ze liggen te pittenquote:Op maandag 14 juli 2014 16:43 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik heb Sims 2 ook wel maar Sims 3 leek me zo leuk (paarden enz![]()
)
heb ik ookquote:Op maandag 14 juli 2014 16:43 schreef Amarantha het volgende:
En niet omdat hij vastloopt, nee hij stopt er gewoon helemaal mee
voor fifa zekerquote:Op maandag 14 juli 2014 16:44 schreef Fok-it het volgende:
Ik wil echt graag een consolemaar heb op dit moment geen geld
Nee niet eensquote:
Weet niet, ik denk eerst Sims 3 kopen (downloaden is geen succes merk ik nu) maar tering als ik alle uitbreidingen wil mag ik wel een paar maand sparen. Ik hoop echt dat sims 3 + uitbreidingen een stuk goedkoper wordt als 4 uit isquote:
console werkt beter voor shooters/ racers dan pc.quote:Op maandag 14 juli 2014 16:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee niet eens
GTA V, en Watch Dogs lijkt me ook tof
Heb al laptop en wil geen computer dusquote:Op maandag 14 juli 2014 16:46 schreef badschaap het volgende:
[..]
console werkt beter voor shooters/ racers dan pc.
Voorderest PC master race
zou ik wachten op de ps4 want watch dogs op de ps3 is echt om te huilenquote:Op maandag 14 juli 2014 16:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee niet eens
GTA V, en Watch Dogs lijkt me ook tof
Hoezo?quote:Op maandag 14 juli 2014 16:48 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
zou ik wachten op de ps4 want watch dogs op de ps3 is echt om te huilen
lolquote:Op maandag 14 juli 2014 16:50 schreef Fok-it het volgende:
Al die nieuwe games kunnen niet op een ps 2 he?
Framedrops en grafisch was het ook niet helemaal lekkerquote:
Ja weet ik veelquote:
Veel te duurquote:Op maandag 14 juli 2014 16:50 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Framedrops en grafisch was het ook niet helemaal lekker
en gta komt toch uit voor de ps4 binnenkort
is wel te begrijpenquote:
Dan nog maar wat maandjes wachtenquote:Op maandag 14 juli 2014 16:53 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
is wel te begrijpen
maar zou nu niet nog een ps3 gaan halen aangezien daar de games binnenkort ook niet meer voor uit gaan komen
Waarom heb ik er altijd beelden bij?quote:Op maandag 14 juli 2014 16:55 schreef Toto69 het volgende:
Hoi k ben een jongen van 12 jaar ik ruk ook enz normaal maar ik stop de achterkant van een tandenborstel in mn anus (wie dit gaan nadoen volgt tips) niet een hele grote of elektrische maar doen meer kinderen dit de achterkant vann een tandenborstel in je anus stoppen? ik nga niet super diep ofzo Miss max 7 cm
Heel erg bedankt
P.s als je het na wil doen ik maak mn anus eerst soort van nat met speeksel en mn vinger dan kan ik m dr ook al in doen dan doe ik de tandenborstel oo met speeksel en stop ik m in mn anus paar keer op en neer doet geen pijn
p.p.s doe het met een oude tandenborstel (niet die van je broertje) en verstop die
p.p.p.s soms komt er poep aan de tandenborstel
fok-it ben jij dit?
MOest die laatste zin er nou bijquote:Op maandag 14 juli 2014 16:55 schreef Toto69 het volgende:
Hoi k ben een jongen van 12 jaar ik ruk ook enz normaal maar ik stop de achterkant van een tandenborstel in mn anus (wie dit gaan nadoen volgt tips) niet een hele grote of elektrische maar doen meer kinderen dit de achterkant vann een tandenborstel in je anus stoppen? ik nga niet super diep ofzo Miss max 7 cm
Heel erg bedankt
P.s als je het na wil doen ik maak mn anus eerst soort van nat met speeksel en mn vinger dan kan ik m dr ook al in doen dan doe ik de tandenborstel oo met speeksel en stop ik m in mn anus paar keer op en neer doet geen pijn
p.p.s doe het met een oude tandenborstel (niet die van je broertje) en verstop die
fok-it ben jij dit?
quote:Op maandag 14 juli 2014 16:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
MOest die laatste zin er nou bij
p.p.p.p.p.p.p.p.p.p.p.squote:Op maandag 14 juli 2014 16:55 schreef Toto69 het volgende:
Heel erg bedankt
fok-it ben jij dit?
Klinkt ook niet echt als een tip.quote:Op maandag 14 juli 2014 16:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
MOest die laatste zin er nou bij
omg de mi 'squote:Op maandag 14 juli 2014 16:55 schreef Toto69 het volgende:
Heel erg bedankt
fok-it ben jij dit?
Ik bedoel over Fok-it.quote:
Is van jou zeker, dat verhaal?quote:
quote:Op maandag 14 juli 2014 17:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik bedoel over Fok-it.
Nu zie ik hem dat doen.
Bah.
[..]
Is van jou zeker, dat verhaal?
Damn. Zo'n MI heb ik dan weer niet.quote:Op maandag 14 juli 2014 17:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik bedoel over Fok-it.
Nu zie ik hem dat doen.
Bah.
quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 05:47 schreef msacras het volgende:
Haha lekker net thuis gekomen van het stappen, fantastisch dik mooie superchille nacht gehad
Nu ga ik slapen en weer lekker weg uit deze *ziekte* kut loser SC, stoppen met fok vanaf nu haha dàààààg
Ze was inderdaad fantastisch dik jaquote:
/carequote:
quote:
quote:Op maandag 14 juli 2014 16:55 schreef Toto69 het volgende:
Heel erg bedankt
fok-it ben jij dit?
Ik ben een meisje ;$ ;$quote:Op maandag 14 juli 2014 17:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik bedoel over Fok-it.
Nu zie ik hem dat doen.
Bah.
[..]
Is van jou zeker, dat verhaal?
Link.quote:
Ze ziet er prima uit hoorquote:
en je hebt borsten zekerquote:
Af en toe een hartje ofzoquote:Op maandag 14 juli 2014 17:03 schreef Toto69 het volgende:
[..]
komt er wat zinnigs uit
ik herinner me nog die feminisme ruzie met inso
Wowowow.quote:
Boobs, menboobs, wat maakt het uit, ik heb ze.quote:Op maandag 14 juli 2014 17:06 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Ze ziet er prima uit hoor
[..]
en je hebt borsten zeker
[..]
Af en toe een hartje ofzo
niet echt iets zinnigs
Kun je er in prikken????quote:Op maandag 14 juli 2014 17:08 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Wowowow.
Straks hebben al die mensen in het Wat is er mis met de Nederlandse vrouw- topic toch gelijk. 'Wij' vrouwen zijn te mannelijk.
[..]
Boobs, menboobs, wat maakt het uit, ik heb ze.
Niks mis met mannelijke vrouwen.quote:Op maandag 14 juli 2014 17:08 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Wowowow.
Straks hebben al die mensen in het Wat is er mis met de Nederlandse vrouw- topic toch gelijk. 'Wij' vrouwen zijn te mannelijk.
Oh noesquote:
Wanneer is een vrouw stoer?quote:Op maandag 14 juli 2014 17:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Niks mis met mannelijke vrouwen.
Zolang mannelijk een beetje stoer en gespierd is.
quote:
Moeilijk om een definitie te geven.quote:
Ben ik stoer?quote:Op maandag 14 juli 2014 17:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Moeilijk om een definitie te geven.
Maar ligt aan de houding en het gezicht meestal.
Sommige vrouwen hebben een lief gezicht, maar sommigen ook stoer.
Ligt een beetje aan de wenkbrauwen en de kaaklijn denk ik.
quote:Op maandag 14 juli 2014 17:18 schreef Fera het volgende:
Ik denk dat het in dat topic ging over vrouwen die zich mannelijk gedragen, niet die er mannelijk uit zien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |