Hoezo?quote:
qtquote:
Dikke hossel dezequote:
Goed hoor, met jou ook?quote:
hallo forum leden,quote:
Ik wil hem adopteren, niet hosselen.quote:
quote:Op maandag 14 juli 2014 16:13 schreef Toto69 het volgende:
[..]
hallo forum leden,
ik ben een jongen van 18 jaar en heb nu bijna 1,5 jaar een relatie met een hele leuke meid.
we proberen van alles uit en ze weet ook dat ik af en toe mezelf vinger, en ook een klein speeltje heb.
dit vind ze helemaal niet erg en zelf vingert ze me ook ook regelmatig tijdens het pijpen.
nu wil ik haar een keer voorstellen om mij met een voorbind dildo te nemen maar ik ben bang dat ze denkt dat ik misschien bi ben of wat dan ook terwijl ik 100 % hetero ben.
soms fantaseer ik wel eens over een man maar het blijft altijd bij een fantasie en hier weet ze ook niks van af wat ik graag zo wil houden.
ik heb er wel eens grapjes over gemaakt om een strap on te kopen en ze sloeg het idee niet meteen af.
hoe stel ik dit serieus te sprake zonder me te hoeven schamen of iets dergelijks?
Niets mis mee.quote:Op maandag 14 juli 2014 16:13 schreef Toto69 het volgende:
[..]
hallo forum leden,
ik ben een jongen van 18 jaar en heb nu bijna 1,5 jaar een relatie met een hele leuke meid.
we proberen van alles uit en ze weet ook dat ik af en toe mezelf vinger, en ook een klein speeltje heb.
dit vind ze helemaal niet erg en zelf vingert ze me ook ook regelmatig tijdens het pijpen.
nu wil ik haar een keer voorstellen om mij met een voorbind dildo te nemen maar ik ben bang dat ze denkt dat ik misschien bi ben of wat dan ook terwijl ik 100 % hetero ben.
soms fantaseer ik wel eens over een man maar het blijft altijd bij een fantasie en hier weet ze ook niks van af wat ik graag zo wil houden.
ik heb er wel eens grapjes over gemaakt om een strap on te kopen en ze sloeg het idee niet meteen af.
hoe stel ik dit serieus te sprake zonder me te hoeven schamen of iets dergelijks?
ik ben een getrouwde man van 36 jaar en sinds kort of eigenlijk al sinds mijn jeugd heb ik ontdekt dat ik enorm geil wordt als mijn temperatuur wordt genomen door een gewone of het oude type thermometer en wil hem steeds vaker in de anus helpen. Wie heeft dit nog meer?quote:
Primaquote:
Oké. WATquote:Op maandag 14 juli 2014 16:14 schreef Toto69 het volgende:
[..]
ik ben een getrouwde man van 36 jaar en sinds kort of eigenlijk al sinds mijn jeugd heb ik ontdekt dat ik enorm geil wordt als mijn temperatuur wordt genomen door een gewone of het oude type thermometer en wil hem steeds vaker in de anus helpen. Wie heeft dit nog meer?
grts bjorn
Moet je eens op sekswoordenboek kijken, lach je je helemaal doodquote:Op maandag 14 juli 2014 16:15 schreef Toto69 het volgende:
Hee,
ik was laatst alleen thuis. Op een gegeven moment had ik honger en was ik erg geil. Ik zat te denken om te gaan rukken en klaar te komen op een broodje en kijken hoe dat zou smaken.
Ik heb het nog niet gedaan, maar benieuwd hoe jullie hier tegenaan kijken. Misschien zijn jullie ook benieuwd of zeggen jullie van 'wat een belachelijk idee'?
WHAT THE ACTUAL FUCK
Dode mol.quote:Op maandag 14 juli 2014 16:15 schreef Fylax het volgende:
Hoi allemaal!
Mijn FB en ik doen veel met elkaar. Ik heb hem afgetrokken, en hij vingert mij en beft ook (al zal hij dit niet meer doen omdat hij het vies vond.. hij vind het lijken op een dode mol likken.. Dat ligt toch hopelijk niet aan mij he..?) en we hebben geneukt. Nou heb ik een vraagje, want als ik mezelf vinger kom ik best veel klaar. Maar wanneer hij me vingert (doet ie helemaal goed, zo'n beetje hetzelfde als ik zelf doe) kom ik nooit klaar... Waar kan dit aan liggen? Heeft iemand misschien tips?
Mastu
Als je geen proteïnerijk beleg meer hebt #studentleefquote:Op maandag 14 juli 2014 16:15 schreef Toto69 het volgende:
Hee,
ik was laatst alleen thuis. Op een gegeven moment had ik honger en was ik erg geil. Ik zat te denken om te gaan rukken en klaar te komen op een broodje en kijken hoe dat zou smaken.
Ik heb het nog niet gedaan, maar benieuwd hoe jullie hier tegenaan kijken. Misschien zijn jullie ook benieuwd of zeggen jullie van 'wat een belachelijk idee'?
WHAT THE ACTUAL FUCK
dit is van SWBquote:Op maandag 14 juli 2014 16:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Moet je eens op sekswoordenboek kijken, lach je je helemaal dood
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |