FOK > SWBquote:Op maandag 14 juli 2014 16:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Gaat daar heel anders dan op fok
Hier kun je alles maken, daar wordt je om alles al gebant
Ze hebben er ook maar 1 slowchat bijv, hier tientallen
quote:Op maandag 14 juli 2014 16:24 schreef Toto69 het volgende:
[..]
hij heeft een rechte lul:
"Die van mij is aardig recht kan ik in alle eerlijkheid zeggen, en ja complimenten heb ik van mijn ex wel gehad daarover ja... ik kan niet zeggen dat ik moeite heb gehad met de standjes die we deden toen nee.."
Hij had toch in KPD gepost?quote:Op maandag 14 juli 2014 16:24 schreef Toto69 het volgende:
[..]
hij heeft een rechte lul:
"Die van mij is aardig recht kan ik in alle eerlijkheid zeggen, en ja complimenten heb ik van mijn ex wel gehad daarover ja... ik kan niet zeggen dat ik moeite heb gehad met de standjes die we deden toen nee.."
quote:Op maandag 14 juli 2014 16:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hij had toch in KPD gepost?
Ik weet wel dat hij aardig wat voorhuid had.
Gatverdamme.quote:Op maandag 14 juli 2014 16:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hij had toch in KPD gepost?
Ik weet wel dat hij aardig wat voorhuid had.
quote:Op maandag 14 juli 2014 16:26 schreef Toto69 het volgende:
"Mijn ex vond een grotere meestal niet zo veel aan, mijn 18 cm vond ze te groot en deed hem daarom ook nooit iets dieper in haar mond, anders kreeg ze braakneigingen, wat ik dan ook wel weer kan begrijpen " - F1978
quote:Op maandag 14 juli 2014 16:26 schreef Toto69 het volgende:
"Mijn ex vond een grotere meestal niet zo veel aan, mijn 18 cm vond ze te groot en deed hem daarom ook nooit iets dieper in haar mond, anders kreeg ze braakneigingen, wat ik dan ook wel weer kan begrijpen " - F1978
Hoevaak hij wel niet heeft gezegd dat hij zo tevreden was met zijn 18 cm en echt geen grotere hoefde te hebben.quote:Op maandag 14 juli 2014 16:26 schreef Toto69 het volgende:
quote:Op maandag 14 juli 2014 16:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hoevaak hij wel niet heeft gezegd dat hij zo tevreden was met zijn 18 cm en echt geen grotere hoefde te hebben.
Heb denk ik zelden een man gezien die meer onzeker was over zijn leuter dan hij.
Waarom zag ik voor me hoe een spijker door een eikel werd geramd?quote:
quote:Op maandag 14 juli 2014 16:28 schreef Fera het volgende:
[..]
Waarom zag ik voor me hoe een spijker door een eikel werd geramd?
WTFquote:Op maandag 14 juli 2014 16:28 schreef Fera het volgende:
[..]
Dudequote:Op maandag 14 juli 2014 16:28 schreef Fera het volgende:
[..]
Komt omdat het eerst over piemels ging waarschijnlijk.quote:
open een dig topicquote:Op maandag 14 juli 2014 16:42 schreef Amarantha het volgende:
Sims 3 stopt er telkens meeIk vind dat echt wel zuur
Simsquote:Op maandag 14 juli 2014 16:42 schreef Amarantha het volgende:
Sims 3 stopt er telkens meeIk vind dat echt wel zuur
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |