Ik heb het niet en wil het ook nietquote:
is leuk joh. brabanders belachelijk maken enzoquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 01:59 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik heb het niet en wil het ook niet
Geen behoefte aanquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 02:02 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
is leuk joh. brabanders belachelijk maken enzo
Op zich niets mis mee trouwens!quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 02:03 schreef hamerhaaitje het volgende:
Of naja dat doe ik althans op mijn tumblr
Ik ben het eens met de uitspraak daarquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 02:05 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
http://wietparkiet.tumblr.com/ moet je kijken
er was al iemand die daar anders over dachtquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 02:06 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik ben het eens met de uitspraak daar
Zeker een Brabanderquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 02:07 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
er was al iemand die daar anders over dacht
Die kun je niet serieus nemen thoughquote:
Heb ik ook niet gedaan. gezegd dat het eigen risico was om op het linkje te klikkenquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 02:08 schreef Stuart het volgende:
[..]
Die kun je niet serieus nemen though
Fair enoughquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 02:09 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Heb ik ook niet gedaan. gezegd dat het eigen risico was om op het linkje te klikken
wat is deze?quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 05:47 schreef msacras het volgende:
Haha lekker net thuis gekomen van het stappen, fantastisch dik mooie superchille nacht gehad
Nu ga ik slapen en weer lekker weg uit deze *ziekte* kut loser SC, stoppen met fok vanaf nu haha dàààààg
quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 05:47 schreef msacras het volgende:
Haha lekker net thuis gekomen van het stappen, fantastisch dik mooie superchille nacht gehad
Nu ga ik slapen en weer lekker weg uit deze *ziekte* kut loser SC, stoppen met fok vanaf nu haha dàààààg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |