Neh..quote:Op maandag 14 juli 2014 19:01 schreef Amarantha het volgende:
[..]
En je vraagt dan niet aan je ouders wat het voor gerecht is?
Bovendien een artikel van 3 jaar geleden. Ik zie hem trouwens regelmatig fat-free producten in zijn kookprogramma's gebruiken. Magere yoghurt als alternatief voor mayonaise in sauzen en dergelijke.quote:Op maandag 14 juli 2014 18:57 schreef Tchock het volgende:
[..]
Wel een beetje flauw opgeschreven. Het enige recept dat er uit gepikt is is die gehaktbal, de rest wordt helemaal niet genoemd. Jamie Oliver zelf zegt ook vaak dat je best ongezond mag eten als je het maar niet te vaak doet. En dat fastfood waar hij tegen vecht krijgen de kinderen op school elke dag, niet heel af en toe als tussendoortje.
Telegraaf
Ik vind het toch wonderbaarlijk dat je een maaltijd opeet zonder te weten wat het is.quote:Op maandag 14 juli 2014 19:01 schreef Amarantha het volgende:
[..]
En je vraagt dan niet aan je ouders wat het voor gerecht is?
Je gaat aan tafel zitten, beheerst je hartslag als iemand om de jus vraagt, stouwt voedsel in je mond zonder één keer te beseffen of vragen wat het daadwerkelijk is en gaat weer naar boven?quote:
Zelfs voor jouw doen, hou gewoon je denigrerende bek eens ongelofelijke mafklapper dat je er loopt. Ga lekker je vriendje GGMM dissen of zijn goudvissen afkraken. Hij kan die Anne Frank humor van je vast wel waarderen.quote:Op maandag 14 juli 2014 18:59 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dit is zelfs voor jouw doen zwak.
Omschrijf wat je zag liggen.quote:
quote:Op maandag 14 juli 2014 19:02 schreef Fera het volgende:
[..]
Bovendien een artikel van 3 jaar geleden. Ik zie hem trouwens regelmatig fat-free producten in zijn kookprogramma's gebruiken. Magere yoghurt als alternatief voor mayonaise in sauzen en dergelijke.
Dit zijn de kille feiten.quote:Neither dishes by the likes of Jamie, Nigella, Hugh Fearnley-Whittingstall or Lorraine Pascale, nor own-brand meals from leading supermarket chains, were healthy, according to a study by Newcastle University researchers.
They looked at the nutrient content of 100 recipes randomly selected from five of the chefs' books - two were by the ubiquitous Jamie - and compared them to 100 pre-made meals from Asda, Sainsbury’s and Tesco.
On average, the chefs’ meals contained 605 calories, while the supermarket meals contained only 494.
They contained about 50 per cent more fat - 27.1g per serving, compared to 17.1g - and about half the fibre, 3.3g rather than 6.5g.
Nou nou nou, waar is de liefde gebleven?quote:Op maandag 14 juli 2014 19:03 schreef Elan het volgende:
[..]
Zelfs voor jouw doen, hou gewoon je denigrerende bek eens ongelofelijke mafklapper dat je er loopt. Ga lekker je vriendje GGMM dissen of zijn goudvissen afkraken. Hij kan die Anne Frank humor van je vast wel waarderen.
Er lagen kipstukjes, dat was wel lekker. En dat andere wat er lag, het waren... Ik kan het niet eens uitleggen.quote:
Ik geloof echt helemaal niets van jouw hele act.quote:Op maandag 14 juli 2014 19:04 schreef Fylax het volgende:
[..]
Er lagen kipstukjes, dat was wel lekker. En dat andere wat er lag, het waren... Ik kan het niet eens uitleggen.
quote:Op maandag 14 juli 2014 19:04 schreef Fylax het volgende:
[..]
Er lagen kipstukjes, dat was wel lekker. En dat andere wat er lag, het waren... Ik kan het niet eens uitleggen.
Het zou nog steeds nasi kunnen zijn, maar niet a la Johannes, want dat is heerlijk.quote:Op maandag 14 juli 2014 19:04 schreef Fylax het volgende:
[..]
Oké.quote:
Het was geen nasi.quote:Op maandag 14 juli 2014 19:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Het zou nog steeds nasi kunnen zijn, maar niet a la Johannes, want dat is heerlijk.
Klinkt wel heel dramatisch. Alsof het varkensogen of babytenen waren of zo.quote:Op maandag 14 juli 2014 19:04 schreef Fylax het volgende:
[..]
quote:Op maandag 14 juli 2014 19:05 schreef Fera het volgende:
[..]
Klinkt wel heel dramatisch. Alsof het varkensogen of babytenen waren of zo.
Is dat niet die ene die midden in een restaurant klappen had gekregen van haar vriend?quote:Op maandag 14 juli 2014 19:05 schreef Fera het volgende:
[..]
Oké.
Van Nigella had ik dat wel verwacht, dat is gewoon een snoepkont volgens mij.
We komen er welquote:
Nigella Lawson? Zou wel kunnen.quote:Op maandag 14 juli 2014 19:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Is dat niet die ene die midden in een restaurant klappen had gekregen van haar vriend?
[..]
We komen er welLag er wel rijst op je bord?
Van de Telegraph, dat is echt een poepkrant. Iets verderop zeggen ze dat er in een gerecht 11.000 kcal zittenquote:
Beetje klaar met LR en zijn gezeik elke keer dezelfde zogenaamd amicale kleinerende bullshit en achter je rug om schrijft hij weer notes het zal niemand verbazen dat de zoveelste vermissing van HMF ook aan hem te danken is.quote:Op maandag 14 juli 2014 19:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nou nou nou, waar is de liefde gebleven?
Ik heb het nog nooit op.quote:Op maandag 14 juli 2014 19:06 schreef Ro-ald het volgende:
Je weet toch wel wat je eet ben je debiel of zo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |