crackquote:Op maandag 14 juli 2014 18:15 schreef Amarantha het volgende:
'Zet eventueel na het updaten je crack voor je hoogste uitbreiding weer terug.' hoe weet ik nou wat de hoogste uitbreiding is?
Dat zou ook nog kunnen natuurlijk. Ik hoop dat je gelijk hebt.quote:Op maandag 14 juli 2014 18:06 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wellicht was dit juist zijn waarschuwing en zal het vanaf nu enkel goed en naar wens gaan, daar waar je je er waardig doorheen hebt gevochten![]()
Ik ben meer aan het backspacen dan dat ik typ momenteel
Ik had Sims 1 Beestenboel dat is de derde uitbreiding maar je interpreteert dingen wel vaker naar hoe het jou het beste uitkomt dus ik zal je dit moment van euforie even gunnen.quote:Op maandag 14 juli 2014 18:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wat laat je je toch weer kennen door het ook nog vol te blijven houden
Volgorde googlen.quote:Op maandag 14 juli 2014 18:15 schreef Amarantha het volgende:
'Zet eventueel na het updaten je crack voor je hoogste uitbreiding weer terug.' hoe weet ik nou wat de hoogste uitbreiding is?
Denk de laatste die is uitgekomen.quote:Op maandag 14 juli 2014 18:15 schreef Amarantha het volgende:
quote:
Aah dus ik moet de allerlaatste uitbreiding nemen, thanks!quote:
Je moet m sowieso updaten dat weet ik dan wel weer.quote:Op maandag 14 juli 2014 18:18 schreef Amarantha het volgende:
[..]
[..]
Aah dus ik moet de allerlaatste uitbreiding nemen, thanks!
quote:Op maandag 14 juli 2014 18:19 schreef Rijst het volgende:
2.1 De Sims 3: Wereldavonturen
2.2 De Sims 3: Ambities
2.3 De Sims 3: Na Middernacht
2.4 De Sims 3: Levensweg
2.5 De Sims 3: Beestenbende
2.6 De Sims 3: Showtime
2.7 De Sims 3: Bovennatuurlijk
2.8 De Sims 3: Jaargetijden
2.9 De Sims 3: Studententijd
2.10 De Sims 3: Exotisch Eiland
2.11 De Sims 3: Vooruit in de Tijd
Ja maar dat kan dus alleen als ik deze (http://sims4.weebly.com/fixes--updates-sims-3.html) stappen volg. Ben eerst Sims 3 weer opnieuw aan het installeren haha. Wellicht dat na een update die fout eruit is want updaten lukte ook nietquote:Op maandag 14 juli 2014 18:19 schreef Elan het volgende:
[..]
Je moet m sowieso updaten dat weet ik dan wel weer.
Hopelijk werkt het.quote:Op maandag 14 juli 2014 18:18 schreef Amarantha het volgende:
[..]
[..]
Aah dus ik moet de allerlaatste uitbreiding nemen, thanks!
Wellicht moeten we het toch maar niet in de handen van een god leggen en er zelf echt op hopen/in willen gelovenquote:Op maandag 14 juli 2014 18:16 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat zou ook nog kunnen natuurlijk. Ik hoop dat je gelijk hebt.
Waarom backspace je? Wat is dit nu weer voor een cliffhanger, beste littlerabbit?
quote:Op maandag 14 juli 2014 18:16 schreef Elan het volgende:
[..]
Ik had Sims 1 Beestenboel dat is de derde uitbreiding maar je interpreteert dingen wel vaker naar hoe het jou het beste uitkomt dus ik zal je dit moment van euforie even gunnen.
Waarschijnlijk het hoogtepunt van je zoveelste troosteloze dagje.
Oké Elan, okéquote:Op maandag 14 juli 2014 18:09 schreef Elan het volgende:
Sims 3 altijd incestkinderen maken vroeger.
Het is godverdomme altijd nog beter om Sims te spelen dan Harry Potter te kijken dus al zou je gelijk hebben snap ik evengoed nog niet wat je hier stoer loopt te doen.quote:Op maandag 14 juli 2014 18:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wellicht moeten we het toch maar niet in de handen van een god leggen en er zelf echt op hopen/in willen geloven
Maar ik heb vandaag wat moeite met nadenken
[..]
[..]
Oké Elan, oké
En dat is het zeker. Wat ben ik aan het genieten.
metquote:Op maandag 14 juli 2014 18:23 schreef Rijst het volgende:
met moustache of zonder?
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
Dat lijkt mij ook een goed plan.quote:Op maandag 14 juli 2014 18:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wellicht moeten we het toch maar niet in de handen van een god leggen en er zelf echt op hopen/in willen geloven
Maar ik heb vandaag wat moeite met nadenken
quote:
quote:
Bij allebei wel.quote:
Ik wilde boos worden dat ik niet was genoemd, maar dit kan nog netquote:Op zondag 13 juli 2014 23:09 schreef Toto69 het volgende:
[..]
ja ik ben er wel meer vergeten zie ik
paxcon
johannes
etc
quote:Op maandag 14 juli 2014 18:35 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik wilde boos worden dat ik niet was genoemd, maar dit kan nog net
Eet jij wel eens wat anders?quote:Op maandag 14 juli 2014 18:37 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik heb net weer nasi gegeten, het was heerlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |