Dat zou je denken.quote:Op maandag 14 juli 2014 18:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ow, dus dan weet je al het een en ander.
dacht altijd dat flips een man wasquote:Op maandag 14 juli 2014 17:59 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik weet alleen niet geheel zeker of een huwelijk tussen dezelfde sekse wel helemaal binnen zijn plan past
Het huwelijk houdt al 3 jaar stand. Als de heer het jou kwalijk had genomen was je allang getornd door zijn wraakquote:
Ik gaf de voorzet en je kopt het schitterend inquote:Op maandag 14 juli 2014 18:01 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
dacht altijd dat flips een man was
#voorspelbaargrapje
Of misschien krijg ik nog last, en is dit nu niet het meest geschikte moment om karma uit te voeren.quote:Op maandag 14 juli 2014 18:01 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het huwelijk houdt al 3 jaar stand. Als de heer het jou kwalijk had genomen was je allang getornd door zijn wraak
Ja. Brownie had er ook last van zei ze.. Hij sluit zomaar afquote:
Heb je vast een corrupte mod er in staan xDquote:Op maandag 14 juli 2014 18:02 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja. Brownie had er ook last van zei ze.. Hij sluit zomaar af
goede crack downloadenquote:Op maandag 14 juli 2014 18:02 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja. Brownie had er ook last van zei ze.. Hij sluit zomaar af
Dat is niet echt 't probleem denk ik, mensen die hem hebben gekocht hebben ook veel problemen ermeequote:
Deel 4 komt bijna uit toch.quote:Op maandag 14 juli 2014 18:04 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Bijna 25
En klopt ben Fylax niet maar ik hou wel van de Sims
Yes, 2 September. Twijfel nog steeds of ik hem ga vragen voor mijn verjaardagquote:
Wellicht was dit juist zijn waarschuwing en zal het vanaf nu enkel goed en naar wens gaan, daar waar je je er waardig doorheen hebt gevochtenquote:Op maandag 14 juli 2014 18:02 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Of misschien krijg ik nog last, en is dit nu niet het meest geschikte moment om karma uit te voeren.
sims 2 spelen danquote:Op maandag 14 juli 2014 18:06 schreef Amarantha het volgende:
Vooral nu ik lees dat er met de Sims 3 sowieso problemen zijn als het gaat om zomaar afsluiten (gekocht, gedownload, maakt weinig uit alleen moment van afsluiten)
The fuckquote:Op maandag 14 juli 2014 18:09 schreef Elan het volgende:
Sims 3 altijd incestkinderen maken vroeger.
quote:Op maandag 14 juli 2014 18:09 schreef Elan het volgende:
dit wel jaquote:
Aha. Dus jij maakt mensen die Sims spelen belachelijk gezien hun leeftijd terwijl je het zelf nog op je 26ste? speelde.quote:Op maandag 14 juli 2014 18:09 schreef Elan het volgende:
quote:Op maandag 14 juli 2014 18:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Aha. Dus jij maakt mensen die Sims spelen belachelijk gezien hun leeftijd terwijl je het zelf nog op je 26ste? speelde.
Elan
Sims 1 speelde ik debieltje.quote:Op maandag 14 juli 2014 18:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Aha. Dus jij maakt mensen die Sims spelen belachelijk gezien hun leeftijd terwijl je het zelf nog op je 26ste? speelde.
Elan
Had diverse uitbreidingen bij ja. Maar jij zal hier wel op geilen mij een beetje belachelijk maken nou je doet maar kutkonijnquote:
quote:Op maandag 14 juli 2014 18:13 schreef Rijst het volgende:
anders nemen jullie deze dingen mee naar de meetings. Lekker simsen irl
[ afbeelding ]
Wat laat je je toch weer kennen door het ook nog vol te blijven houdenquote:Op maandag 14 juli 2014 18:14 schreef Elan het volgende:
[..]
Had diverse uitbreidingen bij ja. Maar jij zal hier wel op geilen mij een beetje belachelijk maken nou je doet maar kutkonijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |