Mooi.quote:Op maandag 14 juli 2014 18:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat weet ik toch allemaal al jongen.
Ik heb het idee dat bijna alles wat hij maakt hetzelfde smaakt.quote:Op maandag 14 juli 2014 18:46 schreef Crack_ het volgende:
Ik ben ook geen fan van Jamie Oliver. Vind zijn kookstijl niks.
Hahaquote:Op maandag 14 juli 2014 18:48 schreef Elan het volgende:
[..]
A bit of olive oil *gulp *gulp *gulp* halve fles leeg![]()
Zijn maaltijden zijn ook zwaar vadsig was een keer een test zo'n maaltijd bevat vaak meer vet en kcal dan een schoolmaaltijd van friet en vis
Okquote:Op maandag 14 juli 2014 18:48 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Tonijn met kaas, in de oven, en dan sla, ui en mayo
Geen idee, ik heb zijn gerechten volgens mij bijna nooit gemaakt dus geen idee of hij vaak hetzelfde gebruiktquote:Op maandag 14 juli 2014 18:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat bijna alles wat hij maakt hetzelfde smaakt.
En zag laatst een filmpje waarin hij chili maakte. Zag er totaal niet lekker uit.
Vragen hun altijdquote:Op maandag 14 juli 2014 18:49 schreef Crack_ het volgende:
Ok. moet je vragen of ze het in de oven willen doen of is dat standaard?
Ok, en hoe duur is dat?quote:Op maandag 14 juli 2014 18:50 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Vragen hun altijdSurimi salade is ook lekker, zelfde als tonijn qua bereiding alleen geen ui erbij
Uhm 3,95 volgens mij maar ik heb een app (Scoupy) en daarmee krijg ik de 2de sub voor 1 euro (heb ik 3 kortingsbonnen voor)quote:
Verschilt per beleg. Zo rond de 3,50 - 4,-quote:
Ainsley is mijn grote voorbeeld, vooral zijn practical jokes.quote:Op maandag 14 juli 2014 18:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ben geen fan van Jamie Oliver, Johannes.
Heb je geen kookboeken van Ainsley Harriot?
godver dat klinkt lekkerquote:Op maandag 14 juli 2014 18:48 schreef Amarantha het volgende:
Tonijn met kaas, in de oven, en dan sla, ui en mayo
Geweldige kerel. Dat vloeken is ook echt pure act, die gast is hartstikke aardig.quote:Op maandag 14 juli 2014 18:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik moet ook altijd wel lachen om Gordon Ramsay. Altijd zo hoog opgeven over pure, verse en lokale producten. Alleen vinden zijn gasten het "proleten eten" van de gastchefs vaak lekkerder
http://www.telegraaf.nl/v(...)nsgevaarlijk___.htmlquote:Op maandag 14 juli 2014 18:49 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Haha.
Heb je linkje naar uitslag test, vind wel interessant
[..]
Ok. moet je vragen of ze het in de oven willen doen of is dat standaard?
Ik vond het vervelend dat Jamie probeerde Johan D te dissen terwijl hij helemaal niet wist wie dat was.quote:Op maandag 14 juli 2014 18:54 schreef Elan het volgende:
[..]
http://www.telegraaf.nl/v(...)nsgevaarlijk___.html
Levensgevaarlijk nogal overdreven hoor, maar meer om het statement dat veel van zijn gerechten allesbehalve gezond zijn zit gewoon heel veel vet in en dat is niet goed elke dag.
Telegraafquote:Op maandag 14 juli 2014 18:54 schreef Elan het volgende:
[..]
Levensgevaarlijk nogal overdreven hoor, maar meer om het statement dat veel van zijn gerechten allesbehalve gezond zijn zit gewoon heel veel vet in en dat is niet goed elke dag.
Godverdomme wat een baas is het toch ook.quote:Op maandag 14 juli 2014 18:52 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ainsley is mijn grote voorbeeld, vooral zijn practical jokes.
[ afbeelding ]
Vast wel. Maar ik vind het hilarisch dat hij zich zo uitslooft en dure producten wil, maar men het verschil niet proeft.quote:Op maandag 14 juli 2014 18:53 schreef Tchock het volgende:
[..]
Geweldige kerel. Dat vloeken is ook echt pure act, die gast is hartstikke aardig.
dm gehad?quote:Op maandag 14 juli 2014 18:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Godverdomme wat een baas is het toch ook.
[..]
Vast wel. Maar ik vind het hilarisch dat hij zich zo uitslooft en dure producten wil, maar men het verschil niet proeft.
Oh chillie, ik heb ook scoupy op mn telefoonquote:Op maandag 14 juli 2014 18:52 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Uhm 3,95 volgens mij maar ik heb een app (Scoupy) en daarmee krijg ik de 2de sub voor 1 euro (heb ik 3 kortingsbonnen voor)
Jammer, telegraaf.. maar ga wel lezenquote:Op maandag 14 juli 2014 18:54 schreef Elan het volgende:
[..]
Had al gezien.quote:
Ik kwam beneden en zag mijn bord op tafel liggen, het zag er vies uit en het smaakte ook vies.quote:
Wel een beetje flauw opgeschreven. Het enige recept dat er uit gepikt is is die gehaktbal, de rest wordt helemaal niet genoemd. Jamie Oliver zelf zegt ook vaak dat je best ongezond mag eten als je het maar niet te vaak doet. En dat fastfood waar hij tegen vecht krijgen de kinderen op school elke dag, niet heel af en toe als tussendoortje.quote:Op maandag 14 juli 2014 18:54 schreef Elan het volgende:
[..]
Messi beste speler van het WKquote:Op maandag 14 juli 2014 18:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
Nog even een Messi highlight filmpje van het WK
http://www.ad.nl/ad/nl/45(...)-magnetronvoer.dhtmlquote:Op maandag 14 juli 2014 18:55 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh chillie, ik heb ook scoupy op mn telefoon![]()
. Ga binnenkort proberen, thanks
.
[..]
Jammer, telegraaf.. maar ga wel lezen. Thanks
Dit is zelfs voor jouw doen zwak.quote:Op maandag 14 juli 2014 18:24 schreef Elan het volgende:
[..]
Het is godverdomme altijd nog beter om Sims te spelen dan Harry Potter te kijken dus al zou je gelijk hebben snap ik evengoed nog niet wat je hier stoer loopt te doen.
Klopt ja ik heb hem weinig gezien.quote:Op maandag 14 juli 2014 18:59 schreef Tchock het volgende:
[..]
Wat een farce zeg. Hij hoort niet eens bij de beste vijf van het toernooi, vind ik.
In de groepsfase was hij de beste man op het veld in elke wedstrijd. Maar daarna... Niets meer gepresteerd.quote:
Volgens mij is Elan niet op de hoogte van een zeker meesterwerk.quote:Op maandag 14 juli 2014 18:59 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dit is zelfs voor jouw doen zwak.
En je vraagt dan niet aan je ouders wat het voor gerecht is?quote:Op maandag 14 juli 2014 18:56 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ik kwam beneden en zag mijn bord op tafel liggen, het zag er vies uit en het smaakte ook vies.
Neh..quote:Op maandag 14 juli 2014 19:01 schreef Amarantha het volgende:
[..]
En je vraagt dan niet aan je ouders wat het voor gerecht is?
Bovendien een artikel van 3 jaar geleden. Ik zie hem trouwens regelmatig fat-free producten in zijn kookprogramma's gebruiken. Magere yoghurt als alternatief voor mayonaise in sauzen en dergelijke.quote:Op maandag 14 juli 2014 18:57 schreef Tchock het volgende:
[..]
Wel een beetje flauw opgeschreven. Het enige recept dat er uit gepikt is is die gehaktbal, de rest wordt helemaal niet genoemd. Jamie Oliver zelf zegt ook vaak dat je best ongezond mag eten als je het maar niet te vaak doet. En dat fastfood waar hij tegen vecht krijgen de kinderen op school elke dag, niet heel af en toe als tussendoortje.
Telegraaf
Ik vind het toch wonderbaarlijk dat je een maaltijd opeet zonder te weten wat het is.quote:Op maandag 14 juli 2014 19:01 schreef Amarantha het volgende:
[..]
En je vraagt dan niet aan je ouders wat het voor gerecht is?
Je gaat aan tafel zitten, beheerst je hartslag als iemand om de jus vraagt, stouwt voedsel in je mond zonder n keer te beseffen of vragen wat het daadwerkelijk is en gaat weer naar boven?quote:
Zelfs voor jouw doen, hou gewoon je denigrerende bek eens ongelofelijke mafklapper dat je er loopt. Ga lekker je vriendje GGMM dissen of zijn goudvissen afkraken. Hij kan die Anne Frank humor van je vast wel waarderen.quote:Op maandag 14 juli 2014 18:59 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dit is zelfs voor jouw doen zwak.
Omschrijf wat je zag liggen.quote:
quote:Op maandag 14 juli 2014 19:02 schreef Fera het volgende:
[..]
Bovendien een artikel van 3 jaar geleden. Ik zie hem trouwens regelmatig fat-free producten in zijn kookprogramma's gebruiken. Magere yoghurt als alternatief voor mayonaise in sauzen en dergelijke.
Dit zijn de kille feiten.quote:Neither dishes by the likes of Jamie, Nigella, Hugh Fearnley-Whittingstall or Lorraine Pascale, nor own-brand meals from leading supermarket chains, were healthy, according to a study by Newcastle University researchers.
They looked at the nutrient content of 100 recipes randomly selected from five of the chefs' books - two were by the ubiquitous Jamie - and compared them to 100 pre-made meals from Asda, Sainsbury’s and Tesco.
On average, the chefs’ meals contained 605 calories, while the supermarket meals contained only 494.
They contained about 50 per cent more fat - 27.1g per serving, compared to 17.1g - and about half the fibre, 3.3g rather than 6.5g.
Nou nou nou, waar is de liefde gebleven?quote:Op maandag 14 juli 2014 19:03 schreef Elan het volgende:
[..]
Zelfs voor jouw doen, hou gewoon je denigrerende bek eens ongelofelijke mafklapper dat je er loopt. Ga lekker je vriendje GGMM dissen of zijn goudvissen afkraken. Hij kan die Anne Frank humor van je vast wel waarderen.
Er lagen kipstukjes, dat was wel lekker. En dat andere wat er lag, het waren... Ik kan het niet eens uitleggen.quote:
Ik geloof echt helemaal niets van jouw hele act.quote:Op maandag 14 juli 2014 19:04 schreef Fylax het volgende:
[..]
Er lagen kipstukjes, dat was wel lekker. En dat andere wat er lag, het waren... Ik kan het niet eens uitleggen.
quote:Op maandag 14 juli 2014 19:04 schreef Fylax het volgende:
[..]
Er lagen kipstukjes, dat was wel lekker. En dat andere wat er lag, het waren... Ik kan het niet eens uitleggen.
Het zou nog steeds nasi kunnen zijn, maar niet a la Johannes, want dat is heerlijk.quote:Op maandag 14 juli 2014 19:04 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ok.quote:
Het was geen nasi.quote:Op maandag 14 juli 2014 19:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Het zou nog steeds nasi kunnen zijn, maar niet a la Johannes, want dat is heerlijk.
Klinkt wel heel dramatisch. Alsof het varkensogen of babytenen waren of zo.quote:Op maandag 14 juli 2014 19:04 schreef Fylax het volgende:
[..]
quote:Op maandag 14 juli 2014 19:05 schreef Fera het volgende:
[..]
Klinkt wel heel dramatisch. Alsof het varkensogen of babytenen waren of zo.
Is dat niet die ene die midden in een restaurant klappen had gekregen van haar vriend?quote:Op maandag 14 juli 2014 19:05 schreef Fera het volgende:
[..]
Ok.
Van Nigella had ik dat wel verwacht, dat is gewoon een snoepkont volgens mij.
We komen er welquote:
Nigella Lawson? Zou wel kunnen.quote:Op maandag 14 juli 2014 19:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Is dat niet die ene die midden in een restaurant klappen had gekregen van haar vriend?
[..]
We komen er welLag er wel rijst op je bord?
Van de Telegraph, dat is echt een poepkrant. Iets verderop zeggen ze dat er in een gerecht 11.000 kcal zittenquote:
Beetje klaar met LR en zijn gezeik elke keer dezelfde zogenaamd amicale kleinerende bullshit en achter je rug om schrijft hij weer notes het zal niemand verbazen dat de zoveelste vermissing van HMF ook aan hem te danken is.quote:Op maandag 14 juli 2014 19:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nou nou nou, waar is de liefde gebleven?
Ik heb het nog nooit op.quote:Op maandag 14 juli 2014 19:06 schreef Ro-ald het volgende:
Je weet toch wel wat je eet ben je debiel of zo
quote:Op maandag 14 juli 2014 19:06 schreef Ro-ald het volgende:
Nog net geen klappen maar ze werd kreeg wel op een fysieke wijze haar plek gewezen binnen de relatie.quote:Op maandag 14 juli 2014 19:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Is dat niet die ene die midden in een restaurant klappen had gekregen van haar vriend?
Geen woord aan gelogen. Bij jou ben ik ook al een mooi dossier aan het opbouwen. Dit valt opnieuw onder crewbashquote:Op maandag 14 juli 2014 19:06 schreef Elan het volgende:
[..]
Beetje klaar met LR en zijn gezeik elke keer dezelfde zogenaamd amicale kleinerende bullshit en achter je rug om schrijft hij weer notes het zal niemand verbazen dat de zoveelste vermissing van HMF ook aan hem te danken is.
En ander is het ongetwijfeld een pact met die andere onbetrouwbare rat.
Fylax is echt een debielquote:Op maandag 14 juli 2014 19:06 schreef Ro-ald het volgende:
Hij gebruikt wel krankzinnig veel olijfolie hoor weet wel dat dat niet de meest ongezonde vetten zijn maar zo goed kan dat nooit voor je zijn.quote:Op maandag 14 juli 2014 19:06 schreef Tchock het volgende:
[..]
Van de Telegraph, dat is echt een poepkrant. Iets verderop zeggen ze dat er in een gerecht 11.000 kcal zitten
LR zou daar mogelijkerwijze inderdaad achter kunnen zitten, ik heb gehoord dat toen hij HMF in het echt ontmoette deze tot de grote onsteltenis van LR geen doodsverwensingen aan zijn adres maakte.quote:Op maandag 14 juli 2014 19:06 schreef Elan het volgende:
[..]
Beetje klaar met LR en zijn gezeik elke keer dezelfde zogenaamd amicale kleinerende bullshit en achter je rug om schrijft hij weer notes het zal niemand verbazen dat de zoveelste vermissing van HMF ook aan hem te danken is.
En ander is het ongetwijfeld een pact met die andere onbetrouwbare rat.
Dat geloof ik best, en er zullen ook vast wel recepten van hem te vet of energierijk zijn, maar ik vind het echt onzin om op basis daarvan te zeggen dat zijn eten "dodelijk" is of zo.quote:Op maandag 14 juli 2014 19:08 schreef Elan het volgende:
[..]
Hij gebruikt wel krankzinnig veel olijfolie hoor weet wel dat dat niet de meest ongezonde vetten zijn maar zo goed kan dat nooit voor je zijn.
Je schrijft maar een eind weg mening geven is niet verboden en ik scheld je niet uit.quote:Op maandag 14 juli 2014 19:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nog net geen klappen maar ze werd kreeg wel op een fysieke wijze haar plek gewezen binnen de relatie.
[..]
Geen woord aan gelogen. Bij jou ben ik ook al een mooi dossier aan het opbouwen. Dit valt opnieuw onder crewbash
watquote:Op maandag 14 juli 2014 19:10 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Fylax nieuwe slachtoffer laatste was Onorigineel toch
Wat een mongool. Je pakt toch niet je partner zo bij de keel.quote:Op maandag 14 juli 2014 19:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hier wordt overduidelijk de volgende vakantiebestemming besproken van het gelukkige stel.
[ afbeelding ]
Ik vroeg altijd voor het eten al wat we kregen maar als ik het zoals Fylax niet zou weten dan zou ik het toch vragen tijdens/na. Het is idd wel fijn als je weet wat je eetquote:Op maandag 14 juli 2014 19:02 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik vind het toch wonderbaarlijk dat je een maaltijd opeet zonder te weten wat het is.
Je moet toch wel pasta, rijst en aardappelen van elkaar kunnen onderscheiden lijkt me. Ik vind Fylax bijzonder.
quote:Op maandag 14 juli 2014 19:02 schreef Tchock het volgende:
[..]
Je gaat aan tafel zitten, beheerst je hartslag als iemand om de jus vraagt, stouwt voedsel in je mond zonder n keer te beseffen of vragen wat het daadwerkelijk is en gaat weer naar boven?
quote:Op maandag 14 juli 2014 19:11 schreef Fera het volgende:
[..]
Wat een mongool. Je pakt toch niet je partner zo bij de keel.Of je nou man of vrouw bent.
quote:Saatchi later described the pictures as showing only a "playful tiff" and trying to emphasise a point. After a police investigation of the incident, Saatchi was cautioned for assault, and it was reported that Lawson had left the family home.
Ik ben het met je eens, alhoewel deze stelling niet zo heel controversieel is.quote:Op maandag 14 juli 2014 19:11 schreef Fera het volgende:
[..]
Wat een mongool. Je pakt toch niet je partner zo bij de keel.Of je nou man of vrouw bent.
Daarom vraag je normaal zoiets aan je ouders voor/tijdens/na het etenquote:
Ono? Nee waarom? Ono is tofquote:Op maandag 14 juli 2014 19:10 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Fylax nieuwe slachtoffer laatste was Onorigineel toch
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |