quote:Op maandag 14 juli 2014 19:06 schreef Ro-ald het volgende:
Je weet toch wel wat je eet ben je debiel of zo
Nog net geen klappen maar ze werd kreeg wel op een fysieke wijze haar plek gewezen binnen de relatie.quote:Op maandag 14 juli 2014 19:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Is dat niet die ene die midden in een restaurant klappen had gekregen van haar vriend?
Geen woord aan gelogen. Bij jou ben ik ook al een mooi dossier aan het opbouwen. Dit valt opnieuw onder crewbashquote:Op maandag 14 juli 2014 19:06 schreef Elan het volgende:
[..]
Beetje klaar met LR en zijn gezeik elke keer dezelfde zogenaamd amicale kleinerende bullshit en achter je rug om schrijft hij weer notes het zal niemand verbazen dat de zoveelste vermissing van HMF ook aan hem te danken is.
En ander is het ongetwijfeld een pact met die andere onbetrouwbare rat.
Fylax is echt een debielquote:Op maandag 14 juli 2014 19:06 schreef Ro-ald het volgende:
Je weet toch wel wat je eet ben je debiel of zo
Hij gebruikt wel krankzinnig veel olijfolie hoor weet wel dat dat niet de meest ongezonde vetten zijn maar zo goed kan dat nooit voor je zijn.quote:Op maandag 14 juli 2014 19:06 schreef Tchock het volgende:
[..]
Van de Telegraph, dat is echt een poepkrant. Iets verderop zeggen ze dat er in een gerecht 11.000 kcal zitten
LR zou daar mogelijkerwijze inderdaad achter kunnen zitten, ik heb gehoord dat toen hij HMF in het echt ontmoette deze tot de grote onsteltenis van LR geen doodsverwensingen aan zijn adres maakte.quote:Op maandag 14 juli 2014 19:06 schreef Elan het volgende:
[..]
Beetje klaar met LR en zijn gezeik elke keer dezelfde zogenaamd amicale kleinerende bullshit en achter je rug om schrijft hij weer notes het zal niemand verbazen dat de zoveelste vermissing van HMF ook aan hem te danken is.
En ander is het ongetwijfeld een pact met die andere onbetrouwbare rat.
Dat geloof ik best, en er zullen ook vast wel recepten van hem te vet of energierijk zijn, maar ik vind het echt onzin om op basis daarvan te zeggen dat zijn eten "dodelijk" is of zo.quote:Op maandag 14 juli 2014 19:08 schreef Elan het volgende:
[..]
Hij gebruikt wel krankzinnig veel olijfolie hoor weet wel dat dat niet de meest ongezonde vetten zijn maar zo goed kan dat nooit voor je zijn.
Je schrijft maar een eind weg mening geven is niet verboden en ik scheld je niet uit.quote:Op maandag 14 juli 2014 19:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nog net geen klappen maar ze werd kreeg wel op een fysieke wijze haar plek gewezen binnen de relatie.
[..]
Geen woord aan gelogen. Bij jou ben ik ook al een mooi dossier aan het opbouwen. Dit valt opnieuw onder crewbash
watquote:Op maandag 14 juli 2014 19:10 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Fylax nieuwe slachtoffer laatste was Onorigineel toch
Wat een mongool. Je pakt toch niet je partner zo bij de keel.quote:Op maandag 14 juli 2014 19:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hier wordt overduidelijk de volgende vakantiebestemming besproken van het gelukkige stel.
[ afbeelding ]
Ik vroeg altijd voor het eten al wat we kregen maar als ik het zoals Fylax niet zou weten dan zou ik het toch vragen tijdens/na. Het is idd wel fijn als je weet wat je eetquote:Op maandag 14 juli 2014 19:02 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik vind het toch wonderbaarlijk dat je een maaltijd opeet zonder te weten wat het is.
Je moet toch wel pasta, rijst en aardappelen van elkaar kunnen onderscheiden lijkt me. Ik vind Fylax bijzonder.
quote:Op maandag 14 juli 2014 19:02 schreef Tchock het volgende:
[..]
Je gaat aan tafel zitten, beheerst je hartslag als iemand om de jus vraagt, stouwt voedsel in je mond zonder één keer te beseffen of vragen wat het daadwerkelijk is en gaat weer naar boven?
quote:Op maandag 14 juli 2014 19:11 schreef Fera het volgende:
[..]
Wat een mongool. Je pakt toch niet je partner zo bij de keel.Of je nou man of vrouw bent.
quote:Saatchi later described the pictures as showing only a "playful tiff" and trying to emphasise a point. After a police investigation of the incident, Saatchi was cautioned for assault, and it was reported that Lawson had left the family home.
Ik ben het met je eens, alhoewel deze stelling niet zo heel controversieel is.quote:Op maandag 14 juli 2014 19:11 schreef Fera het volgende:
[..]
Wat een mongool. Je pakt toch niet je partner zo bij de keel.Of je nou man of vrouw bent.
Daarom vraag je normaal zoiets aan je ouders voor/tijdens/na het etenquote:
Ono? Nee waarom? Ono is tofquote:Op maandag 14 juli 2014 19:10 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Fylax nieuwe slachtoffer laatste was Onorigineel toch
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |