abonnement Unibet Coolblue
pi_142240960
De Slankreeks


De Slank-topics zijn bedoeld voor wie wel wat kilootjes kwijt wil raken, maar geen overgewicht heeft, en voor wie probeert een goed gewicht te behouden, kortom, voor wie bezig is met goed eten en goed leven.

Algemeen uitgangspunt om af te vallen / goed gewicht te houden
• Eet genoeg! Meestal is dat méér dan je denkt!
• Eet meer broccoli! Toevallig is broccoli héél gezond. Zegt loveli, dus het zal zo zijn. Iets algemener: eet meer groente. Veel meer groente.
• Sport! Goed voor je lijf, voor de stofwisseling, voor vetverbranding en voor spieropbouw. Niet iedereen kan of wil sporten, sommige mensen wérken echt (huuh), anderen hebben een kwetsbaar lichaam, maar hoe meer je inspanning toevoegt aan je dagelijkse bezigheden, hoe beter dat is voor je lijf. Niet overdrijven natuurlijk.
• Wees duurzaam! Je kunt een laag gewicht bereiken met een extreme aanpak. Dan is het echter heel moeilijk vast te houden. Probeer een aanpak te kiezen die je kan en wil blijven volhouden. In het algemeen is het beter om maximaal een halve kilo per week af te vallen.
• Kijk niet uitsluitend naar calorieën en hecht niet teveel waarde aan een weegschaal. Een eenzijdig menu kan je voorzien van de juiste hoeveelheid calorieën, maar voorziet niet in alle stoffen die je nodig hebt. Een veelzijdig menu bestaat niet zozeer uit de ene dag italiaans en de volgende sushi en de derde hollandse pot, maar uit een verzameling van groente (veel), vis (liefst ook veel), vlees, en koolhydraten (niet teveel en vooral niet veel suiker). De weegschaal vertelt je hoe zwaar je bent, maar als je een kilo vet verwerkt tot 2 kilo spieren ben je zwaarder.. maar slanker.

Meedoen!
Doen! Welkom! Vertel, wat wil je, wat is je plan, wat doe je? De meeste van ons posten regelmatig een eetlijstje, met daarop:
• O Ontbijt
• T Tussendoortje
• L Lunch
• D Diner
• S Sport
Soms volgt daarop ongevraagd commentaar, niet altijd, schroom niet expliciet om commentaar te vragen, dan krijg je een hoop op- en aanmerkingen (of complimenten natuurlijk, kan ook).

Details (BMI is een handvat om overgewicht vast te stellen. De slankreeks is bedoeld voor mensen zonder overgewicht, met overgewicht (BMI > 27) ben je van harte welkom in het zustertopic Topicreeks: Dieetclub.
BMR is een statistische berekening van de hoeveel calorieën die je lichaam nodig heeft om bedlegerig te zijn zonder je organen te beschadigen.

Slowchat In deze reeks wordt veel geslowchat, mocht jouw vraag niet meteen beantwoord worden/ondersneeuwen, stel hem dan gerust nog een keer!

PM-lijst PM-lijst is hier te vinden.
Bijwerken staat vrij!
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_142241276
OT lijstje:

O: kwark
B: halfuur KT, halfuur roeien (zondagochtend is er dus niks vermakelijk op TV, doe je cardio op "The hour of power" :') was iig iets evangelisch )
L: toast met rosbief, 3 lepels huzarensalade, 5 mini augurkjes, 3 plakken gerookte ham, half liter melk, 3 slokken Maaza, 2 flinke vorken forelfilet en paar vingers garnalen.

Rest is tbt
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_142241629
1330Kcal verbrand met hardlopen vandaag.

Dus vanavond mogen we pizza. Wel zelfgemaakt. Uiteraard!

O: 3 toast (2 met kaas, 1 met boter)
S: 16km hardlopen (10EM evenementje)
L: tosti kaas met curry
L2: moet nog wat eten, zo even bedenken wat.
D: pizza

:9
Ja doei.
pi_142242771
quote:
0s.gif Op zondag 13 juli 2014 14:57 schreef motorbloempje het volgende:
1330Kcal verbrand met hardlopen vandaag.

Dus vanavond mogen we pizza. Wel zelfgemaakt. Uiteraard!

O: 3 toast (2 met kaas, 1 met boter)
S: 16km hardlopen (10EM evenementje)
L: tosti kaas met curry
L2: moet nog wat eten, zo even bedenken wat.
D: pizza

:9
Weet niet of het een compleet plaatje is wat ik meekrijg en gezien je rennen mag je ook hoger zitten wat betreft KH's maar hou je die verhouding ook bij?
Heb soms het gevoel dat jij op grotendeels KH's leeft.

Laatst had je het over je bovenarmen en ondanks dat het grotendeels aanleg is, het bindweefselgedeelte is eiwitten en collageen. Bij veel inspanning zal het grootste gedeelte naar de dingen gaan die je het meest belast, iets overhouden voor juist die dingen lijkt me dan geen overbodige luxe :@
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_142242843
Ik houd het niet bij, maar eet doordeweeks ook zoveel mogelijk yoghurt of omelet als lunch/onbijt, een van de twee, probeer te voorkomen dat ik zowel voor ontbijt als lunch pure carbs eet. Ik zou 't wel wat beter bij mogen houden ja!

Omelet/scrambled eggs gaan dan meestal met een lading groente erbij en wat feta ofzo. :9

Yoghurt meestal met banaan of bosvruchten, met wat walnoten!
Ja doei.
pi_142243104
quote:
0s.gif Op zondag 13 juli 2014 13:44 schreef V1z0R het volgende: [..] Hoeft niet snel als het maar afdoende is :+ Was het ook wel hoor :Y [..] Bij jullie was de BBQ die geen BBQ was, kerel van jou heeft toen nog worstjes staan draaien :9 Was ook leuk! :Y Duitse biertjes van Li en zo :9 Verdwaald raken in de buurt, Aurum uitleggen waar het hotel is :+ Uniekje rondkarren... Bedoelde de BBQ bij An.
Ah, ik dacht me te herinneren dat je toen ook een opmerking maakte over de aanwezige groenten en salades :P. Henk die met 10 bossen kruiden kwam aanzetten voor de couscoussalade O+. Perruche met haar dansjes en glazuur uitlikken :9.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_142243718
Maar die BBQ was wel lekker en gezellig en ja, er was ook gewoon vleesch :9

Freud en ik zijn met een opruimstorm bezig, om ons huis verkoopbaar te maken. En dan komt je veel herinneringen tegen. Dus groet kans dat wij vanavond bij de Griek in mijn oude hometown gaan eten :9 *O*
pi_142243774
quote:
0s.gif Op zondag 13 juli 2014 15:40 schreef Phaidra het volgende:

[..]

Ah, ik dacht me te herinneren dat je toen ook een opmerking maakte over de aanwezige groenten en salades :P. Henk die met 10 bossen kruiden kwam aanzetten voor de couscoussalade O+. Perruche met haar dansjes en glazuur uitlikken :9.
Voor wat ik gewend was, was dat ook al veel groente inderdaad. Hier is dan ook een BBQ vlees, vlees, en nog eens vlees. :+

Vond de couscous wel lekker trouwens, al was het de eerste keer :9 Zelfs nog tweede portie opgeschept. Geef wel eerlijk toe dat die worstjes lekkerder waren :P

Perr met de carrotcake en het vingertje :D _O-

quote:
0s.gif Op zondag 13 juli 2014 15:33 schreef motorbloempje het volgende:
Ik houd het niet bij, maar eet doordeweeks ook zoveel mogelijk yoghurt of omelet als lunch/onbijt, een van de twee, probeer te voorkomen dat ik zowel voor ontbijt als lunch pure carbs eet. Ik zou 't wel wat beter bij mogen houden ja!

Omelet/scrambled eggs gaan dan meestal met een lading groente erbij en wat feta ofzo. :9

Yoghurt meestal met banaan of bosvruchten, met wat walnoten!
Ei heeft meest uitgebreide aminopalet, maar niet altijd de meest wenselijke.

:@
Ik wil eigenlijk niet verkeerd of anti-vegetarisch overkomen maar dingen als zwienehackse heeft dan goede aminos en is ook een bron van collageen.
Jij beweegt ook genoeg om ontstekingsbevordende tegen te gaan.

Karbo's zijn gewoon een hele goede daarvoor, vooral schouder, haas juist minder.

[ Bericht 1% gewijzigd door V1z0R op 13-07-2014 16:07:05 ]
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
  Vis een optie? zondag 13 juli 2014 @ 18:35:37 #9
70532 loveli
N
pi_142249022
quote:
0s.gif Op zondag 13 juli 2014 15:30 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Weet niet of het een compleet plaatje is wat ik meekrijg en gezien je rennen mag je ook hoger zitten wat betreft KH's maar hou je die verhouding ook bij?
Heb soms het gevoel dat jij op grotendeels KH's leeft.

Laatst had je het over je bovenarmen en ondanks dat het grotendeels aanleg is, het bindweefselgedeelte is eiwitten en collageen. Bij veel inspanning zal het grootste gedeelte naar de dingen gaan die je het meest belast, iets overhouden voor juist die dingen lijkt me dan geen overbodige luxe :@
Ja hoi, de vrouwelijke bovenarm is een gevoelig onderwerp. Gezien de ligging is de bovenarm een ideale opslagplek voor vrouwelijk vet: vlak bij de favoriete snackbar van menig beebje dat borstvoeding krijgt. Dus.
crap in = crap out
pi_142249104
Ik ben niet vega, maar eet ook niet echt heel veel vlees, en gezien onze financiële uitdaging van de komende tijd ga ik ook niet veel méér vlees hebben, dus zal eventuele tekorten moeten aanvullen met andere zaken. :P

En karbo's, misschien maar 's voor op de barbecue volgend weekend!? :9
Ja doei.
pi_142249191
Die BBQdiegeenBBQwas was top! O+ De BBQdiewelBBQwas trouwens ook O+

Wij BBQen zoals jij gewend bent Vaiz: vleesch, vleesch, vleesch ;+

quote:
0s.gif Op zondag 13 juli 2014 18:35 schreef loveli het volgende:
Ja hoi, de vrouwelijke bovenarm is een gevoelig onderwerp. Gezien de ligging is de bovenarm een ideale opslagplek voor vrouwelijk vet.
Ik schrok laatst van mijn armflappers op een foto :')

Dat gezegd hebbende, het wordt tijd voor een stokboomstam achter de deur. Ik wll mijn slanke lijf terug! Dus ik kom hier proberen mee te gaan posten :Y

Zit nu op 69/70 kilo. Moet zeker een kilootje of 10 af :Y
  zondag 13 juli 2014 @ 19:34:04 #12
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_142251074
Ik mis jullie in het echt, zomaar ineens. :*
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_142251325
Hier op Curacao heb je in elke supermarkt grote saladebars <3
pi_142251834
Ik heb bijna niemand nog gemeet :{ En die ik heb gemeet zijn van fok af..

Jezus Kano, 340 km fietsen.. Had je de goedwijs kapot? :P
Ik had gister gefietst en vandaag ook. Vandaag 50 km en ik kon goed voelen dat ik gister uit ben gegaan (en net 1 biertje teveel). Laatste kilometers gingen niet echt soepel, ik had me de eerste kilometers al opgeblazen omdat ik op ging rijden met een wielrenner die de hele tijd rond de 38 km/u reed.. Soms is het lastig dat ik zo competitief ingesteld ben :') Maar wel intense training gehad :)
pi_142253237
quote:
0s.gif Op zondag 13 juli 2014 18:35 schreef loveli het volgende:

[..]

Ja hoi, de vrouwelijke bovenarm is een gevoelig onderwerp. Gezien de ligging is de bovenarm een ideale opslagplek voor vrouwelijk vet: vlak bij de favoriete snackbar van menig beebje dat borstvoeding krijgt. Dus.
Oh :@
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
  zondag 13 juli 2014 @ 20:18:30 #16
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_142253653
Ach, gewoon een omgekeerde slappe spierbal *O*
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  zondag 13 juli 2014 @ 20:21:30 #17
382191 Brannagh
gentstudent42.2
pi_142253837
Had vanochtend een bananen pannenkoek gemaakt. Was meer een omelet met banaan, maar vulde wel gigantisch.

En net wat ijs op. Echt puur tussen de oren, maar ik zie mezelf gewoon dikker worden als ik iets heb gegeten wat ik eigenlijk niet als gezond beschouw.

Maar ik heb het op :D
pi_142255204
quote:
0s.gif Op zondag 13 juli 2014 20:21 schreef Brannagh het volgende:
En net wat ijs op. Echt puur tussen de oren, maar ik zie mezelf gewoon dikker worden als ik iets heb gegeten wat ik eigenlijk niet als gezond beschouw.

Maar ik heb het op :D
*O*! Goed van je! :).

Mijn lijst is anders geworden dan de planning:
O: bruine bol met brie, sla en tuinkruiden saus
L: niks
D: voorgerecht beetje zalm en tonijn gemarineerd in soyasaus en licht aangebakken, hoofdgerecht zwaardvis met broccoli en lamsoren (at bij ouders, altijd lekker)
T: ijsje gehaald, 3 bolletjes: caramel, kinder bueno en cookie dough

Vanmiddag bij oma geweest vandaar geen lunch (zat in trein/bij oma/in auto/op golfclub op mama te wachten/in auto, 11 u thuis weg en 16 u bij mn ouders). Was wel fijn, ze was vrij helder en vond het heel leuk dat ik er was. Straks thuis nog even een sinaasappel eten.
pi_142262321
Fijn dat het relatief zo goed gaat met je oma vlindertje! Had je niet een tussendoortje kunnen nemen rond je lunch? Stuk fruit ofzo? Klinkt wel alsof je ouders prima kunnen koken :)

quote:
1s.gif Op zondag 13 juli 2014 19:48 schreef the85mc het volgende:
Had je de goedwijs kapot? :P
:D

Ik ga de laatste tijd weer helemaal niet zo goed. Rotweek achter de rug, een tentamen Statistiek niet gehaald dus een half jaar extra studievertraging. Ik heb nooit zo de neiging om emoties weg te eten ofzo, maar ik mis dan wel de energie om goede keuzes te maken.
Vandaag een slechte dag, ik ben om half 5 gegeten bij de Mac met mijn broer en neefjes, en nu heb ik weer honger. Ik eet de laatste tijd ook vaak bij anderen of met anderen en dat maakt het ook lastiger. Morgen weer naar mijn ouders, die eten ook niet bepaald gezond :N Nouja, alle beetjes helpen dus gewoon m'n best doen.
freedom is just another word for nothing left to lose
pi_142266017
Hier ook alles behalve een fantastisch eet weekend. Gisteren taart en bbq en veel daarvan gegeten. Vandaag ook slecht, maar over vandaag maak ik me niet druk omdat ik super heb genoten:

O: artisan spelt, een plak met kaas, tomaat en mosterdkers en een plak met boter. Thee met melk
L: geen. Laat uit bed en focus lag bij opruimen :+
T: wat chipjes en ranja
D: voor: dolmades, hoofd: kalfsvlees met witte wijnsaus, aardappeltjes, salade en tzaziki. Na: cappuchino
B: klein uurtje wandelen in mijn oude hometown O+
T: ijsje: stroopwafel, vanille en witte chocolade/framboos :9
pi_142266479
Had eigenlijk wat mee moeten nemen/op station moeten halen, was vooral slechte planning. Werd om 11.00 wakker en had 11.30 de bus naar station, daar ontbijt broodje gehaald en toen pas 16.00 weer thuis en had niks mee. Had opzich ook niet heel veel honger omdat ik laat ontbeet, maar was wel beter geweest om toch iets kleins mee te nemen. Mn ouders (aka mama) kunnen inderdaad erg lekker koken :)

Balen van jouw statistiek vak Lot! Als ik met anderen eet probeer ik dat altijd bij mij thuis te doen, zodat ik regie heb over wat er gegeten wordt. Maar dat kan natuurlijk niet altijd..
  maandag 14 juli 2014 @ 10:46:20 #22
382191 Brannagh
gentstudent42.2
pi_142275447
Dit is heel random en ik ga er ook een ander topic over openen, maar wie weet heeft iemand er wel ervaring mee en kan mij helpen :D

Begin dit jaar een vakantie geboekt met vriend, maar kort daarna kreeg ik te horen dat ik operatie had en moesten alles annuleren. Behalve de vliegreis, want Ryanair had daar geen zin in. Maar onverwachts gaat het ontzettend goed en hebben we wel zin om toch gebruik te maken van de tickets.

Alleen... We gaan 10 dagen naar Engeland en landen op London Stansted. Beetje misleidt, want dit ligt absoluut niet in de buurt van Londen. We willen heel graag naar de zuidkust, maar de treintickets zijn ongelofelijk duur, ruim 111 pond PP.

Weet iemand een alternatief of heeft iemand tips?
:*
  maandag 14 juli 2014 @ 10:49:32 #23
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_142275524
quote:
0s.gif Op maandag 14 juli 2014 10:46 schreef Brannagh het volgende:
Dit is heel random en ik ga er ook een ander topic over openen, maar wie weet heeft iemand er wel ervaring mee en kan mij helpen :D

Begin dit jaar een vakantie geboekt met vriend, maar kort daarna kreeg ik te horen dat ik operatie had en moesten alles annuleren. Behalve de vliegreis, want Ryanair had daar geen zin in. Maar onverwachts gaat het ontzettend goed en hebben we wel zin om toch gebruik te maken van de tickets.

Alleen... We gaan 10 dagen naar Engeland en landen op London Stansted. Beetje misleidt, want dit ligt absoluut niet in de buurt van Londen. We willen heel graag naar de zuidkust, maar de treintickets zijn ongelofelijk duur, ruim 111 pond PP.

Weet iemand een alternatief of heeft iemand tips?
:*
Goed om te horen dat het zo goed gaat. :)

Maar wil je nou alternatieven voor dingen om daar te doen, plekken om te bezoeken?
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
  maandag 14 juli 2014 @ 10:52:44 #24
382191 Brannagh
gentstudent42.2
pi_142275591
quote:
17s.gif Op maandag 14 juli 2014 10:49 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Goed om te horen dat het zo goed gaat. :)

Maar wil je nou alternatieven voor dingen om daar te doen, plekken om te bezoeken?
Meer hoe ik zo goedkoop mogelijk van Stansted naar Brighton kom :)
Ben er heel vaak geweest, maar altijd de luxe gehad om op tijd te boeken, en zo kort van te voren zijn de prijzen van de trein absurd.
  maandag 14 juli 2014 @ 10:55:30 #25
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_142275660
quote:
0s.gif Op maandag 14 juli 2014 10:52 schreef Brannagh het volgende:

[..]

Meer hoe ik zo goedkoop mogelijk van Stansted naar Brighton kom :)
Ben er heel vaak geweest, maar altijd de luxe gehad om op tijd te boeken, en zo kort van te voren zijn de prijzen van de trein absurd.
Ah, daar kan ik je niet mee helpen.
Is auto huren niet goedkoper?
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
  Vis een optie? maandag 14 juli 2014 @ 11:00:58 #26
70532 loveli
N
pi_142275780
quote:
0s.gif Op maandag 14 juli 2014 10:52 schreef Brannagh het volgende:

[..]

Meer hoe ik zo goedkoop mogelijk van Stansted naar Brighton kom :)
Ben er heel vaak geweest, maar altijd de luxe gehad om op tijd te boeken, en zo kort van te voren zijn de prijzen van de trein absurd.
Oppassen dat je niet meer geld uitgeeft om je tickets te kunnen benutten dan wanneer je een andere goedkope reis boekt.
crap in = crap out
pi_142275862
quote:
0s.gif Op maandag 14 juli 2014 10:46 schreef Brannagh het volgende:
Dit is heel random en ik ga er ook een ander topic over openen, maar wie weet heeft iemand er wel ervaring mee en kan mij helpen :D

Begin dit jaar een vakantie geboekt met vriend, maar kort daarna kreeg ik te horen dat ik operatie had en moesten alles annuleren. Behalve de vliegreis, want Ryanair had daar geen zin in. Maar onverwachts gaat het ontzettend goed en hebben we wel zin om toch gebruik te maken van de tickets.

Alleen... We gaan 10 dagen naar Engeland en landen op London Stansted. Beetje misleidt, want dit ligt absoluut niet in de buurt van Londen. We willen heel graag naar de zuidkust, maar de treintickets zijn ongelofelijk duur, ruim 111 pond PP.

Weet iemand een alternatief of heeft iemand tips?
:*
Wow. Dan heb je we lheel goed niet op zitten letten bij het boeken _O-
Het is overigens prima dichtbij London, je zit er vanaf daar in een half uurtje, maar voor Brighton ligt het nogal aan de verkeerde kant. Heb je je accomodatie al geboekt/is dat nog te annuleren en kun je niet iets zoeken wat beter aan te treinen is?
Ja doei.
pi_142275871
quote:
0s.gif Op maandag 14 juli 2014 10:52 schreef Brannagh het volgende:

[..]

Meer hoe ik zo goedkoop mogelijk van Stansted naar Brighton kom :)
Ben er heel vaak geweest, maar altijd de luxe gehad om op tijd te boeken, en zo kort van te voren zijn de prijzen van de trein absurd.
Ken je mensen in die buurt? Vaak weten zij een omweg om goedkopere tickets te krijgen. Ik heb wel een kennis daar die daar erg goed in is.
pi_142275900
Ik ga straks mijn eerste yogasessie doen, An!

:o
Ja doei.
pi_142276237
Vandaag een poging doen tot een normaal lijstje.

O: fruitsalade van een banaan, twee kiwi gold, een peer, een appel
T: dat was wel ff genoeg :')
L: 2 boterhammen, 1 kip komkommer 1 pindakaas
D: twee volkoren wraps met kipfilet, avocado, sla, paprika, komkommer
T: handje nootjes oid
Nomnomnomnomnomnomnomnomnomnom
  maandag 14 juli 2014 @ 11:33:38 #31
382191 Brannagh
gentstudent42.2
pi_142276526
quote:
0s.gif Op maandag 14 juli 2014 11:04 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Wow. Dan heb je we lheel goed niet op zitten letten bij het boeken _O-
Het is overigens prima dichtbij London, je zit er vanaf daar in een half uurtje, maar voor Brighton ligt het nogal aan de verkeerde kant. Heb je je accomodatie al geboekt/is dat nog te annuleren en kun je niet iets zoeken wat beter aan te treinen is?
Klopt :')
Er waren nog beperkt aantal stoelen, en reis was goedkoopste via RyanAir. Op het plaatje wat zij lieten zien lag het echt pal naast londen, maar helaas niet dus.

Er is verder nog niks geboekt, dus we kunnen alle kanten op, maar deze mevrouw wil het liefste naar de zuidkust, oostkust is niet mijn smaak.

@An
Ik ken wel een paar mensen, maar die gaan er meteen vanuit dat ik daar ook nog even langs kom hoppen en daar heb ik eigenlijk helemaal geen zin in :@ Dat doen we in het najaar wel weer.

Auto huren is een optie, maar parkeerplek is ook duur helaas. Andere tickets boeken gaat niet goedkoper zijn. Had wel even gekeken naar boot of eurotunnel, maar daar betaal je ook volle pond + benzinekosten.

Trein is 111.40 pond voor een retourtje met twee personen. Even overleggen...
Als we een week boeken in Brighton en 3 dagen Londen zal het ook wel goedkoper zijn ivm weekprijs B&B.

Hoop zo erg dat het doorgaat! En mijn moeder ook, want de thee is op, en de flakes, en de clubs :')

Oh, en ik ben een biologisch speltbroodje aan het bakken. Ruikt erg goed.
pi_142276589
Auto huren en richting Wales gaan. Daar is 't parkeren ook niet zo duur of vaak zelfs gewoon gratis. . Of gewoon wat rondrijden en verschillende B&B's doen.

Ik zou voor de auto-huur-optie gaan. Ben je een stuk mobieler, niet afhankelijk van OV, etc. Gewoon niet in de grote plaatsen gaan zitten!
Ja doei.
  maandag 14 juli 2014 @ 11:59:31 #33
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_142277143
quote:
1s.gif Op zondag 13 juli 2014 19:48 schreef the85mc het volgende:
Jezus Kano, 340 km fietsen.. Had je de goedwijs kapot?
Niet volgemaakt. Uiteindelijk was een ander die evenver van het startpunt woonde als mij op 413 km geëindigd. :D
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_142277701
quote:
0s.gif Op maandag 14 juli 2014 11:07 schreef motorbloempje het volgende:
Ik ga straks mijn eerste yogasessie doen, An!

:o
:o *O*
pi_142277816
quote:
1s.gif Op maandag 14 juli 2014 12:20 schreef An24 het volgende:

[..]

:o *O*
Niet in een les hoor, heb een uur-les beginners gevonden op 73h 1n70rw3b5.
Ja doei.
pi_142277852
quote:
0s.gif Op maandag 14 juli 2014 12:23 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Niet in een les hoor, heb een uur-les beginners gevonden op 73h 1n70rw3b5.
Ah! Dat is toch anders idd. Hoewel ik ook overwegend thuis oefen O+
pi_142277880
quote:
1s.gif Op maandag 14 juli 2014 12:24 schreef An24 het volgende:

[..]

Ah! Dat is toch anders idd. Hoewel ik ook overwegend thuis oefen O+
Wil even gaan kijken hoe dit voor mij werkt de komende tijd. Heb 't geld niet op 't moment voor lessen/sportschool.
Ja doei.
  maandag 14 juli 2014 @ 13:17:29 #38
382191 Brannagh
gentstudent42.2
pi_142279449
quote:
0s.gif Op maandag 14 juli 2014 11:35 schreef motorbloempje het volgende:
Auto huren en richting Wales gaan. Daar is 't parkeren ook niet zo duur of vaak zelfs gewoon gratis. . Of gewoon wat rondrijden en verschillende B&B's doen.

Ik zou voor de auto-huur-optie gaan. Ben je een stuk mobieler, niet afhankelijk van OV, etc. Gewoon niet in de grote plaatsen gaan zitten!
Maar we hebben niet zo veel met Wales :'(
En lang in de auto zitten kan ik niet vrees ik. Maar het komt goed. Wat zijn de meeste mensen kwijt in ¤ aan een 10 daagse vakantie?
  maandag 14 juli 2014 @ 14:27:54 #39
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_142282558
quote:
0s.gif Op maandag 14 juli 2014 13:17 schreef Brannagh het volgende:

[..]

Maar we hebben niet zo veel met Wales :'(
En lang in de auto zitten kan ik niet vrees ik. Maar het komt goed. Wat zijn de meeste mensen kwijt in ¤ aan een 10 daagse vakantie?
Wales lijkt me gaaf juist! Maar ben er nooit geweest dus niet zeker :+

Gezien jouw username zou ik enige Great Britain nerdigheid verwachten trouwens, vernoemd naar Kenneth? :7

10-daagse vakantie hangt af van waar/eisen/wensen denk ik! Ik ga meestal korter en ben heel makkelijk met accommodatie (schoon en chille locatie is vereiste :P ).
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
  Vis een optie? maandag 14 juli 2014 @ 14:31:51 #40
70532 loveli
N
pi_142282727
Ik zou auto huren en met b&b-opties in de achterzak op de bonnefooi gaan, andere keer die strandvakantie doen. Maar ik heb dan ook niet zoveel met strand :+
crap in = crap out
pi_142282774
Niets met Wales hebben is als niet van zuurstof houden :{w

Auto huren staat ook niet gelijk aan elke dag 4 uur in een auto zitten. Dat zou dom zijn :')
Ja doei.
pi_142282944
quote:
0s.gif Op maandag 14 juli 2014 12:25 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Wil even gaan kijken hoe dit voor mij werkt de komende tijd. Heb 't geld niet op 't moment voor lessen/sportschool.
Lastig! Ik vond het in het begin wel fijn zo'n les, omdat je niet weet of je de houding goed doet. Nu zou ik misschien wel zonder kunnen, maar in het begin dus niet.
  Vis een optie? maandag 14 juli 2014 @ 14:54:43 #43
70532 loveli
N
pi_142283711
quote:
1s.gif Op maandag 14 juli 2014 14:37 schreef An24 het volgende:

[..]

Lastig! Ik vond het in het begin wel fijn zo'n les, omdat je niet weet of je de houding goed doet. Nu zou ik misschien wel zonder kunnen, maar in het begin dus niet.
Als compensatie gaat Mo hier filmpjes posten ter beoordeling :Y
crap in = crap out
pi_142283771
quote:
0s.gif Op maandag 14 juli 2014 14:54 schreef loveli het volgende:

[..]

Als compensatie gaat Mo hier filmpjes posten ter beoordeling :Y
^O^
pi_142284052
Ja, of niet :')
Ja doei.
pi_142287626
OMG! We zijn net naar een ubertof huis gaan kijken. Flinke verbouwing, maar niet erg. Helaas is het een verdieping te groot :+
pi_142289026
quote:
0s.gif Op zondag 13 juli 2014 15:30 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Weet niet of het een compleet plaatje is wat ik meekrijg en gezien je rennen mag je ook hoger zitten wat betreft KH's maar hou je die verhouding ook bij?
Heb soms het gevoel dat jij op grotendeels KH's leeft.

Laatst had je het over je bovenarmen en ondanks dat het grotendeels aanleg is, het bindweefselgedeelte is eiwitten en collageen. Bij veel inspanning zal het grootste gedeelte naar de dingen gaan die je het meest belast, iets overhouden voor juist die dingen lijkt me dan geen overbodige luxe :@
Dat laatste begrijp ik niet, wat moet je overhouden?
Worry is a misuse of imagination
pi_142289253
Ja, dat yoga hè? We zijn nog niet zo voor elkaar gemaakt. Maar, half uur gedaan, zweten :) _O- Wel even op zoek naar een iets betere introductie. Dit filmpje was iets te lang (uur oorspronkelijk)/ging toch iets te snel. :%

[ Bericht 2% gewijzigd door motorbloempje op 14-07-2014 17:15:01 ]
Ja doei.
pi_142291383
quote:
0s.gif Op maandag 14 juli 2014 17:08 schreef motorbloempje het volgende:
Ja, dat yoga hè? We zijn nog niet zo voor elkaar gemaakt. Maar, half uur gedaan, zweten :) _O- Wel even op zoek naar een iets betere introductie. Dit filmpje was iets te lang (uur oorspronkelijk)/ging toch iets te snel. :%
Half uur is prima toch? Het is ook gewoon zwaar, zeker met de hardloopbenen van jou. Het is een hele andere conditie.

Mijn lijstje:

O: smoothie sinaasappelsap, banaan, frambozen, spinazie en spirulina
B: uurtje wandelen
L: broccoli, komkommer, gebakken ei en verse pindasaus
T: pure chocolade en thee met melk
S: uurtje yoga
T: kokoswater
D: spinazie, aardappels, kaas, appelmoes. Glas ranja

Tevreden na zo'n gulzig weekend :+
pi_142291439
quote:
1s.gif Op maandag 14 juli 2014 18:07 schreef An24 het volgende:
Half uur is prima toch? Het is ook gewoon zwaar, zeker met de hardloopbenen van jou. Het is een hele andere conditie.
Ben inmiddels hier op uitgekomen:
https://www.youtube.com/channel/UCFKE7WVJfvaHW5q283SxchA

Behapbare filmpjes en tijden, en gewoon leuk!. Daar maar eens mee aan de slag!
Ja doei.
pi_142291503
quote:
0s.gif Op maandag 14 juli 2014 18:08 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Ben inmiddels hier op uitgekomen:
https://www.youtube.com/channel/UCFKE7WVJfvaHW5q283SxchA

Behapbare filmpjes en tijden, en gewoon leuk!. Daar maar eens mee aan de slag!
Tof! Ken ik niet, ik zal ook eens kijken.
pi_142291617
Ze is grappig! En dat vind ik leuk! :P
Ja doei.
pi_142295465
quote:
1s.gif Op maandag 14 juli 2014 16:24 schreef An24 het volgende:
OMG! We zijn net naar een ubertof huis gaan kijken. Flinke verbouwing, maar niet erg. Helaas is het een verdieping te groot :+
Verdieping te groot? Kan het kwaad om de zolder gewoon niet te gebruiken? :P
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_142295688
quote:
0s.gif Op maandag 14 juli 2014 19:56 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Verdieping te groot? Kan het kwaad om de zolder gewoon niet te gebruiken? :P
Dat is een beetje zonde van de zes ton dat het huis gaat kosten. De zolder is namelijk een compleet leefbare verdieping: het huis was 280 vierkante meter _O- Maar we hebben het nog niet helemaal los gelaten :')
pi_142297791
Op mijn lijstje mag nog een gezonde chocolademugcake, met quinoameel, amandelmeel, xilitol en ahorn siroop, ei, boter, yoghurt en chocolade natuurlijk. Erg lekker, net chocoladetaart :9~

[ Bericht 1% gewijzigd door An24 op 14-07-2014 20:59:21 ]
  Vis een optie? maandag 14 juli 2014 @ 21:03:24 #56
70532 loveli
N
pi_142298868
quote:
1s.gif Op maandag 14 juli 2014 16:24 schreef An24 het volgende:
OMG! We zijn net naar een ubertof huis gaan kijken. Flinke verbouwing, maar niet erg. Helaas is het een verdieping te groot :+
Eigen etage vleugel voor de katten?
crap in = crap out
pi_142298879
280m2 :o

Mugcake? Is iets als sprinkhanen of meelwormen niet makkelijker?
Cake in een koffiekop... wel wat logischer dan muggen verwerken in cake 8)7
quote:
1s.gif Op maandag 14 juli 2014 17:01 schreef Probability het volgende:

[..]

Dat laatste begrijp ik niet, wat moet je overhouden?
Eiwitten.

Alleen zoals Li zei is dat dus vrouwentrucje om daar vet te gaan opslaan al wist ik wel dat het ook aanleg is maar niet tot in hoeverre.
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_142299088
quote:
0s.gif Op maandag 14 juli 2014 21:03 schreef loveli het volgende:

[..]

Eigen etage voor de katten?
Hebben wij ook al grappen over gemaakt ja :+
pi_142299327
Ik maakte toch net een post?
Worry is a misuse of imagination
pi_142300205
Nope, helaas :+
Nomnomnomnomnomnomnomnomnomnom
pi_142301005
Hoe kan schouderkarbonade maar ¤2,40 voor 2 stukken kosten?
Worry is a misuse of imagination
pi_142301051
quote:
1s.gif Op maandag 14 juli 2014 21:07 schreef An24 het volgende:

[..]

Hebben wij ook al grappen over gemaakt ja :+
Of verhuren aan een Fok!-er. Het is toch de zolder :+

Ik bedacht mij gisteren dat ik nog ergens een tostiapparaat had staan dus die heb ik maar weer eens gebruikt :+
O: 3 volkoren boterhammen. 2 werden een pindakaas/banaantosti, 1 met ei.
L: 2 volkoren boterhammen met kaas > hup in tostiapparaat
T: Appel
D: Noodles, gewokte spitskool en vleesvervangunit van de vegetarische slager. Met wat ketjap en seroendeng.
T: Stukje chocolade
pi_142301428
quote:
0s.gif Op maandag 14 juli 2014 21:44 schreef Probability het volgende:
Hoe kan schouderkarbonade maar ¤2,40 voor 2 stukken kosten?
Is niet echt het mooiste stukje vlees.
Rest opwaarderen als luxe-vlees? Dus varkens in Italië laten slachten en de ham dan juist vrij duur verkopen? Of transport skippen en zelfde behandeling uitvoeren maar dan verkopen in regio waar je wel mag verkopen onder namen die in EU niet zomaar gebruikt mogen worden?

Buiten EU mag je bruisende witte wijn ook gewoon verkopen als champagne, daarbinnen alleen als het uit Champagne komt.
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_142301557
quote:
0s.gif Op maandag 14 juli 2014 21:53 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Is niet echt het mooiste stukje vlees.
Rest opwaarderen als luxe-vlees? Dus varkens in Italië laten slachten en de ham dan juist vrij duur verkopen? Of transport skippen en zelfde behandeling uitvoeren maar dan verkopen in regio waar je wel mag verkopen onder namen die in EU niet zomaar gebruikt mogen worden?

Buiten EU mag je bruisende witte wijn ook gewoon verkopen als champagne, daarbinnen alleen als het uit Champagne komt.
O ja ik koop meestal rib eye of zo
Bij varken heb ik het idee dat er allemaal dingen aan toegevoegd zijn en je er pukkels van krijgt?

Ik wil het morgen opeten, wat zal ik er mee doen?
Worry is a misuse of imagination
  maandag 14 juli 2014 @ 21:57:23 #65
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_142301666
quote:
0s.gif Op maandag 14 juli 2014 21:44 schreef Probability het volgende:
Hoe kan schouderkarbonade maar ¤2,40 voor 2 stukken kosten?
Omdat het vaak "te min' vlees is want = te vet

Yoga... dat kan ik ook wel doe nu?

Had ook een lijstje
O: boterham gekookte lever, beschuit kaas, beschuit gekookt ei, beker melk
T's: 2 nectarines, bastognekoek
L: tosti hawai met Hela curry
T's: Appel, halve slagroomgebak, zakje nibb-it, 3 plakjes worst, 100 gr druiven, 2 toastjes met pate, paar dropjes
D: hele forel uit de oven (OMG dat ga ik ECHt wel vaker doen, wat is dat lekker!!!), gekookte wortels met basterdsuiker, salade, gebakken aardappelen, gegrild ui
T's: kwark, vla, beetje paprikachips
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_142302231
quote:
1s.gif Op maandag 14 juli 2014 21:55 schreef Probability het volgende:

[..]

O ja ik koop meestal rib eye of zo
Bij varken heb ik het idee dat er allemaal dingen aan toegevoegd zijn en je er pukkels van krijgt?

Ik wil het morgen opeten, wat zal ik er mee doen?
Is ontstekingsbevorderend :Y Beweeg je er genoeg naast zal het qua pukkels meevallen of je moet er gevoelig voor zijn.

Bakken, of als je grillpan hebt grillen. Teveel bot, vet en pezen om iets moois van te maken.
Schouderkarbo is er gewoon om te kanen :+
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
  maandag 14 juli 2014 @ 22:12:42 #67
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_142302460
Schouderkarbonade kan je ook heel goed sudderen met donker bier/mosterd/zilverui enzovoorts :9
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_142302629
Ik heb karbonade nooit lekker gevonden....brrrrr ;(
pi_142302655
quote:
0s.gif Op maandag 14 juli 2014 22:12 schreef uniekhoorn het volgende:
Schouderkarbonade kan je ook heel goed sudderen met donker bier/mosterd/zilverui enzovoorts :9
Toch om al het vlees te eten moet je het in je handen pakken en lopen kluiven. :P
Niet dat ik daar een probleem mee heb :D

Avondje feestweek, broodje karbo, nachtje feestweek :+
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
  maandag 14 juli 2014 @ 22:16:56 #70
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_142302699
quote:
0s.gif Op maandag 14 juli 2014 10:46 schreef Brannagh het volgende:
Dit is heel random en ik ga er ook een ander topic over openen, maar wie weet heeft iemand er wel ervaring mee en kan mij helpen :D

Begin dit jaar een vakantie geboekt met vriend, maar kort daarna kreeg ik te horen dat ik operatie had en moesten alles annuleren. Behalve de vliegreis, want Ryanair had daar geen zin in. Maar onverwachts gaat het ontzettend goed en hebben we wel zin om toch gebruik te maken van de tickets.

Alleen... We gaan 10 dagen naar Engeland en landen op London Stansted. Beetje misleidt, want dit ligt absoluut niet in de buurt van Londen. We willen heel graag naar de zuidkust, maar de treintickets zijn ongelofelijk duur, ruim 111 pond PP.

Weet iemand een alternatief of heeft iemand tips?
:*
Toch met de bus/trein naar London. Zo ver is het ook niet en de tickets zijn goedkoper dan naar de Zuidkust.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  maandag 14 juli 2014 @ 22:21:00 #71
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_142302963
quote:
1s.gif Op maandag 14 juli 2014 20:01 schreef An24 het volgende:

[..]

Dat is een beetje zonde van de zes ton dat het huis gaat kosten. De zolder is namelijk een compleet leefbare verdieping: het huis was 280 vierkante meter _O- Maar we hebben het nog niet helemaal los gelaten :')
:o Wat een geld.
Ik zou er een appartement van maken en die verhuren.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  Vis een optie? maandag 14 juli 2014 @ 22:23:06 #72
70532 loveli
N
pi_142303102
Ik zou geen hypotheek kunnen krijgen voor zes ton. Ook niet als ik het dubbele verdiende :')
crap in = crap out
  maandag 14 juli 2014 @ 22:24:03 #73
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_142303158
quote:
0s.gif Op maandag 14 juli 2014 22:23 schreef loveli het volgende:
Ik zou geen hypotheek kunnen krijgen voor zes ton. Ook niet als ik het dubbele verdiende :')
Ik zou geen hypotheek willen voor 6 ton. Geen idee eigenlijk of we het zouden kunnen krijgen. Op het moment zeker weten van niet in ieder geval :P Misschien over een maand of twee weer wel.

Edit: even gecheckt, als we beide weer een baan op het oude niveau vinden zou het geen probleem moeten zijn, maar dan nog zou ik niet zo'n hoge hypotheek willen. Wij zijn over 7 jaar klaar met betalen *O*

[ Bericht 9% gewijzigd door Tinkepink op 14-07-2014 22:30:14 ]
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_142303255
quote:
0s.gif Op maandag 14 juli 2014 21:57 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Omdat het vaak "te min' vlees is want = te vet

Yoga... dat kan ik ook wel doe nu?

Had ook een lijstje
O: boterham gekookte lever, beschuit kaas, beschuit gekookt ei, beker melk
T's: 2 nectarines, bastognekoek
L: tosti hawai met Hela curry
T's: Appel, halve slagroomgebak, zakje nibb-it, 3 plakjes worst, 100 gr druiven, 2 toastjes met pate, paar dropjes
D: hele forel uit de oven (OMG dat ga ik ECHt wel vaker doen, wat is dat lekker!!!), gekookte wortels met basterdsuiker, salade, gebakken aardappelen, gegrild ui
T's: kwark, vla, beetje paprikachips
Vet is juist lekker toch? Ik heb maar het biologische vlees gepakt want ik vond het zo goedkoop
Worry is a misuse of imagination
pi_142303373
quote:
0s.gif Op maandag 14 juli 2014 22:08 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Is ontstekingsbevorderend :Y Beweeg je er genoeg naast zal het qua pukkels meevallen of je moet er gevoelig voor zijn.

Bakken, of als je grillpan hebt grillen. Teveel bot, vet en pezen om iets moois van te maken.
Schouderkarbo is er gewoon om te kanen :+
O nee ik heb nooit pukkels..

Oh nee geen grillpan geloof ik - niet marineren?
Worry is a misuse of imagination
  Vis een optie? maandag 14 juli 2014 @ 22:27:51 #76
70532 loveli
N
pi_142303378
Varkens zijn bij mijn weten geen kieskeurige eters en ze zijn blijkbaar vrij vlot eetrijp.
crap in = crap out
  maandag 14 juli 2014 @ 22:28:50 #77
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_142303433
Ik kom met moeite aan 160K volgens mij -O-
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
  maandag 14 juli 2014 @ 22:31:07 #78
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_142303579
quote:
0s.gif Op maandag 14 juli 2014 22:28 schreef kanovinnie het volgende:
Ik kom met moeite aan 160K volgens mij -O-
Is meer dan genoeg. Daarvoor kan je in Duitsland prachtige vrijstaande huizen kopen weet ik uit ervaring :P
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_142303647
Alleen Bridget Jones aan het kijken :') best leuk - heb er normaal nooit het geduld voor
Worry is a misuse of imagination
pi_142303687
quote:
0s.gif Op maandag 14 juli 2014 22:27 schreef loveli het volgende:
Varkens zijn bij mijn weten geen kieskeurige eters en ze zijn blijkbaar vrij vlot eetrijp.
Is dat erg
Worry is a misuse of imagination
pi_142303733
quote:
0s.gif Op maandag 14 juli 2014 22:24 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Ik zou geen hypotheek willen voor 6 ton. Geen idee eigenlijk of we het zouden kunnen krijgen. Op het moment zeker weten van niet in ieder geval :P Misschien over een maand of twee weer wel.
Willen wij ook niet :') We kunnen het dragen, maar liever toch een stuk lager. Daarom zouden we de eerste twee verdiepingen verbouwen en de rest voorlopig zo laten. Of tegen de verkopers zeggen wat we er max voor over hebben. Maar dan nog zien we liever een gezin met geld en kids in zo'n huis, zodat het ook echt benut wordt. Een appartent is niet te doen, vanwege de indeling van het huis. Die is nogal bijzonder en authentiek. Daar wil je niet te veel aan rotzooien O+

/Luxe problemen O+
  Vis een optie? maandag 14 juli 2014 @ 22:34:02 #82
70532 loveli
N
pi_142303747
quote:
1s.gif Op maandag 14 juli 2014 22:32 schreef Probability het volgende:

[..]

Is dat erg
Als je ze fokt voor de slacht is dat juist goed.
crap in = crap out
pi_142303767
quote:
0s.gif Op maandag 14 juli 2014 22:12 schreef uniekhoorn het volgende:
Schouderkarbonade kan je ook heel goed sudderen met donker bier/mosterd/zilverui enzovoorts :9
Hmm.. Benieuwd :) bier kan alleen niet echt
Worry is a misuse of imagination
pi_142303792
quote:
1s.gif Op maandag 14 juli 2014 22:27 schreef Probability het volgende:

[..]

O nee ik heb nooit pukkels..

Oh nee geen grillpan geloof ik - niet marineren?
Kan, maar niet nodig. Vlees heeft vrij veel smaak van zichzelf.
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
  Vis een optie? maandag 14 juli 2014 @ 22:34:48 #85
70532 loveli
N
pi_142303802
Fundalinkje in DM?
crap in = crap out
  Vis een optie? maandag 14 juli 2014 @ 22:35:05 #86
70532 loveli
N
pi_142303818
Vlees :9
crap in = crap out
pi_142303922
quote:
0s.gif Op maandag 14 juli 2014 22:34 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Kan, maar niet nodig. Vlees heeft vrij veel smaak van zichzelf.
Ik heb sperzieboontjes (of snijbonen?) en krieltjes. Wat kan daar bij qua saus oid?

Of kan rucola stamppot maken?
Worry is a misuse of imagination
pi_142303936
quote:
0s.gif Op maandag 14 juli 2014 22:34 schreef loveli het volgende:
Fundalinkje in DM?
Done!
  maandag 14 juli 2014 @ 22:38:27 #89
382191 Brannagh
gentstudent42.2
pi_142304008
quote:
0s.gif Op maandag 14 juli 2014 14:27 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Wales lijkt me gaaf juist! Maar ben er nooit geweest dus niet zeker :+

Gezien jouw username zou ik enige Great Britain nerdigheid verwachten trouwens, vernoemd naar Kenneth? :7

10-daagse vakantie hangt af van waar/eisen/wensen denk ik! Ik ga meestal korter en ben heel makkelijk met accommodatie (schoon en chille locatie is vereiste :P ).
Ben er al te vaak geweest, en na een ontzettend klote jaar gun ik mezelf gewoon rust, strand en Jamie Oliver.

Brannagh betekent, volgens mijn lieve oma, maat, vriend of iets in die trant. Vond het wel tof O+

We komen er al aardig uit gelukkig :D
  maandag 14 juli 2014 @ 22:38:32 #90
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_142304014
quote:
1s.gif Op maandag 14 juli 2014 22:36 schreef Probability het volgende:

[..]

Ik heb sperzieboontjes (of snijbonen?) en krieltjes. Wat kan daar bij qua saus oid?

Of kan rucola stamppot maken?
Kan allebei. Ketchup is altijd goed bij karbonade. Of karbonade insmeren met mosterd en dan bakken. Heb je verder geen saus meer bij nodig.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_142304034
quote:
0s.gif Op maandag 14 juli 2014 22:35 schreef loveli het volgende:
Vlees :9
Ik eet nooit vlees - kom meestal uit op entrecote, rib eye of biestuk en dat is best duur. Ik wil namelijk geen gepaneerd of krokant laagje.
Worry is a misuse of imagination
pi_142304062
quote:
1s.gif Op maandag 14 juli 2014 22:36 schreef Probability het volgende:

[..]

Ik heb sperzieboontjes (of snijbonen?) en krieltjes. Wat kan daar bij qua saus oid?

Of kan rucola stamppot maken?
Goed gekruid, geen saus... Of je moet mede-eter hebben die saus bij boontjes nodig is.
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_142305275
quote:
0s.gif Op maandag 14 juli 2014 22:31 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Is meer dan genoeg. Daarvoor kan je in Duitsland prachtige vrijstaande huizen kopen weet ik uit ervaring :P
Of in Amsterdam een appartementje van ~50 vierkante meter buiten de ring :+. Heb mijn oog ergens op laten vallen, dat nu maar even hard gaan negeren.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_142305320
quote:
1s.gif Op maandag 14 juli 2014 22:36 schreef Probability het volgende:

[..]

Ik heb sperzieboontjes (of snijbonen?) en krieltjes. Wat kan daar bij qua saus oid?

Of kan rucola stamppot maken?
Zo'n boemboe voor Sajoer boontjes? Appelmoes?
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
  Vis een optie? maandag 14 juli 2014 @ 23:14:18 #95
70532 loveli
N
pi_142306033
Boontjes met een klontje gesmolten roomboter :9 of wat gebakken spekjes erdoor.
crap in = crap out
pi_142306694
quote:
1s.gif Op maandag 14 juli 2014 22:36 schreef Probability het volgende:

[..]

Ik heb sperzieboontjes (of snijbonen?) en krieltjes. Wat kan daar bij qua saus oid?

Of kan rucola stamppot maken?
Salade nicoise van maken, heb ik vanavond ook gegeten met vers gegrilde tonijn :9

En 6 ton, :o
Ik geloof niet dat ik tot zover in de schulden zou willen zitten. Krijg dat natuurlijk ook lang niet voor elkaar bij de bank :+ Of ik zou nog een paar honderd keer een boot moeten verkopen :D
Ik woon nu echt goedkoop, maar ik mis de noodzaak om te verhuizen. Ik ben effectief 2 uur per dag thuis dat ik niet slaap. Ik heb daarom ook geen zin om mijn lasten flink te verhogen als het me weinig meer oplevert.. Maar dat gaat vast wel eens veranderen als ik wat meer rust in mn kont heb denk ik.

Heb deze week functioneringsgesprek en dan hoor ik concretere plannen en ook wat voor functie ik ga krijgen, ben benieuwd!
  dinsdag 15 juli 2014 @ 07:21:45 #97
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_142314128
quote:
0s.gif Op maandag 14 juli 2014 22:31 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Is meer dan genoeg. Daarvoor kan je in Duitsland prachtige vrijstaande huizen kopen weet ik uit ervaring :P
Hier in de randstad niet ;(
quote:
1s.gif Op maandag 14 juli 2014 22:37 schreef An24 het volgende:

[..]

Done!
Mag ik ook :@
quote:
0s.gif Op maandag 14 juli 2014 22:59 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Of in Amsterdam een appartementje van ~50 vierkante meter buiten de ring :+. Heb mijn oog ergens op laten vallen, dat nu maar even hard gaan negeren.
Zou ik echt nooit doen.
quote:
1s.gif Op maandag 14 juli 2014 23:28 schreef the85mc het volgende:

[..]

Salade nicoise van maken, heb ik vanavond ook gegeten met vers gegrilde tonijn :9

En 6 ton, :o
Ik geloof niet dat ik tot zover in de schulden zou willen zitten. Krijg dat natuurlijk ook lang niet voor elkaar bij de bank :+ Of ik zou nog een paar honderd keer een boot moeten verkopen :D
Ik woon nu echt goedkoop, maar ik mis de noodzaak om te verhuizen. Ik ben effectief 2 uur per dag thuis dat ik niet slaap. Ik heb daarom ook geen zin om mijn lasten flink te verhogen als het me weinig meer oplevert.. Maar dat gaat vast wel eens veranderen als ik wat meer rust in mn kont heb denk ik.

Heb deze week functioneringsgesprek en dan hoor ik concretere plannen en ook wat voor functie ik ga krijgen, ben benieuwd!
Tsja, wat houd je tegen? Als je het financieel kan dragen zou ik me weinig zorgen maken. Of je nou een huis van 2 ton of 6 ton hebt, als je het niet meer kan betalen ben je bij allebei de pineut :+
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
  dinsdag 15 juli 2014 @ 08:24:36 #98
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_142314533
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 juli 2014 07:21 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

Hier in de randstad niet ;(

[..]

Daarom zijn wij ook verhuisd.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  dinsdag 15 juli 2014 @ 08:27:38 #99
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_142314561
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 juli 2014 08:24 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Daarom zijn wij ook verhuisd.
Dat kan ik wel begrijpen, maar ik zit hier op mijn plek. Mijn werk zit hier, mijn vrienden wonen hier, mijn leven is hier.

En nog wel belangrijker, ik hoef geen groot huis te hebben. Gewoon een huis waar ik, met iemand anders eventueel, comfortabel in pas. Eventueel met een kleine.
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
  dinsdag 15 juli 2014 @ 08:27:51 #100
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_142314562
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 juli 2014 07:21 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

Hier in de randstad niet ;(

[..]

Mag ik ook :@

[..]

Zou ik echt nooit doen.

[..]

Tsja, wat houd je tegen? Als je het financieel kan dragen zou ik me weinig zorgen maken. Of je nou een huis van 2 ton of 6 ton hebt, als je het niet meer kan betalen ben je bij allebei de pineut :+
Een huis van 2 ton is eventueel nog wel te betalen als je salaris lager wordt (ja, dat kan gebeuren tegenwoordig) of zelfs wegvalt, een huis van 6 ton moet je dan zeker weten verkopen.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  dinsdag 15 juli 2014 @ 08:30:21 #101
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_142314586
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 juli 2014 08:27 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

Dat kan ik wel begrijpen, maar ik zit hier op mijn plek. Mijn werk zit hier, mijn vrienden wonen hier, mijn leven is hier.

En nog wel belangrijker, ik hoef geen groot huis te hebben. Gewoon een huis waar ik, met iemand anders eventueel, comfortabel in pas. Eventueel met een kleine.
Dat begrijp ik ook. Maar wat ik dan niet zo goed snap is dat mensen (en dan heb ik het niet perse over jou, meer in het algemeen - puntje waar ik me al langer aan stoor) dan zo zeuren over de huizenprijzen. Het is of het een, of het ander.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  dinsdag 15 juli 2014 @ 08:33:41 #102
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_142314622
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 juli 2014 08:30 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Dat begrijp ik ook. Maar wat ik dan niet zo goed snap is dat mensen (en dan heb ik het niet perse over jou, meer in het algemeen - puntje waar ik me al langer aan stoor) dan zo zeuren over de huizenprijzen. Het is of het een, of het ander.
Och, je moet ergens over zeuren toch? Het is nou eenmaal zo dat je hier met een normaal (ik heb een modaal inkomen) niet verder komt dan een bouwval of een appartement. En dat is beide iets wat ik niet wil.
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_142314875
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 juli 2014 08:27 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Een huis van 2 ton is eventueel nog wel te betalen als je salaris lager wordt (ja, dat kan gebeuren tegenwoordig) of zelfs wegvalt, een huis van 6 ton moet je dan zeker weten verkopen.
Neuh.....niet als je een goede verzekering en al een goede over te zetten hypotheek hebt vanuit het huidige huis, die nog maar een jaar of 15 loopt.
  dinsdag 15 juli 2014 @ 09:02:31 #104
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_142314912
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 juli 2014 08:59 schreef An24 het volgende:

[..]

Neuh.....niet als je een goede verzekering en al een goede over te zetten hypotheek hebt vanuit het huidige huis, die nog maar een jaar of 15 loopt.
Zijn er dan (betaalbare) verzekeringen die het wegvallen van een inkomen op een goede manier gedurende een langere periode dekken? Ik heb nooit iets goeds kunnen vinden.
Of de maandelijkse bijdrage was te hoog.
Of de looptijd in geval van uitkering te kort.
Of er waren dermate veel kleine lettertjes, dat de kans dat er ooit uitgekeerd wordt in geval van nood zeer klein is. Vooral dit punt bleek vaak het geval te zijn.

Edit: lees ik nu goed dat jullie het waarschijnlijk wel redden om een dergelijk bedrag in 15 jaar af te betalen? Wow. _O_ Mag ik vragen wat freud voor werk doet? Ik denk dat man en ik het verkeerde beroep gekozen hebben :{
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_142314966
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 juli 2014 09:02 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Zijn er dan (betaalbare) verzekeringen die het wegvallen van een inkomen op een goede manier gedurende een langere periode dekken? Ik heb nooit iets goeds kunnen vinden.
Of de maandelijkse bijdrage was te hoog.
Of de looptijd in geval van uitkering te kort.
Of er waren dermate veel kleine lettertjes, dat de kans dat er ooit uitgekeerd wordt in geval van nood zeer klein is. Vooral dit punt bleek vaak het geval te zijn.

Edit: lees ik nu goed dat jullie het waarschijnlijk wel redden om een dergelijk bedrag in 15 jaar af te betalen? Wow. _O_ Mag ik vragen wat freud voor werk doet? Ik denk dat man en ik het verkeerde beroep gekozen hebben :{
Bij ons is het goed gedekt ja. Loyalis geloof ik, maar dat moet ik even checken.

Nee, Freud zijn hypo zou dan betaald zijn. De aanvulling loopt dan gewoon 30 jaar.
pi_142314977
Ons huis kostte nog geen ton. Twee onder één kap, 2 woonkamers, 3 slaapkamers, keuken, garage, tuin, voortuin. Wel wat achterstallig onderhoud, maar daar zijn we nu langzaam aan aan 't beginnen! O+
Ja doei.
pi_142314990
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 juli 2014 09:08 schreef motorbloempje het volgende:
Ons huis kostte nog geen ton. Twee onder één kap, 2 woonkamers, 3 slaapkamers, keuken, garage, tuin, voortuin. Wel wat achterstallig onderhoud, maar daar zijn we nu langzaam aan aan 't beginnen! O+
Ik ga niet in GB wonen :6
  dinsdag 15 juli 2014 @ 09:11:17 #108
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_142315025
In Rusland koop je voor 1 ton 100000 hectare grond
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_142315035
Tevens, eindlijst gisteren. Dat 'goed m'n best doen op goed eten' werkt nog niet echt. Pas om half 1 ontbeten/gelunched. Gewoon geen tijd gemaakt 's ochtends om dat te doen. o|O Stom.

O/L: 3 sneden vers brood met paprikahummus
L2: 400gr volvette Griekse yoghurt met bosvruchten
T: banaan
S: half uur yoga
S: 10km hardlopen
D: groooooote portie moussaka-achtige ovenschotel. Met lamsgehakt, aubergine, courgette, wat plakjes aardappel en bechamel. Dat ging er wel in.

Vandaag op de planning:

O: 2 sneden brood met paprikahummus
S: half uur yoga
T: gekookt eitje
L: yoghurt met banaan, walnoten en honing
T: ?
D: risotto met gorgonzola en spinazie en uitgebakken spekjes

Heb lichte spierpijn in m'n buikspieren van gisteren. Deed dus toch iets goed :')
Ja doei.
  dinsdag 15 juli 2014 @ 09:12:28 #110
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_142315042
quote:
14s.gif Op dinsdag 15 juli 2014 09:11 schreef kanovinnie het volgende:
In Rusland koop je voor 1 ton 100000 hectare grond
Tof. Helaas is mijn russisch slecht. GB is nog wel te overwegen trouwens.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  dinsdag 15 juli 2014 @ 09:12:55 #111
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_142315051
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 juli 2014 09:12 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Tof. Helaas is mijn russisch slecht. GB is nog wel te overwegen trouwens.
Heb je dan niets wat je hier houd? Ik zou echt niet weg willen uit Nederland :@
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
  dinsdag 15 juli 2014 @ 09:17:52 #112
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_142315128
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 juli 2014 09:12 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

Heb je dan niets wat je hier houd? Ik zou echt niet weg willen uit Nederland :@
Ik woon niet in Nederland. En onze kinderen zijn de reden dat we (nog) niet verhuisd zijn, maar ik kan me voorstellen dat we nog eens gaan verhuizen richting zuid-duitsland of canada of amerika.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  dinsdag 15 juli 2014 @ 09:20:38 #113
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_142315182
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 juli 2014 09:17 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Ik woon niet in Nederland. En onze kinderen zijn de reden dat we (nog) niet verhuisd zijn, maar ik kan me voorstellen dat we nog eens gaan verhuizen richting zuid-duitsland of canada of amerika.
Ik vind 't wel stoer. Ik zou het zelf niet durven of kunnen denk ik. Hoe oud ben je?
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
  dinsdag 15 juli 2014 @ 09:21:39 #114
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_142315204
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 juli 2014 09:20 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

Ik vind 't wel stoer. Ik zou het zelf niet durven of kunnen denk ik. Hoe oud ben je?
Aan de verkeerde kant van de 40.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_142315346
Nog een keer verhuizen hier is ook niet uitgesloten. We hebben het op zich prima naar ons zin hier nu en zien ons hier de komende 10/15 jaar nog wel wonen, maar als ik bijvoorbeeld ooit voor werk in Australie/Canada/VS terecht zou kunnen voor een goede baan dan is dat zeker het overwegen waard. Blijven wel binnen de Engelstalige landen wrsch, voor Mr.Mo en werkgelegenheid :)
Ja doei.
pi_142315438
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 juli 2014 09:20 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

Ik vind 't wel stoer. Ik zou het zelf niet durven of kunnen denk ik. Hoe oud ben je?
Mijn vriend kreeg een jaar of 5 geleden een baan aangeboden in Dublin. Ik wilde wel (toch pas net afgestudeerd), maar we hadden net ons huis gekocht, dus praktisch was anders. Vriend had geen zin in al dat gedoe.

Wij hebben wel een goede verzekering, maar gebaseerd op situatie zonder kinderen. Vriend kan lasten alleen dragen, ik niet. Dus als hij zou wegvallen, kon ik nog 1-2 jaar in dit huis blijven. Langer zou ik niet willen, want veel te groot voor mij alleen. Dan had ik ruim de tijd om iets anders te zoeken en het huis te verkopen. Maar met kind zou ik liever wel willen blijven, dus eigenlijk moeten we die regeling nog eens tegen het licht houden...
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_142315493
Ik zou best voor een paar jaar in het buitenland willen wonen maar ik zou altijd weer terug willen. Ik hou erg van Nederland en zou mijn familie te erg missen. Maar het lijkt me wel een tof avontuur om als expat ergens heen te gaan :Y Man werkt bij een Amerikaans bedrijf dat projecten overal ter wereld heeft dus het zou ook nog wel vrij gemakkelijk kunnen.

6 ton, ik ben onder de indruk. Ik ken denk ik niemand met een huis van 6 ton :') Wij kunnen ook nog niet echt een indrukwekkende hypotheek krijgen. Maar ik zou ook niet zoveel nodig hebben. Een klein huisje in een leuke wijk, met een tuintje, dan vind ik het al lang best. Een tijdje geleden waren we allebei verliefd op een huisje van 113.000 euro, maar we willen ons nog niet voor langere tijd vast leggen. Het was een piepklein oud huisje aan een hofje in een hele leuke buurt, dicht bij het centrum. O+

Ik zou een koophuis echt heel eng vinden. Ik heb het idee dat je je dan heel erg vastpint voor de komende jaren. Maar misschien dat dat met de loop der jaren minder eng wordt ;)
freedom is just another word for nothing left to lose
pi_142316061
Wat een volwassenmensenmethuizenpraat hier allemaal, ik ben allang trots op mijn kamertje van 17m2.. :D

Planning voor lijstje van vandaag:
O: 2 boterhammen, 1 kip komkommer hm, 1 pindakaas crunchy (waar helaas toegevoegde suiker in zit, miskoop.)
L: bak kwark met muesli en honing
D: maaltijdsalade van kip, appel, komkommer, paprika, sla, pijnboompitjes en fussilli
T: handje nootjes, fruit fruit fruit

Ik neem ook nog een banaan mee naar werk, misschien dat ik tijd heb om hem weg te werken.

[ Bericht 2% gewijzigd door PluisigNijntje op 15-07-2014 11:37:21 ]
Nomnomnomnomnomnomnomnomnomnom
  dinsdag 15 juli 2014 @ 10:44:33 #119
263650 douche-eendje
met pulletjes
pi_142316543
Hier iig voorlopig lekker mn 3hoog achteraf flatje, kopen doe ik wel als ik wat meer zekerheid van werk heb (bezuinigingen, zorgsector etc ;) ). Of naar het buitenland, maar dan eerst even mn internationaal examen halen... ;)

Ik zou nu ook al kunnen kopen, want vast contract met modaal inkomen en flink vet spaarvarken :9 maar ik durf het nog niet aan. Voor nu zit ik iig nergens aan vast en dat geeft ook veel rust.
  Vis een optie? dinsdag 15 juli 2014 @ 12:34:20 #120
70532 loveli
N
pi_142319304
Ook niet gekocht ivm alleenverdienerschap en idioot hoge huizenprijzen. Zag net wel op funda een schattig goedkoop bouwvalletje met potentie.
crap in = crap out
pi_142324501
Ik weet niet waar ik wil wonen :P

Ik zou wel een 2 onder 1 kap willen, maarja, dat is in de randstad niet te betalen op 1 salaris. En ik wil dat wij alles kunnen doen op mijn salaris. Ik moet nog ff een paar keer promotie maken :+

Mag ik ook een Funda linkje An?

Lijstje voor vandaag is zoiets:

O:2 gebakken eitjes met groenten
T: 2 chocomuffins
T: rosbief, olijfjes, tomaat en walnoten
T: eiwitshake
T: chocola :9
S: fitness
D: dunno :P
T: bak kwark
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
  dinsdag 15 juli 2014 @ 17:13:04 #122
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_142328588
Lijst:
O: boterham smeerkaas, boterham lever, beschuit kaas, melk
T's: appel, nectarine
L: boterham lever, beschuit kaas, gekookt ei
T's: dropjes, nectarine, druiven, bastogne, blokje witte choco
D: sperziebonen, gegrilde kipfilet met gebakken champignons/ui/courgette, ijsbergslasalade, rijst met zelfgemaakte satesaus
T's: kwark/vla/druiven, zakje nibb-it
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_142329020
Mijn vastendag lijstje:

O: een rijstwafel met kaas, tomaat en een ei, met een likje mayo
T: koffie, water, thee
D vooraf wat olijfjes, want trek :') Thom Kai soepje met kip en veel groenten
T: veel thee en water
pi_142329257
O: chococruesli met melk
L: een wrap met bacon, ei, sla, tomaat (van de Hema, was niet lekker dus de laatste twee happen weggegooid)
T: cappuccino met suiker
T: handje nootjes/gedroogde cranberrymix
D: wortels en nieuwe aardappeltjes (uit de groentetuin van mijn ouders :9 ) en een schnitzel of zo
T: geen idee nog.
freedom is just another word for nothing left to lose
  dinsdag 15 juli 2014 @ 18:48:24 #125
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_142331570
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 juli 2014 10:44 schreef douche-eendje het volgende:
Hier iig voorlopig lekker mn 3hoog achteraf flatje, kopen doe ik wel als ik wat meer zekerheid van werk heb (bezuinigingen, zorgsector etc ;) ). Of naar het buitenland, maar dan eerst even mn internationaal examen halen... ;)

Ik zou nu ook al kunnen kopen, want vast contract met modaal inkomen en flink vet spaarvarken :9 maar ik durf het nog niet aan. Voor nu zit ik iig nergens aan vast en dat geeft ook veel rust.
Anderzijds heeft de hypotheekrente nog nooit zo laag gestaan als nu....
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_142334056
Vanmorgen zo vreemd :+

Ik kom beneden lopen nog steeds iets versuft want 's ochtends, loop zijdeur uit naar parkeerplaats, bedenk me nog even en loop toch maar terug of ik dat goed gezien had.
:D lag er iemand te pitten in het portiek :')
Hij had foldertjes gebruikt als deken...
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
  dinsdag 15 juli 2014 @ 21:41:07 #127
263650 douche-eendje
met pulletjes
pi_142339163
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 juli 2014 18:48 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

Anderzijds heeft de hypotheekrente nog nooit zo laag gestaan als nu....
Maar moet dat dan nou de reden zijn om te willen gaan kopen? Ik weet nog niet eens zeker of ik in 2016 nog wel een baan heb, wellicht dat ik over een paar jaar vertrek uit de regio of misschien wel uit Nederland. Dan zijn er ook nog dingen als het huis vinden waar je verliefd op kan worden... Nee, ik spaar nog wel even door.

O: magere kwark met muesli en aardbeien
T: banaan
L: 3 volkorenboterhammen. 2 met kaas/ei, 1 met pindakaas. Stuk komkommer en wat cherrytomaatjes
T: appel, rijstwafel
Textra: 2 crackers pindakaas
S: bootcamp
D: Pasta met tomatensaus en een salade. Wheyshake.

Zo. Burp :7
  dinsdag 15 juli 2014 @ 21:43:06 #128
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_142339283
quote:
17s.gif Op dinsdag 15 juli 2014 21:41 schreef douche-eendje het volgende:

[..]

Maar moet dat dan nou de reden zijn om te willen gaan kopen? Ik weet nog niet eens zeker of ik in 2016 nog wel een baan heb, wellicht dat ik over een paar jaar vertrek uit de regio of misschien wel uit Nederland. Dan zijn er ook nog dingen als het huis vinden waar je verliefd op kan worden... Nee, ik spaar nog wel even door.
Nee hoor. Maar ik weet wel zeker dat ik in 2016 nog een baan heb. Ik wil in deze regio blijven en sowieso in Nederland. Dus tsja :+
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
  dinsdag 15 juli 2014 @ 21:44:12 #129
263650 douche-eendje
met pulletjes
pi_142339354
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 juli 2014 21:43 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

Nee hoor. Maar ik weet wel zeker dat ik in 2016 nog een baan heb. Ik wil in deze regio blijven en sowieso in Nederland. Dus tsja :+
Dan zit jij wel in de situatie dat een koopwoning een investering kan zijn voor de toekomst :Y
pi_142343348
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 juli 2014 08:27 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

Dat kan ik wel begrijpen, maar ik zit hier op mijn plek. Mijn werk zit hier, mijn vrienden wonen hier, mijn leven is hier.

En nog wel belangrijker, ik hoef geen groot huis te hebben. Gewoon een huis waar ik, met iemand anders eventueel, comfortabel in pas. Eventueel met een kleine.
Mja dan kom je in Amsterdam uit op een 'groter' appartement buiten de ring (max 80m2). En aangezien mijn werk hier zit en huren schreeuwend duur is :+ kijk ik stiekem wel naar wat er te koop staat. Want dat zou ik wél kunnen betalen (verzekerd van een modaal inkomen voor de komende 4 jaar). Al wil ik over ~5 jaar ook weer tijdelijk naar het buitenland (Engelstalig). Vind het maar lastig.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_142345831
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 juli 2014 09:02 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Zijn er dan (betaalbare) verzekeringen die het wegvallen van een inkomen op een goede manier gedurende een langere periode dekken? Ik heb nooit iets goeds kunnen vinden.
Of de maandelijkse bijdrage was te hoog.
Of de looptijd in geval van uitkering te kort.
Of er waren dermate veel kleine lettertjes, dat de kans dat er ooit uitgekeerd wordt in geval van nood zeer klein is. Vooral dit punt bleek vaak het geval te zijn.

Edit: lees ik nu goed dat jullie het waarschijnlijk wel redden om een dergelijk bedrag in 15 jaar af te betalen? Wow. _O_ Mag ik vragen wat freud voor werk doet? Ik denk dat man en ik het verkeerde beroep gekozen hebben :{
Heb ook een goede die in ieder geval een uitkering aanvult to 100%.

Die van An klinkt mooier :) nu ben ik benieuwd!
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
  Vis een optie? dinsdag 15 juli 2014 @ 23:43:33 #132
70532 loveli
N
pi_142346212
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 juli 2014 22:50 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Mja dan kom je in Amsterdam uit op een 'groter' appartement buiten de ring (max 80m2). En aangezien mijn werk hier zit en huren schreeuwend duur is :+ kijk ik stiekem wel naar wat er te koop staat. Want dat zou ik wél kunnen betalen (verzekerd van een modaal inkomen voor de komende 4 jaar). Al wil ik over ~5 jaar ook weer tijdelijk naar het buitenland (Engelstalig). Vind het maar lastig.
Vraag maar aan de mensen wiens huis onder water staat, kopen en met verlies moeten verkopen is ook schreeuwend duur. Kopen is meer dan lagere maandlasten.

Ik ben niet tegen kopen, ik ben tegen grotere schulden nemen dan je redeljkerwijs kunt dragen en tegen het kopen van lucht.
crap in = crap out
  Vis een optie? dinsdag 15 juli 2014 @ 23:45:43 #133
70532 loveli
N
pi_142346293
Iemand een tip hoe je een mouwloos jurkje makkelijk en netjes omtovert tot een zakelijk nette jurk? Heb geen jasje in de goede kleur. Wel shawls evt., maar sjawl om schouders wepen past er niet bij.
crap in = crap out
pi_142347049
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 juli 2014 23:45 schreef loveli het volgende:
Iemand een tip hoe je een mouwloos jurkje makkelijk en netjes omtovert tot een zakelijk nette jurk? Heb geen jasje in de goede kleur. Wel shawls evt., maar sjawl om schouders wepen past er niet bij.


En dan op je rug vastknopen?
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
  Vis een optie? woensdag 16 juli 2014 @ 00:26:36 #135
70532 loveli
N
pi_142347906
De shawl die er het beste bij past leent zich daar niet voor. Hoe not-done is het om blote armen te hebben? Ben atm niet op mijn strakst.
crap in = crap out
pi_142351954
Goeiemorgen :W

Plan voor vandaag:
O: 300 gram magere kwark met honing en muesli
T: banaantje
T: 3 boterhammen 1kip 1 ham 1 pindakaas (een echte L zal het wel niet worden)
T: peer, appel
D: wraps met kip/sla/avocado/paprika
Nomnomnomnomnomnomnomnomnomnom
pi_142352322
ik heb vaak genoeg blote armen, maar dan is de boob departement helemaal bedenkt. Imo maakt cleavage+blote armen het al snel " niet zakelijk"

Mogguh! Wel interessant die info over die verzekeringen, wij hebben dat op dit moment niet. (Maar ook niet nodig omdat alles op 1 salaris kan). Vraag me wel af zo'n verzekering alleen basissalaris vergoedt of ook het variabel deel.

O+ Vet lekker geslapen vannacht O+

Lijstje:

T: 2 chocomuffins
L: gemengde salade met kip
T: eiwitshake met frambozen/kokos/lijnzaad
D: pasta met gehakt, tomatensaus en parmezaanse kaas
T: bak kwark
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_142352688
Hier ook blote armen. Maar af en toe vind ik het wel lastig, omdat ik ook een tatoeage op mijn schouder heb. Dus ik moet wel altijd iets voorbij dat punt hebben. Bij een nette broek kan ik blote armen en cleavage wel hebben. Bij een jurkje is het idd zoals bij aurum: of-of.

Zo, voor het bedrijf al geregeld: kvk, belasting, bank, laptop en camera etc. nu nog een huisstijl en website en dan kan ik aan de slag *O*

Nu naar het werk :+
pi_142352711
Ik wist niet eens dat voor vrouwen mouwloos not-done was :+
Voor mannen eigenlijk niet meer dan vanzelfsprekend...

Heb de jaarlijkse zomerpuist weer op m'n binnenbeen }:|
Misschien toch maar zware bovenbeenoefeningen in deze periode gaan skippen of met stuk lager gewicht doen. Jammere is dan alleen dat ik dan ook minder kan eten :{ of ik moet dan bovenlichaam extra inzetten maar is best wel wat energieverbruik die ik daarmee mis.
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_142352736
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juli 2014 09:11 schreef V1z0R het volgende:
Ik wist niet eens dat voor vrouwen mouwloos not-done was :+
Voor mannen eigenlijk niet meer dan vanzelfsprekend...

Heb de jaarlijkse zomerpuist weer op m'n binnenbeen }:|
Misschien toch maar zware bovenbeenoefeningen in deze periode gaan skippen of met stuk lager gewicht doen. Jammere is dan alleen dat ik dan ook minder kan eten :{ of ik moet dan bovenlichaam extra inzetten maar is best wel wat energieverbruik die ik daarmee mis.
Ligt er aan waar je werkt denk ik Vaiz!
pi_142352794
Goedemorgen! :W

Ik eet de laatste tijd weer veel te weinig. met 3x krachttraining en 3x in de week hardlopen, begint dat zn tol te eisen. Mijn lijstje is nu als volgt;

O: 2 volkoren boterhammen, half plakje belegen 30+ en een plakje gerookte kipfilet
T: Magere kwark met kiwi
L: 2 volkoren boterhammen met gerookte kipfilet
T: 1 volkoren boterham met kipfilet bieslook
D: 250 gram broccoli, 150 gram kipfilet met cottage cheese
S: half uur hardlopen
T: Whey

In september ga ik voor het eerst 10 km hardlopen (is een wedstrijd, denk dat ik als bezemwagen zal fungeren :') ) en heb gemerkt dat ik echt koolhydraten nodig heb omdat ik anders tijdens het hardlopen niets waard ben. Ik heb het idee dat ik nu meer eet maar toch is dit alles bij elkaar zo ongeveer maar 1200 kcal en dat vind ik gewoon echt te weinig.. Iemand tips?
pi_142353025
Dat moet toch meer zijn dan 1200 :?

O: 280
T: 350
L: 250
T: 125
D: 325?
T: 400
= 1730
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_142353185
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juli 2014 09:33 schreef V1z0R het volgende:
Dat moet toch meer zijn dan 1200 :?

O: 280
T: 350
L: 250
T: 125
D: 325?
T: 400
= 1730
MFP (voor zover je daar van op aan kunt) geeft aan:
O: 231
T: 176
L: 202
T: 133
D: 313
T: 105

= 1269

:{ vreemd
pi_142353273
Dan is kwark met kiwi dus geen 500gr kwark en een kiwi :D Zie dat ik daar zelfs ben vergeten de kiwi te rekenen...
En whey is 25gr met water? Ik reken altijd zo'n 40gr met half liter melk :+
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_142353332
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juli 2014 09:51 schreef V1z0R het volgende:
Dan is kwark met kiwi dus geen 500gr kwark en een kiwi :D
En whey is 25gr met water? Ik reken altijd zo'n 40gr met half liter melk :+
Ah nee t is 250 gram en 1 scoop met water.. Denk dat ik het dan in ieder geval maar met melk zal maken en meer kwark ga eten haha :Y
pi_142353568
quote:
10s.gif Op woensdag 16 juli 2014 09:16 schreef TailorMade het volgende:
Goedemorgen! :W

Ik eet de laatste tijd weer veel te weinig. met 3x krachttraining en 3x in de week hardlopen, begint dat zn tol te eisen. Mijn lijstje is nu als volgt;

O: 2 volkoren boterhammen, half plakje belegen 30+ en een plakje gerookte kipfilet
T: Magere kwark met kiwi
L: 2 volkoren boterhammen met gerookte kipfilet
T: 1 volkoren boterham met kipfilet bieslook
D: 250 gram broccoli, 150 gram kipfilet met cottage cheese
S: half uur hardlopen
T: Whey

In september ga ik voor het eerst 10 km hardlopen (is een wedstrijd, denk dat ik als bezemwagen zal fungeren :') ) en heb gemerkt dat ik echt koolhydraten nodig heb omdat ik anders tijdens het hardlopen niets waard ben. Ik heb het idee dat ik nu meer eet maar toch is dit alles bij elkaar zo ongeveer maar 1200 kcal en dat vind ik gewoon echt te weinig.. Iemand tips?
Weet niet hoe zwaar je bent, maar dat lijkt me inderdaad echt veel te weinig.
pi_142353644
quote:
10s.gif Op woensdag 16 juli 2014 09:16 schreef TailorMade het volgende:
Goedemorgen! :W

Ik eet de laatste tijd weer veel te weinig. met 3x krachttraining en 3x in de week hardlopen, begint dat zn tol te eisen. Mijn lijstje is nu als volgt;

O: 2 volkoren boterhammen, half plakje belegen 30+ en een plakje gerookte kipfilet
T: Magere kwark met kiwi
L: 2 volkoren boterhammen met gerookte kipfilet
T: 1 volkoren boterham met kipfilet bieslook
D: 250 gram broccoli, 150 gram kipfilet met cottage cheese
S: half uur hardlopen
T: Whey

In september ga ik voor het eerst 10 km hardlopen (is een wedstrijd, denk dat ik als bezemwagen zal fungeren :') ) en heb gemerkt dat ik echt koolhydraten nodig heb omdat ik anders tijdens het hardlopen niets waard ben. Ik heb het idee dat ik nu meer eet maar toch is dit alles bij elkaar zo ongeveer maar 1200 kcal en dat vind ik gewoon echt te weinig.. Iemand tips?
Tussendoor melk drinken, sowieso meer tussendoortjes misschien. In plaats van kipfilet een dikke laag pindakaas, omdat in kipfilet nauwelijks kcal zit. Verder zou je nog nootjes tussendoor kunnen eten en misschien je porties uitbreidden. In plaats van 2 boterhammen in de ochtend, proberen er 4 weg te werken. In het begin zal dat lastig zijn, maar daar wen je wel aan.

1200 (netto nog minder door hardlopen) is echt veel te weinig.
  Vis een optie? woensdag 16 juli 2014 @ 10:13:21 #148
70532 loveli
N
pi_142353749
Melk is voor kalfjes ):O
/einde dienstmededeling
crap in = crap out
pi_142353791
O+ melk O+
Ja doei.
  Vis een optie? woensdag 16 juli 2014 @ 10:17:29 #150
70532 loveli
N
pi_142353861
O+ Mo O+

crap in = crap out
pi_142353930
Moo!
Ja doei.
pi_142354015
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juli 2014 10:17 schreef loveli het volgende:
O+ Mo O+ O+ Moooo O+

[ afbeelding ]
Aangepast ):O ):O
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_142354043
Thanks! Zal alles wat uitbreiden en ook voor wat ander beleg kiezen.

At tot een maand geleden veel yoghurt, kaas, kwark en dronk zo een paar glazen melk achter elkaar tot ik een maand terug overal uitslag kreeg in mn gezicht :+ Volgens meneer de dokter kan koemelk allergie zomaar terug komen :{ . Had hier last van toen ik 3 was. Nu drink ik dus amper melk en af en toe een bakje kwark.

(uitslag blijft wel weg *O* )
pi_142354555
Dan zou ik niet meer melk gaan drinken :P

Ander beleg zou inderdaad kunnen. Zalm bijvoorbeeld, heeft aanzienlijk meer kcals en is lekker :9
(krijg altijd rare gezichten erom maar ik vind een broodje kipfilet met wat zalm erg lekker)

Staat volgens mij in de Dieetclub-OP nog wel link naar gezonde lunchkeuzes topic, misschien daar wat inspiratie opdoen!?
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
  Vis een optie? woensdag 16 juli 2014 @ 10:44:53 #155
70532 loveli
N
pi_142354557
^O^
crap in = crap out
pi_142354609
Als ik al een stress-eter was, dan was dit 't moment om het te gaan doen..

M'n progress report file geeft een error. En het enige wat ik nog kan vinden zijn files zónder alle aanpassingen en aanvullingen die ik de afgelopen anderhalve week heb gedaan :')
Ja doei.
  Vis een optie? woensdag 16 juli 2014 @ 10:52:59 #157
70532 loveli
N
pi_142354768
Vaiz to the rescue?
crap in = crap out
pi_142354891
Reeds weer hersteld :o :% Beetje van mezelf, en een beetje van Mr.Mo.

Kon 'm wel in wordpad openen, dus de tekst had ik godzijdank wel weer teruggekregen, zonder refs dan wel, maargoed.. Gelukkig gaf de wordversie van Mr.Mo wel de mogelijkheid 'repareren' O+
Ja doei.
pi_142355211
Mo heeft inhouse techsupport :+
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
  Vis een optie? woensdag 16 juli 2014 @ 11:45:50 #160
70532 loveli
N
pi_142356011
Foon besteld :P
/eindelijk
crap in = crap out
pi_142356247
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juli 2014 11:11 schreef V1z0R het volgende:
Mo heeft inhouse techsupport :+
Nou, is outhouse hoor, hij zit op z'n werk :+
Ja doei.
  woensdag 16 juli 2014 @ 11:54:24 #162
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_142356259
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juli 2014 00:26 schreef loveli het volgende:
De shawl die er het beste bij past leent zich daar niet voor. Hoe not-done is het om blote armen te hebben? Ben atm niet op mijn strakst.
Ik heb nooit blote armen, tenzij helemaal strak afgetraind. Nooit dus in mijn geval. Mijn armen zijn niet mijn sterkste punt :')
Sjaal vind ik niet zakelijk. Vestje zou eventueel net kunnen. Als je armen slank zijn: wat aurum zegt. Alleen niet dat jurkje waarvan je een plaatje hebt gepost. Dat jurkje wordt alleen zakelijk met jasje.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_142356654
Ons clubvest is mouwloos. Dus tsja.. verder draag ik ook gewoon spaghettibandtruitjes enzo. Het mag dan wel niet strak zijn, maar heb al zulke brede schouders en een t-shirtje benadrukt dat alleen maar.



en



Illustreren wel hoe het met m'n armen en schouders zit :') :D

Net m'n tweede yoga practice gedaan. In tegenstelling tot een Jillian 30daydinges is dit gewoon super relaxed en is het echt een fijn begin van de dag/pauze tussen het schrijven door. Voel de buikspieren ook écht wel :')
Ja doei.
pi_142357695
En een lijst:

O: griekse yoghurt met banaan en walnoten
B: yoga
T: snee brood met hummus
L: omelet (3 eieren) met serranoham en geitenkaas
T: ?
S: 5km hardlopen, wedstrijdje
D: pasta met een saus van gegrilde paprika's, tomaten, ui, wat uitgebakken spekjes, room en geraspte kaas

Morgen afstuderen/diplomauitreiking in Hull en daarna de dag doorbrengen met m'n ouders en Mr.Mo :) Hebben een hotel in Hull geboekt, dus daar mogen wel wat drankjes in.
Ja doei.
  woensdag 16 juli 2014 @ 12:59:49 #165
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_142358343
Zal ik er ook weer eens een lijstje ingooien?

o. wit hard broodje met boter en zelfgemaakte aarbeienjam
s. uurtje fietsen + half uurtje kajak
t. nectarine + macadamianoten + 3 wortels
l. zoeteaardappel-wortel-uien-gember-soep (vies, smaakt naar hutspot)
t. ijs hoop ik
d. mexicaans waarschijnlijk

:') niet echt zinvol
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  woensdag 16 juli 2014 @ 14:43:18 #166
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_142362161
Bedrijfsartsen die je WEL begrijpen, fijn!

Zo, wij gaan even naar het terras om daar vervolgens een portie bitterballen te bestellen en daar dan ook meteen te eten.
Ga gewoon voor de halve kip met patat en appelmoes, gewoon omdat het lekker is.
Of gebakken lever met spek en ui met patat

Slagroomsoftijs na.

Ben een kg gegroeid, nog 4 te gaan binnen een 3 week :')
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_142364591
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juli 2014 12:40 schreef motorbloempje het volgende:
En een lijst:

O: griekse yoghurt met banaan en walnoten
B: yoga
T: snee brood met hummus
L: omelet (3 eieren) met serranoham en geitenkaas
T: ?
S: 5km hardlopen, wedstrijdje
D: pasta met een saus van gegrilde paprika's, tomaten, ui, wat uitgebakken spekjes, room en geraspte kaas

Morgen afstuderen/diplomauitreiking in Hull en daarna de dag doorbrengen met m'n ouders en Mr.Mo :) Hebben een hotel in Hull geboekt, dus daar mogen wel wat drankjes in.
Toewerkend naar je strakke armen quest vind ik dit dan ook een beter lijstje dan een tijdje geleden. Ik had echt het idee dat je op een dag te veel brood, pasta etc at. Samen met je sport moet het lukken. Mijn armen zijn zo ook retestrak geworden O+

(Ook met behulp van IF natuurlijk) En ik drink echt heel weinig alcohol. Geen idee of dat ook invloed heeft :@
pi_142364666
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juli 2014 14:43 schreef uniekhoorn het volgende:
Bedrijfsartsen die je WEL begrijpen, fijn!

Zo, wij gaan even naar het terras om daar vervolgens een portie bitterballen te bestellen en daar dan ook meteen te eten.
Ga gewoon voor de halve kip met patat en appelmoes, gewoon omdat het lekker is.
Of gebakken lever met spek en ui met patat

Slagroomsoftijs na.

Ben een kg gegroeid, nog 4 te gaan binnen een 3 week :')
Goed zo :*
pi_142364944
Heb toch nog 2 toast genomen bij m'n omelet. Maar dan geen extra T meer. Wil niet straks tijdens 't rennen ineens leeglopen qua energie, en had echt trek.

Pasta is overigens altijd volkorenpasta. Heb laatst ook weer een hele lading volkorenlasagnebladen gemaakt en ingevroren. Over pasta gesproken :o even de saus uit de vriezer halen :o
Ja doei.
pi_142365714
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juli 2014 16:03 schreef motorbloempje het volgende:
Heb toch nog 2 toast genomen bij m'n omelet. Maar dan geen extra T meer. Wil niet straks tijdens 't rennen ineens leeglopen qua energie, en had echt trek.

Pasta is overigens altijd volkorenpasta. Heb laatst ook weer een hele lading volkorenlasagnebladen gemaakt en ingevroren. Over pasta gesproken :o even de saus uit de vriezer halen :o
You are welcome! :+

Kan je energie misschien niet extra uit eiwitten halen? Geen idee hoor, maar even met je meedenkend. Toen ik nog vaak 10 km liep, ging dat ook beter op eiwitten dan op carbs.
  woensdag 16 juli 2014 @ 17:23:54 #171
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_142367938
Toch maar de vreet schuur, komt u maar straks.Jacobs schelpen
Paling, oester, zeewier.
Vermesten door mijn liefste, lief en toch raar
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_142368406
Mijn lijstje voor vandaag. Anders dan gepland, was mijn lunch vergeten :')

O: een plak speltbrood met een lik mayo, spinazie, kaas, een eitje en tomaat. Thee met melk
L: een bruin brood tosti met ketchup, cola light
T: mugcake chocolade, zo'n gezonde, met iets minder gezonde slagroom :9~
T: een ranja
D: broccoli, parmezaanse kaas, twee gevulde eitjes
B: 49 min. Lopen
S: 75 min. Yoga
pi_142375481
Schouderkarbonade was lekker! Volgende keer wil ik hem grillen!
Worry is a misuse of imagination
  woensdag 16 juli 2014 @ 21:24:07 #174
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_142376921
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juli 2014 20:51 schreef Probability het volgende:
Schouderkarbonade was lekker! Volgende keer wil ik hem grillen!
Schouoderkarbonade is een ondergewardeerd stukje vlees !
Grillen, als stoofpotje, in de snert O+, op de bbq. Mooi spul :9
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_142379147
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juli 2014 21:24 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Schouoderkarbonade is een ondergewardeerd stukje vlees !
Grillen, als stoofpotje, in de snert O+, op de bbq. Mooi spul :9
Nog zat dorpsfeesten hier in de buurt waar je broodje karbo kunt bestellen :P
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
  woensdag 16 juli 2014 @ 22:38:21 #176
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_142380436
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juli 2014 22:13 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Nog zat dorpsfeesten hier in de buurt waar je broodje karbo kunt bestellen :P
Hier ook. Van de grill :Y)
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_142381983
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juli 2014 21:24 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Schouoderkarbonade is een ondergewardeerd stukje vlees !
Grillen, als stoofpotje, in de snert O+, op de bbq. Mooi spul :9
Ik ken gewoon niet veel soorten vlees :P
Worry is a misuse of imagination
pi_142382148
:W Vanaf mijn bedrijfslaptop!

Wat is die shit dat je tegenwoordig een microsoft account moeten hebben om office te mogen uitproberen of activeren. Ik wil geen microsoft account, verdomme :(
  woensdag 16 juli 2014 @ 23:11:49 #179
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_142382310
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juli 2014 23:08 schreef An24 het volgende:
:W Vanaf mijn bedrijfslaptop!

Wat is die shit dat je tegenwoordig een microsoft account moeten hebben om office te mogen uitproberen of activeren. Ik wil geen microsoft account, verdomme :(
big brother is watching you!
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  woensdag 16 juli 2014 @ 23:16:53 #180
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_142382520
quote:
1s.gif Op woensdag 16 juli 2014 23:05 schreef Probability het volgende:

[..]

Ik ken gewoon niet veel soorten vlees :P
Dit was de schouderkarbonade dus :D Te gebruiken met heel veel bereidingen.
Ribkarbonade is veel minder vet, die kan je lekker bakken in boter, niet al te lang en dan dippen in de braadjus :9
Dan heb je de varkenshaas... Kort om en om bakken, rose van binnen.. Lekker met gebakken champignons/knoflook enzo.

Varkenspoot, staart en alle andere uiteinden die in de snert natuurlijk

Lever, tja moet je van houden, varkenslever is niet de lekkerste lever.

Zwoerd, speklappen... Knapperig gebakken en is voornamelijk zout
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_142382700
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juli 2014 23:16 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Dit was de schouderkarbonade dus :D Te gebruiken met heel veel bereidingen.
Ribkarbonade is veel minder vet, die kan je lekker bakken in boter, niet al te lang en dan dippen in de braadjus :9
Dan heb je de varkenshaas... Kort om en om bakken, rose van binnen.. Lekker met gebakken champignons/knoflook enzo.

Varkenspoot, staart en alle andere uiteinden die in de snert natuurlijk

Lever, tja moet je van houden, varkenslever is niet de lekkerste lever.

Zwoerd, speklappen... Knapperig gebakken en is voornamelijk zout
Ik lust alles hoor! En vind botten of vet niet vies!

Ik ken nu: entrecote, rib eye, biefstuk

En nu ook: schouderkarbonade.
Ribkarbonade was toch minder goed?
Worry is a misuse of imagination
pi_142382728
O ja een poot en zo in de soep ken ik wel uit Italië, maar nooit zelf gemaakt.
Worry is a misuse of imagination
  woensdag 16 juli 2014 @ 23:25:40 #183
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_142382917
quote:
1s.gif Op woensdag 16 juli 2014 23:20 schreef Probability het volgende:

[..]

Ik lust alles hoor! En vind botten of vet niet vies!

Ik ken nu: entrecote, rib eye, biefstuk

En nu ook: schouderkarbonade.
Ribkarbonade was toch minder goed?
Ribkarbonade is alleen niet goed als je de rib dwarsdoor heel doorslikt :D
Het is gewoon een sparerib met vlees of een varkenfilet met bot.

Koe:
Koeientong, naar mijn idee 1 van de lekkerste onderdeel van de koe, heerlijk mals! Mooie spier!

Natuurlijk alles van de bil ook mooie spieren

Mooie geaderde voorstukken zijn ook heerlijk (soort van vergelijkbaar als schouderkarbonade) alleen dan nog veelzijdiger
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_142383062
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juli 2014 23:25 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Ribkarbonade is alleen niet goed als je de rib dwarsdoor heel doorslikt :D
Het is gewoon een sparerib met vlees of een varkenfilet met bot.

Koe:
Koeientong, naar mijn idee 1 van de lekkerste onderdeel van de koe, heerlijk mals! Mooie spier!

Natuurlijk alles van de bil ook mooie spieren

Mooie geaderde voorstukken zijn ook heerlijk (soort van vergelijkbaar als schouderkarbonade) alleen dan nog veelzijdiger
Ah. Ik ga wel gewoon naar de supermarkt en niet naar de slager, ik wil graag in m'n eentje 20 minuten voor het schap staan. (Ipv in een paar minuten te moeten beslissen :P)

Oke maar is het ook gezond? En niet moddervet of zo?
Worry is a misuse of imagination
pi_142385630
O: chococruesli met melk
L: twee boterhammen met roomkaas en kalkoenfilet
T: appel
D: spaghetti met tomaat, basilicum, puntpaprika, ui en parmezaanse kaas, met een hamburger
T: 3 toastjes met brie
T: cassavechips/kroepoek

S: matig rondje sportschool
freedom is just another word for nothing left to lose
  Vis een optie? donderdag 17 juli 2014 @ 01:48:52 #186
70532 loveli
N
pi_142386615
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juli 2014 00:47 schreef Lot_1 het volgende:
chococruesli
crap in = crap out
pi_142388900
:D Haha, ja 't is wel een guilty pleasure. Regelmatig heb ik er 's middags ook zin in maar meestal houd ik me in oO< En heel af en toe krijg ik me zo ver om het te vervangen voor kwark met fruit.
freedom is just another word for nothing left to lose
pi_142389541
Mogge :W volgens mij moet ik actiever mee gaan posten=> 2 kilo te zwaar.

Lijstje:

O: zo meteen eens speltvlokken mengen met amandelmelk (ongezoet) en bramen/frambozen uit de tuin. Ik verwarm de spelt wel even in de magnetron @work want koud vind ik het maar niks.
T: handje noten, amandelen of pistache I guess.
T: banaan
L: 2 of 3 speltboterhammen met pain de provence (vleeswaar) en 1 met pure hagelslag of jam.
T: griekse yoghurt met bramen/frambozen
D: speltpasta met 1 komkommer/2 tomaten/geitenkaas (2 bollen)/ui en peper en zout
T: stukje chocolade
S; als het van 21h-22h te harden is ga ik de sportschool in.

De keuze voor pastasalade, met dit weer moet ik niet denken aan warm eten en wil na het werk naar het strand dus trommel mee en gaan ;)

Opmerkingen?!
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
pi_142389891
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juli 2014 23:25 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Ribkarbonade is alleen niet goed als je de rib dwarsdoor heel doorslikt :D
Het is gewoon een sparerib met vlees of een varkenfilet met bot.

Koe:
Koeientong, naar mijn idee 1 van de lekkerste onderdeel van de koe, heerlijk mals! Mooie spier!

Natuurlijk alles van de bil ook mooie spieren

Mooie geaderde voorstukken zijn ook heerlijk (soort van vergelijkbaar als schouderkarbonade) alleen dan nog veelzijdiger
:D
Vind zelf ribkarbo lekkerder dan schouder maar moet 'ie wel goed bereid zijn (m'n ma kan niet echt goed koken dus vond het eerder maar taai en droog). Haaskarbo gaat er ook wel in :9

quote:
1s.gif Op woensdag 16 juli 2014 23:29 schreef Probability het volgende:

[..]

Ah. Ik ga wel gewoon naar de supermarkt en niet naar de slager, ik wil graag in m'n eentje 20 minuten voor het schap staan. (Ipv in een paar minuten te moeten beslissen :P)

Oke maar is het ook gezond? En niet moddervet of zo?
Bij de slager kun je juist vragen wat voor stukken vlees het zijn ;)

Schouderkarbo is juist al vrij vettig :P Vette dingen zijn vooral speklappen (bacon en zo dus ook) en de gehakt-dingen als slavinken, hamburgers, gehakt zelf (maar daar heb je weer verschillende varianten van, extra mager rundergehakt valt daar nog wel mee maar half om half is net zo vet als speklappen).
Samengestelde dingen zijn vaak vet, zo is leverworst hartstikke vet maar lever zelf juist mager.
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
  Vis een optie? donderdag 17 juli 2014 @ 09:44:05 #190
70532 loveli
N
pi_142389945
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juli 2014 09:39 schreef V1z0R het volgende:
lever zelf juist mager.
Tenzij van een diabeet/alcoholist :+
crap in = crap out
pi_142390112
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juli 2014 09:44 schreef loveli het volgende:

[..]

Tenzij van een diabeet/alcoholist :+
_O- Ga je goed Li :D
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
pi_142390136
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juli 2014 09:44 schreef loveli het volgende:

[..]

Tenzij van een diabeet/alcoholist :+
Jeffrey Dahmer that you?!
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
  Vis een optie? donderdag 17 juli 2014 @ 10:27:19 #193
70532 loveli
N
pi_142390673
Te veel Hannibal gekeken :@
crap in = crap out
pi_142391667
Happy day. Vakantie en moet eigenlijk inpakken maar ben nog voor 11 uur al 2 keer helemaal vrolijk geworden van iets doms

Baby-duckies O+

En een man in de supermarkt die het snapt O+! Zo een moet ik ook hebben. Hij zag er een beetje intimiderend uit (lang, breed, kaal) maar hij had een doosje tampons, een reep chocolade en een cosmopolitan op de band liggen en toen werd ik daar blij van. Wat een gelukkige vriendin moet hij hebben O+

/dagboek
Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
  Vis een optie? donderdag 17 juli 2014 @ 13:27:47 #195
70532 loveli
N
pi_142395164
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juli 2014 11:15 schreef Californium het volgende:
Wat een gelukkige vriendin moet hij hebben O+
Of dik. De feeder.
crap in = crap out
pi_142395994
Wie zegt dat het niet gewoon voor zichzelf was?
http://nl.wikipedia.org/wiki/Slimmen :7
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_142396106
nouhouw!

hij is gewoon lief O+
Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
pi_142396297
Ik zeg ook niet dat mannen die lopen te fappen op de vrouwen in de Cosmo met een tampon in de reet en chocola in de vretert niet lief kunnen zijn :+

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_142396382
:D
Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
pi_142407461
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juli 2014 10:27 schreef loveli het volgende:
Te veel Hannibal gekeken :@
Top serie ^O^
pi_142407515
quote:
12s.gif Op donderdag 17 juli 2014 13:59 schreef V1z0R het volgende:
Ik zeg ook niet dat mannen die lopen te fappen op de vrouwen in de Cosmo met een tampon in de reet en chocola in de vretert niet lief kunnen zijn :+

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:')
pi_142407581
Vastendag lijstje:

O: rijstwafel, kaas, gekookt eitje
T: koffie, water, thee
D: pad thai kip :9
B: 40 min wandelen
pi_142407919
Volgen jullie het nieuws over neergestortte vliegtuig? Jezus! -O-
  donderdag 17 juli 2014 @ 19:48:56 #204
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_142410373
Whoah An, val je niet flauw?

V1 :D

Cali, wat lief!! Good day for you!

LIjst:
O: boterham kaas, beschuit kaas, beschuit jam, beker melk
T's: appel, pruim, nectarine
L: 2 beschuiten met gekookt ei, tomaat
T's: aardbeien met roomijs en slagroom, blok witte choco, dropjes, bastognekoekje, cappuccino
D: 2 scholfilets, gekookte wortels, verse doperwten met mosterd, salade, nieuwe gekookte aardappels in schil met mosterd en curry :9
T's: kwark/vla, bakje chips??
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  donderdag 17 juli 2014 @ 19:53:23 #205
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_142410629
Morgenavond verse sperziebonen die nu nog in de tuin staan, altijd lekker de eerste pluk :9
Kan mij er zo op verheugen :@

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_142410711
Kunt best paar dagen zonder veel eten hoor :P

Ben stuk groter dan An en heb anderhalf jaar gedaan op 5 van die vastendagen per week...
Enige wat ik at doordeweeks was een bord avondeten.
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_142410960
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juli 2014 19:53 schreef uniekhoorn het volgende:
Morgenavond verse sperziebonen die nu nog in de tuin staan, altijd lekker de eerste pluk :9
Kan mij er zo op verheugen :@

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
-O-

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
  donderdag 17 juli 2014 @ 20:02:01 #208
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_142411014
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juli 2014 19:55 schreef V1z0R het volgende:
Kunt best paar dagen zonder veel eten hoor :P

Ben stuk groter dan An en heb anderhalf jaar gedaan op 5 van die vastendagen per week...
Enige wat ik at doordeweeks was een bord avondeten.
Oja dat weet ik wel maar flauw voelen zou ik wel doen, niet qua honger maar qua zout ofzo.
Kippenbouillon met groente zou ik er bij nemen, zoiets.
Vooral met warm weer is het belangrijk om zouten tot je te nemen
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  donderdag 17 juli 2014 @ 20:03:07 #209
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_142411070
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juli 2014 20:00 schreef Californium het volgende:

[..]

-O-

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Cali!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_142411183
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:P
Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
  donderdag 17 juli 2014 @ 20:06:42 #211
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_142411245
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juli 2014 20:05 schreef Californium het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:P
-O-
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_142411286
quote:
11s.gif Op donderdag 17 juli 2014 20:06 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

-O-
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
pi_142412750
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juli 2014 20:00 schreef Californium het volgende:

[..]

-O-

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 5% gewijzigd door V1z0R op 17-07-2014 20:40:10 ]
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_142413076
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juli 2014 20:34 schreef V1z0R het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
pi_142414326
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
pi_142414377
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juli 2014 20:39 schreef Californium het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_142414448
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
pi_142414565
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juli 2014 20:39 schreef Californium het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 7% gewijzigd door V1z0R op 17-07-2014 21:21:05 ]
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_142416297
Haha wat een gespoiler :)
En Cali, misschien moet je voor je gevoel te duidelijk zijn. Gemiddeld gezien snappen mannen hints niet of veel te laat.. Verder kan ik je weinig tips geven, want ik ben nou niet bepaald een ster in vaste relaties :')
Dat van haperen waar Viz het over heeft herken ik niet. Misschien is het wel mindset. Als ik eenmaal iemand echt leuk vind dan ga ik er ook echt voor en meestal lukt dat nog ook. Verbaas ik me zelf soms mee :P Meestal als ik zelf twijfelachtig ben dan wordt het ook niks.
En bovendien, wat heb je te verliezen? Eigenlijk niks :)

Ik had vandaag goed nieuws op werk, ik werk niet langer op detacheringsbasis maar kom in vaste dienst! Leidinggevende was erg positief. Krijg weer mooie projecten te doen en ruimte voor opleiding. Nu alleen nog onderhandelen :)
pi_142416363
quote:
1s.gif Op donderdag 17 juli 2014 21:41 schreef the85mc het volgende:
Haha wat een gespoiler :)
En Cali, misschien moet je voor je gevoel te duidelijk zijn. Gemiddeld gezien snappen mannen hints niet of veel te laat.. Verder kan ik je weinig tips geven, want ik ben nou niet bepaald een ster in vaste relaties :')
Dat van haperen waar Viz het over heeft herken ik niet. Misschien is het wel mindset. Als ik eenmaal iemand echt leuk vind dan ga ik er ook echt voor en meestal lukt dat nog ook. Verbaas ik me zelf soms mee :P Meestal als ik zelf twijfelachtig ben dan wordt het ook niks.
En bovendien, wat heb je te verliezen? Eigenlijk niks :)

Ik had vandaag goed nieuws op werk, ik werk niet langer op detacheringsbasis maar kom in vaste dienst! Leidinggevende was erg positief. Krijg weer mooie projecten te doen en ruimte voor opleiding. Nu alleen nog onderhandelen :)
True!

En gefeliciteerd met je vaste baan *O*
Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
  donderdag 17 juli 2014 @ 22:32:48 #221
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_142419466
Gefeliciteerd mc *O*
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_142419639
Jaaa, feli MC! *O*
pi_142422542
Iemand nog naar Maleisië :{?
Worry is a misuse of imagination
  Vis een optie? donderdag 17 juli 2014 @ 23:33:55 #224
70532 loveli
N
pi_142423075
Gelukkig is Skoap ook weer thuis.
crap in = crap out
pi_142423371
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juli 2014 23:33 schreef loveli het volgende:
Gelukkig is Skoap ook weer thuis.
Ik viel om 6 uur in slaap - werd paar uur later wakker - is er opeens een vliegtuig neergestort..
Worry is a misuse of imagination
  vrijdag 18 juli 2014 @ 06:51:27 #226
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_142430019
Mc, van harte gefeliciteerd met je vaste baan!! *O*

Kan niet meer slapen maar ga er straks toch weer in, anders zo'n lange dag :')
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_142431036
Thnx voor de jompels :)

Beetje rare dag hier vandaag.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_142432661
mogguh!

Gefeli met je baan 85 :)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wij gaan vanaaf naar Brussel O+ En het wordt morgen 32 graden daar :D Lekker warm O+

Lijstje is zoiets:

T: smoothie van vanille eiwitpoeder, cacao, frambozen, lijnzaad en bleekselderij
L: salade met kip
T: 2 chocomuffins
D: geen idee :P

Beetje vaag :')
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
  Vis een optie? vrijdag 18 juli 2014 @ 11:40:40 #229
70532 loveli
N
pi_142435774
Autoairco laten vullen O+

Kom maar op met dat tropische weer.
crap in = crap out
  Vis een optie? vrijdag 18 juli 2014 @ 11:42:02 #230
70532 loveli
N
pi_142436504
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juli 2014 23:33 schreef loveli het volgende:
Gelukkig is Skoap ook weer thuis.
+1

Ben een beetje in shock samen met mijn collega's uit Odessa. Ze schamen zich dood voor hun land merk ik..
Echt wat afschuwelijk dit ;(
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_142436566
Gelukkig lees ik ook leuke dingen

Veel plezier in Brussel Aurum.

Mc gefeliciteerd met je vaste aanstelling!
Life is what happens while you are busy making other plans...
  vrijdag 18 juli 2014 @ 12:04:17 #233
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_142436770
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 11:58 schreef Skoap het volgende:

[..]

+1

Ben een beetje in shock samen met mijn collega's uit Odessa. Ze schamen zich dood voor hun land merk ik..
Echt wat afschuwelijk dit ;(
Griebels, jij zit daar ook regelmatig natuurlijk :o

Wat er nu verder allemaal gaat volgen als reactie... :X
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
  vrijdag 18 juli 2014 @ 12:04:50 #234
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_142436788
Wat ga je doen in Brussel, Aurumface? O+

Mc, gefeli! *O*
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_142436812
Klopt ik was er vorige week nog. Had een verschrikkelijke terug vlucht waarbij het echt even leek of het fout ging. Dat zat nog vers in mijn geheugen en dan nu dit ...
Life is what happens while you are busy making other plans...
  vrijdag 18 juli 2014 @ 12:08:56 #236
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_142436938
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 12:05 schreef Skoap het volgende:
Klopt ik was er vorige week nog. Had een verschrikkelijke terug vlucht waarbij het echt even leek of het fout ging. Dat zat nog vers in mijn geheugen en dan nu dit ...
:{ :* :* :*

Brrrr. Eng!

Voorlopig blijf je veilig in NL?
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_142436979
Ja ik zou eerst in Augustus weer moeten, maar dat ging gelukkig al niet door. Nu waarschijnlijk in September weer...
Life is what happens while you are busy making other plans...
  Vis een optie? vrijdag 18 juli 2014 @ 12:10:29 #238
70532 loveli
N
pi_142437005
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 12:04 schreef MariaEtcetera het volgende:
Wat ga je doen in Brussel, Aurumface? O+

Mc, gefeli! *O*
Met d'r Muscles naar Brussels!
crap in = crap out
pi_142437113
Bah skoap, geen fijn idee!

En op 538 draaien ze allemaal gevoelige liedjes...erg fijn als je voor het werk 2,5 uur moet reizen....
  vrijdag 18 juli 2014 @ 13:26:23 #240
382191 Brannagh
gentstudent42.2
pi_142439964
Wat gaan de pagina's hard hier :o
En gecondoleerd voor iedereen die iemand kende aan boord van het vliegtuig.
pi_142440457
Oh Skoap, wat een naar idee zeg.. ik vlieg maandag, dat is nu ook wat onbezorgder. Je wordt wel met je neus op de feiten gedrukt ineens.
freedom is just another word for nothing left to lose
  vrijdag 18 juli 2014 @ 14:20:20 #242
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_142442124
Misschien is het handiger om melk in een glas te schenken dan met dorst uit pak te drinken. Dik en zuur :r
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  vrijdag 18 juli 2014 @ 14:24:23 #243
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_142442341
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 14:20 schreef uniekhoorn het volgende:
Misschien is het handiger om melk in een glas te schenken dan met dorst uit pak te drinken. Dik en zuur :r
Huuuu!

Hoe gaat het met de heup verders?

quote:
99s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 12:10 schreef loveli het volgende:

[..]

Met d'r Muscles naar Brussels!
:D

Aurum heeft boel muscles ja! Mag haar man ook mee? :7
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_142442487
quote:
LOL!

Ik geloof dat het allemaal wel los gaat lopen met Oekraine/Rusland etc. ze gaan echt nooit meer een koude oorlog beginnen...

En als WW3 niet gekomen is na 9/11 dan loopt dit ook wel los. Het zijn immers "maar" Nederlanders en qua olieproductie is het allemaal ook niet zo spannend /heelkortdoordebocht.
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_142442593
We weten nog niet precies wat we gaan doen :D

Verzinnen we vanaaf wel ff! Ik denk Manneke Pis, er schijnt een tof stripmuseum te zijn, ik wil garnalen kroketten proberen en op zondag gaan we naar Lanaken want ik ga wel even een badass foto maken naast het Jean Claude van Damme standbeeld :') 8-)

Maar tips zijn welkom!
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
  vrijdag 18 juli 2014 @ 14:33:01 #246
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_142442755
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 14:29 schreef _aurum_ het volgende:
We weten nog niet precies wat we gaan doen :D

Verzinnen we vanaaf wel ff! Ik denk Manneke Pis, er schijnt een tof stripmuseum te zijn, ik wil garnalen kroketten proberen en op zondag gaan we naar Lanaken want ik ga wel even een badass foto maken naast het Jean Claude van Damme standbeeld :') 8-)

Maar tips zijn welkom!
#jeanclaudevanDAAAMNimfine :7

</FreshPrince>

Nooit in Brussel geweest!
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_142446437
Raar daglijstje.

O:kwark met hagelslag
L: broodjes knak
T:bak sorbet ijs
B: verhuisdozen inpakken met 30 graden dus ook veel limo drinken
D: geen idee
Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
pi_142450237
Pff nog een uur rijden en dan weer thuis. Ff pauze :%

Genieten we hier een beetje van het weer?
pi_142450525
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 17:31 schreef An24 het volgende:
Pff nog een uur rijden en dan weer thuis. Ff pauze :%

Genieten we hier een beetje van het weer?
Ik ben naar het strand geweest! En zo zwemmen bij de buren
Worry is a misuse of imagination
pi_142450686
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 17:40 schreef Probability het volgende:

[..]

Ik ben naar het strand geweest! En zo zwemmen bij de buren
Lekker! Hele dag in de auto met dit weer is minder...morgen anders doen :P
pi_142454273
Ooo ik heb gewoon een eetkick :')
Worry is a misuse of imagination
pi_142454347
Wat doe je als je een biertje (0,0 ;)) wil openmaken maar je hebt 2 minuten daarvoor de flesopener ingepakt :')?
Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
pi_142454457
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 19:42 schreef Californium het volgende:
Wat doe je als je een biertje (0,0 ;)) wil openmaken maar je hebt 2 minuten daarvoor de flesopener ingepakt :')?
Met een aansteker
Of op de rand van het krat

(Leer je toch tijdens het studeren :P)
Worry is a misuse of imagination
pi_142454488
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 19:45 schreef Probability het volgende:

[..]

Met een aansteker
Of op de rand van het krat
aansteker lukt niet en geen krat meer in huis ;(
en nee, dat leer je niet. ik regel mannen die dat doen O+
Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
pi_142454697
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 19:42 schreef Californium het volgende:
Wat doe je als je een biertje (0,0 ;)) wil openmaken maar je hebt 2 minuten daarvoor de flesopener ingepakt :')?
Naar de wodka grijpen?!

0,0 bier noemen trouwens... :{w
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_142454740
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 19:51 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Naar de wodka grijpen?!
Spannend! maar mag met mijn medicijnen niet drinken, ofja, wordt afgeraden. Lijkt me niet slim om het NU te gaan testen en al helemaal niet met wodka :P
Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
pi_142454753
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 19:51 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Naar de wodka grijpen?!

0,0 bier noemen trouwens... :{w
Bier hoort bij WK. Ik moest iets ter vervanging ;)
Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
pi_142454820
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 19:46 schreef Californium het volgende:

[..]

aansteker lukt niet en geen krat meer in huis ;(
en nee, dat leer je niet. ik regel mannen die dat doen O+
Je moet je onderste vingerkootje van je wijsvinger als de hefboom gebruiken, niet het middelste vingerkootje. Goed knijpen.

Of met een andere flesje.

Of alsnog een kerel regelen.
Worry is a misuse of imagination
pi_142454856
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 19:53 schreef Californium het volgende:

[..]

Bier hoort bij WK. Ik moest iets ter vervanging ;)
Water :P?!
Worry is a misuse of imagination
pi_142454868
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 19:55 schreef Probability het volgende:

[..]

Je moet je onderste vingerkootje van je wijsvinger als de hefboom gebruiken, niet het middelste vingerkootje. Goed knijpen.

Of met een andere flesje.

Of alsnog een kerel regelen.
O+ :D

ik heb de doos maar weer ontpakt :P
Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
pi_142454879
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 19:56 schreef Probability het volgende:

[..]

Water :P?!
dat een beetje lijkt op :P
Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
  vrijdag 18 juli 2014 @ 20:09:38 #262
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_142455266
Bier openmaken: Lepel, vork, mes, kurkentrekker, ring, aansteker, ander flesje...
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_142455289
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 19:55 schreef Probability het volgende:

[..]

Je moet je onderste vingerkootje van je wijsvinger als de hefboom gebruiken, niet het middelste vingerkootje. Goed knijpen.

Of met een andere flesje.

Of alsnog een kerel regelen.
Wie heeft je dat geleerd :? Doe je op de knokkel :P
Dan kun je feitelijk alles gebruiken wat een beetje stevig is... Dop van de tube tandpasta zelfs of de tandenborstel.
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
  vrijdag 18 juli 2014 @ 20:11:02 #264
263650 douche-eendje
met pulletjes
pi_142455320
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 19:42 schreef Californium het volgende:
Wat doe je als je een biertje (0,0 ;)) wil openmaken maar je hebt 2 minuten daarvoor de flesopener ingepakt :')?
Dan zit er altijd een zakmes in mn handtas. Zo ultiem vrouwelijk :P
pi_142455398
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 20:10 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Wie heeft je dat geleerd :? Doe je op de knokkel :P
Dan kun je feitelijk alles gebruiken wat een beetje stevig is... Dop van de tube tandpasta zelfs of de tandenborstel.
Huh je knokkel zit aan de buitenkant?
Worry is a misuse of imagination
pi_142455798
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 19:53 schreef Californium het volgende:

[..]

Bier hoort bij WK. Ik moest iets ter vervanging ;)
Ah, ja dat is wat anders. :@
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 20:13 schreef Probability het volgende:

[..]

Huh je knokkel zit aan de buitenkant?
Que?!

Zie:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
  vrijdag 18 juli 2014 @ 20:36:04 #267
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_142456176
Lijst:
O: boterham kaas/jam, beschuit aardbeien/suiker, cappuccino
T's: appel, nectarine, paar druiven
L: boterham lever, beschuit kaas, gekookt ei
T's: paprikachips, slok zure melk, nibb-it, hand bosbessen, hand aardbeien, augurkjes met ham, bastognekoek
D: Veel spitskool, grote kifilet, gegrilde groente, gebakken aardappelen uit de oven, tomatensalade met feta, spinazie
T's: kwark, vla, bosbessen, aardbeien
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  vrijdag 18 juli 2014 @ 20:37:45 #268
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_142456241
Heb vandaag gekregen:
1 kg verse sperziebonen
2 kg bosbessen
veel rabarberstelen
1 verse spitskool
1 kg verse wortels
1 grote verse courgette
2 kroppen verse botersla
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_142456339
quote:
17s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 20:11 schreef douche-eendje het volgende:

[..]

Dan zit er altijd een zakmes in mn handtas. Zo ultiem vrouwelijk :P
Misschien moet ik zo iets ook regelen
Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
pi_142457610
Ben geen taalnazi, heb ook geen enkele reden ertoe want het is niet m'n sterkste punt...

Maar verdomme wat kan ik mij ergeren aan mensen die na in plaats van naar gebruiken. In elk Nederlands accent of dialect is de 'r' gewoon duidelijk.
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_142457665
ik vind het wel irritant als men het verkeerd typt. Maar als ik spreek valt de r ook wel hoor :P
Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
  vrijdag 18 juli 2014 @ 21:14:25 #272
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_142457685
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 21:12 schreef V1z0R het volgende:
Ben geen taalnazi, heb ook geen enkele reden ertoe want het is niet m'n sterkste punt...

Maar verdomme wat kan ik mij ergeren aan mensen die na in plaats van naar gebruiken. In elk Nederlands accent of dialect is de 'r' gewoon duidelijk.
Shoot me maar na de eeuwige jachtvelden
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_142457996
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 20:25 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Ah, ja dat is wat anders. :@

[..]

Que?!

Zie:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Haha dat zeg ik. Maar dat is dus niet je knokkel.

Dit impliceert dat het aan de binnenkant ook knokkel heet.. Hmmm:

Een knokkel is een plaats waar een vinger of teen kan bewegen dankzij de knokkelgewrichten. De knokkels worden goed zichtbaar als een vuist gemaakt wordt. Het woord is gerelateerd aan het woord knoken.
Worry is a misuse of imagination
pi_142458411
quote:
11s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 21:14 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Shoot me maar na de eeuwige jachtvelden
Trut :6 :D

M'n punt is gewoon dat de meesten in spreektaal wel gewoon 'naor' gebruiken maar bij het typen dan 'na' gebruiken.
Ben zelfs meerdere malen tegengekomen waar het dan precies andersom is gebruikt.
"Ik ga na m'n oma, daarnaar door na de kroeg"

Op zich vrij knap :+
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_142458848
Kuttopic is dit ook eigenlijk, hiervoor had ik mij daar nooit een geërgerd. }:|
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 21:22 schreef Probability het volgende:

[..]

Haha dat zeg ik. Maar dat is dus niet je knokkel.

Dit impliceert dat het aan de binnenkant ook knokkel heet.. Hmmm:

Een knokkel is een plaats waar een vinger of teen kan bewegen dankzij de knokkelgewrichten. De knokkels worden goed zichtbaar als een vuist gemaakt wordt. Het woord is gerelateerd aan het woord knoken.

Is dus gewoon een knokkel maar dan de zijkant ervan :P
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_142459344
Iets als de 'Oxford Comma', hoe is dat eigenlijk geregeld in het Nederlands?

Dat '1, 2 en 3' een collectie is van {1, {2, 3}} of {1, 2, 3} in tegenstelling tot '1, 2, en 3' dat dan {1, 2, 3} is.

/vragen }:|
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_142460025
Des temeer ik m'n Nederlands probeer te verbeteren stuit ik op punten dat ik begin te denken dat diegenen die het bepalen een stel idioten zijn.

'het geüpdatete', Het is een leenwoord hou dan ook, voordat ik je de ballen door je strot trap en ze anaal repositioneer, de vervoeging aan.
Ja, ik moet handleidingen schrijven :{
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_142460444
/kutzooi /ik kap }:|
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
  vrijdag 18 juli 2014 @ 22:29:55 #279
382191 Brannagh
gentstudent42.2
pi_142460736
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 22:10 schreef V1z0R het volgende:
Des temeer ik m'n Nederlands probeer te verbeteren stuit ik op punten dat ik begin te denken dat diegenen die het bepalen een stel idioten zijn.

'het geüpdatete', Het is een leenwoord hou dan ook, voordat ik je de ballen door je strot trap en ze anaal repositioneer, de vervoeging aan.
Ja, ik moet handleidingen schrijven :{
wat
pi_142460822
Hahaha, lekker Viz! Nog gefeliciteerd met je vaste baan!

Ik ben woensdag in principe klaar om af te studeren, maar heb nog geen promotieplek gevonden dus blijf nog even door studeren tot dat wel het geval is. Wilde een statistiek vak doen, kreeg ik te horen dat die al vol zat.. godzijdank geven ze dat zelfde vak ook bij andere onderzoeksmasters, dus ik snel die coördinatoren mailen. Vanavond mail terug dat ik me daar wel in mag schrijven. Zo blij, was even bang dat mn hele plan voor komende half jaar in het water zou vallen.

Lijstje vandaag:
O: 4 oreo koekjes
L: twee speltbth met komkommersalade en gerookte gelderse worst
T: 4 toastjes tonijnsalade
D: Indonesisch (witte rijst, ajam kecap, daging smoor, daging dendeng ragi, daging rendang, tempeh)

Dus. Dat ontbijt was dus niet echt snugger. Maar vandaag en morgen heb ik laatste twee dagen bikkelen aan mn artikel voor stage, dus vond dat ik wel wat lekkers mocht voor bij het schrijven haha.
  vrijdag 18 juli 2014 @ 22:32:28 #281
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_142460851
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 22:29 schreef Brannagh het volgende:

[..]

wat
Niks, V1 moet na zijn bureau om handleidingen te schrijven
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  vrijdag 18 juli 2014 @ 22:46:36 #282
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_142461331
quote:
12s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 22:32 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Niks, V1 moet na zijn bureau om handleidingen te schrijven
Tsss, leiers, die handlijdingen!
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
  vrijdag 18 juli 2014 @ 23:06:50 #283
382191 Brannagh
gentstudent42.2
pi_142462308
quote:
12s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 22:32 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Niks, V1 moet na zijn bureau om handleidingen te schrijven
Ah, hoop dat hij af en toe na de keuken loopt voor glaasje water, want het is warm.

Ik heb last van muggen die verstoppertje spelen als het licht aan is en ik ben m'n bril kwijt :'(
pi_142463115
Mijn D was een magnum. Bij deze mijn slechtste en raarste lijstje ooit!

Morgen wordt niet veel beter ben ik bang maar goed. Daarna is de verhuizing over. Nu slapen
Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
pi_142464412
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 22:29 schreef Brannagh het volgende:

[..]

wat
Elk normaal persoon had er van gemaakt 'geüpdate', wat hier gebeurt is kun je als verkrachting van alles dat logisch is rekenen.
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_142464942
Ah toee mag ik je spelfout verbeteren? (A)
  Vis een optie? zaterdag 19 juli 2014 @ 00:17:35 #287
70532 loveli
N
pi_142465643
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 23:06 schreef Brannagh het volgende:

[..]

Ah, hoop dat hij af en toe na de keuken loopt voor glaasje water, want het is warm.

Ik heb last van muggen die verstoppertje spelen als het licht aan is en ik ben m'n bril kwijt :'(
Die zitten bij mij in m'n klamboe.
crap in = crap out
pi_142465782
Tijd voor late night lijstje:

O: speltbrood met boter en kaas, thee
L: desembrood met zalm en rucola salade, cola light, cappuchino met kiekje
T: chocolade melk
D: tapas, heel veel. Toetje creme catalana.... Veel water/ spa rood
  Vis een optie? zaterdag 19 juli 2014 @ 00:31:03 #289
70532 loveli
N
pi_142466082
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 juli 2014 00:21 schreef An24 het volgende:
cappuchino
crap in = crap out
  zaterdag 19 juli 2014 @ 07:00:01 #290
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_142470273
Heb vannacht gewoon met dekbed tot bij mijn neus, geslapen :')
Vandaag rustdag 35 ofzo :r

Zo maar even rabarber schoonmaken en koken.
Vanavond lekker koude rabarbermoes bij gister uit de tuin gehaalde aardappel, sperziebonen en botersla.
Dikke gehaktbal erbij met jus .
Nu al zin in :9

Wacht ik haal zometeen biefstuk, die bakken in geklaarde boter, daarna knoflook en ui fruiten en daar de nieuwe aardappelen in dopen... Dat doe ik maar.
Tja, ook in de ochtend heb ik al zin in warm eten

/dagboek

[ Bericht 26% gewijzigd door uniekhoorn op 19-07-2014 07:14:40 ]
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  Vis een optie? zaterdag 19 juli 2014 @ 07:39:21 #291
70532 loveli
N
pi_142470399
Warm eten boks. Na m'n koffie ga ik m'n ribeye soldaat maken :9

Heb je alle series al bekeken die je kon downloaden?
crap in = crap out
  zaterdag 19 juli 2014 @ 07:39:27 #292
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_142470401
Dit weer O+
Afgezien van pijn lijkt het wel op vakantie :D

Loveli, nee... kom daar niet eens aan toe.
Ben nu Masterchef Australia afl. 48 aan het kijken, dat dan wel :Y

Ribeye, lekker! Met eigengemaakte knoflookboter of saus... ik hou van knoflook!
En rabarbermoes en appelsmoes :9
Morgen weer aan de lever.
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  zaterdag 19 juli 2014 @ 08:53:05 #293
382191 Brannagh
gentstudent42.2
pi_142470830
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 juli 2014 00:17 schreef loveli het volgende:

[..]

Die zitten bij mij in m'n klamboe.
2/3 vermoord en godzijdank alleen een kleine muggenbult op m'n been.

Klamboes zijn handig, alleen wurg ik mezelf er altijd in op de een of andere manier :@
  Vis een optie? zaterdag 19 juli 2014 @ 09:25:18 #294
70532 loveli
N
pi_142471131
Deze van IKEA is behoorlijk ruim, knap als het je lukt om jezelf daarmee te wurgen.
http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/10148157/
crap in = crap out
  zaterdag 19 juli 2014 @ 09:30:46 #295
382191 Brannagh
gentstudent42.2
pi_142471185
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 juli 2014 09:25 schreef loveli het volgende:
Deze van IKEA is behoorlijk ruim, knap als het je lukt om jezelf daarmee te wurgen.
http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/10148157/
Ga er vanavond langs, ga kijken :D

Net vreetbui gehad. Mama, wil je alsjeblieft geen chocoladecruesli meer kopen? 40gram als aanbevolen portie, heb misschien wel 200gram op.

Dit klinkt heel stom, maar wat doe je na een vreetbui? Compenseer ik dit door over de rest van de dag beduidend minder te eten? Of moet ik straks toch even boven het toilet gaan hangen?
  Vis een optie? zaterdag 19 juli 2014 @ 09:42:37 #296
70532 loveli
N
pi_142471336
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 juli 2014 09:30 schreef Brannagh het volgende:
Of moet ik straks toch even boven het toilet gaan hangen?
Dafuq?

Je zorgt ervoor dat je de juiste voedingsstoffen binnenkrijgt en probeert in de toekomst vreetbuien te voorkomen.

Wat zijn bij jou de oorzaken van een vreetbui? Bij mij komt het door suikerconsumptie (verslaving, 3 weken afkicken en ik taal niet meer naar chococookies) en beschikbaarheid. Als het er niet is kan ik ook geen pot nutella leeglepelen. Zelfbeheersing is een stuk makkelijker wanneer je niet anders kunt.
crap in = crap out
  zaterdag 19 juli 2014 @ 09:50:43 #297
382191 Brannagh
gentstudent42.2
pi_142471413
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 juli 2014 09:42 schreef loveli het volgende:

[..]

Dafuq?

Je zorgt ervoor dat je de juiste voedingsstoffen binnenkrijgt en probeert in de toekomst vreetbuien te voorkomen.

Wat zijn bij jou de oorzaken van een vreetbui? Bij mij komt het door suikerconsumptie (verslaving, 3 weken afkicken en ik taal niet meer naar chococookies) en beschikbaarheid. Als het er niet is kan ik ook geen pot nutella leeglepelen. Zelfbeheersing is een stuk makkelijker wanneer je niet anders kunt.
Behoefte aan chocola, zoals nu, en vaak ook op zoek naar geluksgevoel.

Gewoon netjes eten dus :) ga m'n best doen.
  Vis een optie? zaterdag 19 juli 2014 @ 09:56:44 #298
70532 loveli
N
pi_142471471
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 juli 2014 09:50 schreef Brannagh het volgende:
op zoek naar geluksgevoel.
crap in = crap out
  zaterdag 19 juli 2014 @ 09:59:53 #299
382191 Brannagh
gentstudent42.2
pi_142471508
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 juli 2014 09:56 schreef loveli het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Not :D

Toen ik klein was, en nog gewoon heel blij en gelukkig, en dan met papa en mama een dagje op stap ging kreeg ik bijvoorbeeld een bepaald koekje. Als ik me nu dan heel kut voel, ga ik die koekjes eten.

Tegenwoordig al heel lang geen neiging meer gehad, maar vanochtend had ik trek, was verdrietig en chocolade is voor mij ultieme troost. En toen ging ik de fout in.
  zaterdag 19 juli 2014 @ 10:53:25 #300
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_142472339
Je kan boven de pot hangen. Je moeke blij maken met een fris gepoetst toilet.
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  zaterdag 19 juli 2014 @ 10:53:56 #301
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_142472347
Netjes eten erbij en klaar
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')