abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_142334056
Vanmorgen zo vreemd :+

Ik kom beneden lopen nog steeds iets versuft want 's ochtends, loop zijdeur uit naar parkeerplaats, bedenk me nog even en loop toch maar terug of ik dat goed gezien had.
:D lag er iemand te pitten in het portiek :')
Hij had foldertjes gebruikt als deken...
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
  dinsdag 15 juli 2014 @ 21:41:07 #127
263650 douche-eendje
met pulletjes
pi_142339163
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 juli 2014 18:48 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

Anderzijds heeft de hypotheekrente nog nooit zo laag gestaan als nu....
Maar moet dat dan nou de reden zijn om te willen gaan kopen? Ik weet nog niet eens zeker of ik in 2016 nog wel een baan heb, wellicht dat ik over een paar jaar vertrek uit de regio of misschien wel uit Nederland. Dan zijn er ook nog dingen als het huis vinden waar je verliefd op kan worden... Nee, ik spaar nog wel even door.

O: magere kwark met muesli en aardbeien
T: banaan
L: 3 volkorenboterhammen. 2 met kaas/ei, 1 met pindakaas. Stuk komkommer en wat cherrytomaatjes
T: appel, rijstwafel
Textra: 2 crackers pindakaas
S: bootcamp
D: Pasta met tomatensaus en een salade. Wheyshake.

Zo. Burp :7
  dinsdag 15 juli 2014 @ 21:43:06 #128
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_142339283
quote:
17s.gif Op dinsdag 15 juli 2014 21:41 schreef douche-eendje het volgende:

[..]

Maar moet dat dan nou de reden zijn om te willen gaan kopen? Ik weet nog niet eens zeker of ik in 2016 nog wel een baan heb, wellicht dat ik over een paar jaar vertrek uit de regio of misschien wel uit Nederland. Dan zijn er ook nog dingen als het huis vinden waar je verliefd op kan worden... Nee, ik spaar nog wel even door.
Nee hoor. Maar ik weet wel zeker dat ik in 2016 nog een baan heb. Ik wil in deze regio blijven en sowieso in Nederland. Dus tsja :+
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
  dinsdag 15 juli 2014 @ 21:44:12 #129
263650 douche-eendje
met pulletjes
pi_142339354
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 juli 2014 21:43 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

Nee hoor. Maar ik weet wel zeker dat ik in 2016 nog een baan heb. Ik wil in deze regio blijven en sowieso in Nederland. Dus tsja :+
Dan zit jij wel in de situatie dat een koopwoning een investering kan zijn voor de toekomst :Y
pi_142343348
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 juli 2014 08:27 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

Dat kan ik wel begrijpen, maar ik zit hier op mijn plek. Mijn werk zit hier, mijn vrienden wonen hier, mijn leven is hier.

En nog wel belangrijker, ik hoef geen groot huis te hebben. Gewoon een huis waar ik, met iemand anders eventueel, comfortabel in pas. Eventueel met een kleine.
Mja dan kom je in Amsterdam uit op een 'groter' appartement buiten de ring (max 80m2). En aangezien mijn werk hier zit en huren schreeuwend duur is :+ kijk ik stiekem wel naar wat er te koop staat. Want dat zou ik wél kunnen betalen (verzekerd van een modaal inkomen voor de komende 4 jaar). Al wil ik over ~5 jaar ook weer tijdelijk naar het buitenland (Engelstalig). Vind het maar lastig.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_142345831
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 juli 2014 09:02 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Zijn er dan (betaalbare) verzekeringen die het wegvallen van een inkomen op een goede manier gedurende een langere periode dekken? Ik heb nooit iets goeds kunnen vinden.
Of de maandelijkse bijdrage was te hoog.
Of de looptijd in geval van uitkering te kort.
Of er waren dermate veel kleine lettertjes, dat de kans dat er ooit uitgekeerd wordt in geval van nood zeer klein is. Vooral dit punt bleek vaak het geval te zijn.

Edit: lees ik nu goed dat jullie het waarschijnlijk wel redden om een dergelijk bedrag in 15 jaar af te betalen? Wow. _O_ Mag ik vragen wat freud voor werk doet? Ik denk dat man en ik het verkeerde beroep gekozen hebben :{
Heb ook een goede die in ieder geval een uitkering aanvult to 100%.

Die van An klinkt mooier :) nu ben ik benieuwd!
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
  Vis een optie? dinsdag 15 juli 2014 @ 23:43:33 #132
70532 loveli
N
pi_142346212
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 juli 2014 22:50 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Mja dan kom je in Amsterdam uit op een 'groter' appartement buiten de ring (max 80m2). En aangezien mijn werk hier zit en huren schreeuwend duur is :+ kijk ik stiekem wel naar wat er te koop staat. Want dat zou ik wél kunnen betalen (verzekerd van een modaal inkomen voor de komende 4 jaar). Al wil ik over ~5 jaar ook weer tijdelijk naar het buitenland (Engelstalig). Vind het maar lastig.
Vraag maar aan de mensen wiens huis onder water staat, kopen en met verlies moeten verkopen is ook schreeuwend duur. Kopen is meer dan lagere maandlasten.

Ik ben niet tegen kopen, ik ben tegen grotere schulden nemen dan je redeljkerwijs kunt dragen en tegen het kopen van lucht.
crap in = crap out
  Vis een optie? dinsdag 15 juli 2014 @ 23:45:43 #133
70532 loveli
N
pi_142346293
Iemand een tip hoe je een mouwloos jurkje makkelijk en netjes omtovert tot een zakelijk nette jurk? Heb geen jasje in de goede kleur. Wel shawls evt., maar sjawl om schouders wepen past er niet bij.
crap in = crap out
pi_142347049
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 juli 2014 23:45 schreef loveli het volgende:
Iemand een tip hoe je een mouwloos jurkje makkelijk en netjes omtovert tot een zakelijk nette jurk? Heb geen jasje in de goede kleur. Wel shawls evt., maar sjawl om schouders wepen past er niet bij.

En dan op je rug vastknopen?
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
  Vis een optie? woensdag 16 juli 2014 @ 00:26:36 #135
70532 loveli
N
pi_142347906
De shawl die er het beste bij past leent zich daar niet voor. Hoe not-done is het om blote armen te hebben? Ben atm niet op mijn strakst.
crap in = crap out
pi_142351954
Goeiemorgen :W

Plan voor vandaag:
O: 300 gram magere kwark met honing en muesli
T: banaantje
T: 3 boterhammen 1kip 1 ham 1 pindakaas (een echte L zal het wel niet worden)
T: peer, appel
D: wraps met kip/sla/avocado/paprika
Nomnomnomnomnomnomnomnomnomnom
pi_142352322
ik heb vaak genoeg blote armen, maar dan is de boob departement helemaal bedenkt. Imo maakt cleavage+blote armen het al snel " niet zakelijk"

Mogguh! Wel interessant die info over die verzekeringen, wij hebben dat op dit moment niet. (Maar ook niet nodig omdat alles op 1 salaris kan). Vraag me wel af zo'n verzekering alleen basissalaris vergoedt of ook het variabel deel.

O+ Vet lekker geslapen vannacht O+

Lijstje:

T: 2 chocomuffins
L: gemengde salade met kip
T: eiwitshake met frambozen/kokos/lijnzaad
D: pasta met gehakt, tomatensaus en parmezaanse kaas
T: bak kwark
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_142352688
Hier ook blote armen. Maar af en toe vind ik het wel lastig, omdat ik ook een tatoeage op mijn schouder heb. Dus ik moet wel altijd iets voorbij dat punt hebben. Bij een nette broek kan ik blote armen en cleavage wel hebben. Bij een jurkje is het idd zoals bij aurum: of-of.

Zo, voor het bedrijf al geregeld: kvk, belasting, bank, laptop en camera etc. nu nog een huisstijl en website en dan kan ik aan de slag *O*

Nu naar het werk :+
pi_142352711
Ik wist niet eens dat voor vrouwen mouwloos not-done was :+
Voor mannen eigenlijk niet meer dan vanzelfsprekend...

Heb de jaarlijkse zomerpuist weer op m'n binnenbeen }:|
Misschien toch maar zware bovenbeenoefeningen in deze periode gaan skippen of met stuk lager gewicht doen. Jammere is dan alleen dat ik dan ook minder kan eten :{ of ik moet dan bovenlichaam extra inzetten maar is best wel wat energieverbruik die ik daarmee mis.
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_142352736
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juli 2014 09:11 schreef V1z0R het volgende:
Ik wist niet eens dat voor vrouwen mouwloos not-done was :+
Voor mannen eigenlijk niet meer dan vanzelfsprekend...

Heb de jaarlijkse zomerpuist weer op m'n binnenbeen }:|
Misschien toch maar zware bovenbeenoefeningen in deze periode gaan skippen of met stuk lager gewicht doen. Jammere is dan alleen dat ik dan ook minder kan eten :{ of ik moet dan bovenlichaam extra inzetten maar is best wel wat energieverbruik die ik daarmee mis.
Ligt er aan waar je werkt denk ik Vaiz!
pi_142352794
Goedemorgen! :W

Ik eet de laatste tijd weer veel te weinig. met 3x krachttraining en 3x in de week hardlopen, begint dat zn tol te eisen. Mijn lijstje is nu als volgt;

O: 2 volkoren boterhammen, half plakje belegen 30+ en een plakje gerookte kipfilet
T: Magere kwark met kiwi
L: 2 volkoren boterhammen met gerookte kipfilet
T: 1 volkoren boterham met kipfilet bieslook
D: 250 gram broccoli, 150 gram kipfilet met cottage cheese
S: half uur hardlopen
T: Whey

In september ga ik voor het eerst 10 km hardlopen (is een wedstrijd, denk dat ik als bezemwagen zal fungeren :') ) en heb gemerkt dat ik echt koolhydraten nodig heb omdat ik anders tijdens het hardlopen niets waard ben. Ik heb het idee dat ik nu meer eet maar toch is dit alles bij elkaar zo ongeveer maar 1200 kcal en dat vind ik gewoon echt te weinig.. Iemand tips?
pi_142353025
Dat moet toch meer zijn dan 1200 :?

O: 280
T: 350
L: 250
T: 125
D: 325?
T: 400
= 1730
pi_142353185
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juli 2014 09:33 schreef V1z0R het volgende:
Dat moet toch meer zijn dan 1200 :?

O: 280
T: 350
L: 250
T: 125
D: 325?
T: 400
= 1730
MFP (voor zover je daar van op aan kunt) geeft aan:
O: 231
T: 176
L: 202
T: 133
D: 313
T: 105

= 1269

:{ vreemd
pi_142353273
Dan is kwark met kiwi dus geen 500gr kwark en een kiwi :D Zie dat ik daar zelfs ben vergeten de kiwi te rekenen...
En whey is 25gr met water? Ik reken altijd zo'n 40gr met half liter melk :+
pi_142353332
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juli 2014 09:51 schreef V1z0R het volgende:
Dan is kwark met kiwi dus geen 500gr kwark en een kiwi :D
En whey is 25gr met water? Ik reken altijd zo'n 40gr met half liter melk :+
Ah nee t is 250 gram en 1 scoop met water.. Denk dat ik het dan in ieder geval maar met melk zal maken en meer kwark ga eten haha :Y
pi_142353568
quote:
10s.gif Op woensdag 16 juli 2014 09:16 schreef TailorMade het volgende:

Ik eet de laatste tijd weer veel te weinig. met 3x krachttraining en 3x in de week hardlopen, begint dat zn tol te eisen. Mijn lijstje is nu als volgt;

O: 2 volkoren boterhammen, half plakje belegen 30+ en een plakje gerookte kipfilet

In september ga ik voor het eerst 10 km hardlopen (is een wedstrijd, denk dat ik als bezemwagen zal fungeren :') ) en heb gemerkt dat ik echt koolhydraten nodig heb omdat ik anders tijdens het hardlopen niets waard ben. Ik heb het idee dat ik nu meer eet maar toch is dit alles bij elkaar zo ongeveer maar 1200 kcal en dat vind ik gewoon echt te weinig.. Iemand tips?
Weet niet hoe zwaar je bent, maar dat lijkt me inderdaad echt veel te weinig.
pi_142353644
quote:
10s.gif Op woensdag 16 juli 2014 09:16 schreef TailorMade het volgende:

Tussendoor melk drinken, sowieso meer tussendoortjes misschien. In plaats van kipfilet een dikke laag pindakaas, omdat in kipfilet nauwelijks kcal zit. Verder zou je nog nootjes tussendoor kunnen eten en misschien je porties uitbreidden. In plaats van 2 boterhammen in de ochtend, proberen er 4 weg te werken. In het begin zal dat lastig zijn, maar daar wen je wel aan.

1200 (netto nog minder door hardlopen) is echt veel te weinig.
  Vis een optie? woensdag 16 juli 2014 @ 10:13:21 #148
70532 loveli
N
pi_142353749
Melk is voor kalfjes ):O
/einde dienstmededeling
crap in = crap out
pi_142353791
O+ melk O+
Ja doei.
  Vis een optie? woensdag 16 juli 2014 @ 10:17:29 #150
70532 loveli