SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wij gaan vanaaf naar BrusselEn het wordt morgen 32 graden daar
Lekker warm
Lijstje is zoiets:
T: smoothie van vanille eiwitpoeder, cacao, frambozen, lijnzaad en bleekselderij
L: salade met kip
T: 2 chocomuffins
D: geen idee
Beetje vaag
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
+1quote:
Griebels, jij zit daar ook regelmatig natuurlijkquote:Op vrijdag 18 juli 2014 11:58 schreef Skoap het volgende:
[..]
+1
Ben een beetje in shock samen met mijn collega's uit Odessa. Ze schamen zich dood voor hun land merk ik..
Echt wat afschuwelijk dit
quote:Op vrijdag 18 juli 2014 12:05 schreef Skoap het volgende:
Klopt ik was er vorige week nog. Had een verschrikkelijke terug vlucht waarbij het echt even leek of het fout ging. Dat zat nog vers in mijn geheugen en dan nu dit ...
Met d'r Muscles naar Brussels!quote:Op vrijdag 18 juli 2014 12:04 schreef MariaEtcetera het volgende:
Wat ga je doen in Brussel, Aurumface?
Mc, gefeli!
Huuuu!quote:Op vrijdag 18 juli 2014 14:20 schreef uniekhoorn het volgende:
Misschien is het handiger om melk in een glas te schenken dan met dorst uit pak te drinken. Dik en zuur
quote:
LOL!quote:
#jeanclaudevanDAAAMNimfinequote:Op vrijdag 18 juli 2014 14:29 schreef _aurum_ het volgende:
We weten nog niet precies wat we gaan doen
Verzinnen we vanaaf wel ff! Ik denk Manneke Pis, er schijnt een tof stripmuseum te zijn, ik wil garnalen kroketten proberen en op zondag gaan we naar Lanaken want ik ga wel even een badass foto maken naast het Jean Claude van Damme standbeeld![]()
Maar tips zijn welkom!
Ik ben naar het strand geweest! En zo zwemmen bij de burenquote:Op vrijdag 18 juli 2014 17:31 schreef An24 het volgende:
Pff nog een uur rijden en dan weer thuis. Ff pauze
Genieten we hier een beetje van het weer?
Lekker! Hele dag in de auto met dit weer is minder...morgen anders doenquote:Op vrijdag 18 juli 2014 17:40 schreef Probability het volgende:
[..]
Ik ben naar het strand geweest! En zo zwemmen bij de buren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |