Hadith over het vasten:quote:O, gij gelovigen, het vasten is u voorgeschreven, zoals het degenen die voor u waren was
voorgeschreven, opdat gij vroom zult zijn. [al-Baqarah 2:183]
- Enquote:"Allah (c.c.) zegt: alle daden van de zoon van Adam (dus de mens) zijn voor hem zelf, behalve het vasten, dit is voor Mij en Ik zal hem ervoor belonen. Het vasten is een schild. Wanneer een van jullie een dag aan het vasten is, behoort hij alle zinloze gepraat te vermijden en geen rumoer te maken. Mocht iemand hem beschimpen of met hem willen vechten, dan moet hij zeggen: ik ben aan het vasten. Bij God is de adem van een vastende beter dan de geur van muskus"
Gast als je Abu Bakr(RA), Omar(RA), Uthman(RA), Ali(RA) Aisha(RA) uitscheldt en/of vervloekt ben je een kafir.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 15:24 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ook al bedoel je het als grap, ik snap niet waarom moslims van verschillende stromingen elkaar zo graag willen pakken op hun opvattingen en gevoeligheden, ongeacht die van henzelf. Ik ben zelf geen sjiiet en ik keur bepaalde opvattingen/doctrines in het sjiisme en beledigingen van sommige sjiieten richting Omar en Aisha natuurlijk af, maar waarom zou ik mijn sjiitische broeder die geen vijandigheid koestert tegen mij of mij op eenzelfde wijze aanvalt in mijn geloof daarmee lastigvallen?
Zo is het nou!quote:Op zaterdag 12 juli 2014 21:26 schreef Baklava95 het volgende:
[..]
Gast als je Abu Bakr(RA), Omar(RA), Uthman(RA), Ali(RA) Aisha(RA) uitscheldt en/of vervloekt ben je een kafir.
Noem je zo iemand je broeder.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
!!!!!!_____________
Schij toch uit man.
Ja en het ergste is nog dat de meeste mensen die zich zelf Moslim noemen dat niet weten dus de Raafidah als broeders zien.quote:
MAN B&W 5S50MCquote:Op zaterdag 12 juli 2014 21:29 schreef hugecooll het volgende:
Wat is dat eik voor machientje in de OP?
Wat pls onze profeet(VZMH) heeft gezegd dat wi de metgezellen (Sahaba) uitscheldt en/of vervloekt niet een van ons isquote:
Pls.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 21:30 schreef Baklava95 het volgende:
[..]
Wat pls onze profeet(VZMH) heeft gezegd dat wi de metgezellen (Sahaba) uitscheldt en/of vervloekt niet een van ons is
is ook zo: het is een 5 in lijn 2-takt dieselmotorquote:Op zaterdag 12 juli 2014 21:30 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Klinkt alsof het voor een heel groot schip bedoeld is
Dat ligt eerder aan het regime van Iran.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 21:30 schreef De_Ilias het volgende:
veel sjiieten zijn ook goede mensen die eigenlijk heel erg onwetend zijn over hun eigen religie, daarom zie je ook vaak dat ze atheïstisch worden en dan denken ze dat zij afvallig zijn terwijl hun het sjiisme aanhangen en niet de islam. Bijna elke Iraniër in Nederland is ongelovig geworden en heeft het sjiisme afgezworen.
Dat noemen we inburgerenquote:Op zaterdag 12 juli 2014 21:30 schreef De_Ilias het volgende:
veel sjiieten zijn ook goede mensen die eigenlijk heel erg onwetend zijn over hun eigen religie, daarom zie je ook vaak dat ze atheïstisch worden en dan denken ze dat zij afvallig zijn terwijl hun het sjiisme aanhangen en niet de islam. Bijna elke Iraniër in Nederland is ongelovig geworden en heeft het sjiisme afgezworen.
Lees mijn post nog een keer rustig door, pannenkoek.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 21:26 schreef Baklava95 het volgende:
[..]
Gast als je Abu Bakr(RA), Omar(RA), Uthman(RA), Ali(RA) Aisha(RA) uitscheldt en/of vervloekt ben je een kafir.
Noem je zo iemand je broeder.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
!!!!!!_____________
Schij toch uit man.
Ja ik vroeg me al af waarom ik op 'invoeren' klikte.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 21:32 schreef Peunage het volgende:
Ga de discussie gewoon niet aan met deze 2 clowns.
Is toch weer +1quote:Op zaterdag 12 juli 2014 21:32 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ja ik vroeg me al af waarom ik op 'invoeren' klikte.
Jij zei dat een Sjiiet die de metgezellen uitscheldt, verketterd etc, je broeder of zuster zolang hij/zij jouw niet persoonlijk aanvalt.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 21:32 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Lees mijn post nog een keer rustig door, pannenkoek.
Ja, want moslims uit een soennitische nest worden nooit afvallig.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 21:33 schreef De_Ilias het volgende:
Veel Iraniërs zijn ook aardige mensen, zelf ook een Iraniër als vriend gehad vroeger. Helaas hebben ze dat sjiisme meegekregen van hun ayatollahs. Als ik Iraniër was had ik ook afstand gedaan van "islam" (sjiisme).
Zo he Maliki-fanboy, lang niet gesproken zeg.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 21:32 schreef Peunage het volgende:
Ga de discussie gewoon niet aan met deze 2 clowns.
Waarom ben je zo'n hater danquote:Op zaterdag 12 juli 2014 21:33 schreef Baklava95 het volgende:
[..]
Jij zei dat een Sjiiet die de metgezellen uitscheldt, verketterd etc, je broeder of zuster zolang hij/zij jouw niet persoonlijk aanvalt.
Maar iemand die de metgezellen verketteren is gewoon een kafir klaar.
En een kafir kun je niet als broeder nemen.
ga je iets doen aan jouw gewicht?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 21:32 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ja ik vroeg me al af waarom ik op 'invoeren' klikte.
Iemand die niet gelooft kan bij voorbaat je broeder al niet zijn => haterquote:Op zaterdag 12 juli 2014 21:36 schreef Baklava95 het volgende:
[..]
Ja ik haat mensen die de metgezellen haten.
Nou goed.
dat is iets voor tatta'squote:Op zaterdag 12 juli 2014 21:36 schreef De_Ilias het volgende:
Btw wie gaat z'n iftar maaltijd posten?
Nope. Ik vind mezelf perfect zo.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 21:35 schreef Bami-Powner het volgende:
[..]
ga je iets doen aan jouw gewicht?
Stel je voor dat iemand denkt dat je Nederlander bent. Dat moet je niet willen.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 21:40 schreef De_Ilias het volgende:
[..]
Oke vage naam maar oke zal wel. Dus het posten van je maaltijd is niet goed?
Wat is er nou zo leuk aan foto's pakken van jouw maaltijd en deze te posten op een forum?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 21:40 schreef De_Ilias het volgende:
[..]
Oke vage naam maar oke zal wel. Dus het posten van je maaltijd is niet goed?
quote:Op zaterdag 12 juli 2014 21:37 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Nope. Ik vind mezelf perfect zo.
Wie het lekkerst eet enzoquote:Op zaterdag 12 juli 2014 21:41 schreef Bami-Powner het volgende:
[..]
Wat is er nou zo leuk aan foto's pakken van jouw maaltijd en deze te posten op een forum?
Dat is wat #foodies doen op #instagram. Ze eten het niet eens op, ze posten er alleen foto's en hashtags van.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 21:41 schreef Bami-Powner het volgende:
[..]
Wat is er nou zo leuk aan foto's pakken van jouw maaltijd en deze te posten op een forum?
hashtagsquote:Op zaterdag 12 juli 2014 21:44 schreef Peunage het volgende:
[..]
Dat is wat #foodies doen op #instagram. Ze eten het niet eens op, ze posten er alleen foto's en hashtags van.
Lasagnequote:Op zaterdag 12 juli 2014 21:44 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Aight Ilias. Wat eet jij vanavond?
Ik ga Bayran corbasi eten en Börek.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 21:44 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Aight Ilias. Wat eet jij vanavond?
Nee, dat zeg ik niet; lees het nog een keer door.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 21:33 schreef Baklava95 het volgende:
[..]
Jij zei dat een Sjiiet die de metgezellen uitscheldt, verketterd etc, je broeder of zuster zolang hij/zij jouw niet persoonlijk aanvalt.
Maar iemand die de metgezellen verketteren is gewoon een kafir klaar.
En een kafir kun je niet als broeder nemen.
Ik heb een Nederlandse paspoort en ik ben ook in Nederland geboren en getogen. Dus ik ben ook een Nederlander.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 21:41 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Stel je voor dat iemand denkt dat je Nederlander bent. Dat moet je niet willen.
quote:Op zaterdag 12 juli 2014 21:45 schreef De_Ilias het volgende:
[..]
Ik heb een Nederlandse paspoort en ik ben ook in Nederland geboren en getogen. Dus ik ben ook een Nederlander.
wat is bayranquote:Op zaterdag 12 juli 2014 21:45 schreef Baklava95 het volgende:
[..]
Ik ga Bayran corbasi eten en Börek.
quote:Op zaterdag 12 juli 2014 21:45 schreef Peunage het volgende:
[..]
Met varkensvlees zeker? Astaghfirullah wal 3iadh billah.
Ik weet zeker dat ik met droge ogen zal zitten.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 21:46 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Jfm iedereen zat te huilen na afloop van de film. Ik kon mezelf inhouden
lief!quote:
Türkquote:Op zaterdag 12 juli 2014 21:45 schreef Baklava95 het volgende:
[..]
Ik ga Bayran corbasi eten en Börek.
Welke film?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 21:46 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Jfm iedereen zat te huilen na afloop van de film. Ik kon mezelf inhouden
The fault in our stars. Had het boek al gelezen, daar liet ik wel veel tranen van lopen. Maar gelukkig bij de film niet.quote:
Ja maar hij moet no aan een paar voorwaarden voldoen. Zo mag hij zich niet schuig maken aan Shirk en/of Kufr.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 21:45 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Nee, dat zeg ik niet; lees het nog een keer door.
Iemand die de sjahada opzegt en dit naleeft en de Koran als woord van God beschouwt, is mijn broeder.
Verder heb ik geen zin om verder met een kleuter als jij in discussie te gaan.
Bij afwezigheid van bepaalde onderwerpen wel.quote:
Nee je mag niet zomaar iemand een kafir noemen, tenzij er bewijs is.quote:
Weer discussie over sjiieten en soennieten. Who cares.quote:
idd, heb al genoeg van dat gezeur gehoordquote:Op zaterdag 12 juli 2014 21:54 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Weer discussie over sjiieten en soennieten. Who cares.
Misyar is een uitgeklede huwelijkscontract, die niet vanzelf verloopt. Een mutah verloopt na een afgesproken hoeveelheid tijd.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 18:33 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Ik vroeg namelijk mijn collega over Mut3a, zijn antwoord was ongeveer: dat hebben jullie ook! niet alleen wij, zoek maar over Misyar!
Vandaar
Kijk broeder er is heel veel verschil tussen het Soennisme en Sjiisme.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 21:54 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Weer discussie over sjiieten en soennieten. Who cares.
wat maakt het uit? wat voor nut hebben die eindeloze discussies?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 21:55 schreef Baklava95 het volgende:
[..]
Kijk broeder er is heel veel verschil tussen het Soennisme en Sjiisme.
Het zijn hele belangrijke kwesties. Maar er is no helaas geen aparte topic hiervoor,quote:Op zaterdag 12 juli 2014 21:56 schreef Bami-Powner het volgende:
[..]
wat maakt het uit? wat voor nut hebben die eindeloze discussies?
maak er dan eenquote:Op zaterdag 12 juli 2014 21:57 schreef Baklava95 het volgende:
[..]
Het zijn hele belangrijke kwesties. Maar er is no helaas geen aparte topic hiervoor,
me tooquote:Op zaterdag 12 juli 2014 21:58 schreef Bami-Powner het volgende:
[..]
maak er dan een
persoonlijk haat ik die discussies echt
Ben je wel Moslim. Dit soort discussies zijn belangrijk.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 21:58 schreef Bami-Powner het volgende:
[..]
maak er dan een
persoonlijk haat ik die discussies echt
Wat een mongool ben jij zeg.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 21:59 schreef Baklava95 het volgende:
[..]
Ben je wel Moslim. Dit soort discussies zijn belangrijk.
Je lijkt me neef wel man, die zegt ook altijd dat we allereerst mens moeten zijn.
quote:Op zaterdag 12 juli 2014 22:00 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Wat een mongool ben jij zeg.
quote:Op zaterdag 12 juli 2014 22:00 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Niet doen.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 22:00 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Hey Raafidi ben jij er ook weer.quote:
Die baklava is zo een. Komt mij spammen op DM en denkt nog volwassen over te komen ook.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 22:03 schreef TheMagnificent het volgende:
Zolang jij dit blijft herhalen, lachen de vijanden van de Islam in hun vuistje om hoe de moslims elkaar een kopje kleiner blijven maken, elkaars bloed blijven vergieten. Zo blijft de islamitische wereld de brandhaard die het is en komt er niets goeds uit.
En een moslim hoort niet trots te zijn. Een moslim mag blij zijn dat God zijn wil om geleid te worden heeft beantwoord en hem heeft geleid en mag daarvoor hamd uitspreken aan God. Voor hetzelfde geldt val je voor je sterft nog van je geloof.
Straks een du3a waarin ze worden vervloekt incl killer van imam 7ussein etc.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 22:03 schreef Baklava95 het volgende:
[..]
Hey Raafidi ben jij er ook weer.
En heb je nog Soennieten gebasht en op Soennieten gehaat en de nobele metgezellen verketterd tijdens de ramadan.
Jij noemde ons toch Nawasib.
Ik aa jouw omdat jij de metgzellen van de profeet(SAWS) verkettertquote:Op zaterdag 12 juli 2014 22:05 schreef darkmond het volgende:
[..]
Die baklava is zo een. Komt mij spammen op DM en denkt nog volwassen over te komen ook.
Mongol tegen mij zeggen doet 't hem natuurlijk.
Geef dan hier antwoord. Serieus.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 22:05 schreef TheMagnificent het volgende:
En stop met het sturen van DM's; ik beantwoord ze toch niet.
Leer typen.quote:
Ik had mijn post naar jouw geedited/verbeterd. Leer ook zelf lezen.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 22:07 schreef darkmond het volgende:
[..]
Leer typen.
En doe niet alsof je een heilig boontje bent. Als je zo'n goed mens bent zoek je geen nutteloze discussie met een ''kafir'' zoals je mij noemt. Het is ook nog ramadan. Ga bidden/je God aanbidden.
Is dit lasagnequote:Op zaterdag 12 juli 2014 23:04 schreef De_Ilias het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Shit, ik wou zo graag de tatta uithangen hier.
Ja lekker uit de oven, alleen ik kan niet veel tegelijk eten dus heb ik maar een klein stukje eruit gesneden.quote:
ziet er gezellig uitquote:Op zaterdag 12 juli 2014 23:04 schreef De_Ilias het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
hiermee ga je je lege maag vullen?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 23:10 schreef De_Ilias het volgende:
[..]
Ja lekker uit de oven, alleen ik kan niet veel tegelijk eten dus heb ik maar een klein stukje eruit gesneden.
Zeg je zusje dat ik haar wel wil leren.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 23:10 schreef De_Ilias het volgende:
[..]
Ja lekker uit de oven, alleen ik kan niet veel tegelijk eten dus heb ik maar een klein stukje eruit gesneden.
Echte moslims eten tijdens de Ramadan alleen water, brood en af en toe wat fruit voor de vitamientjes. Om respect te tonen voor Mohammed en de armen op aard - alsook om het eigen lichaam te reinigen.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 23:04 schreef De_Ilias het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
vanwaar haal je deze krokante lulkoek?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 23:12 schreef Aanstootgevend het volgende:
[..]
Echte moslims eten tijdens de Ramadan alleen water, brood en af en toe wat fruit voor de vitamientjes. Om respect te tonen voor Mohammed en de armen op aard - alsook om het eigen lichaam te reinigen.
Haha mijn zusje leert jou koken denk ik. Je moet Marokkaanse vrouwen achter de keuken niet onderschatten.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 23:12 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Zeg je zusje dat ik haar wel wil leren.
idd, komt stimo de turk een beetje stoer doenquote:Op zaterdag 12 juli 2014 23:13 schreef De_Ilias het volgende:
[..]
Haha mijn zusje leert jou koken denk ik. Je moet Marokkaanse vrouwen achter de keuken niet onderschatten.
Je heb gelijk, uitbundig eten als een dier is niet iets dat de islam voorschrijft.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 23:12 schreef Aanstootgevend het volgende:
[..]
Echte moslims eten tijdens de Ramadan alleen water, brood en af en toe wat fruit voor de vitamientjes. Om respect te tonen voor Mohammed en de armen op aard - alsook om het eigen lichaam te reinigen.
Tis een Italiaans iets. Ziet er raar uit. Maar ey, als t maar vult.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 23:13 schreef De_Ilias het volgende:
[..]
Haha mijn zusje leert jou koken denk ik. Je moet Marokkaanse vrouwen achter de keuken niet onderschatten.
Ik heb salade gegeten. Ben ik nu kaffira?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 23:12 schreef Aanstootgevend het volgende:
[..]
Hij bedoelt het denk ik meer dat het een zonde is als je uitbundig eet.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 23:14 schreef Crip het volgende:
[..]
Ik heb salade gegeten. Ben ik nu kaffira?
Ik weet dat hij daar op doelde. Maar hoe hij het formuleerde is heel verkeerd en niet in zijn originele staat.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 23:15 schreef Baklava95 het volgende:
[..]
Hij bedoelt het denk ik meer dat het een zonde is als je uitbundig eet.
Marokkaanse keuken behoort tot de beste.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 23:14 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Tis een Italiaans iets. Ziet er raar uit. Maar ey, als t maar vult.
quote:Op zaterdag 12 juli 2014 23:12 schreef Crip het volgende:
[..]
Alles wat Marokkaans is, is lekker.
Behalve marmita hun cousous. Uitzondering.
quote:Op zaterdag 12 juli 2014 23:14 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Tis een Italiaans iets. Ziet er raar uit. Maar ey, als t maar vult.
Echte moslims dragen moslims niet op wat ze per se moeten eten.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 23:12 schreef Aanstootgevend het volgende:
[..]
Leer begrijpen, monk. Ik doel op je steeds foute spelling. Maar kun je ook niet veel aan doen met een herseninhoud van 3 bij 3 bij 3 hersencellen.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 22:34 schreef Baklava95 het volgende:
[..]
Ik had mijn post naar jouw geedited/verbeterd. Leer ook zelf lezen.
Ik noem jouw kafir omdat jij (en jouw religie) mij ook een kafir noemen.
at laatst couscous met schapenvlees en courgette en pompoen. Was niet zo tof.quote:
'quote:Op zaterdag 12 juli 2014 23:21 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
at laatst couscous met schapenvlees en courgette en pompoen. Was niet zo tof.
zonder courgettequote:Op zaterdag 12 juli 2014 23:21 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Fixedquote:Op zaterdag 12 juli 2014 23:16 schreef De_Ilias het volgende:
[..]
Libanese keuken behoort tot de beste.
Bullshit. Ga lekker Abrikozen in je rijst doenquote:Op zaterdag 12 juli 2014 23:16 schreef De_Ilias het volgende:
[..]
Marokkaanse keuken behoort tot de beste.
wortel pompoen rozijnen ajuin en kalkoenquote:Op zaterdag 12 juli 2014 23:22 schreef Crip het volgende:
[..]
'
Iedere Marokkaanse (moeder) heeft een eigen recept voor couscous. En lang niet elke is lekker ineed. Alleen courgette en pompoen erin?
Abrikozen in rijst?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 23:23 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Bullshit. Ga lekker Abrikozen in je rijst doen
en wortel. En zo een jus ofzo.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 23:22 schreef Crip het volgende:
[..]
'
Iedere Marokkaanse (moeder) heeft een eigen recept voor couscous. En lang niet elke is lekker ineed. Alleen courgette en pompoen erin?
je bent zelf njet tofquote:Op zaterdag 12 juli 2014 23:21 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Gedroogde abrikozenquote:Op zaterdag 12 juli 2014 23:23 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Bullshit. Ga lekker Abrikozen in je rijst doen
Dit bovenop de couscous. KWIJLLLLLLLLLLLLLLLLLLLquote:Op zaterdag 12 juli 2014 23:23 schreef Bami-Powner het volgende:
[..]
wortel pompoen rozijnen ajuin en kalkoen
idd die soortquote:Op zaterdag 12 juli 2014 23:24 schreef Crip het volgende:
[..]
Dit bovenop de couscous. KWIJLLLLLLLLLLLLLLLLLLL
ik heb liever zeer pikante dingenquote:Op zaterdag 12 juli 2014 23:25 schreef darkmond het volgende:
[..]
Basmati rijst met saffraan en ook een beetje rozijnen voor zo'n zachte zoete smaak
Kaneel erbijquote:Op zaterdag 12 juli 2014 23:25 schreef darkmond het volgende:
[..]
Basmati rijst met saffraan en ook een beetje rozijnen voor zo'n zachte zoete smaak
Oh, gefeliciteerdquote:Op zaterdag 12 juli 2014 23:28 schreef Bami-Powner het volgende:
[..]
haha tijdens heel de ramadan eet ik harira
rauw gehaktquote:Op zaterdag 12 juli 2014 23:33 schreef darkmond het volgende:
Eten jullie dat rauwe gehakt met bulgur en kruiden? Kennen jullie dat? En dan zo dippen in olijfolie.![]()
Heerlijk alhamdulillah.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 23:11 schreef Crip het volgende:
[..]
Barakalahu feek voor het teruggroeten!
[..]
Borteeeeeeeeeeee. Lekker gegeten!?
quote:Op zaterdag 12 juli 2014 23:16 schreef De_Ilias het volgende:
[..]
Marokkaanse keuken behoort tot de beste.
Cig kofte?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 23:33 schreef darkmond het volgende:
Eten jullie dat rauwe gehakt met bulgur en kruiden? Kennen jullie dat? En dan zo dippen in olijfolie.![]()
niets tegen de marokkaanse keukenquote:
Eet 't al sinds ik klein ben heel vaak. Gewoon heel veel eet je dan. het vlees van een hamburger is denk ik een factor 1,5 van zo'n ding. En dan eet ik er 10+ vanquote:Op zaterdag 12 juli 2014 23:34 schreef Bami-Powner het volgende:
[..]
rauw gehakt![]()
![]()
![]()
krijg je lekker lintwormen van
Pussy gespotquote:Op zaterdag 12 juli 2014 23:34 schreef Bami-Powner het volgende:
[..]
rauw gehakt![]()
![]()
![]()
krijg je lekker lintwormen van
Lekker besa7a!quote:Op zaterdag 12 juli 2014 23:34 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Heerlijk alhamdulillah.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Oh no you didntquote:Op zaterdag 12 juli 2014 23:35 schreef Bami-Powner het volgende:
[..]
niets tegen de marokkaanse keuken![]()
het is beter dan die van jullie
quote:Op zaterdag 12 juli 2014 23:34 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Heerlijk alhamdulillah.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nee, dat is heel anders. We noemen 't in Libanon kibbe, maar 't is anders dan die andere kibbe.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 23:35 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Cig kofte?
Vegetarische versie gehad. Was wel okay
Nederland, why?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 23:36 schreef Baklava95 het volgende:
[..]
Is dit in Turkije of gewoon in Nederland.
Dat is sowieso Libanese trouwens. Die staat in heel midden oosten bekend.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 23:36 schreef Crip het volgende:
Mensen gaan zelfs strijden om welke keuken de beste isElke keuken heeft lekkere dingen.
Ziet er goed uitquote:Op zaterdag 12 juli 2014 23:34 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Heerlijk alhamdulillah.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ik lig nog voor de tv. Komen eraan.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 23:36 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Wat is dat?
En waar zijn de rest van de foto's? jfm?
ja ja ik hoor er elke dag wel iets overquote:Op zaterdag 12 juli 2014 23:37 schreef darkmond het volgende:
[..]
Dat is sowieso Libanese trouwens. Die staat in heel midden oosten bekend.
quote:Op zaterdag 12 juli 2014 23:34 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Heerlijk alhamdulillah.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Serieus een keer bij mijn ma eten en je wil nooit meer wat anders.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 23:39 schreef Bami-Powner het volgende:
[..]
ja ja ik hoor er elke dag wel iets over
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het lekkerste eten ziet er altijd raar uit op foto's.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 23:41 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Durf geen pic meer te postenmijn eten is niet fotogeniek. Wel heerlijk.
quote:Op zaterdag 12 juli 2014 23:42 schreef Crip het volgende:
Nederlandse keuken is het beste.Dacht alSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Over nog 50 jaar is couscous opeens Nederands geworden
Pannenkoeken Nederlands zogenaamd... Mijn moeder maakte die dingen vroeger toen ze klein was in Libanon![]()
moet je dan bij eens langskomen, mijn moeder maakt lekker etenquote:Op zaterdag 12 juli 2014 23:40 schreef darkmond het volgende:
[..]
Serieus een keer bij mijn ma eten en je wil nooit meer wat anders.
Inderdaad... Nl keuken sucksquote:Op zaterdag 12 juli 2014 23:43 schreef Bami-Powner het volgende:
[..]
moet je dan bij eens langskomen, mijn moeder maakt lekker eten![]()
nou we hebben beide een tenminste goede keuken![]()
laat staan de nederlandse keuken
Dit is hosaf. Heeft wel iets weg van asure maar is toch anders. Is zoet iig.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 23:38 schreef darkmond het volgende:
[..]
Ziet er goed uit
Dat oranje gele spul daar... Krijgen we weleens van buren (zijn turks)... Ook met ashura zoiets maar dan meer dingen erin. Zijn dat kikkererwten?
ja we eten ook wel rijst.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 23:45 schreef darkmond het volgende:
[..]
Inderdaad... Nl keuken sucks
Echt veel Marokkaans eten ken ik niet trouwens. Zolang ze rijst eten en zo zal 't wel goed zijn
Not this shit again.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 23:41 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Durf geen pic meer te postenmijn eten is niet fotogeniek. Wel heerlijk.
Ja man.quote:
Weet je waar kroket dus ECHT naar smaakt.quote:
Vis ookquote:Op zaterdag 12 juli 2014 23:45 schreef Bami-Powner het volgende:
[..]
ja we eten ook wel rijst.we eten ook veel vis
Stampot altijd wel lekker gevonden eigenlijk.quote:
idd de mensen hebben geen smaakquote:Op zaterdag 12 juli 2014 23:48 schreef darkmond het volgende:
[..]
Vis ook![]()
Soms vraag ik m'n ma om verse sardientjes te kopen. Koopt ze wat kilo's sardientjes en gaat ze die bakken![]()
meesten walgen daarvan maja
Ik woon thuis nog ja. Got any probs?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 23:48 schreef Weissman het volgende:
Mensen die bij hun ouders wonen
Mensen die zelf nog geen ei kunnen bakken maar stoer doen over een bepaalde keuken
weiss is uit het huis getraptquote:Op zaterdag 12 juli 2014 23:48 schreef Weissman het volgende:
Mensen die zelf nog geen ei kunnen bakken maar stoer doen over een bepaalde keuken
Zo vervreemd van de Turkse/Islamitische/Midden-Oosterse cultuur. Jammer.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 23:48 schreef Weissman het volgende:
Vis in Libanon is naar dat ik weet wel nogal duur... Denk dat Marokko meer soorten vis heeft en zo.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 23:50 schreef Bami-Powner het volgende:
[..]
idd de mensen hebben geen smaak![]()
maar de meest verse vis vind je altijd wel op de markt in jouw thuisland![]()
die van hier liggen een paar weken doodgevroren
Doel je op 't thuis wonen?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 23:51 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Zo vervreemd van de Turkse/Islamitische/Midden-Oosterse cultuur. Jammer.
Ja idd. Ik snap niet waarom hij hier komt zitten zeiken op mensen die thuis wonen terwijl dat gewoon is wat er van ons verwacht wordt. Uit huis gaan levert alleen maar gezeik op bij ons, of ja, bij mij in de fam iig.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 23:51 schreef darkmond het volgende:
[..]
Doel je op 't thuis wonen?
Mijn beiden zussen 20+, wonen nog gewoon thuis
Wij maken dat met kaysiquote:Op zaterdag 12 juli 2014 23:46 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ja man.
Wie eet er nou iets zoets voor/na/tijdens het avondeten. Nooit gesnapt. Ik eet het dan ook NOOIT.
idd, we hebben meer soorten vis in marokko, het is daar ook goedkoopquote:Op zaterdag 12 juli 2014 23:51 schreef darkmond het volgende:
[..]
Vis in Libanon is naar dat ik weet wel nogal duur... Denk dat Marokko meer soorten vis heeft en zo.
Ja hier zit ook kaysi in.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 23:53 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Wij maken dat met kaysi![]()
Zin in asure nu
Ragout?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 23:47 schreef darkmond het volgende:
[..]
Weet je waar kroket dus ECHT naar smaakt.
Harise, als je dat kent. [ afbeelding ]
Kroket en dat zijn gewoon vrijwel identiekVolgens mij is dat gewoon gestolen of zo.
Mama en papa aten dit altijd na het eten..quote:Op zaterdag 12 juli 2014 23:53 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ja hier zit ook kaysi in.
Mijn vader zegt dat ze dit vroeger met pilav aten. Wtf men.
Indeedquote:Op zaterdag 12 juli 2014 23:51 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Zo vervreemd van de Turkse/Islamitische/Midden-Oosterse cultuur. Jammer.
Zijn je vriendinnen er ook? Lekker samen sahur eten en shizzlequote:Op zaterdag 12 juli 2014 23:53 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
kom je onder mijn brug wonen? Is gezellig
Ik ga zo tony chocolonely karamel & zeezout eten. Of Chips. Of Muffins.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 23:55 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Mama en papa aten dit altijd na het eten..
Maar met pilav... iehll
heb geen vriendinnen, alleen vrienden sryquote:Op zaterdag 12 juli 2014 23:56 schreef Weissman het volgende:
[..]
Zijn je vriendinnen er ook? Lekker samen sahur eten en shizzle
aardappelkoekjes.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 23:56 schreef darkmond het volgende:
[..]
Wat is dat linker? Komt me een beetje bekend voor..
quote:Op zaterdag 12 juli 2014 23:58 schreef darkmond het volgende:
[..]
Knew it..
Leek beetje hierop:
[ afbeelding ]
-eet rustig chips-quote:
ik heb nog plaatsquote:Op zaterdag 12 juli 2014 23:56 schreef darkmond het volgende:
Mijn maag gaat echt ontploffenNet weer even klein beetje rijst met saus gepakt. Vlees is er al uitgepikt
tis een rare combinatie maar ik had verse Turkse spinazie in mijn rijst laten stomen.quote:
Vrouw zijn en niet kunnen kokenquote:Op zaterdag 12 juli 2014 23:59 schreef Bortecinem het volgende:
Btw jfm, dat is ook hoe mijn eten er uitziet wanneer ik alleen eet of alleen met mijn ouders/zusje. Het eten op mijn foto's is dan ook gemaakt door mijn tantes en nichtje. Ik heb geen vinger uitgestoken haha.
normale mensen stoppen met eten als ze vol zittenquote:Op zaterdag 12 juli 2014 23:59 schreef darkmond het volgende:
Eten jullie ook weleens met een theelepel omdat je vol bent... Maar toch nog wil eten en dus zo gaat eten om alles langzaam binnen te krijgen?
Of gwn ekte ekte arabieren met handen rijst binnen schuiven.
Met vasten verbreken? Juist niet.. ik eet zo weinig mogelijk. Heb geen zin in buikpijn.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 23:59 schreef darkmond het volgende:
Eten jullie ook weleens met een theelepel omdat je vol bent... Maar toch nog wil eten en dus zo gaat eten om alles langzaam binnen te krijgen?
Gast watquote:Op zaterdag 12 juli 2014 23:59 schreef darkmond het volgende:
Zo schattig ditquote:Op zondag 13 juli 2014 00:00 schreef darkmond het volgende:
[..]
Vrouw zijn en niet kunnen koken
Zelfs een 80-jarige man moet je dan niet als zijn vrouw.x100
Als er geen vrouw is die minimaal zo goed kan koken als m'n ma ga ik gewoon never trouwen
ik doe suhur alleen, vast alleen, en eet iftar alleen. Ik vond dit al heel wat.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 23:59 schreef Bortecinem het volgende:
Btw jfm, dat is ook hoe mijn eten er uitziet wanneer ik alleen eet of alleen met mijn ouders/zusje. Het eten op mijn foto's is dan ook gemaakt door mijn tantes en nichtje. Ik heb geen vinger uitgestoken haha.
veel succes met een bruid te vindenquote:Op zondag 13 juli 2014 00:00 schreef darkmond het volgende:
[..]
Als er geen vrouw is die minimaal zo goed kan koken als m'n ma ga ik gewoon never trouwen
Ik echt nooit. Zit nog altijd al het rijst op te eten. Laat m'n ma altijd 1kg rijst doen omdat ik om 12 uur alweer twee borden moetquote:Op zondag 13 juli 2014 00:00 schreef Weissman het volgende:
[..]
normale mensen stoppen met eten als ze vol zitten
Ja echt
Dat ik ben gaan eten bij familie die mij heeft uitgenodigd betekent dat ik niet kan koken?quote:Op zondag 13 juli 2014 00:00 schreef darkmond het volgende:
[..]
alleen rijst eten is ook niet gezond. eet je er wel groenten of vlees erbij?quote:Op zondag 13 juli 2014 00:01 schreef darkmond het volgende:
[..]
Ik echt nooit. Zit nog altijd al het rijst op te eten. Laat m'n ma altijd 1kg rijst doen omdat ik om 12 uur alweer twee borden moet
Vasten jouw ouders niet?quote:Op zondag 13 juli 2014 00:01 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
ik doe suhur alleen, vast alleen, en eet iftar alleen. Ik vond dit al heel wat.
Respect voor deze.quote:Op zondag 13 juli 2014 00:01 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Anders neem ik gewoon m'n ma bij me in huis. Kookt zij lekker voor mequote:Op zondag 13 juli 2014 00:01 schreef Bami-Powner het volgende:
[..]
veel succes met een bruid te vinden![]()
mijn moeder zal later voor me koken
quote:Op zondag 13 juli 2014 00:01 schreef darkmond het volgende:
[..]
Ik echt nooit. Zit nog altijd al het rijst op te eten. Laat m'n ma altijd 1kg rijst doen omdat ik om 12 uur alweer twee borden moet
quote:
Jaquote:Op zondag 13 juli 2014 00:02 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Dat ik ben gaan eten bij familie die mij heeft uitgenodigd betekent dat ik niet kan koken?
of kook gewoon zelf?quote:Op zondag 13 juli 2014 00:03 schreef darkmond het volgende:
[..]
Anders neem ik gewoon m'n ma bij me in huis. Kookt zij lekker voor me
En geef ik m'n vrouw een jaar de tijd om een cursus te nemen bij m'n ma
"Joh darkmond, ik hoorde vannacht wat geluiden. Kan ik over 9 maanden babygeluiden verwachten?quote:Op zondag 13 juli 2014 00:03 schreef darkmond het volgende:
[..]
Anders neem ik gewoon m'n ma bij me in huis. Kookt zij lekker voor me![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben gewoon TOTAAL niet dik.quote:
Zo'n eckte kleine rijstvreter?quote:Op zondag 13 juli 2014 00:04 schreef darkmond het volgende:
[..]
Ik ben gewoon TOTAAL niet dik.TOTAAL niet.
Nee echt serieus. Maar ik beweeg dan ook echt super veel en verbrand gewoon heel wat. En moet 3x op een dag legen
quote:Op zaterdag 12 juli 2014 23:53 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
kom je onder mijn brug wonen? Is gezellig
neequote:Op zondag 13 juli 2014 00:05 schreef Crip het volgende:
Ben ik de enige die als het tijd is om vasten te verbreken helemaal geen honger meer heeft? Ik heb dan in de middag heel honger en dan even daarna is me hele eetlust weg. Ik eet meestal een wit puntje met vasten verbreken en dan zit ik prop vol en heb ik de volgende dag spijt.
quote:Op zondag 13 juli 2014 00:04 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
"Joh darkmond, ik hoorde vannacht wat geluiden. Kan ik over 9 maanden babygeluiden verwachten?"
Zat er laatst aan te denken om slaapkamer van mij en m'n vrouw dan te laten isoleren zodat er geen geluid lekt, op 't moment dat m'n eerste kind er is.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Niet net verzonnen, ik zat er laatst echt aan te denken![]()
Ook als je niet single bent mag je best zelf koken hoor.quote:Op zondag 13 juli 2014 00:05 schreef Bami-Powner het volgende:
[..]
niets mis mee om zelf te koken als je single bent
nee dan moet mijn vrouw dat doen. Tenzij ze de skills niet heeft om mijn smaakpapillen genoeg te stimulerenquote:Op zondag 13 juli 2014 00:06 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ook als je niet single bent mag je best zelf koken hoor.
Nee totaal totaal niet zelfs.quote:Op zondag 13 juli 2014 00:06 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Why not? Ik dacht dat jij uit een redelijk religieuze familie kwam. Hoe kom ik daarbij?
Ik prop me gewoon gelijk vol. Daarna zie ik krijg ik maagkramp en kijk ik op d klok om te zien dat 't pas 5min later is.quote:Op zondag 13 juli 2014 00:05 schreef Crip het volgende:
Ben ik de enige die als het tijd is om vasten te verbreken helemaal geen honger meer heeft? Ik heb dan in de middag heel honger en dan even daarna is me hele eetlust weg. Ik eet meestal een wit puntje met vasten verbreken en dan zit ik prop vol en heb ik de volgende dag spijt.
quote:Op zondag 13 juli 2014 00:07 schreef Bami-Powner het volgende:
[..]
nee dan moet mijn vrouw dat doen. Tenzij ze de skills niet heeft om mijn smaakpapillen genoeg te stimuleren
je bent 15quote:Op zondag 13 juli 2014 00:06 schreef darkmond het volgende:
[..]
Zat er laatst aan te denken om slaapkamer van mij en m'n vrouw dan te laten isoleren zodat er geen geluid lekt, op 't moment dat m'n eerste kind er is.![]()
Niet net verzonnen, ik zat er laatst echt aan te denken
Seriously?quote:Op zondag 13 juli 2014 00:06 schreef darkmond het volgende:
[..]
Zat er laatst aan te denken om slaapkamer van mij en m'n vrouw dan te laten isoleren zodat er geen geluid lekt, op 't moment dat m'n eerste kind er is.![]()
Niet net verzonnen, ik zat er laatst echt aan te denken
ook niet zo nu en dan iftar gezamenlijk?quote:Op zondag 13 juli 2014 00:01 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
nee, zero.quote:Op zondag 13 juli 2014 00:08 schreef Slayage het volgende:
[..]
ook niet zo nu en dan iftar gezamenlijk?
daar dacht ik ook even aanquote:
Cringeeeeeee! Voel je dat niet als je gaat slapen!? Je maag die helemaal naar de ***** is.quote:Op zondag 13 juli 2014 00:08 schreef darkmond het volgende:
[..]
Ik prop me gewoon gelijk vol. Daarna zie ik krijg ik maagkramp en kijk ik op d klok om te zien dat 't pas 5min later is.
Dat is 1x per jaarquote:Op zondag 13 juli 2014 00:08 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Maar wat was dat moskee verhaal van laatst dan?
Anyway, sorry, ik ben weer te nieuwsgierig.
Ik slaap pas later. Na die 5min ga ik trouwens gewoon door. En daarna begin ik weer met eten zoals nu.quote:Op zondag 13 juli 2014 00:09 schreef Crip het volgende:
[..]
Cringeeeeeee! Voel je dat niet als je gaat slapen!? Je maag die helemaal naar de ***** is.
Ik laat het nooit meer zo ver komen.. vooral als je dan gaat slapen met een volle maag en smorgens nog misselijk wakker word.
Wil je zeggen dat jij nooit zulke dingen bedenkt?quote:Op zondag 13 juli 2014 00:09 schreef Bami-Powner het volgende:
[..]
daar dacht ik ook even aan![]()
DARKMOND JE BENT 15 GVD EN JE DENKT AL AAN DIT??!!!![]()
Ah zo.quote:
Ik heb mijn best gedaan om ze te stimuleren maar het is een gedoemde zaak.quote:Op zondag 13 juli 2014 00:11 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ah zo.
Vasten is echt een vast begrip bij ons in de familie.Terwijl ze voor de rest ook niet heel streng gelovig zijn.
Alhoewel, mijn ouders doen sinds een paar jaar wel bidden.
nee, ik denk niet meteen aan trouwen en kinderen krijgen en de muren isolerenquote:Op zondag 13 juli 2014 00:11 schreef darkmond het volgende:
[..]
Wil je zeggen dat jij nooit zulke dingen bedenkt?
*Eet hapje basmati rijstquote:Op zondag 13 juli 2014 00:13 schreef Bortecinem het volgende:
Ik heb chips maar eigenlijk heb ik zin in rijst.
ik kook hem gewoon wat langer dan dat er vermeld staatquote:Op zondag 13 juli 2014 00:14 schreef darkmond het volgende:
[..]
*Eet hapje basmati rijst
Niet kleverig of zo, gewoon perfect bereid![]()
Geheim: eerst een nacht laten weken in lauw water als 't kan.
Had vandaag rijst, was lekkerquote:Op zondag 13 juli 2014 00:13 schreef Bortecinem het volgende:
Ik heb chips maar eigenlijk heb ik zin in rijst.
Ziet er lekker uitquote:Op zaterdag 12 juli 2014 23:34 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Heerlijk alhamdulillah.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 13 juli 2014 00:14 schreef darkmond het volgende:
[..]
*Eet hapje basmati rijst
Niet kleverig of zo, gewoon perfect bereid![]()
Geheim: eerst een nacht laten weken in lauw water als 't kan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |