rauw gehaktquote:Op zaterdag 12 juli 2014 23:33 schreef darkmond het volgende:
Eten jullie dat rauwe gehakt met bulgur en kruiden? Kennen jullie dat? En dan zo dippen in olijfolie.![]()
Heerlijk alhamdulillah.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 23:11 schreef Crip het volgende:
[..]
Barakalahu feek voor het teruggroeten!
[..]
Borteeeeeeeeeeee. Lekker gegeten!?
quote:Op zaterdag 12 juli 2014 23:16 schreef De_Ilias het volgende:
[..]
Marokkaanse keuken behoort tot de beste.
Cig kofte?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 23:33 schreef darkmond het volgende:
Eten jullie dat rauwe gehakt met bulgur en kruiden? Kennen jullie dat? En dan zo dippen in olijfolie.![]()
niets tegen de marokkaanse keukenquote:
Eet 't al sinds ik klein ben heel vaak. Gewoon heel veel eet je dan. het vlees van een hamburger is denk ik een factor 1,5 van zo'n ding. En dan eet ik er 10+ vanquote:Op zaterdag 12 juli 2014 23:34 schreef Bami-Powner het volgende:
[..]
rauw gehakt![]()
![]()
![]()
krijg je lekker lintwormen van
Pussy gespotquote:Op zaterdag 12 juli 2014 23:34 schreef Bami-Powner het volgende:
[..]
rauw gehakt![]()
![]()
![]()
krijg je lekker lintwormen van
Lekker besa7a!quote:Op zaterdag 12 juli 2014 23:34 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Heerlijk alhamdulillah.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Oh no you didntquote:Op zaterdag 12 juli 2014 23:35 schreef Bami-Powner het volgende:
[..]
niets tegen de marokkaanse keuken![]()
het is beter dan die van jullie
quote:Op zaterdag 12 juli 2014 23:34 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Heerlijk alhamdulillah.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nee, dat is heel anders. We noemen 't in Libanon kibbe, maar 't is anders dan die andere kibbe.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 23:35 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Cig kofte?
Vegetarische versie gehad. Was wel okay
Nederland, why?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 23:36 schreef Baklava95 het volgende:
[..]
Is dit in Turkije of gewoon in Nederland.
Dat is sowieso Libanese trouwens. Die staat in heel midden oosten bekend.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 23:36 schreef Crip het volgende:
Mensen gaan zelfs strijden om welke keuken de beste isElke keuken heeft lekkere dingen.
Ziet er goed uitquote:Op zaterdag 12 juli 2014 23:34 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Heerlijk alhamdulillah.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ik lig nog voor de tv. Komen eraan.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 23:36 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Wat is dat?
En waar zijn de rest van de foto's? jfm?
ja ja ik hoor er elke dag wel iets overquote:Op zaterdag 12 juli 2014 23:37 schreef darkmond het volgende:
[..]
Dat is sowieso Libanese trouwens. Die staat in heel midden oosten bekend.
quote:Op zaterdag 12 juli 2014 23:34 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Heerlijk alhamdulillah.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Serieus een keer bij mijn ma eten en je wil nooit meer wat anders.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 23:39 schreef Bami-Powner het volgende:
[..]
ja ja ik hoor er elke dag wel iets over
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |