Is dit lasagnequote:Op zaterdag 12 juli 2014 23:04 schreef De_Ilias het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Shit, ik wou zo graag de tatta uithangen hier.
Ja lekker uit de oven, alleen ik kan niet veel tegelijk eten dus heb ik maar een klein stukje eruit gesneden.quote:
ziet er gezellig uitquote:Op zaterdag 12 juli 2014 23:04 schreef De_Ilias het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
hiermee ga je je lege maag vullen?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 23:10 schreef De_Ilias het volgende:
[..]
Ja lekker uit de oven, alleen ik kan niet veel tegelijk eten dus heb ik maar een klein stukje eruit gesneden.
Zeg je zusje dat ik haar wel wil leren.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 23:10 schreef De_Ilias het volgende:
[..]
Ja lekker uit de oven, alleen ik kan niet veel tegelijk eten dus heb ik maar een klein stukje eruit gesneden.
Echte moslims eten tijdens de Ramadan alleen water, brood en af en toe wat fruit voor de vitamientjes. Om respect te tonen voor Mohammed en de armen op aard - alsook om het eigen lichaam te reinigen.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 23:04 schreef De_Ilias het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
vanwaar haal je deze krokante lulkoek?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 23:12 schreef Aanstootgevend het volgende:
[..]
Echte moslims eten tijdens de Ramadan alleen water, brood en af en toe wat fruit voor de vitamientjes. Om respect te tonen voor Mohammed en de armen op aard - alsook om het eigen lichaam te reinigen.
Haha mijn zusje leert jou koken denk ik. Je moet Marokkaanse vrouwen achter de keuken niet onderschatten.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 23:12 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Zeg je zusje dat ik haar wel wil leren.
idd, komt stimo de turk een beetje stoer doenquote:Op zaterdag 12 juli 2014 23:13 schreef De_Ilias het volgende:
[..]
Haha mijn zusje leert jou koken denk ik. Je moet Marokkaanse vrouwen achter de keuken niet onderschatten.
Je heb gelijk, uitbundig eten als een dier is niet iets dat de islam voorschrijft.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 23:12 schreef Aanstootgevend het volgende:
[..]
Echte moslims eten tijdens de Ramadan alleen water, brood en af en toe wat fruit voor de vitamientjes. Om respect te tonen voor Mohammed en de armen op aard - alsook om het eigen lichaam te reinigen.
Tis een Italiaans iets. Ziet er raar uit. Maar ey, als t maar vult.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 23:13 schreef De_Ilias het volgende:
[..]
Haha mijn zusje leert jou koken denk ik. Je moet Marokkaanse vrouwen achter de keuken niet onderschatten.
Ik heb salade gegeten. Ben ik nu kaffira?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 23:12 schreef Aanstootgevend het volgende:
[..]
Hij bedoelt het denk ik meer dat het een zonde is als je uitbundig eet.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 23:14 schreef Crip het volgende:
[..]
Ik heb salade gegeten. Ben ik nu kaffira?
Ik weet dat hij daar op doelde. Maar hoe hij het formuleerde is heel verkeerd en niet in zijn originele staat.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 23:15 schreef Baklava95 het volgende:
[..]
Hij bedoelt het denk ik meer dat het een zonde is als je uitbundig eet.
Marokkaanse keuken behoort tot de beste.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 23:14 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Tis een Italiaans iets. Ziet er raar uit. Maar ey, als t maar vult.
quote:Op zaterdag 12 juli 2014 23:12 schreef Crip het volgende:
[..]
Alles wat Marokkaans is, is lekker.
Behalve marmita hun cousous. Uitzondering.
quote:Op zaterdag 12 juli 2014 23:14 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Tis een Italiaans iets. Ziet er raar uit. Maar ey, als t maar vult.
Echte moslims dragen moslims niet op wat ze per se moeten eten.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 23:12 schreef Aanstootgevend het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |