quote:Op zaterdag 12 juli 2014 21:45 schreef De_Ilias het volgende:
[..]
Ik heb een Nederlandse paspoort en ik ben ook in Nederland geboren en getogen. Dus ik ben ook een Nederlander.
wat is bayranquote:Op zaterdag 12 juli 2014 21:45 schreef Baklava95 het volgende:
[..]
Ik ga Bayran corbasi eten en Börek.
quote:Op zaterdag 12 juli 2014 21:45 schreef Peunage het volgende:
[..]
Met varkensvlees zeker? Astaghfirullah wal 3iadh billah.
Ik weet zeker dat ik met droge ogen zal zitten.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 21:46 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Jfm iedereen zat te huilen na afloop van de film. Ik kon mezelf inhouden
lief!quote:
Türkquote:Op zaterdag 12 juli 2014 21:45 schreef Baklava95 het volgende:
[..]
Ik ga Bayran corbasi eten en Börek.
Welke film?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 21:46 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Jfm iedereen zat te huilen na afloop van de film. Ik kon mezelf inhouden
The fault in our stars. Had het boek al gelezen, daar liet ik wel veel tranen van lopen. Maar gelukkig bij de film niet.quote:
Ja maar hij moet no aan een paar voorwaarden voldoen. Zo mag hij zich niet schuig maken aan Shirk en/of Kufr.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 21:45 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Nee, dat zeg ik niet; lees het nog een keer door.
Iemand die de sjahada opzegt en dit naleeft en de Koran als woord van God beschouwt, is mijn broeder.
Verder heb ik geen zin om verder met een kleuter als jij in discussie te gaan.
Bij afwezigheid van bepaalde onderwerpen wel.quote:
Nee je mag niet zomaar iemand een kafir noemen, tenzij er bewijs is.quote:
Weer discussie over sjiieten en soennieten. Who cares.quote:
idd, heb al genoeg van dat gezeur gehoordquote:Op zaterdag 12 juli 2014 21:54 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Weer discussie over sjiieten en soennieten. Who cares.
Misyar is een uitgeklede huwelijkscontract, die niet vanzelf verloopt. Een mutah verloopt na een afgesproken hoeveelheid tijd.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 18:33 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Ik vroeg namelijk mijn collega over Mut3a, zijn antwoord was ongeveer: dat hebben jullie ook! niet alleen wij, zoek maar over Misyar!
Vandaar
Kijk broeder er is heel veel verschil tussen het Soennisme en Sjiisme.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 21:54 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Weer discussie over sjiieten en soennieten. Who cares.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |