Iemand die niet gelooft kan bij voorbaat je broeder al niet zijn => haterquote:Op zaterdag 12 juli 2014 21:36 schreef Baklava95 het volgende:
[..]
Ja ik haat mensen die de metgezellen haten.
Nou goed.
dat is iets voor tatta'squote:Op zaterdag 12 juli 2014 21:36 schreef De_Ilias het volgende:
Btw wie gaat z'n iftar maaltijd posten?
Nope. Ik vind mezelf perfect zo.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 21:35 schreef Bami-Powner het volgende:
[..]
ga je iets doen aan jouw gewicht?
Stel je voor dat iemand denkt dat je Nederlander bent. Dat moet je niet willen.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 21:40 schreef De_Ilias het volgende:
[..]
Oke vage naam maar oke zal wel. Dus het posten van je maaltijd is niet goed?
Wat is er nou zo leuk aan foto's pakken van jouw maaltijd en deze te posten op een forum?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 21:40 schreef De_Ilias het volgende:
[..]
Oke vage naam maar oke zal wel. Dus het posten van je maaltijd is niet goed?
quote:Op zaterdag 12 juli 2014 21:37 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Nope. Ik vind mezelf perfect zo.
Wie het lekkerst eet enzoquote:Op zaterdag 12 juli 2014 21:41 schreef Bami-Powner het volgende:
[..]
Wat is er nou zo leuk aan foto's pakken van jouw maaltijd en deze te posten op een forum?
Dat is wat #foodies doen op #instagram. Ze eten het niet eens op, ze posten er alleen foto's en hashtags van.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 21:41 schreef Bami-Powner het volgende:
[..]
Wat is er nou zo leuk aan foto's pakken van jouw maaltijd en deze te posten op een forum?
hashtagsquote:Op zaterdag 12 juli 2014 21:44 schreef Peunage het volgende:
[..]
Dat is wat #foodies doen op #instagram. Ze eten het niet eens op, ze posten er alleen foto's en hashtags van.
Lasagnequote:Op zaterdag 12 juli 2014 21:44 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Aight Ilias. Wat eet jij vanavond?
Ik ga Bayran corbasi eten en Börek.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 21:44 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Aight Ilias. Wat eet jij vanavond?
Nee, dat zeg ik niet; lees het nog een keer door.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 21:33 schreef Baklava95 het volgende:
[..]
Jij zei dat een Sjiiet die de metgezellen uitscheldt, verketterd etc, je broeder of zuster zolang hij/zij jouw niet persoonlijk aanvalt.
Maar iemand die de metgezellen verketteren is gewoon een kafir klaar.
En een kafir kun je niet als broeder nemen.
Ik heb een Nederlandse paspoort en ik ben ook in Nederland geboren en getogen. Dus ik ben ook een Nederlander.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 21:41 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Stel je voor dat iemand denkt dat je Nederlander bent. Dat moet je niet willen.
quote:Op zaterdag 12 juli 2014 21:45 schreef De_Ilias het volgende:
[..]
Ik heb een Nederlandse paspoort en ik ben ook in Nederland geboren en getogen. Dus ik ben ook een Nederlander.
wat is bayranquote:Op zaterdag 12 juli 2014 21:45 schreef Baklava95 het volgende:
[..]
Ik ga Bayran corbasi eten en Börek.
quote:Op zaterdag 12 juli 2014 21:45 schreef Peunage het volgende:
[..]
Met varkensvlees zeker? Astaghfirullah wal 3iadh billah.
Ik weet zeker dat ik met droge ogen zal zitten.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 21:46 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Jfm iedereen zat te huilen na afloop van de film. Ik kon mezelf inhouden
lief!quote:
Türkquote:Op zaterdag 12 juli 2014 21:45 schreef Baklava95 het volgende:
[..]
Ik ga Bayran corbasi eten en Börek.
Welke film?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 21:46 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Jfm iedereen zat te huilen na afloop van de film. Ik kon mezelf inhouden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |