wat maakt het uit? wat voor nut hebben die eindeloze discussies?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 21:55 schreef Baklava95 het volgende:
[..]
Kijk broeder er is heel veel verschil tussen het Soennisme en Sjiisme.
Het zijn hele belangrijke kwesties. Maar er is no helaas geen aparte topic hiervoor,quote:Op zaterdag 12 juli 2014 21:56 schreef Bami-Powner het volgende:
[..]
wat maakt het uit? wat voor nut hebben die eindeloze discussies?
maak er dan eenquote:Op zaterdag 12 juli 2014 21:57 schreef Baklava95 het volgende:
[..]
Het zijn hele belangrijke kwesties. Maar er is no helaas geen aparte topic hiervoor,
me tooquote:Op zaterdag 12 juli 2014 21:58 schreef Bami-Powner het volgende:
[..]
maak er dan een
persoonlijk haat ik die discussies echt
Ben je wel Moslim. Dit soort discussies zijn belangrijk.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 21:58 schreef Bami-Powner het volgende:
[..]
maak er dan een
persoonlijk haat ik die discussies echt
Wat een mongool ben jij zeg.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 21:59 schreef Baklava95 het volgende:
[..]
Ben je wel Moslim. Dit soort discussies zijn belangrijk.
Je lijkt me neef wel man, die zegt ook altijd dat we allereerst mens moeten zijn.
quote:Op zaterdag 12 juli 2014 22:00 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Wat een mongool ben jij zeg.
quote:Op zaterdag 12 juli 2014 22:00 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Niet doen.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 22:00 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Hey Raafidi ben jij er ook weer.quote:
Die baklava is zo een. Komt mij spammen op DM en denkt nog volwassen over te komen ook.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 22:03 schreef TheMagnificent het volgende:
Zolang jij dit blijft herhalen, lachen de vijanden van de Islam in hun vuistje om hoe de moslims elkaar een kopje kleiner blijven maken, elkaars bloed blijven vergieten. Zo blijft de islamitische wereld de brandhaard die het is en komt er niets goeds uit.
En een moslim hoort niet trots te zijn. Een moslim mag blij zijn dat God zijn wil om geleid te worden heeft beantwoord en hem heeft geleid en mag daarvoor hamd uitspreken aan God. Voor hetzelfde geldt val je voor je sterft nog van je geloof.
Straks een du3a waarin ze worden vervloekt incl killer van imam 7ussein etc.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 22:03 schreef Baklava95 het volgende:
[..]
Hey Raafidi ben jij er ook weer.
En heb je nog Soennieten gebasht en op Soennieten gehaat en de nobele metgezellen verketterd tijdens de ramadan.
Jij noemde ons toch Nawasib.
Ik aa jouw omdat jij de metgzellen van de profeet(SAWS) verkettertquote:Op zaterdag 12 juli 2014 22:05 schreef darkmond het volgende:
[..]
Die baklava is zo een. Komt mij spammen op DM en denkt nog volwassen over te komen ook.
Mongol tegen mij zeggen doet 't hem natuurlijk.
Geef dan hier antwoord. Serieus.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 22:05 schreef TheMagnificent het volgende:
En stop met het sturen van DM's; ik beantwoord ze toch niet.
Leer typen.quote:
Ik had mijn post naar jouw geedited/verbeterd. Leer ook zelf lezen.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 22:07 schreef darkmond het volgende:
[..]
Leer typen.
En doe niet alsof je een heilig boontje bent. Als je zo'n goed mens bent zoek je geen nutteloze discussie met een ''kafir'' zoals je mij noemt. Het is ook nog ramadan. Ga bidden/je God aanbidden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |