Ik weet dat hij daar op doelde. Maar hoe hij het formuleerde is heel verkeerd en niet in zijn originele staat.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 23:15 schreef Baklava95 het volgende:
[..]
Hij bedoelt het denk ik meer dat het een zonde is als je uitbundig eet.
Marokkaanse keuken behoort tot de beste.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 23:14 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Tis een Italiaans iets. Ziet er raar uit. Maar ey, als t maar vult.
quote:Op zaterdag 12 juli 2014 23:12 schreef Crip het volgende:
[..]
Alles wat Marokkaans is, is lekker.
Behalve marmita hun cousous. Uitzondering.
quote:Op zaterdag 12 juli 2014 23:14 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Tis een Italiaans iets. Ziet er raar uit. Maar ey, als t maar vult.
Echte moslims dragen moslims niet op wat ze per se moeten eten.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 23:12 schreef Aanstootgevend het volgende:
[..]
Echte moslims eten tijdens de Ramadan alleen water, brood en af en toe wat fruit voor de vitamientjes. Om respect te tonen voor Mohammed en de armen op aard - alsook om het eigen lichaam te reinigen.
Leer begrijpen, monk. Ik doel op je steeds foute spelling. Maar kun je ook niet veel aan doen met een herseninhoud van 3 bij 3 bij 3 hersencellen.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 22:34 schreef Baklava95 het volgende:
[..]
Ik had mijn post naar jouw geedited/verbeterd. Leer ook zelf lezen.
Ik noem jouw kafir omdat jij (en jouw religie) mij ook een kafir noemen.
at laatst couscous met schapenvlees en courgette en pompoen. Was niet zo tof.quote:
'quote:Op zaterdag 12 juli 2014 23:21 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
at laatst couscous met schapenvlees en courgette en pompoen. Was niet zo tof.
zonder courgettequote:Op zaterdag 12 juli 2014 23:21 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Fixedquote:Op zaterdag 12 juli 2014 23:16 schreef De_Ilias het volgende:
[..]
Libanese keuken behoort tot de beste.
Bullshit. Ga lekker Abrikozen in je rijst doenquote:Op zaterdag 12 juli 2014 23:16 schreef De_Ilias het volgende:
[..]
Marokkaanse keuken behoort tot de beste.
wortel pompoen rozijnen ajuin en kalkoenquote:Op zaterdag 12 juli 2014 23:22 schreef Crip het volgende:
[..]
'
Iedere Marokkaanse (moeder) heeft een eigen recept voor couscous. En lang niet elke is lekker ineed. Alleen courgette en pompoen erin?
Abrikozen in rijst?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 23:23 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Bullshit. Ga lekker Abrikozen in je rijst doen
en wortel. En zo een jus ofzo.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 23:22 schreef Crip het volgende:
[..]
'
Iedere Marokkaanse (moeder) heeft een eigen recept voor couscous. En lang niet elke is lekker ineed. Alleen courgette en pompoen erin?
je bent zelf njet tofquote:Op zaterdag 12 juli 2014 23:21 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Gedroogde abrikozenquote:Op zaterdag 12 juli 2014 23:23 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Bullshit. Ga lekker Abrikozen in je rijst doen
Dit bovenop de couscous. KWIJLLLLLLLLLLLLLLLLLLLquote:Op zaterdag 12 juli 2014 23:23 schreef Bami-Powner het volgende:
[..]
wortel pompoen rozijnen ajuin en kalkoen
idd die soortquote:Op zaterdag 12 juli 2014 23:24 schreef Crip het volgende:
[..]
Dit bovenop de couscous. KWIJLLLLLLLLLLLLLLLLLLL
ik heb liever zeer pikante dingenquote:Op zaterdag 12 juli 2014 23:25 schreef darkmond het volgende:
[..]
Basmati rijst met saffraan en ook een beetje rozijnen voor zo'n zachte zoete smaak
Kaneel erbijquote:Op zaterdag 12 juli 2014 23:25 schreef darkmond het volgende:
[..]
Basmati rijst met saffraan en ook een beetje rozijnen voor zo'n zachte zoete smaak
Oh, gefeliciteerdquote:Op zaterdag 12 juli 2014 23:28 schreef Bami-Powner het volgende:
[..]
haha tijdens heel de ramadan eet ik harira
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |