idd, we hebben meer soorten vis in marokko, het is daar ook goedkoopquote:Op zaterdag 12 juli 2014 23:51 schreef darkmond het volgende:
[..]
Vis in Libanon is naar dat ik weet wel nogal duur... Denk dat Marokko meer soorten vis heeft en zo.
Ja hier zit ook kaysi in.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 23:53 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Wij maken dat met kaysi![]()
Zin in asure nu
Ragout?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 23:47 schreef darkmond het volgende:
[..]
Weet je waar kroket dus ECHT naar smaakt.
Harise, als je dat kent. [ afbeelding ]
Kroket en dat zijn gewoon vrijwel identiekVolgens mij is dat gewoon gestolen of zo.
Mama en papa aten dit altijd na het eten..quote:Op zaterdag 12 juli 2014 23:53 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ja hier zit ook kaysi in.
Mijn vader zegt dat ze dit vroeger met pilav aten. Wtf men.
Indeedquote:Op zaterdag 12 juli 2014 23:51 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Zo vervreemd van de Turkse/Islamitische/Midden-Oosterse cultuur. Jammer.
Zijn je vriendinnen er ook? Lekker samen sahur eten en shizzlequote:Op zaterdag 12 juli 2014 23:53 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
kom je onder mijn brug wonen? Is gezellig
Ik ga zo tony chocolonely karamel & zeezout eten. Of Chips. Of Muffins.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 23:55 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Mama en papa aten dit altijd na het eten..
Maar met pilav... iehll
heb geen vriendinnen, alleen vrienden sryquote:Op zaterdag 12 juli 2014 23:56 schreef Weissman het volgende:
[..]
Zijn je vriendinnen er ook? Lekker samen sahur eten en shizzle
aardappelkoekjes.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 23:56 schreef darkmond het volgende:
[..]
Wat is dat linker? Komt me een beetje bekend voor..
quote:Op zaterdag 12 juli 2014 23:58 schreef darkmond het volgende:
[..]
Knew it..
Leek beetje hierop:
[ afbeelding ]
-eet rustig chips-quote:
ik heb nog plaatsquote:Op zaterdag 12 juli 2014 23:56 schreef darkmond het volgende:
Mijn maag gaat echt ontploffenNet weer even klein beetje rijst met saus gepakt. Vlees is er al uitgepikt
tis een rare combinatie maar ik had verse Turkse spinazie in mijn rijst laten stomen.quote:
Vrouw zijn en niet kunnen kokenquote:Op zaterdag 12 juli 2014 23:59 schreef Bortecinem het volgende:
Btw jfm, dat is ook hoe mijn eten er uitziet wanneer ik alleen eet of alleen met mijn ouders/zusje. Het eten op mijn foto's is dan ook gemaakt door mijn tantes en nichtje. Ik heb geen vinger uitgestoken haha.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |