SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het lekkerste eten ziet er altijd raar uit op foto's.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 23:41 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Durf geen pic meer te postenmijn eten is niet fotogeniek. Wel heerlijk.
quote:Op zaterdag 12 juli 2014 23:42 schreef Crip het volgende:
Nederlandse keuken is het beste.Dacht alSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Over nog 50 jaar is couscous opeens Nederands geworden
Pannenkoeken Nederlands zogenaamd... Mijn moeder maakte die dingen vroeger toen ze klein was in Libanon![]()
moet je dan bij eens langskomen, mijn moeder maakt lekker etenquote:Op zaterdag 12 juli 2014 23:40 schreef darkmond het volgende:
[..]
Serieus een keer bij mijn ma eten en je wil nooit meer wat anders.
Inderdaad... Nl keuken sucksquote:Op zaterdag 12 juli 2014 23:43 schreef Bami-Powner het volgende:
[..]
moet je dan bij eens langskomen, mijn moeder maakt lekker eten![]()
nou we hebben beide een tenminste goede keuken![]()
laat staan de nederlandse keuken
Dit is hosaf. Heeft wel iets weg van asure maar is toch anders. Is zoet iig.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 23:38 schreef darkmond het volgende:
[..]
Ziet er goed uit
Dat oranje gele spul daar... Krijgen we weleens van buren (zijn turks)... Ook met ashura zoiets maar dan meer dingen erin. Zijn dat kikkererwten?
ja we eten ook wel rijst.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 23:45 schreef darkmond het volgende:
[..]
Inderdaad... Nl keuken sucks
Echt veel Marokkaans eten ken ik niet trouwens. Zolang ze rijst eten en zo zal 't wel goed zijn
Not this shit again.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 23:41 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Durf geen pic meer te postenmijn eten is niet fotogeniek. Wel heerlijk.
Ja man.quote:
Weet je waar kroket dus ECHT naar smaakt.quote:
Vis ookquote:Op zaterdag 12 juli 2014 23:45 schreef Bami-Powner het volgende:
[..]
ja we eten ook wel rijst.we eten ook veel vis
Stampot altijd wel lekker gevonden eigenlijk.quote:
idd de mensen hebben geen smaakquote:Op zaterdag 12 juli 2014 23:48 schreef darkmond het volgende:
[..]
Vis ook![]()
Soms vraag ik m'n ma om verse sardientjes te kopen. Koopt ze wat kilo's sardientjes en gaat ze die bakken![]()
meesten walgen daarvan maja
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |