aardappelkoekjes.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 23:56 schreef darkmond het volgende:
[..]
Wat is dat linker? Komt me een beetje bekend voor..
quote:Op zaterdag 12 juli 2014 23:58 schreef darkmond het volgende:
[..]
Knew it..
Leek beetje hierop:
[ afbeelding ]
-eet rustig chips-quote:
ik heb nog plaatsquote:Op zaterdag 12 juli 2014 23:56 schreef darkmond het volgende:
Mijn maag gaat echt ontploffenNet weer even klein beetje rijst met saus gepakt. Vlees is er al uitgepikt
tis een rare combinatie maar ik had verse Turkse spinazie in mijn rijst laten stomen.quote:
Vrouw zijn en niet kunnen kokenquote:Op zaterdag 12 juli 2014 23:59 schreef Bortecinem het volgende:
Btw jfm, dat is ook hoe mijn eten er uitziet wanneer ik alleen eet of alleen met mijn ouders/zusje. Het eten op mijn foto's is dan ook gemaakt door mijn tantes en nichtje. Ik heb geen vinger uitgestoken haha.
normale mensen stoppen met eten als ze vol zittenquote:Op zaterdag 12 juli 2014 23:59 schreef darkmond het volgende:
Eten jullie ook weleens met een theelepel omdat je vol bent... Maar toch nog wil eten en dus zo gaat eten om alles langzaam binnen te krijgen?
Of gwn ekte ekte arabieren met handen rijst binnen schuiven.
Met vasten verbreken? Juist niet.. ik eet zo weinig mogelijk. Heb geen zin in buikpijn.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 23:59 schreef darkmond het volgende:
Eten jullie ook weleens met een theelepel omdat je vol bent... Maar toch nog wil eten en dus zo gaat eten om alles langzaam binnen te krijgen?
Gast watquote:Op zaterdag 12 juli 2014 23:59 schreef darkmond het volgende:
Zo schattig ditquote:Op zondag 13 juli 2014 00:00 schreef darkmond het volgende:
[..]
Vrouw zijn en niet kunnen koken
Zelfs een 80-jarige man moet je dan niet als zijn vrouw.x100
Als er geen vrouw is die minimaal zo goed kan koken als m'n ma ga ik gewoon never trouwen
ik doe suhur alleen, vast alleen, en eet iftar alleen. Ik vond dit al heel wat.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 23:59 schreef Bortecinem het volgende:
Btw jfm, dat is ook hoe mijn eten er uitziet wanneer ik alleen eet of alleen met mijn ouders/zusje. Het eten op mijn foto's is dan ook gemaakt door mijn tantes en nichtje. Ik heb geen vinger uitgestoken haha.
veel succes met een bruid te vindenquote:Op zondag 13 juli 2014 00:00 schreef darkmond het volgende:
[..]
Als er geen vrouw is die minimaal zo goed kan koken als m'n ma ga ik gewoon never trouwen
Ik echt nooit. Zit nog altijd al het rijst op te eten. Laat m'n ma altijd 1kg rijst doen omdat ik om 12 uur alweer twee borden moetquote:Op zondag 13 juli 2014 00:00 schreef Weissman het volgende:
[..]
normale mensen stoppen met eten als ze vol zitten
Ja echt
Dat ik ben gaan eten bij familie die mij heeft uitgenodigd betekent dat ik niet kan koken?quote:Op zondag 13 juli 2014 00:00 schreef darkmond het volgende:
[..]
alleen rijst eten is ook niet gezond. eet je er wel groenten of vlees erbij?quote:Op zondag 13 juli 2014 00:01 schreef darkmond het volgende:
[..]
Ik echt nooit. Zit nog altijd al het rijst op te eten. Laat m'n ma altijd 1kg rijst doen omdat ik om 12 uur alweer twee borden moet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |