Ik woon thuis nog ja. Got any probs?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 23:48 schreef Weissman het volgende:
Mensen die bij hun ouders wonen
Mensen die zelf nog geen ei kunnen bakken maar stoer doen over een bepaalde keuken
weiss is uit het huis getraptquote:Op zaterdag 12 juli 2014 23:48 schreef Weissman het volgende:
Mensen die zelf nog geen ei kunnen bakken maar stoer doen over een bepaalde keuken
Zo vervreemd van de Turkse/Islamitische/Midden-Oosterse cultuur. Jammer.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 23:48 schreef Weissman het volgende:
Vis in Libanon is naar dat ik weet wel nogal duur... Denk dat Marokko meer soorten vis heeft en zo.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 23:50 schreef Bami-Powner het volgende:
[..]
idd de mensen hebben geen smaak![]()
maar de meest verse vis vind je altijd wel op de markt in jouw thuisland![]()
die van hier liggen een paar weken doodgevroren
Doel je op 't thuis wonen?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 23:51 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Zo vervreemd van de Turkse/Islamitische/Midden-Oosterse cultuur. Jammer.
Ja idd. Ik snap niet waarom hij hier komt zitten zeiken op mensen die thuis wonen terwijl dat gewoon is wat er van ons verwacht wordt. Uit huis gaan levert alleen maar gezeik op bij ons, of ja, bij mij in de fam iig.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 23:51 schreef darkmond het volgende:
[..]
Doel je op 't thuis wonen?
Mijn beiden zussen 20+, wonen nog gewoon thuis
Wij maken dat met kaysiquote:Op zaterdag 12 juli 2014 23:46 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ja man.
Wie eet er nou iets zoets voor/na/tijdens het avondeten. Nooit gesnapt. Ik eet het dan ook NOOIT.
idd, we hebben meer soorten vis in marokko, het is daar ook goedkoopquote:Op zaterdag 12 juli 2014 23:51 schreef darkmond het volgende:
[..]
Vis in Libanon is naar dat ik weet wel nogal duur... Denk dat Marokko meer soorten vis heeft en zo.
Ja hier zit ook kaysi in.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 23:53 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Wij maken dat met kaysi![]()
Zin in asure nu
Ragout?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 23:47 schreef darkmond het volgende:
[..]
Weet je waar kroket dus ECHT naar smaakt.
Harise, als je dat kent. [ afbeelding ]
Kroket en dat zijn gewoon vrijwel identiekVolgens mij is dat gewoon gestolen of zo.
Mama en papa aten dit altijd na het eten..quote:Op zaterdag 12 juli 2014 23:53 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ja hier zit ook kaysi in.
Mijn vader zegt dat ze dit vroeger met pilav aten. Wtf men.
Indeedquote:Op zaterdag 12 juli 2014 23:51 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Zo vervreemd van de Turkse/Islamitische/Midden-Oosterse cultuur. Jammer.
Zijn je vriendinnen er ook? Lekker samen sahur eten en shizzlequote:Op zaterdag 12 juli 2014 23:53 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
kom je onder mijn brug wonen? Is gezellig
Ik ga zo tony chocolonely karamel & zeezout eten. Of Chips. Of Muffins.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 23:55 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Mama en papa aten dit altijd na het eten..
Maar met pilav... iehll
heb geen vriendinnen, alleen vrienden sryquote:Op zaterdag 12 juli 2014 23:56 schreef Weissman het volgende:
[..]
Zijn je vriendinnen er ook? Lekker samen sahur eten en shizzle
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |