Ja.quote:
Goed bezigquote:Op zaterdag 12 juli 2014 04:23 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ja.
Mijn moeder werkt al jaren in een fabriek, heeft vast contract, maar verdient minder dan ik.
Trusteeennquote:Op zaterdag 12 juli 2014 04:24 schreef mrstylo het volgende:
Borte. Ik moet mij excuses aanbieden, maar ik ga slapen. Ik val bijna in slaap. Trusten. 😘
iddquote:Op zaterdag 12 juli 2014 10:01 schreef Unlabeled het volgende:
Borte, je bent nog zo jong. Doe dat 21+ examen en studeer aan een hogeschool. Tot je 27ste heb je recht op studiefinanciering en wie weet krijg jij ook nog eens aanvullende beurs. Mijn collega is 29 en heeft nu pas haar bachelor gehaald. Door bepaalde omstandigheden is ze laat begonnen met studeren. Gewoon niet opgeven, later ga je spijt krijgen echt!
Waarom gezopen? XDquote:Op zaterdag 12 juli 2014 13:00 schreef sylvesterrr het volgende:
Inmiddels weer nuchter.
Ik zag vannacht lieve woorden van enkele users voorbijkomen. Thanks.
Je verstaat Perzisch goed had je gezegd, toch?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 02:35 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
dit is geen corrigeermoment.
Tot je 27ste? Is dat onlangs veranderd?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 10:01 schreef Unlabeled het volgende:
Borte, je bent nog zo jong. Doe dat 21+ examen en studeer aan een hogeschool. Tot je 27ste heb je recht op studiefinanciering en wie weet krijg jij ook nog eens aanvullende beurs. Mijn collega is 29 en heeft nu pas haar bachelor gehaald. Door bepaalde omstandigheden is ze laat begonnen met studeren. Gewoon niet opgeven, later ga je spijt krijgen echt!
Dus jullie haten echt Omar(RA) he. en dan nog ontkennen.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 00:56 schreef Stimorol- het volgende:
Als Sjiiet je kind Omar of Aisha noemenWoyoowwww
Correctie: 30.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 14:02 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Tot je 27ste? Is dat onlangs veranderd?
Ik zat zelf meer te denken aan Yavuz, die ken jij vast ook.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 00:56 schreef Stimorol- het volgende:
Als Sjiiet je kind Omar of Aisha noemenWoyoowwww
Ook al bedoel je het als grap, ik snap niet waarom moslims van verschillende stromingen elkaar zo graag willen pakken op hun opvattingen en gevoeligheden, ongeacht die van henzelf. Ik ben zelf geen sjiiet en ik keur bepaalde opvattingen/doctrines in het sjiisme en beledigingen van sommige sjiieten richting Omar en Aisha natuurlijk af, maar waarom zou ik mijn sjiitische broeder die geen vijandigheid koestert tegen mij of mij op eenzelfde wijze aanvalt in mijn geloof daarmee lastigvallen?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 15:07 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Ik zat zelf meer te denken aan Yavuz, die ken jij vast ook.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |