Hadith over het vasten:quote:O, gij gelovigen, het vasten is u voorgeschreven, zoals het degenen die voor u waren was
voorgeschreven, opdat gij vroom zult zijn. [al-Baqarah 2:183]
- Enquote:"Allah (c.c.) zegt: alle daden van de zoon van Adam (dus de mens) zijn voor hem zelf, behalve het vasten, dit is voor Mij en Ik zal hem ervoor belonen. Het vasten is een schild. Wanneer een van jullie een dag aan het vasten is, behoort hij alle zinloze gepraat te vermijden en geen rumoer te maken. Mocht iemand hem beschimpen of met hem willen vechten, dan moet hij zeggen: ik ben aan het vasten. Bij God is de adem van een vastende beter dan de geur van muskus"
Oké laten we ontopic blijven.quote:
Weet ik nietquote:Op zaterdag 12 juli 2014 01:57 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Oké laten we ontopic blijven.
Hun wat ga je eten zo?
je gaat dus 1 uur slapen?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 01:57 schreef darkmond het volgende:
Oké deze man gaat toch weer weg![]()
Laterz.
Dat is wel waar ja.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 01:57 schreef TheMagnificent het volgende:
Waarom willen jullie opeens meeten?Bij de vorige besloot ook iedereen opeens niet meer te komen, terwijl die arme sylvesterrr alles aan het regelen was.
September liefjequote:Op zaterdag 12 juli 2014 01:54 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
yani, ik wil best een tijd plannen (volgens mij zei klinker na de ramadan?), maar ik kan niet garanderen dat ik dan kan.
Misschien ga ik naar TR, misschien heb ik een nieuwe baan gevonden en kan ik geen vrij krijgen (word er binnenkort uitgekickt, you know), misschien begin ik aan een opleiding. Ik weet het nietttt.
Oke dan niet.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 01:57 schreef TheMagnificent het volgende:
Waarom willen jullie opeens meeten?Bij de vorige besloot ook iedereen opeens niet meer te komen, terwijl die arme sylvesterrr alles aan het regelen was.
dat is de yamal atoomijsbrekerquote:Op zaterdag 12 juli 2014 01:58 schreef TheMagnificent het volgende:
Huh, wat doet dat schip in de OP?
als ik mensen wil meeten dan meet ik ze wel 1 op 1.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 01:59 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Borte, olijvenmeet is jij, stimo?, jfm en ik toch
lobimeet
wist niet dat je boos ging wordenquote:Op zaterdag 12 juli 2014 01:59 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
als ik mensen wil meeten dan meet ik ze wel 1 op 1.
sws niet.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 02:00 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
wist niet dat je boos ging worden
Aangezien jij niet wil/kan... Stimo wanneer heb je tijd?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 02:00 schreef Klinkerbotsing het volgende:
wist niet dat je boos ging worden
Ik meet niet.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 02:01 schreef Techno het volgende:
[..]
Aangezien jij niet wil/kan... Stimo wanneer heb je tijd?
Waarom niet?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 02:02 schreef Bortecinem het volgende:
Najah, dan niet mensen.
Btw, zal ik gewoon solliciteren op vacatures die vragen om een MBO opleiding?
Nee. Tot elf uur. Moet ergens heen.quote:
Ja, wat heb je te verliezen?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 02:02 schreef Bortecinem het volgende:
Najah, dan niet mensen.
Btw, zal ik gewoon solliciteren op vacatures die vragen om een MBO opleiding? Klantenservice enzo.
Of is het een waste of time?
Ja, waarom niet? Staat beter op je CV dan niets gedaan.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 02:02 schreef Bortecinem het volgende:
Najah, dan niet mensen.
Btw, zal ik gewoon solliciteren op vacatures die vragen om een MBO opleiding? Klantenservice enzo.
Je bent hbo gediplomeerd, kan geen baan vinden en wil je solliciteren op mbo functies of wat?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 02:02 schreef Bortecinem het volgende:
Najah, dan niet mensen.
Ik heb niet eens een vervolgopleiding gedaan. Dat is het. Weet niet eens of ze me aannemen.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 02:03 schreef Techno het volgende:
[..]
Ja, waarom niet? Staat beter op je CV dan niets gedaan.
Als het geen harde eis is, waarom niet?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 02:02 schreef Bortecinem het volgende:
Najah, dan niet mensen.
Ik heb helemaal geen diploma.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 02:03 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Je bent hbo gediplomeerd, kan geen baan vinden en wil je solliciteren op mbo functies of wat?
Niet geschoten is altijd mis he.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 02:03 schreef Bortecinem het volgende:
Ik heb niet eens een vervolgopleiding gedaan. Dat is het. Weet niet eens of ze me aannemen.
Ik spring gewoon gelijk eruit. Maar is wel logisch als ik elke keer maar 1 uur slap voor ik wakker word.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 02:03 schreef Bami-Powner het volgende:
ikzelf heb besloten om vandaag na suhur te slapen
ik werd altijd moeilijk wakker bij suhur
Heb je wel ervaring in die branche?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 02:03 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik heb niet eens een vervolgopleiding gedaan. Dat is het. Weet niet eens of ze me aannemen.
Borte, try it. Soms gunnen mensen je een kans.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 02:03 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
wat doe je nu dan?quote:
MBO stelt wel degelijk wat voor. Doe niet zo laatdunkend mens.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 02:05 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Ah. Gewoon solliciteren, mbo stelt niks voor. Zolang je normaal kunt communiceren.
quote:Op zaterdag 12 juli 2014 02:05 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
MBO stelt wel degelijk wat voor. Doe niet zo laatdunkend mens.
Ik bedoelde er helemaal niks mee. Gewoon dat ze bij mbo functies geen hoge eisen stellen en dat je er daarom zonder diploma ook binnen kunt komen. Wat heb jij lange tenen zeg.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 02:07 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Flikker op lan. Seninle konusulmuyor ki. Salag.
Is goede stap om binnen te komen, maar daarna jezelf verder op te leiden is wel een pre.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 02:05 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
MBO stelt wel degelijk wat voor. Doe niet zo laatdunkend mens.
HBO wel dan? Universiteit wel dan? Ga ga.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 02:08 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Ik bedoelde er helemaal niks mee. Gewoon dat ze bij mbo functies geen hoge eisen stellen en dat je er daarom zonder diploma ook binnen kunt komen. Wat heb jij lange tenen zeg.
30cm jwzquote:Op zaterdag 12 juli 2014 02:08 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Ik bedoelde er helemaal niks mee. Gewoon dat ze bij mbo functies geen hoge eisen stellen en dat je er daarom zonder diploma ook binnen kunt komen. Wat heb jij lange tenen zeg.
Alsof HBO iets voorstelt in NL. MEnsen die HBO doen, vervolgens laatdunkend over MBO spreken.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 02:08 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Is goede stap om binnen te komen, maar daarna jezelf verder op te leiden is wel een pre.
mboquote:Op zaterdag 12 juli 2014 02:09 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Alsof HBO iets voorstelt in NL. MEnsen die HBO doen, vervolgens laatdunkend over MBO spreken.
Ga weg. Srs.
Geldt bij alle diploma's. Diploma's zeggen alleen op wat voor manier je vraagstukken kunt beantwoorden. Voor de rest niets. Heeft niets met laagdunkendheid(?) te maken.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 02:09 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Alsof HBO iets voorstelt in NL. MEnsen die HBO doen, vervolgens laatdunkend over MBO spreken.
Ga weg. Srs.
laatdunken jaquote:Op zaterdag 12 juli 2014 02:10 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Geldt bij alle diploma's. Diploma's zeggen alleen op wat voor manier je vraagstukken kunt beantwoorden. Voor de rest niets. Heeft niets met laagdunkendheid(?) te maken.
denk het juist wel. Iemand van vwo heeft veel betere brains dan een mbo tjappiequote:Op zaterdag 12 juli 2014 02:10 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Geldt bij alle diploma's. Diploma's zeggen alleen op wat voor manier je vraagstukken kunt beantwoorden. Voor de rest niets. Heeft niets met laagdunkendheid(?) te maken.
Dat is dan ook duidelijk merkbaar aan jouw taalfouten.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 02:12 schreef Bami-Powner het volgende:
[..]
denk het juist wel. Iemand van vwo heeft veel betere brains dan een mbo tjappie
met alleen brains kom je er nietquote:Op zaterdag 12 juli 2014 02:12 schreef Bami-Powner het volgende:
[..]
Zelfs dat zegt niet alles, het hangt ook nog eens van de soort opleiding af. Betavakken zijn veel zwaarder dan de z.g. alpha- en gammavakken.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 02:10 schreef mrstylo het volgende:
Heeft alleen met manier van denken te maken. Betere kan je niet zo snel zeggen. Iedereen heeft waarde op zijn eigen manier. Iemand kan een auto maken en iemand anders een jaarrekening opstellen. Als iemand de één niet kan en de andere wel, maakt hem/haar niet dom.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 02:12 schreef Bami-Powner het volgende:
[..]
ik zit hier op een autistenforum, wat maakt het uit?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 02:13 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Dat is dan ook duidelijk merkbaar aan jouw taalfouten.
meer brains = betere baan = meer geld = meer succesquote:Op zaterdag 12 juli 2014 02:13 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
met alleen brains kom je er niet
Niet per definitie. Dat blijkt wel uit de gemiddelde policitus. Die bewijzen dat het zonder brains ook kan.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 02:16 schreef Bami-Powner het volgende:
meer brains = betere baan = meer geld = meer succes
zo gaat het eenmaal
vaak wel maar het is geen garantie voor succesquote:Op zaterdag 12 juli 2014 02:16 schreef Bami-Powner het volgende:
meer brains = betere baan = meer geld = meer succes
zo gaat het eenmaal
daar heb je een puntquote:Op zaterdag 12 juli 2014 02:18 schreef Techno het volgende:
[..]
Niet per definitie. Dat blijkt wel uit de gemiddelde policitus. Die bewijzen dat het zonder brains ook kan.
het is een soort van garantie. Als je maar studeert, het loont tochquote:Op zaterdag 12 juli 2014 02:18 schreef Slayage het volgende:
[..]
vaak wel maar het is geen garantie voor succes
Op een klantensrvice gaat ht er voirnamelijk om dat je fstsoenlijk kan comminiceren.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 02:02 schreef Bortecinem het volgende:
Najah, dan niet mensen.
Zeg dat tegen mensen die media en entertainment management studeren of vrijetijdsmanagement.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 02:20 schreef Bami-Powner het volgende:
[..]
het is een soort van garantie. Als je maar studeert, het loont toch![]()
hoe meer kennis je bezit hoe meer macht je bezit
alsof die in een keer rijk wordenquote:Op zaterdag 12 juli 2014 02:21 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Zeg dat tegen mensen die media en entertainment management studeren of vrijetijdsmanagement.
Met deze mindset vrlies je van een mbo'er.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 02:12 schreef Bami-Powner het volgende:
[..]
van die mensen zijn er genoeg op de wereldquote:Op zaterdag 12 juli 2014 02:23 schreef xaban06 het volgende:
Ga leren scripten/programmeren. Kan in je vrijetijd en kost niks.
Klopt, dat doet de gemiddelde fietsenmaker ook niet. Maar salaris zegt verder weinig over de intelligentie van de persoon in kwestie. Er zijn ook zat mensen die het leuker vinden om een "simpele" baan te doen, ondanks dat ze bijvoorbeeld cum laude in de wiskunde zouden kunnen afstuderen aan de universiteit.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 02:19 schreef Bami-Powner het volgende:
daar heb je een punt
maar je gaat toch niet zeggen dat bijvoorbeeld een fietsenmaker meer verdient dan een baas?
Jaaaa, nog meer prutswrs op de markt.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 02:23 schreef xaban06 het volgende:
quote:Op zaterdag 12 juli 2014 02:23 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Met deze mindset vrlies je van een mbo'er.
hee sylv alles ok?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 02:24 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Jaaaa, nog meer prutswrs op de markt.
hoogmoed...quote:Op zaterdag 12 juli 2014 02:23 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Met deze mindset vrlies je van een mbo'er.
je eigen app makenquote:Op zaterdag 12 juli 2014 02:24 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Jaaaa, nog meer prutswrs op de markt.
Ik ga sowieso beginnen aan een thuisopleiding. Maar ik heb nu een baan nodig.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 02:23 schreef xaban06 het volgende:
wij hebben anders genoeg vacatures openstaanquote:Op zaterdag 12 juli 2014 02:24 schreef Bami-Powner het volgende:
[..]
van die mensen zijn er genoeg op de wereld
Thuisopleiding moet je echt niet doen. Doe dan beter deeltijd of duaal.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 02:27 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik ga sowieso beginnen aan een thuisopleiding. Maar ik heb nu een baan nodig.
waarom doe je geen inbound callcenter werk.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 02:27 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik ga sowieso beginnen aan een thuisopleiding. Maar ik heb nu een baan nodig.
Hij weet niet waar hij over praat. Programmeur zijn is een goudmijn. Te weinig mensen. Je ziet al sommige bedrijven mensen recruiten uit het buitenland.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 02:27 schreef xaban06 het volgende:
[..]
wij hebben anders genoeg vacatures openstaan
bij ons komt 40% ofzo uit het buitenlandquote:Op zaterdag 12 juli 2014 02:29 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Hij weet niet waar hij over praat. Programmeur zijn is een goudmijn. Te weinig mensen. Je ziet al sommige bedrijven mensen recruiten uit het buitenland.
Ik moet een MBO4 diploma halen, ook voor DUO enzo. En ik heb niet vier jaar de tijd.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 02:28 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Thuisopleiding moet je echt niet doen. Doe dan beter deeltijd of duaal.
Klopt, maar "beter" geschoolde mensen hebben sowieso een beter salaris. Plezier hebben in je werk is zeker belangrijk, maar de meeste mensen die ik maandag zie gaan wel zuchtend naar hun werk.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 02:24 schreef Techno het volgende:
[..]
Klopt, dat doet de gemiddelde fietsenmaker ook niet. Maar salaris zegt verder weinig over de intelligentie van de persoon in kwestie. Er zijn ook zat mensen die het leuker vinden om een "simpele" baan te doen, ondanks dat ze bijvoorbeeld cum laude in de wiskunde zouden kunnen afstuderen aan de universiteit.
Wat trouwens veel belangrijker is, is dat je plezier hebt in je werk. Want met alleen een goed salaris ga je het ook niet volhouden op de lange duur.
-fokhug-quote:Op zaterdag 12 juli 2014 02:28 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Emoties aan het wegsrinken. Weet je genoeg?
Kan dat hier in de buurt dan?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 02:29 schreef xaban06 het volgende:
[..]
waarom doe je geen inbound callcenter werk.
¤2000/maand baantjes zeker?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 02:27 schreef xaban06 het volgende:
[..]
wij hebben anders genoeg vacatures openstaan
Een goede programmeur kan zo aan de bak komen inderdaad. Hobbyisten en scriptkiddies hebben de markt verziekt. Mede dnjzij gierige bedrijven.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 02:29 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Hij weet niet waar hij over praat. Programmeur zijn is een goudmijn. Te weinig mensen. Je ziet al sommige bedrijven mensen recruiten uit het buitenland.
Is toch drie jaar?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 02:30 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik moet een MBO4 diploma halen, ook voor DUO enzo. En ik heb niet vier jaar de tijd.
wegdrinken bedoel je?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 02:28 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Tja, persoonlijk verdien ik liever wat minder met een leuke baan, dan dat ik mezelf doodwerk voor wat meer rotcenten en veel meer stress en alles (en dat is ook niet echt bevordelijk is voor je gezondheid, en dat is mij ook wat waard).quote:Op zaterdag 12 juli 2014 02:30 schreef Bami-Powner het volgende:
Klopt, maar "beter" geschoolde mensen hebben sowieso een beter salaris. Plezier hebben in je werk is zeker belangrijk, maar de meeste mensen die ik maandag zie gaan wel zuchtend naar hun werk.
Maar ik vind dat als je een dik salaris wilt hebben je jezelf er ook volledig moet voor inzetten en moet doorbijten, ookal is het werk zo stom. Het heeft ook te maken met wilskracht.
soms kun je versnellenquote:Op zaterdag 12 juli 2014 02:34 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Niveau vier opleiding duurt vier jaar.
als het maar een paar euro's scheelt zal ik het ook niet doen, maar als het er vele schelen welquote:Op zaterdag 12 juli 2014 02:34 schreef Techno het volgende:
[..]
Tja, persoonlijk verdien ik liever wat minder met een leuke baan, dan dat ik mezelf doodwerk voor wat meer rotcenten en veel meer stress en alles (en dat is ook niet echt bevordelijk is voor je gezondheid, en dat is mij ook wat waard).
Pfff. Best lekkere bonus. Jammer dat je dan wel 52% erover heen moet betalen.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 02:34 schreef xaban06 het volgende:
Ik weet wel dat ik 2.500,- bonus krijg als ik iemand kan vinden
Klopt, maar niet altijd. Daarom gewoon een thuisopleiding van LOI ofzo. Duurt twee jaar, is erkend en als ik daarna nog een serieuze opleiding wil doen kan ik naar het HBO.quote:
Wat is veel bij jou?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 02:35 schreef Bami-Powner het volgende:
[..]
als het maar een paar euro's scheelt zal ik het ook niet doen, maar als het er vele schelen wel
Met enkel een basisschooldiploma en een onafgeronde vwo-opleiding heb ik een veel beter salaris dan vele hbo'ers en wo'ers. Studie is geen garantie voor een hoog salaris.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 02:30 schreef Bami-Powner het volgende:
[..]
Klopt, maar "beter" geschoolde mensen hebben sowieso een beter salaris. Plezier hebben in je werk is zeker belangrijk, maar de meeste mensen die ik maandag zie gaan wel zuchtend naar hun werk.
Dat houd je niet lang vol.quote:Maar ik vind dat als je een dik salaris wilt hebben je jezelf er ook volledig moet voor inzetten en moet doorbijten, ookal is het werk zo stom. Het heeft ook te maken met wilskracht.
pff.. heel veel sterkte man,quote:Op zaterdag 12 juli 2014 02:28 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
DM please.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 02:34 schreef xaban06 het volgende:
Ik weet wel dat ik 2.500,- bonus krijg als ik iemand kan vinden
Ik zou oppassen. Je moet alles vanuit jezelf doen. Je hebt geen lestijden en etc. die je soort van structuur geven.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 02:35 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Klopt, maar niet altijd. Daarom gewoon een thuisopleiding van LOI ofzo. Duurt twee jaar, is erkend en als ik daarna nog een serieuze opleiding wil doen kan ik naar het HBO.
Studie is juist wel een garantie voor een beter salarisquote:Op zaterdag 12 juli 2014 02:35 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Met enkel een basisschooldiploma en een onafgeronde vwo-opleiding heb ik een veel beter salaris dan vele hbo'ers en wo'ers. Studie is geen garantie voor een hoog salaris.
Mee eens, papiertjes maken het wel veel gemakkelijker.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 02:37 schreef Bami-Powner het volgende:
Studie is juist wel een garantie voor een beter salaris
was een oprechte vraag, ik dacht loop ik weer achter met mijn internet slang ofzo?? no offensequote:Op zaterdag 12 juli 2014 02:35 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
dit is geen corrigeermoment.
Als hij in de 52% schaal valt. Anders heb je geen kaas gegeten van het belastingstelsel.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 02:35 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Pfff. Best lekkere bonus. Jammer dat je dan wel 52% erover heen moet betalen.
Jij bent zeker een 16 jarige jongen die gymnasium doet. Ben ik warm?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 02:37 schreef Bami-Powner het volgende:
[..]
wat voor werk deed jij, DBA ofzo als ik mij niet vergis. Wij zoeken mensen met symphony ervaring enzoquote:
Dus jij garandeert mij dat ik na het afronden van een studie een beter salaris krijg? Zoja, waar kan ik tekenen?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 02:37 schreef Bami-Powner het volgende:
[..]
Meeste bonussen vallen toch in de hoogste schaal?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 02:38 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Als hij in de 52% schaal valt. Anders heb je geen kaas gegeten van het belastingstelsel.
niet zomaar een studiequote:Op zaterdag 12 juli 2014 02:39 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Dus jij garandeert mij dat ik na het afronden van een studie een beter salaris krijg? Zoja, waar kan ik tekenen?
Uiteraard, uitzonderingen op de regel zijn er altijd.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 02:40 schreef De_Ilias het volgende:
Ik kan een gozer die zijn vmbo heeft meer niet en hij verdient 10.000 euro per maand. (netto) Dus het is mogelijk.
Ik heb wat mensen in mijn omgeving die een nieuwe uitdaging aoeken.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 02:39 schreef xaban06 het volgende:
[..]
wat voor werk deed jij, DBA ofzo als ik mij niet vergis. Wij zoeken mensen met symphony ervaring enzo
ja van die schilders die in het zwart bijverdienen met klusjes en daarnaast nog eigen hennep verbouwenquote:Op zaterdag 12 juli 2014 02:40 schreef De_Ilias het volgende:
Ik kan een gozer die zijn vmbo heeft meer niet en hij verdient 10.000 euro per maand. (netto) Dus het is mogelijk.
eigen zaak?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 02:40 schreef De_Ilias het volgende:
ondernemerschapquote:Op zaterdag 12 juli 2014 02:40 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ja van die schilders die in het zwart bijverdienen met klusjes en daarnaast nog eigen hennep verbouwen
Hij heet Scarface?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 02:41 schreef mrstylo het volgende:
Ik ken iemand die 250000 per week verdiend.
ja zo van die gozers die een baantje hebben en gaan zwartwerken in een garage en op zijn achtertuin auto's en wiet verkooptquote:Op zaterdag 12 juli 2014 02:40 schreef De_Ilias het volgende:
Drugs wereld of legaal?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 02:41 schreef mrstylo het volgende:
Kijk m'n vorige post, een goede gozer die z'n geld gewoon legaal verdient.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 02:42 schreef Bami-Powner het volgende:
[..]
ja zo van die gozers die een baantje hebben en gaan zwartwerken in een garage en op zijn achtertuin auto's en wiet verkoopteckte hosselaars
Onzin. Over bonussen, overwerktoeslag enzo betaal je gewoon loonbelasting. Dat de werkgevr daar de maximale loonheffing op toepast komt doordat een werkgever de verschillende heffingskortingen uitsmeeert over het hele jaar zondwr rekening te houdrn met extra inlomsten. Krijg je het jaar eeop gweoon terug van de fiscusquote:Op zaterdag 12 juli 2014 02:39 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Meeste bonussen vallen toch in de hoogste schaal?
Nee Van Persie. 😎quote:
Ik verdien ¤ 1 miljoen per jaar. Ik krijjf het echter jiet.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 02:41 schreef mrstylo het volgende:
hoe dat dan?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 02:43 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ik vind het ergens wel knap dat ze dat doen, maar uiteindelijk werken ze zich ten onder
Aha. Duidelijk. Wist dat niet. Thanks.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 02:44 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Onzin. Over bonussen, overwerktoeslag enzo betaal je gewoon loonbelasting. Dat de werkgevr daar de maximale loonheffing op toepast komt doordat een werkgever de verschillende heffingskortingen uitsmeeert over het hele jaar zondwr rekening te houdrn met extra inlomsten. Krijg je het jaar eeop gweoon terug van de fiscus
Of bij Goldman Sachs werken.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 02:49 schreef Techno het volgende:
[..]
Ja, zo ken ik er nog wel een paar. Dat is gewoon een kwestie van heel veel geluk hebben.
Voor 94 miljoen.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 02:51 schreef Techno het volgende:
[..]
Hij gaat nu voor de Spaanse hapjes had ik al begrepen.
Ik ben er nog.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 03:44 schreef mrstylo het volgende:
Borte heeft ons genaaid.
Ben voor niets wakker.
Goed toch? Je moet gewoon zuiver blijven.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 03:49 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik ben er nog.
Was met een collega aan het praten die sinds deze week in de ziektewet zit. Hij hoorde dat hij eruit moest, gelijk de ziektewet in. Damn, snap niet hoe deze mensen dit flikken. Waarom kan ik niet zo sneaky zijn.
Jawel. Maar al zou ik het willen, dan zou ik het nog niet kunnen.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 03:53 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Goed toch? Je moet gewoon zuiver blijven.
Ik snap wat je bedoeld. Zou het niet eens bedenken om ik ziektewet te gaan.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 03:54 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Jawel. Maar al zou ik het willen, dan zou ik het nog niet kunnen.
ahh. echt hoe doen ze dat idd...quote:Op zaterdag 12 juli 2014 03:49 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik ben er nog.
Was met een collega aan het praten die sinds deze week in de ziektewet zit. Hij hoorde dat hij eruit moest, gelijk de ziektewet in. Damn, snap niet hoe deze mensen dit flikken. Waarom kan ik niet zo sneaky zijn.
Pfff. Gelukkig woon je nog thuis. Zou het daarom beter opsparen. Of in nood.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 03:58 schreef Bortecinem het volgende:
Ik heb recht op twee maanden WW volgens mij.Maar zolang ik werk kan vinden wil ik daar geen gebruik van maken. Pas wanneer ik ECHT niet aan de bak kom, zal ik gebruik maken van mijn WW.
Maar goed, WW is niet te vergelijken met ziektewet. WW bouw je zelf op, ziektewet niet.
Geld mee? Ik ben uitzendkracht en werk er net een jaar.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 04:05 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Pfff. Gelukkig woon je nog thuis. Zou het daarom beter opsparen. Of in nood.
Maar kreeg je geen geld mee?
Trusten lief.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 04:04 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Hopelijk vind je snel een nieuwe baan!
Ik ben slapen, trusten
Ik ook, trustenquote:Op zaterdag 12 juli 2014 04:04 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Hopelijk vind je snel een nieuwe baan!
Ik ben slapen, trusten
18 jaar? Vind je het gek dat ze failliet zijn gegaan. Met dat geld kon je 2,5 mensen aan het werk zetten.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 04:07 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Geld mee? Ik ben uitzendkracht en werk er net een jaar.
Maar het ergste is dat er mensen zijn die daar al 18 jaar via een uitzendbureau werken en er nu zonder pardon worden uitgezet. Geen gouden handdruk niks.
Ja, blijkbaar geven ze al weet ik veel hoeveel jaar geen vaste contracten meer.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 04:13 schreef mrstylo het volgende:
[..]
18 jaar? Vind je het gek dat ze failliet zijn gegaan. Met dat geld kon je 2,5 mensen aan het werk zetten.
Maar als uitzendkracht kies je daar voor. Ik weet soms heb je geen keus als je kinderen hebt, hypotheek en etc en moet je het werk wel aannemen. Daarom snap ik niet de keuze van de werkgever.
Het heeft 1 voordeel en dat zie je nu ook. Je kan zonder problemen mensen eruit gooien.
Ja, echt vies he? Ik snap het ook niet.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 04:16 schreef hugecooll het volgende:
18 jaar via een uitzendbureau werkenlekker bezig
Lijkt me echt een hell. Kan je dan een hypotheek krijgen? Volgens mij niet.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 04:16 schreef hugecooll het volgende:
18 jaar via een uitzendbureau werkenlekker bezig
Gewoon uitlachen en baan inpikken tochquote:Op zaterdag 12 juli 2014 04:18 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ja, echt vies he? Ik snap het ook niet.
Wat voor werk was het eigenlijk?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 04:15 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ja, blijkbaar geven ze al weet ik veel hoeveel jaar geen vaste contracten meer.
Ja.quote:
Goed bezigquote:Op zaterdag 12 juli 2014 04:23 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ja.
Mijn moeder werkt al jaren in een fabriek, heeft vast contract, maar verdient minder dan ik.
Trusteeennquote:Op zaterdag 12 juli 2014 04:24 schreef mrstylo het volgende:
Borte. Ik moet mij excuses aanbieden, maar ik ga slapen. Ik val bijna in slaap. Trusten. 😘
iddquote:Op zaterdag 12 juli 2014 10:01 schreef Unlabeled het volgende:
Borte, je bent nog zo jong. Doe dat 21+ examen en studeer aan een hogeschool. Tot je 27ste heb je recht op studiefinanciering en wie weet krijg jij ook nog eens aanvullende beurs. Mijn collega is 29 en heeft nu pas haar bachelor gehaald. Door bepaalde omstandigheden is ze laat begonnen met studeren. Gewoon niet opgeven, later ga je spijt krijgen echt!
Waarom gezopen? XDquote:Op zaterdag 12 juli 2014 13:00 schreef sylvesterrr het volgende:
Inmiddels weer nuchter.
Ik zag vannacht lieve woorden van enkele users voorbijkomen. Thanks.
Je verstaat Perzisch goed had je gezegd, toch?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 02:35 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
dit is geen corrigeermoment.
Tot je 27ste? Is dat onlangs veranderd?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 10:01 schreef Unlabeled het volgende:
Borte, je bent nog zo jong. Doe dat 21+ examen en studeer aan een hogeschool. Tot je 27ste heb je recht op studiefinanciering en wie weet krijg jij ook nog eens aanvullende beurs. Mijn collega is 29 en heeft nu pas haar bachelor gehaald. Door bepaalde omstandigheden is ze laat begonnen met studeren. Gewoon niet opgeven, later ga je spijt krijgen echt!
Dus jullie haten echt Omar(RA) he. en dan nog ontkennen.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 00:56 schreef Stimorol- het volgende:
Als Sjiiet je kind Omar of Aisha noemenWoyoowwww
Correctie: 30.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 14:02 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Tot je 27ste? Is dat onlangs veranderd?
Ik zat zelf meer te denken aan Yavuz, die ken jij vast ook.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 00:56 schreef Stimorol- het volgende:
Als Sjiiet je kind Omar of Aisha noemenWoyoowwww
Ook al bedoel je het als grap, ik snap niet waarom moslims van verschillende stromingen elkaar zo graag willen pakken op hun opvattingen en gevoeligheden, ongeacht die van henzelf. Ik ben zelf geen sjiiet en ik keur bepaalde opvattingen/doctrines in het sjiisme en beledigingen van sommige sjiieten richting Omar en Aisha natuurlijk af, maar waarom zou ik mijn sjiitische broeder die geen vijandigheid koestert tegen mij of mij op eenzelfde wijze aanvalt in mijn geloof daarmee lastigvallen?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 15:07 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Ik zat zelf meer te denken aan Yavuz, die ken jij vast ook.
Werkschuw tuig.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 03:58 schreef Bortecinem het volgende:
Ik heb recht op twee maanden WW volgens mij.Maar zolang ik werk kan vinden wil ik daar geen gebruik van maken. Pas wanneer ik ECHT niet aan de bak kom, zal ik gebruik maken van mijn WW.
Maar goed, WW is niet te vergelijken met ziektewet. WW bouw je zelf op, ziektewet niet.
Echt hè.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 15:39 schreef TheMagnificent het volgende:
Ik ken ook een aantal Turken die hun kind als uitwonend opgeven (bij een oom of een tante meestal) om extra studiefinanciering te vangen, terwijl de kans erg groot is dat je gepakt wordt. Ik snap niet hoe ze dit toch aandurven. Als ik zoiets zou ondernemen, zou ik op dag #1 al door de mand vallen.
Ga zo luisterenquote:Op zaterdag 12 juli 2014 13:51 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Je verstaat Perzisch goed had je gezegd, toch?
Mooie dua van Ali Shariati...
Erg scherpe punten die hij voor ieder wenst.
Ik maakte maar een grapje, wist niet dat je boos werd.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 16:57 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Hoe kom je erbij dat ik werkschuw ben? Ik zeg juist dat ik niet de WW in wil. I don't get it.
Ik denk njet dat hij het over jou heeft.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 16:57 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Hoe kom je erbij dat ik werkschuw ben? Ik zeg juist dat ik niet de WW in wil. I don't get it.
Goeie hossel. Vrouwen en grapjes.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 16:59 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik maakte maar een grapje, wist niet dat je boos werd.
Ik ben gestopt met hosselen.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 16:59 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Goeie hossel. Vrouwen en grapjes.
Goedzo. Wat ga je nu doen met je tijd?quote:
Ik snapte hem ook niet borte.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 17:00 schreef Bortecinem het volgende:
Nou, blijkbaar was het een grap naar naar mij toe, Klinker.
Het zal wel het vasten zijn want ik snap hem niet zo.
Sorry voor alles. Het spijt mij verschrikkelijk.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 17:00 schreef Bortecinem het volgende:
Nou, blijkbaar was het een grap naar naar mij toe, Klinker.
Het zal wel het vasten zijn want ik snap hem niet zo.
Iemand aansturen die voor mij gaat hosselen.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 17:00 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Goedzo. Wat ga je nu doen met je tijd?
Goed bezig. Houd je meer tijd over voor de dingen die het er echt toe doen. Zoals plaatjes kijken op het internet.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 17:01 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Iemand aansturen die voor mij gaat hosselen.
Nee. Waarom deze vraag?quote:
Wie moet ik voor je hosselen?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 17:01 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Iemand aansturen die voor mij gaat hosselen.
Ik vroeg namelijk mijn collega over Mut3a, zijn antwoord was ongeveer: dat hebben jullie ook! niet alleen wij, zoek maar over Misyar!quote:
quote:Op zaterdag 12 juli 2014 18:39 schreef De_Ilias het volgende:
Een sjiiet moet altijd een dna test doen om te weten wie zijn vader is, want meestal is er al een aantal keren over zijn moeder heengegaan omdat mut3ah bij de sjiieten een goede daad is waarmee je veel goede punten verdient bij God (wat zij beweren).
Thxquote:Op zaterdag 12 juli 2014 18:48 schreef Bortecinem het volgende:
Ben sizi anlamiyorum. Lutfen baskasina sorunuz.
fitna?quote:
quote:Op zaterdag 12 juli 2014 18:52 schreef De_Ilias het volgende:
Ayatollah Khomeinie: ‘Een man kan seksueel genot van een kind krijgen, zelfs als het om een spenende zuigeling (baby) gaat. Hij moet echter niet de ‘voorkant’ penetreren. De achterkant is wel mogelijk. Als een man toch besluit om de voorkant te penetreren, en het kindje gewond raakt, is diegene verantwoordelijk voor diens levensonderhoud van de rest van haar leven.’
"Het is niet toegestaan om seksueel gemeenschap te hebben met een kind zolang zij niet de 9 jarige leeftijd heeft bereikt of dit nou om een tijdelijke of een permanente huwelijk gaat. Maar de andere vormen van vermaak, zoals strelen met lust, omhelzen en het wrijven van je lul (geslachtsdeel) tussen haar dijen, dan is daar niets mis mee, zelfs als zij nog een zuigeling is."
smerig dude, moet dit?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 18:52 schreef De_Ilias het volgende:
Ayatollah Khomeinie: ‘Een man kan seksueel genot van een kind krijgen, zelfs als het om een spenende zuigeling (baby) gaat. Hij moet echter niet de ‘voorkant’ penetreren. De achterkant is wel mogelijk. Als een man toch besluit om de voorkant te penetreren, en het kindje gewond raakt, is diegene verantwoordelijk voor diens levensonderhoud van de rest van haar leven.’
"Het is niet toegestaan om seksueel gemeenschap te hebben met een kind zolang zij niet de 9 jarige leeftijd heeft bereikt of dit nou om een tijdelijke of een permanente huwelijk gaat. Maar de andere vormen van vermaak, zoals strelen met lust, omhelzen en het wrijven van je lul (geslachtsdeel) tussen haar dijen, dan is daar niets mis mee, zelfs als zij nog een zuigeling is."
wel zo handig quotes gebruikenquote:
Flikker op.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 18:52 schreef De_Ilias het volgende:
izmir kofte en kabak dolmasiquote:Op zaterdag 12 juli 2014 19:24 schreef Bortecinem het volgende:
Oh en vanavond eet ik lahmacun, ayran en sekerpare.![]()
Be jealous, be verrrrryyyyy jealous.
been there done that, nu is het bikkelen tot iftarquote:Op zaterdag 12 juli 2014 19:27 schreef Bortecinem het volgende:
Lief dagboek,
Nu ga ik slapen tot iftar. Tot vannacht!
Mijn tafeldek skills zijn belabberd.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 19:25 schreef Bortecinem het volgende:
Waarom plaatsen we nooit foto's van onze eten eigenlijk? We zijn al twee weken verder en niemand heeft een foto van zijn/haar ramadan maaltijd geplaatst. Kan toch niet?
Vanavond pics.
pas op dat je het niet perongeluk drinktquote:Op zaterdag 12 juli 2014 19:24 schreef Bortecinem het volgende:
Oh en vanavond eet ik lahmacun, ayran en sekerpare.![]()
Be jealous, be verrrrryyyyy jealous.
Iedereen kan je dagboek lezen.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 19:27 schreef Bortecinem het volgende:
Lief dagboek,
Nu ga ik slapen tot iftar. Tot vannacht!
Fitna? Dit is wat Ayatollah zegt in zijn boeken. Dit is Sjiisme, een andere religie dan de Islam.quote:
Is toch gewoon een stroming binnen de islam?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 19:45 schreef De_Ilias het volgende:
[..]
Fitna? Dit is wat Ayatollah zegt in zijn boeken. Dit is Sjiisme, een andere religie dan de Islam.
Zelfs ik weet dat dit onzin is.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 19:45 schreef De_Ilias het volgende:
[..]
Dit is Sjiisme, een andere religie dan de Islam.
Dat jij dit soort dingen uit het niets aanhaalt, ongeacht of het waar is of niet, met duidelijk het doel om sjiitische moslims hier zogenaamd mee te beschamen, ongeacht of ze deze uitspraken ondersteunen of niet, en om soennitische moslims hiervan te laten walgen, is hier de fitna. Stop eens met deze walgelijke methodes.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 19:45 schreef De_Ilias het volgende:
[..]
Fitna? Dit is wat Ayatollah zegt in zijn boeken. Dit is Sjiisme, een andere religie dan de Islam.
-ik kan niet slapen-quote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:11 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Borte; ik heb zoveel gekookt. Voel me zo een prinses nu. Vanavond zet ik picssss.
aardappelpannekoekjes, spinaziepannekoekjes, witte rijst, kofte, knoflooksausje, lawashbrood.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:16 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
-ik kan niet slapen-
Wat heb je gekookt dan? Ik heb vandaag bessen geplukt, genoeg activiteit voor vandaag.
Blauwe bessen heb ik hier ook liggen. Vijf kilo.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:29 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Daar word je een bolletje van. Ik blauwe bessen.
Vieze plukker.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:30 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Blauwe bessen heb ik hier ook liggen. Vijf kilo.
quote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:32 schreef Bortecinem het volgende:
Ha-ha-ha. Mensen die fruit in bakjes van 100 gram halen ha-ha-ha.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hubba hubba."Whatever I was looking for was always you."Rumi
Ach, sommigen beweren ook dat katholieken geen christenen zijnquote:Op zaterdag 12 juli 2014 19:50 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Is toch gewoon een stroming binnen de islam?
Pfff.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:42 schreef Bortecinem het volgende:
Dit heb ik ook gekocht.
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:36 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]Aaaaaaah dat wil ik ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hubba hubba.![]()
Hoezo niet? Vanwege de fancy foto's?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:45 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Hmmmm. Ik wil ook op foodgawk kijken maar ik kan al die dingen toch niet maken
ja en bepaalde ingrediëntenquote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:50 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Hoezo niet? Vanwege de fancy foto's?
Ik doe toevallig een ICT-opleiding (waar je heel veel moet scripten en programmeren en andere zaken als netwerken bouwen).quote:Op zaterdag 12 juli 2014 02:23 schreef xaban06 het volgende:
Ik doe gelukkig een programmeeropleiding.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 02:31 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Een goede programmeur kan zo aan de bak komen inderdaad. Hobbyisten en scriptkiddies hebben de markt verziekt. Mede dnjzij gierige bedrijven.
Baking soda is overal verkrijgbaar? In dat oranje doosje. Volgens mij hebben supermarkten het zelfs.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:59 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
ik zie nu bijv. baking soda, himalaya salt
baking soda heb ik niet gevonden, nog bij toko kijken.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 21:02 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Baking soda is overal verkrijgbaar? In dat oranje doosje. Volgens mij hebben supermarkten het zelfs.
En himalaya salt kun je vast wel vervangen door normaal zout lol.
nooit gezien.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 21:04 schreef Bortecinem het volgende:
Oh zelfs himalaya zout verkopen ze bij de supermarkt mocht het echt niet te vervangen zijn.
In het kruidenhoekje bij de zout/peper (niet bij die kilo pakken kijken). Is roze.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 21:08 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
nooit gezien.
Ben jij nooit tegengehouden om iets te maken door een bepaalde ingrediënt?
Waar had je dat voor nodig?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 21:10 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Uuuuuuuuuh. ik ben vergeten Cheddar cheese te halen.
Ik ben een smeerlap. Soms als ik kabab maak gooi ik plakje cheddar eroverheen en gooi ik het in een broodje.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Whatever I was looking for was always you."Rumi
ben ik al.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 21:17 schreef Bami-Powner het volgende:
cheddar, daar wordt je lekker dik van
pretvet.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 21:22 schreef Bami-Powner het volgende:
[..]
dat zijn een paar kilo's meer dan ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |