Ik bedoelde er helemaal niks mee. Gewoon dat ze bij mbo functies geen hoge eisen stellen en dat je er daarom zonder diploma ook binnen kunt komen. Wat heb jij lange tenen zeg.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 02:07 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Flikker op lan. Seninle konusulmuyor ki. Salag.
Is goede stap om binnen te komen, maar daarna jezelf verder op te leiden is wel een pre.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 02:05 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
MBO stelt wel degelijk wat voor. Doe niet zo laatdunkend mens.
HBO wel dan? Universiteit wel dan? Ga ga.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 02:08 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Ik bedoelde er helemaal niks mee. Gewoon dat ze bij mbo functies geen hoge eisen stellen en dat je er daarom zonder diploma ook binnen kunt komen. Wat heb jij lange tenen zeg.
30cm jwzquote:Op zaterdag 12 juli 2014 02:08 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Ik bedoelde er helemaal niks mee. Gewoon dat ze bij mbo functies geen hoge eisen stellen en dat je er daarom zonder diploma ook binnen kunt komen. Wat heb jij lange tenen zeg.
Alsof HBO iets voorstelt in NL. MEnsen die HBO doen, vervolgens laatdunkend over MBO spreken.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 02:08 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Is goede stap om binnen te komen, maar daarna jezelf verder op te leiden is wel een pre.
mboquote:Op zaterdag 12 juli 2014 02:09 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Alsof HBO iets voorstelt in NL. MEnsen die HBO doen, vervolgens laatdunkend over MBO spreken.
Ga weg. Srs.
Geldt bij alle diploma's. Diploma's zeggen alleen op wat voor manier je vraagstukken kunt beantwoorden. Voor de rest niets. Heeft niets met laagdunkendheid(?) te maken.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 02:09 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Alsof HBO iets voorstelt in NL. MEnsen die HBO doen, vervolgens laatdunkend over MBO spreken.
Ga weg. Srs.
laatdunken jaquote:Op zaterdag 12 juli 2014 02:10 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Geldt bij alle diploma's. Diploma's zeggen alleen op wat voor manier je vraagstukken kunt beantwoorden. Voor de rest niets. Heeft niets met laagdunkendheid(?) te maken.
denk het juist wel. Iemand van vwo heeft veel betere brains dan een mbo tjappiequote:Op zaterdag 12 juli 2014 02:10 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Geldt bij alle diploma's. Diploma's zeggen alleen op wat voor manier je vraagstukken kunt beantwoorden. Voor de rest niets. Heeft niets met laagdunkendheid(?) te maken.
Dat is dan ook duidelijk merkbaar aan jouw taalfouten.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 02:12 schreef Bami-Powner het volgende:
[..]
denk het juist wel. Iemand van vwo heeft veel betere brains dan een mbo tjappie
met alleen brains kom je er nietquote:Op zaterdag 12 juli 2014 02:12 schreef Bami-Powner het volgende:
[..]
Zelfs dat zegt niet alles, het hangt ook nog eens van de soort opleiding af. Betavakken zijn veel zwaarder dan de z.g. alpha- en gammavakken.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 02:10 schreef mrstylo het volgende:
Heeft alleen met manier van denken te maken. Betere kan je niet zo snel zeggen. Iedereen heeft waarde op zijn eigen manier. Iemand kan een auto maken en iemand anders een jaarrekening opstellen. Als iemand de één niet kan en de andere wel, maakt hem/haar niet dom.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 02:12 schreef Bami-Powner het volgende:
[..]
ik zit hier op een autistenforum, wat maakt het uit?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 02:13 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Dat is dan ook duidelijk merkbaar aan jouw taalfouten.
meer brains = betere baan = meer geld = meer succesquote:Op zaterdag 12 juli 2014 02:13 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
met alleen brains kom je er niet
Niet per definitie. Dat blijkt wel uit de gemiddelde policitus. Die bewijzen dat het zonder brains ook kan.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 02:16 schreef Bami-Powner het volgende:
meer brains = betere baan = meer geld = meer succes
zo gaat het eenmaal
vaak wel maar het is geen garantie voor succesquote:Op zaterdag 12 juli 2014 02:16 schreef Bami-Powner het volgende:
meer brains = betere baan = meer geld = meer succes
zo gaat het eenmaal
daar heb je een puntquote:Op zaterdag 12 juli 2014 02:18 schreef Techno het volgende:
[..]
Niet per definitie. Dat blijkt wel uit de gemiddelde policitus. Die bewijzen dat het zonder brains ook kan.
het is een soort van garantie. Als je maar studeert, het loont tochquote:Op zaterdag 12 juli 2014 02:18 schreef Slayage het volgende:
[..]
vaak wel maar het is geen garantie voor succes
Op een klantensrvice gaat ht er voirnamelijk om dat je fstsoenlijk kan comminiceren.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 02:02 schreef Bortecinem het volgende:
Najah, dan niet mensen.
Btw, zal ik gewoon solliciteren op vacatures die vragen om een MBO opleiding? Klantenservice enzo.
Of is het een waste of time?
Zeg dat tegen mensen die media en entertainment management studeren of vrijetijdsmanagement.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 02:20 schreef Bami-Powner het volgende:
[..]
het is een soort van garantie. Als je maar studeert, het loont toch![]()
hoe meer kennis je bezit hoe meer macht je bezit
alsof die in een keer rijk wordenquote:Op zaterdag 12 juli 2014 02:21 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Zeg dat tegen mensen die media en entertainment management studeren of vrijetijdsmanagement.
Met deze mindset vrlies je van een mbo'er.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 02:12 schreef Bami-Powner het volgende:
[..]
van die mensen zijn er genoeg op de wereldquote:Op zaterdag 12 juli 2014 02:23 schreef xaban06 het volgende:
Ga leren scripten/programmeren. Kan in je vrijetijd en kost niks.
Klopt, dat doet de gemiddelde fietsenmaker ook niet. Maar salaris zegt verder weinig over de intelligentie van de persoon in kwestie. Er zijn ook zat mensen die het leuker vinden om een "simpele" baan te doen, ondanks dat ze bijvoorbeeld cum laude in de wiskunde zouden kunnen afstuderen aan de universiteit.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 02:19 schreef Bami-Powner het volgende:
daar heb je een punt
maar je gaat toch niet zeggen dat bijvoorbeeld een fietsenmaker meer verdient dan een baas?
Jaaaa, nog meer prutswrs op de markt.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 02:23 schreef xaban06 het volgende:
quote:Op zaterdag 12 juli 2014 02:23 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Met deze mindset vrlies je van een mbo'er.
hee sylv alles ok?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 02:24 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Jaaaa, nog meer prutswrs op de markt.
hoogmoed...quote:Op zaterdag 12 juli 2014 02:23 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Met deze mindset vrlies je van een mbo'er.
je eigen app makenquote:Op zaterdag 12 juli 2014 02:24 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Jaaaa, nog meer prutswrs op de markt.
Ik ga sowieso beginnen aan een thuisopleiding. Maar ik heb nu een baan nodig.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 02:23 schreef xaban06 het volgende:
wij hebben anders genoeg vacatures openstaanquote:Op zaterdag 12 juli 2014 02:24 schreef Bami-Powner het volgende:
[..]
van die mensen zijn er genoeg op de wereld
Thuisopleiding moet je echt niet doen. Doe dan beter deeltijd of duaal.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 02:27 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik ga sowieso beginnen aan een thuisopleiding. Maar ik heb nu een baan nodig.
waarom doe je geen inbound callcenter werk.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 02:27 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik ga sowieso beginnen aan een thuisopleiding. Maar ik heb nu een baan nodig.
Hij weet niet waar hij over praat. Programmeur zijn is een goudmijn. Te weinig mensen. Je ziet al sommige bedrijven mensen recruiten uit het buitenland.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 02:27 schreef xaban06 het volgende:
[..]
wij hebben anders genoeg vacatures openstaan
bij ons komt 40% ofzo uit het buitenlandquote:Op zaterdag 12 juli 2014 02:29 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Hij weet niet waar hij over praat. Programmeur zijn is een goudmijn. Te weinig mensen. Je ziet al sommige bedrijven mensen recruiten uit het buitenland.
Ik moet een MBO4 diploma halen, ook voor DUO enzo. En ik heb niet vier jaar de tijd.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 02:28 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Thuisopleiding moet je echt niet doen. Doe dan beter deeltijd of duaal.
Klopt, maar "beter" geschoolde mensen hebben sowieso een beter salaris. Plezier hebben in je werk is zeker belangrijk, maar de meeste mensen die ik maandag zie gaan wel zuchtend naar hun werk.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 02:24 schreef Techno het volgende:
[..]
Klopt, dat doet de gemiddelde fietsenmaker ook niet. Maar salaris zegt verder weinig over de intelligentie van de persoon in kwestie. Er zijn ook zat mensen die het leuker vinden om een "simpele" baan te doen, ondanks dat ze bijvoorbeeld cum laude in de wiskunde zouden kunnen afstuderen aan de universiteit.
Wat trouwens veel belangrijker is, is dat je plezier hebt in je werk. Want met alleen een goed salaris ga je het ook niet volhouden op de lange duur.
-fokhug-quote:Op zaterdag 12 juli 2014 02:28 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Emoties aan het wegsrinken. Weet je genoeg?
Kan dat hier in de buurt dan?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 02:29 schreef xaban06 het volgende:
[..]
waarom doe je geen inbound callcenter werk.
¤2000/maand baantjes zeker?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 02:27 schreef xaban06 het volgende:
[..]
wij hebben anders genoeg vacatures openstaan
Een goede programmeur kan zo aan de bak komen inderdaad. Hobbyisten en scriptkiddies hebben de markt verziekt. Mede dnjzij gierige bedrijven.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 02:29 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Hij weet niet waar hij over praat. Programmeur zijn is een goudmijn. Te weinig mensen. Je ziet al sommige bedrijven mensen recruiten uit het buitenland.
Is toch drie jaar?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 02:30 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik moet een MBO4 diploma halen, ook voor DUO enzo. En ik heb niet vier jaar de tijd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |