Werkschuw tuig.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 03:58 schreef Bortecinem het volgende:
Ik heb recht op twee maanden WW volgens mij.Maar zolang ik werk kan vinden wil ik daar geen gebruik van maken. Pas wanneer ik ECHT niet aan de bak kom, zal ik gebruik maken van mijn WW.
Maar goed, WW is niet te vergelijken met ziektewet. WW bouw je zelf op, ziektewet niet.
Echt hè.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 15:39 schreef TheMagnificent het volgende:
Ik ken ook een aantal Turken die hun kind als uitwonend opgeven (bij een oom of een tante meestal) om extra studiefinanciering te vangen, terwijl de kans erg groot is dat je gepakt wordt. Ik snap niet hoe ze dit toch aandurven. Als ik zoiets zou ondernemen, zou ik op dag #1 al door de mand vallen.
Ga zo luisterenquote:Op zaterdag 12 juli 2014 13:51 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Je verstaat Perzisch goed had je gezegd, toch?
Mooie dua van Ali Shariati...
Erg scherpe punten die hij voor ieder wenst.
Ik maakte maar een grapje, wist niet dat je boos werd.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 16:57 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Hoe kom je erbij dat ik werkschuw ben? Ik zeg juist dat ik niet de WW in wil. I don't get it.
Ik denk njet dat hij het over jou heeft.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 16:57 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Hoe kom je erbij dat ik werkschuw ben? Ik zeg juist dat ik niet de WW in wil. I don't get it.
Goeie hossel. Vrouwen en grapjes.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 16:59 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik maakte maar een grapje, wist niet dat je boos werd.
Ik ben gestopt met hosselen.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 16:59 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Goeie hossel. Vrouwen en grapjes.
Goedzo. Wat ga je nu doen met je tijd?quote:
Ik snapte hem ook niet borte.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 17:00 schreef Bortecinem het volgende:
Nou, blijkbaar was het een grap naar naar mij toe, Klinker.
Het zal wel het vasten zijn want ik snap hem niet zo.
Sorry voor alles. Het spijt mij verschrikkelijk.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 17:00 schreef Bortecinem het volgende:
Nou, blijkbaar was het een grap naar naar mij toe, Klinker.
Het zal wel het vasten zijn want ik snap hem niet zo.
Iemand aansturen die voor mij gaat hosselen.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 17:00 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Goedzo. Wat ga je nu doen met je tijd?
Goed bezig. Houd je meer tijd over voor de dingen die het er echt toe doen. Zoals plaatjes kijken op het internet.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 17:01 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Iemand aansturen die voor mij gaat hosselen.
Nee. Waarom deze vraag?quote:
Wie moet ik voor je hosselen?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 17:01 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Iemand aansturen die voor mij gaat hosselen.
Ik vroeg namelijk mijn collega over Mut3a, zijn antwoord was ongeveer: dat hebben jullie ook! niet alleen wij, zoek maar over Misyar!quote:
quote:Op zaterdag 12 juli 2014 18:39 schreef De_Ilias het volgende:
Een sjiiet moet altijd een dna test doen om te weten wie zijn vader is, want meestal is er al een aantal keren over zijn moeder heengegaan omdat mut3ah bij de sjiieten een goede daad is waarmee je veel goede punten verdient bij God (wat zij beweren).
Thxquote:Op zaterdag 12 juli 2014 18:48 schreef Bortecinem het volgende:
Ben sizi anlamiyorum. Lutfen baskasina sorunuz.
fitna?quote:
quote:Op zaterdag 12 juli 2014 18:52 schreef De_Ilias het volgende:
Ayatollah Khomeinie: ‘Een man kan seksueel genot van een kind krijgen, zelfs als het om een spenende zuigeling (baby) gaat. Hij moet echter niet de ‘voorkant’ penetreren. De achterkant is wel mogelijk. Als een man toch besluit om de voorkant te penetreren, en het kindje gewond raakt, is diegene verantwoordelijk voor diens levensonderhoud van de rest van haar leven.’
"Het is niet toegestaan om seksueel gemeenschap te hebben met een kind zolang zij niet de 9 jarige leeftijd heeft bereikt of dit nou om een tijdelijke of een permanente huwelijk gaat. Maar de andere vormen van vermaak, zoals strelen met lust, omhelzen en het wrijven van je lul (geslachtsdeel) tussen haar dijen, dan is daar niets mis mee, zelfs als zij nog een zuigeling is."
smerig dude, moet dit?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 18:52 schreef De_Ilias het volgende:
Ayatollah Khomeinie: ‘Een man kan seksueel genot van een kind krijgen, zelfs als het om een spenende zuigeling (baby) gaat. Hij moet echter niet de ‘voorkant’ penetreren. De achterkant is wel mogelijk. Als een man toch besluit om de voorkant te penetreren, en het kindje gewond raakt, is diegene verantwoordelijk voor diens levensonderhoud van de rest van haar leven.’
"Het is niet toegestaan om seksueel gemeenschap te hebben met een kind zolang zij niet de 9 jarige leeftijd heeft bereikt of dit nou om een tijdelijke of een permanente huwelijk gaat. Maar de andere vormen van vermaak, zoals strelen met lust, omhelzen en het wrijven van je lul (geslachtsdeel) tussen haar dijen, dan is daar niets mis mee, zelfs als zij nog een zuigeling is."
wel zo handig quotes gebruikenquote:
Flikker op.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 18:52 schreef De_Ilias het volgende:
izmir kofte en kabak dolmasiquote:Op zaterdag 12 juli 2014 19:24 schreef Bortecinem het volgende:
Oh en vanavond eet ik lahmacun, ayran en sekerpare.![]()
Be jealous, be verrrrryyyyy jealous.
been there done that, nu is het bikkelen tot iftarquote:Op zaterdag 12 juli 2014 19:27 schreef Bortecinem het volgende:
Lief dagboek,
Nu ga ik slapen tot iftar. Tot vannacht!
Mijn tafeldek skills zijn belabberd.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 19:25 schreef Bortecinem het volgende:
Waarom plaatsen we nooit foto's van onze eten eigenlijk? We zijn al twee weken verder en niemand heeft een foto van zijn/haar ramadan maaltijd geplaatst. Kan toch niet?
Vanavond pics.
pas op dat je het niet perongeluk drinktquote:Op zaterdag 12 juli 2014 19:24 schreef Bortecinem het volgende:
Oh en vanavond eet ik lahmacun, ayran en sekerpare.![]()
Be jealous, be verrrrryyyyy jealous.
Iedereen kan je dagboek lezen.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 19:27 schreef Bortecinem het volgende:
Lief dagboek,
Nu ga ik slapen tot iftar. Tot vannacht!
Fitna? Dit is wat Ayatollah zegt in zijn boeken. Dit is Sjiisme, een andere religie dan de Islam.quote:
Is toch gewoon een stroming binnen de islam?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 19:45 schreef De_Ilias het volgende:
[..]
Fitna? Dit is wat Ayatollah zegt in zijn boeken. Dit is Sjiisme, een andere religie dan de Islam.
Zelfs ik weet dat dit onzin is.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 19:45 schreef De_Ilias het volgende:
[..]
Dit is Sjiisme, een andere religie dan de Islam.
Dat jij dit soort dingen uit het niets aanhaalt, ongeacht of het waar is of niet, met duidelijk het doel om sjiitische moslims hier zogenaamd mee te beschamen, ongeacht of ze deze uitspraken ondersteunen of niet, en om soennitische moslims hiervan te laten walgen, is hier de fitna. Stop eens met deze walgelijke methodes.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 19:45 schreef De_Ilias het volgende:
[..]
Fitna? Dit is wat Ayatollah zegt in zijn boeken. Dit is Sjiisme, een andere religie dan de Islam.
-ik kan niet slapen-quote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:11 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Borte; ik heb zoveel gekookt. Voel me zo een prinses nu. Vanavond zet ik picssss.
aardappelpannekoekjes, spinaziepannekoekjes, witte rijst, kofte, knoflooksausje, lawashbrood.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:16 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
-ik kan niet slapen-
Wat heb je gekookt dan? Ik heb vandaag bessen geplukt, genoeg activiteit voor vandaag.
Blauwe bessen heb ik hier ook liggen. Vijf kilo.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:29 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Daar word je een bolletje van. Ik blauwe bessen.
Vieze plukker.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:30 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Blauwe bessen heb ik hier ook liggen. Vijf kilo.
quote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:32 schreef Bortecinem het volgende:
Ha-ha-ha. Mensen die fruit in bakjes van 100 gram halen ha-ha-ha.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hubba hubba."Whatever I was looking for was always you."Rumi
Ach, sommigen beweren ook dat katholieken geen christenen zijnquote:Op zaterdag 12 juli 2014 19:50 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Is toch gewoon een stroming binnen de islam?
Pfff.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:42 schreef Bortecinem het volgende:
Dit heb ik ook gekocht.
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:36 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]Aaaaaaah dat wil ik ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hubba hubba.![]()
Hoezo niet? Vanwege de fancy foto's?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:45 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Hmmmm. Ik wil ook op foodgawk kijken maar ik kan al die dingen toch niet maken
ja en bepaalde ingrediëntenquote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:50 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Hoezo niet? Vanwege de fancy foto's?
Ik doe toevallig een ICT-opleiding (waar je heel veel moet scripten en programmeren en andere zaken als netwerken bouwen).quote:Op zaterdag 12 juli 2014 02:23 schreef xaban06 het volgende:
Ga leren scripten/programmeren. Kan in je vrijetijd en kost niks.
Ik doe gelukkig een programmeeropleiding.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 02:31 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Een goede programmeur kan zo aan de bak komen inderdaad. Hobbyisten en scriptkiddies hebben de markt verziekt. Mede dnjzij gierige bedrijven.
Baking soda is overal verkrijgbaar? In dat oranje doosje. Volgens mij hebben supermarkten het zelfs.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:59 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
ik zie nu bijv. baking soda, himalaya salt
baking soda heb ik niet gevonden, nog bij toko kijken.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 21:02 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Baking soda is overal verkrijgbaar? In dat oranje doosje. Volgens mij hebben supermarkten het zelfs.
En himalaya salt kun je vast wel vervangen door normaal zout lol.
nooit gezien.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 21:04 schreef Bortecinem het volgende:
Oh zelfs himalaya zout verkopen ze bij de supermarkt mocht het echt niet te vervangen zijn.
In het kruidenhoekje bij de zout/peper (niet bij die kilo pakken kijken). Is roze.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 21:08 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
nooit gezien.
Ben jij nooit tegengehouden om iets te maken door een bepaalde ingrediënt?
Waar had je dat voor nodig?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 21:10 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Uuuuuuuuuh. ik ben vergeten Cheddar cheese te halen.
Ik ben een smeerlap. Soms als ik kabab maak gooi ik plakje cheddar eroverheen en gooi ik het in een broodje.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Whatever I was looking for was always you."Rumi
ben ik al.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 21:17 schreef Bami-Powner het volgende:
cheddar, daar wordt je lekker dik van
pretvet.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 21:22 schreef Bami-Powner het volgende:
[..]
dat zijn een paar kilo's meer dan ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |