Goeie hossel. Vrouwen en grapjes.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 16:59 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik maakte maar een grapje, wist niet dat je boos werd.
Ik ben gestopt met hosselen.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 16:59 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Goeie hossel. Vrouwen en grapjes.
Goedzo. Wat ga je nu doen met je tijd?quote:
Ik snapte hem ook niet borte.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 17:00 schreef Bortecinem het volgende:
Nou, blijkbaar was het een grap naar naar mij toe, Klinker.
Het zal wel het vasten zijn want ik snap hem niet zo.
Sorry voor alles. Het spijt mij verschrikkelijk.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 17:00 schreef Bortecinem het volgende:
Nou, blijkbaar was het een grap naar naar mij toe, Klinker.
Het zal wel het vasten zijn want ik snap hem niet zo.
Iemand aansturen die voor mij gaat hosselen.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 17:00 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Goedzo. Wat ga je nu doen met je tijd?
Goed bezig. Houd je meer tijd over voor de dingen die het er echt toe doen. Zoals plaatjes kijken op het internet.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 17:01 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Iemand aansturen die voor mij gaat hosselen.
Nee. Waarom deze vraag?quote:
Wie moet ik voor je hosselen?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 17:01 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Iemand aansturen die voor mij gaat hosselen.
Ik vroeg namelijk mijn collega over Mut3a, zijn antwoord was ongeveer: dat hebben jullie ook! niet alleen wij, zoek maar over Misyar!quote:
quote:Op zaterdag 12 juli 2014 18:39 schreef De_Ilias het volgende:
Een sjiiet moet altijd een dna test doen om te weten wie zijn vader is, want meestal is er al een aantal keren over zijn moeder heengegaan omdat mut3ah bij de sjiieten een goede daad is waarmee je veel goede punten verdient bij God (wat zij beweren).
Thxquote:Op zaterdag 12 juli 2014 18:48 schreef Bortecinem het volgende:
Ben sizi anlamiyorum. Lutfen baskasina sorunuz.
fitna?quote:
quote:Op zaterdag 12 juli 2014 18:52 schreef De_Ilias het volgende:
Ayatollah Khomeinie: ‘Een man kan seksueel genot van een kind krijgen, zelfs als het om een spenende zuigeling (baby) gaat. Hij moet echter niet de ‘voorkant’ penetreren. De achterkant is wel mogelijk. Als een man toch besluit om de voorkant te penetreren, en het kindje gewond raakt, is diegene verantwoordelijk voor diens levensonderhoud van de rest van haar leven.’
"Het is niet toegestaan om seksueel gemeenschap te hebben met een kind zolang zij niet de 9 jarige leeftijd heeft bereikt of dit nou om een tijdelijke of een permanente huwelijk gaat. Maar de andere vormen van vermaak, zoals strelen met lust, omhelzen en het wrijven van je lul (geslachtsdeel) tussen haar dijen, dan is daar niets mis mee, zelfs als zij nog een zuigeling is."
smerig dude, moet dit?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 18:52 schreef De_Ilias het volgende:
Ayatollah Khomeinie: ‘Een man kan seksueel genot van een kind krijgen, zelfs als het om een spenende zuigeling (baby) gaat. Hij moet echter niet de ‘voorkant’ penetreren. De achterkant is wel mogelijk. Als een man toch besluit om de voorkant te penetreren, en het kindje gewond raakt, is diegene verantwoordelijk voor diens levensonderhoud van de rest van haar leven.’
"Het is niet toegestaan om seksueel gemeenschap te hebben met een kind zolang zij niet de 9 jarige leeftijd heeft bereikt of dit nou om een tijdelijke of een permanente huwelijk gaat. Maar de andere vormen van vermaak, zoals strelen met lust, omhelzen en het wrijven van je lul (geslachtsdeel) tussen haar dijen, dan is daar niets mis mee, zelfs als zij nog een zuigeling is."
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |