wegdrinken bedoel je?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 02:28 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Emoties aan het wegsrinken. Weet je genoeg?
Tja, persoonlijk verdien ik liever wat minder met een leuke baan, dan dat ik mezelf doodwerk voor wat meer rotcenten en veel meer stress en alles (en dat is ook niet echt bevordelijk is voor je gezondheid, en dat is mij ook wat waard).quote:Op zaterdag 12 juli 2014 02:30 schreef Bami-Powner het volgende:
Klopt, maar "beter" geschoolde mensen hebben sowieso een beter salaris. Plezier hebben in je werk is zeker belangrijk, maar de meeste mensen die ik maandag zie gaan wel zuchtend naar hun werk.
Maar ik vind dat als je een dik salaris wilt hebben je jezelf er ook volledig moet voor inzetten en moet doorbijten, ookal is het werk zo stom. Het heeft ook te maken met wilskracht.
soms kun je versnellenquote:Op zaterdag 12 juli 2014 02:34 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Niveau vier opleiding duurt vier jaar.
als het maar een paar euro's scheelt zal ik het ook niet doen, maar als het er vele schelen welquote:Op zaterdag 12 juli 2014 02:34 schreef Techno het volgende:
[..]
Tja, persoonlijk verdien ik liever wat minder met een leuke baan, dan dat ik mezelf doodwerk voor wat meer rotcenten en veel meer stress en alles (en dat is ook niet echt bevordelijk is voor je gezondheid, en dat is mij ook wat waard).
Pfff. Best lekkere bonus. Jammer dat je dan wel 52% erover heen moet betalen.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 02:34 schreef xaban06 het volgende:
Ik weet wel dat ik 2.500,- bonus krijg als ik iemand kan vinden
Klopt, maar niet altijd. Daarom gewoon een thuisopleiding van LOI ofzo. Duurt twee jaar, is erkend en als ik daarna nog een serieuze opleiding wil doen kan ik naar het HBO.quote:
Wat is veel bij jou?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 02:35 schreef Bami-Powner het volgende:
[..]
als het maar een paar euro's scheelt zal ik het ook niet doen, maar als het er vele schelen wel
Met enkel een basisschooldiploma en een onafgeronde vwo-opleiding heb ik een veel beter salaris dan vele hbo'ers en wo'ers. Studie is geen garantie voor een hoog salaris.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 02:30 schreef Bami-Powner het volgende:
[..]
Klopt, maar "beter" geschoolde mensen hebben sowieso een beter salaris. Plezier hebben in je werk is zeker belangrijk, maar de meeste mensen die ik maandag zie gaan wel zuchtend naar hun werk.
Dat houd je niet lang vol.quote:Maar ik vind dat als je een dik salaris wilt hebben je jezelf er ook volledig moet voor inzetten en moet doorbijten, ookal is het werk zo stom. Het heeft ook te maken met wilskracht.
pff.. heel veel sterkte man,quote:Op zaterdag 12 juli 2014 02:28 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Emoties aan het wegsrinken. Weet je genoeg?
DM please.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 02:34 schreef xaban06 het volgende:
Ik weet wel dat ik 2.500,- bonus krijg als ik iemand kan vinden
Ik zou oppassen. Je moet alles vanuit jezelf doen. Je hebt geen lestijden en etc. die je soort van structuur geven.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 02:35 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Klopt, maar niet altijd. Daarom gewoon een thuisopleiding van LOI ofzo. Duurt twee jaar, is erkend en als ik daarna nog een serieuze opleiding wil doen kan ik naar het HBO.
Studie is juist wel een garantie voor een beter salarisquote:Op zaterdag 12 juli 2014 02:35 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Met enkel een basisschooldiploma en een onafgeronde vwo-opleiding heb ik een veel beter salaris dan vele hbo'ers en wo'ers. Studie is geen garantie voor een hoog salaris.
Mee eens, papiertjes maken het wel veel gemakkelijker.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 02:37 schreef Bami-Powner het volgende:
Studie is juist wel een garantie voor een beter salaris
was een oprechte vraag, ik dacht loop ik weer achter met mijn internet slang ofzo?? no offensequote:Op zaterdag 12 juli 2014 02:35 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
dit is geen corrigeermoment.
Als hij in de 52% schaal valt. Anders heb je geen kaas gegeten van het belastingstelsel.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 02:35 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Pfff. Best lekkere bonus. Jammer dat je dan wel 52% erover heen moet betalen.
Jij bent zeker een 16 jarige jongen die gymnasium doet. Ben ik warm?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 02:37 schreef Bami-Powner het volgende:
[..]
wat voor werk deed jij, DBA ofzo als ik mij niet vergis. Wij zoeken mensen met symphony ervaring enzoquote:
Dus jij garandeert mij dat ik na het afronden van een studie een beter salaris krijg? Zoja, waar kan ik tekenen?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 02:37 schreef Bami-Powner het volgende:
[..]
Meeste bonussen vallen toch in de hoogste schaal?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 02:38 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Als hij in de 52% schaal valt. Anders heb je geen kaas gegeten van het belastingstelsel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |