Dat ook jaquote:Op zaterdag 12 juli 2014 15:20 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Nou....
Het gaat er wel af... aan overhemden, handddoeken, lakens ....
Dat ... , gebrek aan klasse of gewoon geen weet hoe een mooie visagie gedaan wordtquote:Op zaterdag 12 juli 2014 15:21 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dat ook ja
Al vind ik het persoonlijk mooier bij een vrouw als ze wat lippenstift opheeft en een klein beetje mascara. Ik denk altijd: hoe meer ze zich opdoffen, hoe onzekerder ze zijn.
Nou de truc is meer dat make-up opzich niet erg is.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 15:21 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dat ook ja
Al vind ik het persoonlijk mooier bij een vrouw als ze wat lippenstift opheeft en een klein beetje mascara. Ik denk altijd: hoe meer ze zich opdoffen, hoe onzekerder ze zijn.
Soms zie je van die dames ja....quote:Op zaterdag 12 juli 2014 15:19 schreef zeefje het volgende:
Ik zag pas ook zo n meisje, zonnebankpoepiebruin en haar gezicht was zowat negerzwart.
ik dacht tokkie, tokkie hoe heb je zo laag kunnen zakken.
Precies. Maar puur natuur...quote:Op zaterdag 12 juli 2014 15:23 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Dat ... , gebrek aan klasse of gewoon geen weet hoe een mooie visagie gedaan wordt
Dat zeg ikquote:Op zaterdag 12 juli 2014 15:23 schreef kree het volgende:
[..]
Nou de truc is meer dat make-up opzich niet erg is.
Zodra ik ga denken zo die heeft een hoop make-up op dan ist al niet goed meer.
Subtiel is t woord
sminken is dan wel weer leuk, bv als black pietquote:Op zaterdag 12 juli 2014 15:23 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Soms zie je van die dames ja....
Met zichtbare lijn waar ze met sminken gestopt zijn
dit dus ik heb nooit make up, behalve als avondjes als gisteren. in chique kleding dan ''past '' het wel. Maar normaal vertik ik het gewoonquote:Op zaterdag 12 juli 2014 15:21 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dat ook ja
Daarom, is ook het beste. Liever een natuurlijke geur dan een cosmetische als ik met mijn gezicht in je nek ligquote:Op zaterdag 12 juli 2014 15:26 schreef zeefje het volgende:
[..]
dit dus ik heb nooit make up, behalve als avondjes als gisteren. in chique kleding dan ''past '' het wel. Maar normaal vertik ik het gewoon
quote:Op zaterdag 12 juli 2014 15:27 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Daarom, is ook het beste. Liever een natuurlijke geur dan een cosmetische als ik met mijn gezicht in je nek lig
Een keer als een official black pete rond mogen huppelen, maar dan wordt driedikkedubbeltjes ook in je oren, neus enzo gesminkdquote:Op zaterdag 12 juli 2014 15:25 schreef zeefje het volgende:
[..]
sminken is dan wel weer leuk, bv als black piet
Jij begrijpt mequote:
veroorloofd gek doenquote:Op zaterdag 12 juli 2014 15:28 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Een keer als een official black pete rond mogen huppelen, maar dan wordt driedikkedubbeltjes ook in je oren, neus enzo gesminkdHet mogen spelen is natuurlijk hartstikke tof.... kindertjes in de zak stopppen
Daar is niet veel voor nodig, wacht maar tot het Carnaval isquote:
quote:
Geniet ervan zolang het nog kanquote:Op zaterdag 12 juli 2014 15:31 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
zeefje! wat ben jij leuk!![]()
geen betablokkers btw, dit werkt echt puur op mn hersenen, methyldopa voor de mensen die bekend zijn met medicatie...
Ik heb al maanden verlof btwGaan in December/Januari weer verder met reintegratie na een burnout, ( waren we mee begonnen, dagtherapie en alles, en toen bleek ik zwanger... therapie wel vervolgd maar was al bijna klaar met de behandeling, maar er is geen werkgever die op n zwangere met bekkeninstabiliteit zit te wachten... )
Dus extra lang verlof.. always look on the brightside of life!
Mazzelaarquote:Op zaterdag 12 juli 2014 15:31 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
geen betablokkers btw, dit werkt echt puur op mn hersenen, methyldopa voor de mensen die bekend zijn met medicatie...
Ik heb al maanden verlof btwGaan in December/Januari weer verder met reintegratie na een burnout, ( waren we mee begonnen, dagtherapie en alles, en toen bleek ik zwanger... therapie wel vervolgd maar was al bijna klaar met de behandeling, maar er is geen werkgever die op n zwangere met bekkeninstabiliteit zit te wachten... )
quote:Op zaterdag 12 juli 2014 15:30 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Daar is niet veel voor nodig, wacht maar tot het Carnaval is
[..]![]()
Waarom ben ik nou zo leukquote:Op zaterdag 12 juli 2014 15:31 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Stiekem ben jij heel verlegen hequote:
heeeeeul verlegenquote:
Je was te laat ole olee , je was te laat ole oleequote:
Niet eerlijk als er 5 posts van dezelfde persoon onder elkaar zijn...quote:Op zaterdag 12 juli 2014 15:46 schreef complicate het volgende:
[..]
Je was te laat ole olee , je was te laat ole olee
Hopelijk vanavond nog een beetje olee oleequote:Op zaterdag 12 juli 2014 15:46 schreef complicate het volgende:
[..]
Ik wil ook maanden verlof.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 15:31 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Want?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 15:48 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Hopelijk vanavond nog een beetje olee olee
Dat de Oranje leeuwen die kanaries eens oppeuzelen.quote:
zullen we heb even bezoekenquote:
quote:Op zaterdag 12 juli 2014 15:46 schreef complicate het volgende:
[..]
agossie wil je nu een koekiequote:Op zaterdag 12 juli 2014 15:47 schreef aeque het volgende:
[..]
Niet eerlijk als er 5 posts van dezelfde persoon onder elkaar zijn...
Oh valt best mee. Heb je geen andere? Dan kan ik je helpen kiezen.quote:
Euh jullie lagen er toch uit? Of is het weer iets anders?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 15:50 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dat de Oranje leeuwen die kanaries eens oppeuzelen.
wat valt mee?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 15:51 schreef complicate het volgende:
[..]
Oh valt best mee. Heb je geen andere? Dan kan ik je helpen kiezen.
strijden vor de 4 of 3e plaatstquote:Op zaterdag 12 juli 2014 15:52 schreef complicate het volgende:
[..]
Euh jullie lagen er toch uit? Of is het weer iets anders?
We gaan hem vol liefde besmetten, if you see what i mean.quote:
Ah okido.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 15:52 schreef zeefje het volgende:
[..]
wat valt mee?
nee, ik heb dit jasje er speciaal bij gekocht
Aaaah dadde.quote:
rawrquote:Op zaterdag 12 juli 2014 15:53 schreef complicate het volgende:
[..]
We gaan hem vol liefde besmetten, if you see what i mean.
quote:
Ik denk het niet, want de meeste jongens die komen en de leeftijdcatergorie waar ik op val zijn al getrouwd of verloofd of kinderenquote:Op zaterdag 12 juli 2014 15:53 schreef complicate het volgende:
[..]
Ah okido.Hey misschien kom je iemand tegen op het huwelijk.
Owquote:Op zaterdag 12 juli 2014 15:55 schreef zeefje het volgende:
Ik denk het niet, want de meeste jongens die komen en de leeftijdcatergorie waar ik op val zijn al getrouwd of verloofd of kinderen
Goed opletten hèquote:
Succesquote:
We wilde heel een kindje, hadden t actieve "ermee bezig zijn" ff op pauze gezet ivm reintegratie, en toen was daar ineens wel n zwangerschap, dus 50% gepland, meer dan 100% gewenst.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 15:39 schreef zeefje het volgende:
[..]
[..]
Waarom ben ik nou zo leuk
owhja ik ken dat wel.. gekeken naar de frequentie van je ziekenhuisbezoeken is het misschien maar beter dat je nu al verlof hebt! iig dat lijkt mij wel een hele rust. Was de zwangerschap wel gepland.
Mijn buuf was ook 3 jaar geleden ongepland zwanger, hadden ze bij de vk ''ongewenst'' op het papier gezet. zei natuurlijk dit gelijk gecorrigeerd dat het toch echt wel gewenst was
Das wel Leuk dat terwijl je het niet verwachtte je toch zwanger wasquote:Op zaterdag 12 juli 2014 16:03 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
We wilde heel een kindje, hadden t actieve "ermee bezig zijn" ff op pauze gezet ivm reintegratie, en toen was daar ineens wel n zwangerschap, dus 50% gepland, meer dan 100% gewenst.
t lange thuiszitten is niks voor mij, maar idd ik ben blij dat ik n werkgever nu niet opzadel met mijn zwangerschapsproblemen... Straks wel lang genieten van mn mini
zeefje: ik vind je er gewoon leuk uitzien!
ik heb trek in pannekoeken maar mn man blijft volhouden dat ie dat niet kan...
Leuk en heb je al een naam voor je kindje?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 16:03 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
We wilde heel een kindje, hadden t actieve "ermee bezig zijn" ff op pauze gezet ivm reintegratie, en toen was daar ineens wel n zwangerschap, dus 50% gepland, meer dan 100% gewenst.
quote:Op zaterdag 12 juli 2014 16:16 schreef complicate het volgende:
Zolang het geen Josephine of Mercedes wordt, ofzo .
Whitney.quote:
mmmm neequote:
Ieuuuwwquote:Op zaterdag 12 juli 2014 16:20 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Whitney.
Doet het goed in Brabant.
"Hoe hitte gij?"
"Whitney."
quote:Op zaterdag 12 juli 2014 16:20 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Whitney.
Doet het goed in Brabant.
"Hoe hitte gij?"
"Whitney."
Yup en ach ja het is maar een naamquote:Op zaterdag 12 juli 2014 16:25 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]![]()
Nee hoor complicate, Je hoeft nog geen kinderbescherming in te schakelen, Wij vinden het een prachtige naam, die geen tokkie-stijl is, en tijdloos is...
Leeftijdscategorie waar jij op valt is?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 15:55 schreef zeefje het volgende:
[..]
rawr
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Ik denk het niet, want de meeste jongens die komen en de leeftijdcatergorie waar ik op val zijn al getrouwd of verloofd of kinderen
Vanaf de 30 worden mannen pas interessant toch.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 16:32 schreef kree het volgende:
[..]
Leeftijdscategorie waar jij op valt is?
Je hebt nooit zin....quote:Op zaterdag 12 juli 2014 16:32 schreef aeque het volgende:
Ik moet nog boodschappen doen maar heb geen zin...
Ik hoop van wel in ieder gevalquote:Op zaterdag 12 juli 2014 16:34 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Vanaf de 30 worden mannen pas interessant toch.
Nooit is overdreven.quote:
Ze valt op oud. Vanaf 40 ofzo.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 16:32 schreef kree het volgende:
[..]
Stiekem is zeefje dus eigenlijk een golddigger...quote:Op zaterdag 12 juli 2014 16:35 schreef complicate het volgende:
[..]
Ze valt op oud. Vanaf 40 ofzo.rekening houdend met haar verhalen...
Ik dacht eens negatief te doen, omdat je dan gemotiveerd zou raken, maar het is dus niet gelukt, damnquote:
Nee, waarom?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 16:36 schreef aeque het volgende:
[..]
Stiekem is zeefje dus eigenlijk een golddigger...
Motivatie? Dat woord staat niet in mijn woordenboek...quote:Op zaterdag 12 juli 2014 16:36 schreef complicate het volgende:
[..]
Ik dacht eens negatief te doen, omdat je dan gemotiveerd zou raken, maar het is dus niet gelukt, damn
Oudere man vinden met geld en dan niet meer hoeven te werken.quote:
Maar ze is zelf jonger als 30 toch?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 16:35 schreef complicate het volgende:
[..]
Nee hoor, ze zei gewoon dat ze oudjes lief vindt.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 16:37 schreef aeque het volgende:
Oudere man vinden met geld en dan niet meer hoeven te werken.
Ja.quote:
Ik maak ook maar een grapje.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 16:38 schreef complicate het volgende:
[..]
Nee hoor, ze zei gewoon dat ze oudjes lief vindt.
Doe mij maar zo'n oudere vrouw.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 16:37 schreef aeque het volgende:
[..]
Motivatie? Dat woord staat niet in mijn woordenboek...
[..]
Oudere man vinden met geld en dan niet meer hoeven te werken.
Ben je depri?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 16:37 schreef aeque het volgende:
[..]
Motivatie? Dat woord staat niet in mijn woordenboek...
Muhahahaquote:
Als ik de symptomen moet geloven, dan ja.quote:
Na wassen even in de wax. Dan hoef je hem enkel af te spuitenquote:Op zaterdag 12 juli 2014 16:52 schreef xFriendx het volgende:
Zo, voor ook nog maar even het gras gemaaid. Sta je toch lekker in de zon.
Auto wassen ook wel zin in, maar met al die stortbuien die ze elke keer voorspellen is het ding toch snel weer vies
Nou ja, omdat het hier zo open is, zodra je hebt dat het sterker waait en regent zit ie meteen weer onder het zand en andere troep. Dus nu wassen met die onweersbuien die kunnen vallen is niet zo handig. Normaal met alleen regen voorspelt zonder wind dan is het niet zo'n probleem.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 17:02 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Na wassen even in de wax. Dan hoef je hem enkel af te spuiten
Hij was al bruin?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 17:12 schreef kree het volgende:
Mijn auto is al een tijd niet gewassen.
jaar of 5
Hij was rood. In "93 danquote:
Nu is ie roze?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 17:26 schreef kree het volgende:
[..]
Hij was rood. In "93 dan
Oude soort lak. Niet heel veel meer van over.
Roodbruin denk ik eerder.quote:
22-30 ongeveer.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 16:32 schreef kree het volgende:
[..]
mwah is inmiddels iets naar beneden geschroeft hier hoorquote:Op zaterdag 12 juli 2014 16:34 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Vanaf de 30 worden mannen pas interessant toch.
baby, plsquote:Op zaterdag 12 juli 2014 16:35 schreef complicate het volgende:
[..]
neehoor, zo heb ik gisterenavond ook gewoon alles zelf betaaldquote:Op zaterdag 12 juli 2014 16:36 schreef aeque het volgende:
[..]
Stiekem is zeefje dus eigenlijk een golddigger...
Wel , wel, die kerel met kindjes en die ander die jou te jong vond. Vanaf 40 was een schattingquote:
Nee sorry, ben nog een jonge godquote:Op zaterdag 12 juli 2014 18:19 schreef -Engel- het volgende:
Hehehehe over leeftijden gesproken.... wie van de heren hier valt in de categorie vanaf 39 jaar?
kerel met kindjes? quequote:Op zaterdag 12 juli 2014 18:19 schreef complicate het volgende:
[..]
Wel , wel, die kerel met kindjes en die ander die jou te jong vond. Vanaf 40 was een schattingIk zat er dus blijkbaar naast
hoe jong ben jij eigenlijk, royce?quote:
30quote:Op zaterdag 12 juli 2014 18:22 schreef zeefje het volgende:
[..]
kerel met kindjes? que
ik heb een ex gehad ja van 20 jaar ouder
en ik heb een flirt gehad met iemand van 33
beiden wil ik niet meer 33 is te oud en 20 jaar ouder ook dus.
ik hield van ouder, maar van fouten leer je en dan zoek je zulke verschillen gewoon niet meer op.
[..]
hoe jong ben jij eigenlijk, royce?
Groot gelijk.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 18:22 schreef zeefje het volgende:
[..]
kerel met kindjes? que
ik heb een ex gehad ja van 20 jaar ouder
en ik heb een flirt gehad met iemand van 33
beiden wil ik niet meer 33 is te oud en 20 jaar ouder ook dus.
ik hield van ouder, maar van fouten leer je en dan zoek je zulke verschillen gewoon niet meer op.
Same here.quote:
Jaquote:Op zaterdag 12 juli 2014 18:19 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Er staat ook vast op de kofferbak met een kindervinger geschreven: 'vies'
Niks mis met een jaar erboven (of bijna 2)quote:
ja soms lukt het nietquote:
goed planquote:Op zaterdag 12 juli 2014 18:32 schreef El_Thijs het volgende:
Zo, tijd voor eten leeftijdsdebatters
Tot straks en smakelijk aan allen die nog moeten eten
Tot straksquote:Op zaterdag 12 juli 2014 18:32 schreef El_Thijs het volgende:
Zo, tijd voor eten leeftijdsdebatters
Tot straks en smakelijk aan allen die nog moeten eten
Kree, Tijn.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 18:33 schreef complicate het volgende:
Samenvatting:
Onder 20: Zeefje
Tussen 26-28 (Onder 30): Ik, Syl, Aeque en Gewoonmezelf
Tussen 30-35: Xfriend, Thijs en Royco
Ben ik iemand vergeten?
na. Ik heb soms het idee dat ik hier als 20- een beetje word uitgelachen om mijn gedragquote:Op zaterdag 12 juli 2014 18:34 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
dat ben je ookniks mis mee toch?
Niets mis mee. De jaren gaan al snel genoeg. Je bent in ieder geval boven 18 dus je mag alles in principe al, volgens de wet dan.quote:
Weet nietquote:
Hier mag je jezelf zijnquote:Op zaterdag 12 juli 2014 18:35 schreef zeefje het volgende:
[..]
na. Ik heb soms het idee dat ik hier als 20- een beetje word uitgelachen om mijn gedrag
''wat kinderachtig''
niet in deze sc overigens, maar wel elders
Maar dat zul je toch een beetje houden.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 18:35 schreef zeefje het volgende:
[..]
na. Ik heb soms het idee dat ik hier als 20- een beetje word uitgelachen om mijn gedrag
''wat kinderachtig''
ja ik hoor bij Friendje en consorten in het groepjequote:Op zaterdag 12 juli 2014 18:33 schreef complicate het volgende:
Samenvatting:
Onder 20: Zeefje
Tussen 26-28 (Onder 30): Ik, Syl, Aeque en Gewoonmezelf
Tussen 30-35: Xfriend, Thijs en Royco
Ben ik iemand vergeten?
Lekker laten lachen dan.... het is gewoon de kiftquote:Op zaterdag 12 juli 2014 18:35 schreef zeefje het volgende:
[..]
''wat kinderachtig''
Gezelligquote:Op zaterdag 12 juli 2014 18:40 schreef -Engel- het volgende:
[..]
ja ik hoor bij Friendje en consorten in het groepje
Nee dat is toch niet zo? Ze hebben toch lopen schuiven met leeftijdsdrempels?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 18:35 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Niets mis mee. De jaren gaan al snel genoeg. Je bent in ieder geval boven 18 dus je mag alles in principe al, volgens de wet dan.
Dit, al schijnen veel users te zijn vergeten dat ze ook ooit tiener zijn geweest...quote:Op zaterdag 12 juli 2014 18:36 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Maar dat zul je toch een beetje houden.
Dingen die op je 19e nog als heel erg ervaren worden daar zul je om op je 30e om lachen.
Sommige users zijn gewoon hatersquote:Op zaterdag 12 juli 2014 18:41 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Dit, al schijnen veel users te zijn vergeten dat ze ook ooit tiener zijn geweest...
Die zijn gewoon verzuurd.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 18:41 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Dit, al schijnen veel users te zijn vergeten dat ze ook ooit tiener zijn geweest...
lolquote:Op zaterdag 12 juli 2014 18:41 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Dat dus.quote:
als ik soms zie hoe een 13 jarige wordt afgefakkeld omdat hij/zij een vraag stelt die voor ons kinderachtig lijkt... dan denk ik echt wel eens dat je verzuurd als je ouder wordt.....quote:
Draculaquote:Op zaterdag 12 juli 2014 18:50 schreef zeefje het volgende:
Dames wat vinden jullie van deze man Jonathan Rhys-Meyers
Die heb je ja.... Gelukkig zijn de meeste jonkies nu al mondig zatquote:Op zaterdag 12 juli 2014 18:49 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
als ik soms zie hoe een 13 jarige wordt afgefakkeld omdat hij/zij een vraag stelt die voor ons kinderachtig lijkt... dan denk ik echt wel eens dat je verzuurd als je ouder wordt.....
Toen ik 13 was ik ook fwp problems waarvan ik nu denk... really!
Soms een beetje te mondigquote:Op zaterdag 12 juli 2014 18:51 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Die heb je ja.... Gelukkig zijn de meeste jonkies nu al mondig zat
Dit echt, topics over 13 jarige 'die het wel tijd vinden voor hun ontmaagding''quote:Op zaterdag 12 juli 2014 18:49 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
als ik soms zie hoe een 13 jarige wordt afgefakkeld omdat hij/zij een vraag stelt die voor ons kinderachtig lijkt... dan denk ik echt wel eens dat je verzuurd als je ouder wordt.....
Toen ik 13 was ik ook fwp problems waarvan ik nu denk... really!
Au je bent strengquote:Op zaterdag 12 juli 2014 18:49 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Een website.... van een sportschool
De informatie staat er alleen wat ongelukkig
Laat je niet misleiden door haar nicknamequote:Op zaterdag 12 juli 2014 18:51 schreef complicate het volgende:
[..]
Au je bent strengIk zou die "contant" niet zo erg vinden.
Van sommige foto's mag je mij opdweilen, maar van sommige mwah....quote:Op zaterdag 12 juli 2014 18:50 schreef zeefje het volgende:
Nee ik vind hem helemaal niet knap. Hij is eng.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 18:50 schreef zeefje het volgende:
zijn ogen kan je in verdwalenquote:Op zaterdag 12 juli 2014 18:52 schreef complicate het volgende:
[..]
Nee ik vind hem helemaal niet knap. Hij is eng.
Dat had ik nu echt niet op mijn 13de hequote:Op zaterdag 12 juli 2014 18:51 schreef zeefje het volgende:
[..]
Dit echt, topics over 13 jarige 'die het wel tijd vinden voor hun ontmaagding''
ik ook niet. ik heb nooit seksuele voorlichting gehad, niet door ouders niet door school.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 18:55 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Dat had ik nu echt niet op mijn 13de he
Nee ik ook niet.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 18:55 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Dat had ik nu echt niet op mijn 13de he
Nee, ben gewoon in een miepbuiquote:Op zaterdag 12 juli 2014 18:51 schreef complicate het volgende:
[..]
Au je bent strengIk zou die "contant" niet zo erg vinden.
ssst... niks verklappppppppppppppppppppenquote:Op zaterdag 12 juli 2014 18:52 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Laat je niet misleiden door haar nickname
mmm geef me dan beter de ogen van Zac Efronquote:
Ik zou niet durvenquote:Op zaterdag 12 juli 2014 18:57 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Nee, ben gewoon in een miepbui
Nou sla je slag .... want bij die sportschool mag je dus 24/4 aan de slag
[..]
ssst... niks verklappppppppppppppppppppen
Oja dat hebben we wel gehad... basis school, middelbare school en natuurlijk de fooksquote:Op zaterdag 12 juli 2014 18:56 schreef zeefje het volgende:
[..]
ik ook niet. ik heb nooit seksuele voorlichting gehad, niet door ouders niet door school.
ik wist amper wat ongesteld was, laat staan zoenen/seks
Hmm... die had ik niet... dus wat deed ik dan behalve lezen??? *Look it's a seniormoment*quote:Op zaterdag 12 juli 2014 18:56 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee ik ook niet.
Te druk met mijn nintendo 64
kan je oefenen datquote:Op zaterdag 12 juli 2014 18:57 schreef complicate het volgende:
[..]
mmm geef me dan beter de ogen van Zac Efron![]()
![]()
![]()
Daar zou ik een orgasme van krijgen zonder aanraking.
Ohquote:Op zaterdag 12 juli 2014 18:52 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Laat je niet misleiden door haar nickname
24/4quote:Op zaterdag 12 juli 2014 18:57 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Nee, ben gewoon in een miepbui
Nou sla je slag .... want bij die sportschool mag je dus 24/4 aan de slag
Ja klopt... heb nog o ver van mijn eten.... pan is aan het afkoelen... dan kan ie in de koelkastquote:
geen breakoutquote:Op zaterdag 12 juli 2014 19:03 schreef xFriendx het volgende:
Die naaktplaatjes in de BreakOut waren al heel wat.
That reminds me.....Toute Fabienne
sweet valley high enzo kijkenquote:Op zaterdag 12 juli 2014 18:59 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Hmm... die had ik niet... dus wat deed ik dan behalve lezen??? *Look it's a seniormoment*
Ik keek naar Buffyquote:Op zaterdag 12 juli 2014 19:11 schreef complicate het volgende:
Ik keek meer naar Dawson's Creekmet Katie Holmes , knappe chick
![]()
[ afbeelding ]
Wat had je gemaakt?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 19:03 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ja klopt... heb nog o ver van mijn eten.... pan is aan het afkoelen... dan kan ie in de koelkast
Sarah was mooi meegenomen, maar ik keek niet puur daar voor.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 19:14 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Me too! Voornamelijk voor Sarah natuurlijk. Ass-whooping babe. Dat mag ik wel.
Oh ja die ookquote:
En rechts?quote:
quote:Op zaterdag 12 juli 2014 18:57 schreef complicate het volgende:
[..]
mmm geef me dan beter de ogen van Zac Efron![]()
![]()
![]()
Daar zou ik een orgasme van krijgen zonder aanraking.
quote:Op zaterdag 12 juli 2014 18:58 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Oja dat hebben we wel gehad... basis school, middelbare school en natuurlijk de fooks
Ik niet refo school, taboe ditdatquote:Op zaterdag 12 juli 2014 18:58 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Oja dat hebben we wel gehad... basis school, middelbare school en natuurlijk de fooks
zweepjesquote:
Doe mij die maar.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 19:15 schreef complicate het volgende:
[..]
Oh ja die ookDat was een geweldige serie en madame.
![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 12 juli 2014 19:14 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Me too! Voornamelijk voor Sarah natuurlijk. Ass-whooping babe. Dat mag ik wel.
wtfquote:We hebben ongebruikelijke activiteit vastgesteld in uw account.
Herkent u deze ongewone activiteit?
19:16 Inlogpoging door applicatie/apparaat (verhinderd) Berkel en Rodenrijs, Nederland
Oh ja dat was inderdaad g e w e l d i gquote:Op zaterdag 12 juli 2014 19:25 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik vond de Spike/buffy relatie vanaf seizoen 5 echt geweldig.
quote:Op zaterdag 12 juli 2014 19:27 schreef complicate het volgende:
[..]
Oh ja dat was inderdaad g e w e l d i g
Voor alles een gifje nanana nananaquote:Op zaterdag 12 juli 2014 19:22 schreef zeefje het volgende:
Ik keek toen ik nog jonger was dit
[ afbeelding ]
ik wil dat nog steeds een keer doenquote:Op zaterdag 12 juli 2014 19:34 schreef complicate het volgende:
[..]
Voor alles een gifje nanana nanana![]()
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
quote:
Ik mis die seriequote:
Dan moet je dat eens doen.quote:
Oh ik ga ze ook eens kopen. Goed ideequote:Op zaterdag 12 juli 2014 19:38 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik heb een tijdje terug alle seizoenen weer eens gekeken.
quote:Op zaterdag 12 juli 2014 13:55 schreef complicate het volgende:
[..]
MK ??![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.HeySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Ja gaat lekker maar je kent het spreekwoord wel he? Geen nieuws is goed nieuws
![]()
Zoals Miley Cyrusquote:Op zaterdag 12 juli 2014 19:38 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Die serie is oud.
Tegenwoordig is dat naakt
Hey MKquote:Op zaterdag 12 juli 2014 19:44 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Hey. Ja gaat lekker maar je kent het spreekwoord wel he? Geen nieuws is goed nieuws
Zoiets ja. Behalve 1 deur die er later afgereden is. Daar zit wel goede lak op dus die is nog rood.quote:
Ik vond haar mooier en charmanter met lang haar.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 19:46 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik vind Miley persoonlijk niet zo.
Maar de pose is niks mis mee natuurlijk
Ja ik ookquote:Op zaterdag 12 juli 2014 19:50 schreef complicate het volgende:
[..]
Ik vond haar mooier en charmanter met lang haar.![]()
[ afbeelding ]
Ik laat mijn auto om de twee weken wassen bij de car wach.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 19:49 schreef kree het volgende:
[..]
Zoiets ja. Behalve 1 deur die er later afgereden is. Daar zit wel goede lak op dus die is nog rood.
Tja
Met jou gaat ie ook lekker zo op t 1e gezichtquote:Op zaterdag 12 juli 2014 19:46 schreef complicate het volgende:
[..]
Hey MKBlij om te horen dat het goed gaat.
Mja naakt verkoopt beter hè, zo gaat het.quote:
Ach ja...mannenquote:Op zaterdag 12 juli 2014 19:51 schreef complicate het volgende:
[..]
Mja naakt verkoopt beter hè, zo gaat het.
Oh lurkerquote:Op zaterdag 12 juli 2014 19:51 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Met jou gaat ie ook lekker zo op t 1e gezicht
Gaat gewoon vrij lekker, maar ik lurk zo hier en daar nog wel mee hoor
Ik mocht nooit naakt verschijnen toen ik als verkoper werkte hoor.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 19:51 schreef complicate het volgende:
[..]
Mja naakt verkoopt beter hè, zo gaat het.
Goed dat je het weet.quote:
Wat was er met je laptop?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 19:53 schreef zeefje het volgende:
ppppff heb oppasdienst bij een nieuw gezin. Wat een irritantjes zeg
Hey, wie ben je?quote:
sorry, problem solvesquote:Op zaterdag 12 juli 2014 19:54 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Wat was er met je laptop?
Je negeert me op de DM
quote:
Arme , jijquote:Op zaterdag 12 juli 2014 19:53 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik mocht nooit naakt verschijnen toen ik als verkoper werkte hoor.
Ow ruzie is nooit fijnquote:Op zaterdag 12 juli 2014 19:52 schreef complicate het volgende:
[..]
Oh lurkerMet bij ook ok, gisteren had ik mijn eerste ruzie met vriend en het ging over "TV"
![]()
Laatst was ie ondergescheten door de meeuwen. Vol op de vooruit. Leek me wel een goed plan om t met t ruitewissersproeiertje eraf te spoelen. Na een pisstraaltje water op.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 19:51 schreef complicate het volgende:
[..]
Ik laat mijn auto om de twee weken wassen bij de car wach.Ik heb nog nooit mijn auto zelf gewassen.
Tja, je zei het net al: mannenquote:Op zaterdag 12 juli 2014 19:55 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ow ruzie is nooit fijn
Liever praat ik gewoon over dat soort dingen
En dan nog over zo'n "onbelangrijk" onderwerp
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.1) No love without freedom, no freedom without love
2) Dansen is mijn grootste passie
3) "Simplicity is the keynote of all true elegance" , Coco Chanel
wat zei jij dam?quote:
van wie ben jij een kloon?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 19:56 schreef MrChocolademelk het volgende:
[..]
Ik ben een chocolade liefhebber, jij?
"Hey, wie ben je?"quote:
quote:Op zaterdag 12 juli 2014 19:56 schreef complicate het volgende:
[..]
Tja, je zei het net al: mannen
Ja klopt, ik heb eerlijk gezegd nhiet zo'n hoge pet op van de gemiddelde manSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En dat terwijl ik er zelf 1tje ben![]()
Hoezo? hoezo? Hoezo?quote:
Wie zijt ge?quote:
Mja, je bent intelligent, dat is al een groot verschil.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 19:58 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ja klopt, ik heb eerlijk gezegd nhiet zo'n hoge pet op van de gemiddelde man
En dat terwijl ik er zelf 1tje ben
't helpt welquote:Op zaterdag 12 juli 2014 19:59 schreef complicate het volgende:
[..]
Mja, je bent intelligent, dat is al een groot verschil.
Hallo Raymond.quote:
AAAAH. Jammer.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:01 schreef complicate het volgende:
[..]
Hallo Raymond.Euuuh ik ga mijn echte naam niet zeggen, nananana nananaanana
Het is wel een mooie naam.quote:
Dat moet vast een mooie naam zijn!quote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:02 schreef complicate het volgende:
[..]
Het is wel een mooie naam.Begint met S en eindigt met E.
goed en daar, hoe kom je zo in deze sc terrechtquote:
hoi sabinequote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:02 schreef complicate het volgende:
[..]
Het is wel een mooie naam.Begint met S en eindigt met E.
Zon? In België is het koud en het regent al 6 dagenquote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:04 schreef MrChocolademelk het volgende:
[..]
Dat moet vast een mooie naam zijn!
Wat doe jij hier op deze zonnige avond?
Ik was al die saaie klaag topics zat en ben even rond gaan kijken.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:04 schreef zeefje het volgende:
[..]
goed en daar, hoe kom je zo in deze sc terrecht
Nee, schatje dat is het niet.quote:
Het is vandaag lekker zonnig en warm. (de rest van de week vergeet ik even)quote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:06 schreef complicate het volgende:
[..]
Zon? In België is het koud en het regent al 6 dagenIs het in NL dan zo warm??
Waar woon je? In Nederland?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:07 schreef MrChocolademelk het volgende:
[..]
Het is vandaag lekker zonnig en warm. (de rest van de week vergeet ik even)
nederland is het niet zo. Vanmorgen regen nu bewolktquote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:06 schreef complicate het volgende:
[..]
Zon? In België is het koud en het regent al 6 dagenIs het in NL dan zo warm??
maar dat komt omdat wij er in zittenquote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:06 schreef MrChocolademelk het volgende:
[..]
Ik was al die saaie klaag topics zat en ben even rond gaan kijken.
En toen vond ik deze mooi plek
quote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:08 schreef MrChocolademelk het volgende:
[..]
Aaah het is schatje, ik snap je hint al!![]()
Misschien woont hij in Hawaii.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:08 schreef zeefje het volgende:
[..]
nederland is het niet zo. Vanmorgen regen nu bewolkt
Oosten van NL is dat.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:09 schreef MrChocolademelk het volgende:
In het oosten was het wel lekker zonnig.
Af en toe een wolkje, maar ik vind dat prima!
Ah ok, een Hollanderquote:
Toch niet van verveling?quote:
Nee totaal niet! Drink jij veel bier?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:11 schreef complicate het volgende:
[..]
Ah ok, een HollanderEet je veel kaas? lolque
Nee wel Schweppes tonicquote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:12 schreef MrChocolademelk het volgende:
[..]
Nee totaal niet! Drink jij veel bier?
Doei Schatje!quote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:13 schreef complicate het volgende:
Ik moet nu vertrekken, ik ga bowlen en verliezen![]()
![]()
Hoe oud zijn ze?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:13 schreef zeefje het volgende:
[..]
jawel![]()
ben bij een oppasgezin, is saai
die van 8 lig op bedquote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:30 schreef MrChocolademelk het volgende:
[..]
Is er geen bordspel die je met ze kunt doen?
MIsschien helpt dat!
Dus geen bordspelquote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:50 schreef zeefje het volgende:
[..]
die van 8 lig op bed
de andere zo voetbal
Ik ga zo heerlijk film kijken.quote:
Neegeen bordspel.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 21:02 schreef MrChocolademelk het volgende:
[..]
Dus geen bordspel
[..]
Ik ga zo heerlijk film kijken.
Lekker rustig.![]()
Ga jij met de kinderen voetbal kijken?
geen voetbal?quote:
Het is daar een uur eerder, dus daar om 21.00 is hier om 22.00.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 21:12 schreef zeefje het volgende:
[..]
Neegeen bordspel.
Ik ga lekker fokken natuurlijk, maar zij gaan voetbal kijken. Nog een uurtje wachten.
Wat ik niet begrijp ; stel om 9 uur komt iets op de bbc hoelaat kunnen wij het dan in nederland kijken?
gaat over de voetbal, bbc zegt 21 uur, maar hoelaat zou het dan hier op tevee moeten zijn. Ik ben echt dom
[..]
geen voetbal?
eensquote:Op zaterdag 12 juli 2014 21:14 schreef aeque het volgende:
[..]
Het is daar een uur eerder, dus daar om 21.00 is hier om 22.00.
Zet het voetbal waarschijnlijk wel aan, maar kan me weinig boeien. Troostfinale moeten ze gewoon afschaffen.
inmiddels kijk is hem al.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 21:02 schreef MrChocolademelk het volgende:
Ik ga zo heerlijk film kijken.
Lekker rustig.![]()
Ik ken de film alleen van naam verder nietquote:Op zaterdag 12 juli 2014 21:22 schreef MrChocolademelk het volgende:
[..]
inmiddels kijk is hem al.
Ik heb 3 days to kill aangezet.
Ken je die?
t was gewoon erg gezellig, na de film wilde we eigenlijk eerst nog wat drinken maar waren allebei erg moe en het was koud buiten dus zijn maar naar huis gegaanquote:Op zaterdag 12 juli 2014 21:22 schreef aeque het volgende:
Hoe was je avondje uit eigenlijk zeefje?
Leuke film gezien?
Moe zijn en dan toch om 2 uur nog fokken?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 21:27 schreef zeefje het volgende:
[..]
Ik ken de film alleen van naam verder niet
[..]
t was gewoon erg gezellig, na de film wilde we eigenlijk eerst nog wat drinken maar waren allebei erg moe en het was koud buiten dus zijn maar naar huis gegaan.
De film was leuk, ik heb lopen janken echt niet normaal.
Heb jij gisteren ook weer niks gedaan?
De film was pas 1.15 afgelopenquote:Op zaterdag 12 juli 2014 21:29 schreef aeque het volgende:
[..]
Moe zijn en dan toch om 2 uur nog fokken?
En inderdaad.
Ah vandaar, duurde de film zo lang dan? Of gewoon een laat tijdstip begonnen?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 21:30 schreef zeefje het volgende:
[..]
De film was pas 1.15 afgelopen
dus nog naar huis rijden en nog ff wat drinken vandaar
Welke film?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 21:32 schreef aeque het volgende:
[..]
Ah vandaar, duurde de film zo lang dan? Of gewoon een laat tijdstip begonnen?
gewoon laat begonnenquote:Op zaterdag 12 juli 2014 21:32 schreef aeque het volgende:
[..]
Ah vandaar, duurde de film zo lang dan? Of gewoon een laat tijdstip begonnen?
under de stars ofzoquote:
The fault in our stars?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 21:35 schreef zeefje het volgende:
[..]
gewoon laat begonnen
[..]
under de stars ofzo
zelfs mijn mannelijke partner moest1 traantje wegpinkenquote:
Ach ja waarom niet, emoties mogen best getoond worden.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 21:39 schreef zeefje het volgende:
[..]
zelfs mijn mannelijke partner moest1 traantje wegpinken
Precies!quote:Op zaterdag 12 juli 2014 21:39 schreef aeque het volgende:
[..]
Ach ja waarom niet, emoties mogen best getoond worden.
nohommoquote:Op zaterdag 12 juli 2014 21:39 schreef aeque het volgende:
[..]
Ach ja waarom niet, emoties mogen best getoond worden.
we konden kiezen tussen een kankerfilm of dansfilmquote:Op zaterdag 12 juli 2014 21:42 schreef MrChocolademelk het volgende:
[..]
Precies!
Film lijkt mij ook echt een jank flim.
Waarom kozen jullie voor die film?
bankhangenquote:Op zaterdag 12 juli 2014 21:43 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Bank hangen en tv kijken. Morgen ook eindelijk weer eens uitslapen zonder een wekker.
Waarom zou dat 'homo' zijn dan?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 21:45 schreef zeefje het volgende:
[..]
nohommo
[..]
we konden kiezen tussen een kankerfilm of dansfilm
[..]
bankhangen. ook zo voetbal kijken?
Uitslapenheb ik al weken niet meer gedaan, en de komende weken ook niet
ik deed ook een fopje over die homoquote:Op zaterdag 12 juli 2014 21:47 schreef aeque het volgende:
[..]
Waarom zou dat 'homo' zijn dan?
En als je elke dag kunt bankhangen en uitslapen is die lol er ook wel vanaf hoor.
Wat een keus!quote:Op zaterdag 12 juli 2014 21:45 schreef zeefje het volgende:
we konden kiezen tussen een kankerfilm of dansfilm
Zomaar grapjes maken zonder aan te kondigen...quote:Op zaterdag 12 juli 2014 21:50 schreef zeefje het volgende:
[..]
ik deed ook een fopje over die homo
klopt ook wel
nou denk het niet, stepup5. Ook net uit, dus ik denk dat de drukte wel mee gevalllen zou hebben.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 21:58 schreef MrChocolademelk het volgende:
[..]
Ik was naar de dansfilm gegaan, dan had je de zaal voor jezelf!
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |