Whitney.quote:
mmmm neequote:
Ieuuuwwquote:Op zaterdag 12 juli 2014 16:20 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Whitney.
Doet het goed in Brabant.
"Hoe hitte gij?"
"Whitney."
quote:Op zaterdag 12 juli 2014 16:20 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Whitney.
Doet het goed in Brabant.
"Hoe hitte gij?"
"Whitney."
Yup en ach ja het is maar een naamquote:Op zaterdag 12 juli 2014 16:25 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]![]()
Nee hoor complicate, Je hoeft nog geen kinderbescherming in te schakelen, Wij vinden het een prachtige naam, die geen tokkie-stijl is, en tijdloos is...
Leeftijdscategorie waar jij op valt is?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 15:55 schreef zeefje het volgende:
[..]
rawr
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Ik denk het niet, want de meeste jongens die komen en de leeftijdcatergorie waar ik op val zijn al getrouwd of verloofd of kinderen
Vanaf de 30 worden mannen pas interessant toch.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 16:32 schreef kree het volgende:
[..]
Leeftijdscategorie waar jij op valt is?
Je hebt nooit zin....quote:Op zaterdag 12 juli 2014 16:32 schreef aeque het volgende:
Ik moet nog boodschappen doen maar heb geen zin...
Ik hoop van wel in ieder gevalquote:Op zaterdag 12 juli 2014 16:34 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Vanaf de 30 worden mannen pas interessant toch.
Nooit is overdreven.quote:
Ze valt op oud. Vanaf 40 ofzo.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 16:32 schreef kree het volgende:
[..]
Leeftijdscategorie waar jij op valt is?
Stiekem is zeefje dus eigenlijk een golddigger...quote:Op zaterdag 12 juli 2014 16:35 schreef complicate het volgende:
[..]
Ze valt op oud. Vanaf 40 ofzo.rekening houdend met haar verhalen...
Ik dacht eens negatief te doen, omdat je dan gemotiveerd zou raken, maar het is dus niet gelukt, damnquote:
Nee, waarom?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 16:36 schreef aeque het volgende:
[..]
Stiekem is zeefje dus eigenlijk een golddigger...
Motivatie? Dat woord staat niet in mijn woordenboek...quote:Op zaterdag 12 juli 2014 16:36 schreef complicate het volgende:
[..]
Ik dacht eens negatief te doen, omdat je dan gemotiveerd zou raken, maar het is dus niet gelukt, damn
Oudere man vinden met geld en dan niet meer hoeven te werken.quote:
Maar ze is zelf jonger als 30 toch?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 16:35 schreef complicate het volgende:
[..]
Ze valt op oud. Vanaf 40 ofzo.rekening houdend met haar verhalen...
Nee hoor, ze zei gewoon dat ze oudjes lief vindt.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 16:37 schreef aeque het volgende:
Oudere man vinden met geld en dan niet meer hoeven te werken.
Ja.quote:
Ik maak ook maar een grapje.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 16:38 schreef complicate het volgende:
[..]
Nee hoor, ze zei gewoon dat ze oudjes lief vindt.
Doe mij maar zo'n oudere vrouw.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 16:37 schreef aeque het volgende:
[..]
Motivatie? Dat woord staat niet in mijn woordenboek...
[..]
Oudere man vinden met geld en dan niet meer hoeven te werken.
Ben je depri?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 16:37 schreef aeque het volgende:
[..]
Motivatie? Dat woord staat niet in mijn woordenboek...
Muhahahaquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |