Dat ook jaquote:Op zaterdag 12 juli 2014 15:20 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Nou....
Het gaat er wel af... aan overhemden, handddoeken, lakens ....
Dat ... , gebrek aan klasse of gewoon geen weet hoe een mooie visagie gedaan wordtquote:Op zaterdag 12 juli 2014 15:21 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dat ook ja
Al vind ik het persoonlijk mooier bij een vrouw als ze wat lippenstift opheeft en een klein beetje mascara. Ik denk altijd: hoe meer ze zich opdoffen, hoe onzekerder ze zijn.
Nou de truc is meer dat make-up opzich niet erg is.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 15:21 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dat ook ja
Al vind ik het persoonlijk mooier bij een vrouw als ze wat lippenstift opheeft en een klein beetje mascara. Ik denk altijd: hoe meer ze zich opdoffen, hoe onzekerder ze zijn.
Soms zie je van die dames ja....quote:Op zaterdag 12 juli 2014 15:19 schreef zeefje het volgende:
Ik zag pas ook zo n meisje, zonnebankpoepiebruin en haar gezicht was zowat negerzwart.
ik dacht tokkie, tokkie hoe heb je zo laag kunnen zakken.
Precies. Maar puur natuur...quote:Op zaterdag 12 juli 2014 15:23 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Dat ... , gebrek aan klasse of gewoon geen weet hoe een mooie visagie gedaan wordt
Dat zeg ikquote:Op zaterdag 12 juli 2014 15:23 schreef kree het volgende:
[..]
Nou de truc is meer dat make-up opzich niet erg is.
Zodra ik ga denken zo die heeft een hoop make-up op dan ist al niet goed meer.
Subtiel is t woord
sminken is dan wel weer leuk, bv als black pietquote:Op zaterdag 12 juli 2014 15:23 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Soms zie je van die dames ja....
Met zichtbare lijn waar ze met sminken gestopt zijn
dit dus ik heb nooit make up, behalve als avondjes als gisteren. in chique kleding dan ''past '' het wel. Maar normaal vertik ik het gewoonquote:Op zaterdag 12 juli 2014 15:21 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dat ook ja
Daarom, is ook het beste. Liever een natuurlijke geur dan een cosmetische als ik met mijn gezicht in je nek ligquote:Op zaterdag 12 juli 2014 15:26 schreef zeefje het volgende:
[..]
dit dus ik heb nooit make up, behalve als avondjes als gisteren. in chique kleding dan ''past '' het wel. Maar normaal vertik ik het gewoon
quote:Op zaterdag 12 juli 2014 15:27 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Daarom, is ook het beste. Liever een natuurlijke geur dan een cosmetische als ik met mijn gezicht in je nek lig
Een keer als een official black pete rond mogen huppelen, maar dan wordt driedikkedubbeltjes ook in je oren, neus enzo gesminkdquote:Op zaterdag 12 juli 2014 15:25 schreef zeefje het volgende:
[..]
sminken is dan wel weer leuk, bv als black piet
Jij begrijpt mequote:
veroorloofd gek doenquote:Op zaterdag 12 juli 2014 15:28 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Een keer als een official black pete rond mogen huppelen, maar dan wordt driedikkedubbeltjes ook in je oren, neus enzo gesminkdHet mogen spelen is natuurlijk hartstikke tof.... kindertjes in de zak stopppen
Daar is niet veel voor nodig, wacht maar tot het Carnaval isquote:
quote:
Geniet ervan zolang het nog kanquote:Op zaterdag 12 juli 2014 15:31 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
zeefje! wat ben jij leuk!![]()
geen betablokkers btw, dit werkt echt puur op mn hersenen, methyldopa voor de mensen die bekend zijn met medicatie...
Ik heb al maanden verlof btwGaan in December/Januari weer verder met reintegratie na een burnout, ( waren we mee begonnen, dagtherapie en alles, en toen bleek ik zwanger... therapie wel vervolgd maar was al bijna klaar met de behandeling, maar er is geen werkgever die op n zwangere met bekkeninstabiliteit zit te wachten... )
Dus extra lang verlof.. always look on the brightside of life!
Mazzelaarquote:Op zaterdag 12 juli 2014 15:31 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
geen betablokkers btw, dit werkt echt puur op mn hersenen, methyldopa voor de mensen die bekend zijn met medicatie...
Ik heb al maanden verlof btwGaan in December/Januari weer verder met reintegratie na een burnout, ( waren we mee begonnen, dagtherapie en alles, en toen bleek ik zwanger... therapie wel vervolgd maar was al bijna klaar met de behandeling, maar er is geen werkgever die op n zwangere met bekkeninstabiliteit zit te wachten... )
quote:Op zaterdag 12 juli 2014 15:30 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Daar is niet veel voor nodig, wacht maar tot het Carnaval is
[..]![]()
Waarom ben ik nou zo leukquote:Op zaterdag 12 juli 2014 15:31 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Stiekem ben jij heel verlegen hequote:
heeeeeul verlegenquote:
Je was te laat ole olee , je was te laat ole oleequote:
Niet eerlijk als er 5 posts van dezelfde persoon onder elkaar zijn...quote:Op zaterdag 12 juli 2014 15:46 schreef complicate het volgende:
[..]
Je was te laat ole olee , je was te laat ole olee
Hopelijk vanavond nog een beetje olee oleequote:Op zaterdag 12 juli 2014 15:46 schreef complicate het volgende:
[..]
Ik wil ook maanden verlof.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 15:31 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Want?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 15:48 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Hopelijk vanavond nog een beetje olee olee
Dat de Oranje leeuwen die kanaries eens oppeuzelen.quote:
zullen we heb even bezoekenquote:
quote:Op zaterdag 12 juli 2014 15:46 schreef complicate het volgende:
[..]
agossie wil je nu een koekiequote:Op zaterdag 12 juli 2014 15:47 schreef aeque het volgende:
[..]
Niet eerlijk als er 5 posts van dezelfde persoon onder elkaar zijn...
Oh valt best mee. Heb je geen andere? Dan kan ik je helpen kiezen.quote:
Euh jullie lagen er toch uit? Of is het weer iets anders?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 15:50 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dat de Oranje leeuwen die kanaries eens oppeuzelen.
wat valt mee?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 15:51 schreef complicate het volgende:
[..]
Oh valt best mee. Heb je geen andere? Dan kan ik je helpen kiezen.
strijden vor de 4 of 3e plaatstquote:Op zaterdag 12 juli 2014 15:52 schreef complicate het volgende:
[..]
Euh jullie lagen er toch uit? Of is het weer iets anders?
We gaan hem vol liefde besmetten, if you see what i mean.quote:
Ah okido.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 15:52 schreef zeefje het volgende:
[..]
wat valt mee?
nee, ik heb dit jasje er speciaal bij gekocht
Aaaah dadde.quote:
rawrquote:Op zaterdag 12 juli 2014 15:53 schreef complicate het volgende:
[..]
We gaan hem vol liefde besmetten, if you see what i mean.
quote:
Ik denk het niet, want de meeste jongens die komen en de leeftijdcatergorie waar ik op val zijn al getrouwd of verloofd of kinderenquote:Op zaterdag 12 juli 2014 15:53 schreef complicate het volgende:
[..]
Ah okido.Hey misschien kom je iemand tegen op het huwelijk.
Owquote:Op zaterdag 12 juli 2014 15:55 schreef zeefje het volgende:
Ik denk het niet, want de meeste jongens die komen en de leeftijdcatergorie waar ik op val zijn al getrouwd of verloofd of kinderen
Goed opletten hèquote:
Succesquote:
We wilde heel een kindje, hadden t actieve "ermee bezig zijn" ff op pauze gezet ivm reintegratie, en toen was daar ineens wel n zwangerschap, dus 50% gepland, meer dan 100% gewenst.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 15:39 schreef zeefje het volgende:
[..]
[..]
Waarom ben ik nou zo leuk
owhja ik ken dat wel.. gekeken naar de frequentie van je ziekenhuisbezoeken is het misschien maar beter dat je nu al verlof hebt! iig dat lijkt mij wel een hele rust. Was de zwangerschap wel gepland.
Mijn buuf was ook 3 jaar geleden ongepland zwanger, hadden ze bij de vk ''ongewenst'' op het papier gezet. zei natuurlijk dit gelijk gecorrigeerd dat het toch echt wel gewenst was
Das wel Leuk dat terwijl je het niet verwachtte je toch zwanger wasquote:Op zaterdag 12 juli 2014 16:03 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
We wilde heel een kindje, hadden t actieve "ermee bezig zijn" ff op pauze gezet ivm reintegratie, en toen was daar ineens wel n zwangerschap, dus 50% gepland, meer dan 100% gewenst.
t lange thuiszitten is niks voor mij, maar idd ik ben blij dat ik n werkgever nu niet opzadel met mijn zwangerschapsproblemen... Straks wel lang genieten van mn mini
zeefje: ik vind je er gewoon leuk uitzien!
ik heb trek in pannekoeken maar mn man blijft volhouden dat ie dat niet kan...
Leuk en heb je al een naam voor je kindje?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 16:03 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
We wilde heel een kindje, hadden t actieve "ermee bezig zijn" ff op pauze gezet ivm reintegratie, en toen was daar ineens wel n zwangerschap, dus 50% gepland, meer dan 100% gewenst.
quote:Op zaterdag 12 juli 2014 16:16 schreef complicate het volgende:
Zolang het geen Josephine of Mercedes wordt, ofzo .
Whitney.quote:
mmmm neequote:
Ieuuuwwquote:Op zaterdag 12 juli 2014 16:20 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Whitney.
Doet het goed in Brabant.
"Hoe hitte gij?"
"Whitney."
quote:Op zaterdag 12 juli 2014 16:20 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Whitney.
Doet het goed in Brabant.
"Hoe hitte gij?"
"Whitney."
Yup en ach ja het is maar een naamquote:Op zaterdag 12 juli 2014 16:25 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]![]()
Nee hoor complicate, Je hoeft nog geen kinderbescherming in te schakelen, Wij vinden het een prachtige naam, die geen tokkie-stijl is, en tijdloos is...
Leeftijdscategorie waar jij op valt is?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 15:55 schreef zeefje het volgende:
[..]
rawr
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Ik denk het niet, want de meeste jongens die komen en de leeftijdcatergorie waar ik op val zijn al getrouwd of verloofd of kinderen
Vanaf de 30 worden mannen pas interessant toch.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 16:32 schreef kree het volgende:
[..]
Leeftijdscategorie waar jij op valt is?
Je hebt nooit zin....quote:Op zaterdag 12 juli 2014 16:32 schreef aeque het volgende:
Ik moet nog boodschappen doen maar heb geen zin...
Ik hoop van wel in ieder gevalquote:Op zaterdag 12 juli 2014 16:34 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Vanaf de 30 worden mannen pas interessant toch.
Nooit is overdreven.quote:
Ze valt op oud. Vanaf 40 ofzo.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 16:32 schreef kree het volgende:
[..]
Stiekem is zeefje dus eigenlijk een golddigger...quote:Op zaterdag 12 juli 2014 16:35 schreef complicate het volgende:
[..]
Ze valt op oud. Vanaf 40 ofzo.rekening houdend met haar verhalen...
Ik dacht eens negatief te doen, omdat je dan gemotiveerd zou raken, maar het is dus niet gelukt, damnquote:
Nee, waarom?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 16:36 schreef aeque het volgende:
[..]
Stiekem is zeefje dus eigenlijk een golddigger...
Motivatie? Dat woord staat niet in mijn woordenboek...quote:Op zaterdag 12 juli 2014 16:36 schreef complicate het volgende:
[..]
Ik dacht eens negatief te doen, omdat je dan gemotiveerd zou raken, maar het is dus niet gelukt, damn
Oudere man vinden met geld en dan niet meer hoeven te werken.quote:
Maar ze is zelf jonger als 30 toch?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 16:35 schreef complicate het volgende:
[..]
Nee hoor, ze zei gewoon dat ze oudjes lief vindt.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 16:37 schreef aeque het volgende:
Oudere man vinden met geld en dan niet meer hoeven te werken.
Ja.quote:
Ik maak ook maar een grapje.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 16:38 schreef complicate het volgende:
[..]
Nee hoor, ze zei gewoon dat ze oudjes lief vindt.
Doe mij maar zo'n oudere vrouw.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 16:37 schreef aeque het volgende:
[..]
Motivatie? Dat woord staat niet in mijn woordenboek...
[..]
Oudere man vinden met geld en dan niet meer hoeven te werken.
Ben je depri?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 16:37 schreef aeque het volgende:
[..]
Motivatie? Dat woord staat niet in mijn woordenboek...
Muhahahaquote:
Als ik de symptomen moet geloven, dan ja.quote:
Na wassen even in de wax. Dan hoef je hem enkel af te spuitenquote:Op zaterdag 12 juli 2014 16:52 schreef xFriendx het volgende:
Zo, voor ook nog maar even het gras gemaaid. Sta je toch lekker in de zon.
Auto wassen ook wel zin in, maar met al die stortbuien die ze elke keer voorspellen is het ding toch snel weer vies
Nou ja, omdat het hier zo open is, zodra je hebt dat het sterker waait en regent zit ie meteen weer onder het zand en andere troep. Dus nu wassen met die onweersbuien die kunnen vallen is niet zo handig. Normaal met alleen regen voorspelt zonder wind dan is het niet zo'n probleem.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 17:02 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Na wassen even in de wax. Dan hoef je hem enkel af te spuiten
Hij was al bruin?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 17:12 schreef kree het volgende:
Mijn auto is al een tijd niet gewassen.
jaar of 5
Hij was rood. In "93 danquote:
Nu is ie roze?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 17:26 schreef kree het volgende:
[..]
Hij was rood. In "93 dan
Oude soort lak. Niet heel veel meer van over.
Roodbruin denk ik eerder.quote:
22-30 ongeveer.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 16:32 schreef kree het volgende:
[..]
mwah is inmiddels iets naar beneden geschroeft hier hoorquote:Op zaterdag 12 juli 2014 16:34 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Vanaf de 30 worden mannen pas interessant toch.
baby, plsquote:Op zaterdag 12 juli 2014 16:35 schreef complicate het volgende:
[..]
neehoor, zo heb ik gisterenavond ook gewoon alles zelf betaaldquote:Op zaterdag 12 juli 2014 16:36 schreef aeque het volgende:
[..]
Stiekem is zeefje dus eigenlijk een golddigger...
Wel , wel, die kerel met kindjes en die ander die jou te jong vond. Vanaf 40 was een schattingquote:
Nee sorry, ben nog een jonge godquote:Op zaterdag 12 juli 2014 18:19 schreef -Engel- het volgende:
Hehehehe over leeftijden gesproken.... wie van de heren hier valt in de categorie vanaf 39 jaar?
kerel met kindjes? quequote:Op zaterdag 12 juli 2014 18:19 schreef complicate het volgende:
[..]
Wel , wel, die kerel met kindjes en die ander die jou te jong vond. Vanaf 40 was een schattingIk zat er dus blijkbaar naast
hoe jong ben jij eigenlijk, royce?quote:
30quote:Op zaterdag 12 juli 2014 18:22 schreef zeefje het volgende:
[..]
kerel met kindjes? que
ik heb een ex gehad ja van 20 jaar ouder
en ik heb een flirt gehad met iemand van 33
beiden wil ik niet meer 33 is te oud en 20 jaar ouder ook dus.
ik hield van ouder, maar van fouten leer je en dan zoek je zulke verschillen gewoon niet meer op.
[..]
hoe jong ben jij eigenlijk, royce?
Groot gelijk.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 18:22 schreef zeefje het volgende:
[..]
kerel met kindjes? que
ik heb een ex gehad ja van 20 jaar ouder
en ik heb een flirt gehad met iemand van 33
beiden wil ik niet meer 33 is te oud en 20 jaar ouder ook dus.
ik hield van ouder, maar van fouten leer je en dan zoek je zulke verschillen gewoon niet meer op.
Same here.quote:
Jaquote:Op zaterdag 12 juli 2014 18:19 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Er staat ook vast op de kofferbak met een kindervinger geschreven: 'vies'
Niks mis met een jaar erboven (of bijna 2)quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |