Whitney.quote:
mmmm neequote:
Ieuuuwwquote:Op zaterdag 12 juli 2014 16:20 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Whitney.
Doet het goed in Brabant.
"Hoe hitte gij?"
"Whitney."
quote:Op zaterdag 12 juli 2014 16:20 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Whitney.
Doet het goed in Brabant.
"Hoe hitte gij?"
"Whitney."
Yup en ach ja het is maar een naamquote:Op zaterdag 12 juli 2014 16:25 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]![]()
Nee hoor complicate, Je hoeft nog geen kinderbescherming in te schakelen, Wij vinden het een prachtige naam, die geen tokkie-stijl is, en tijdloos is...
Leeftijdscategorie waar jij op valt is?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 15:55 schreef zeefje het volgende:
[..]
rawr
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Ik denk het niet, want de meeste jongens die komen en de leeftijdcatergorie waar ik op val zijn al getrouwd of verloofd of kinderen
Vanaf de 30 worden mannen pas interessant toch.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 16:32 schreef kree het volgende:
[..]
Leeftijdscategorie waar jij op valt is?
Je hebt nooit zin....quote:Op zaterdag 12 juli 2014 16:32 schreef aeque het volgende:
Ik moet nog boodschappen doen maar heb geen zin...
Ik hoop van wel in ieder gevalquote:Op zaterdag 12 juli 2014 16:34 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Vanaf de 30 worden mannen pas interessant toch.
Nooit is overdreven.quote:
Ze valt op oud. Vanaf 40 ofzo.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 16:32 schreef kree het volgende:
[..]
Stiekem is zeefje dus eigenlijk een golddigger...quote:Op zaterdag 12 juli 2014 16:35 schreef complicate het volgende:
[..]
Ze valt op oud. Vanaf 40 ofzo.rekening houdend met haar verhalen...
Ik dacht eens negatief te doen, omdat je dan gemotiveerd zou raken, maar het is dus niet gelukt, damnquote:
Nee, waarom?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 16:36 schreef aeque het volgende:
[..]
Stiekem is zeefje dus eigenlijk een golddigger...
Motivatie? Dat woord staat niet in mijn woordenboek...quote:Op zaterdag 12 juli 2014 16:36 schreef complicate het volgende:
[..]
Ik dacht eens negatief te doen, omdat je dan gemotiveerd zou raken, maar het is dus niet gelukt, damn
Oudere man vinden met geld en dan niet meer hoeven te werken.quote:
Maar ze is zelf jonger als 30 toch?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 16:35 schreef complicate het volgende:
[..]
Nee hoor, ze zei gewoon dat ze oudjes lief vindt.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 16:37 schreef aeque het volgende:
Oudere man vinden met geld en dan niet meer hoeven te werken.
Ja.quote:
Ik maak ook maar een grapje.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 16:38 schreef complicate het volgende:
[..]
Nee hoor, ze zei gewoon dat ze oudjes lief vindt.
Doe mij maar zo'n oudere vrouw.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 16:37 schreef aeque het volgende:
[..]
Motivatie? Dat woord staat niet in mijn woordenboek...
[..]
Oudere man vinden met geld en dan niet meer hoeven te werken.
Ben je depri?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 16:37 schreef aeque het volgende:
[..]
Motivatie? Dat woord staat niet in mijn woordenboek...
Muhahahaquote:
Als ik de symptomen moet geloven, dan ja.quote:
Na wassen even in de wax. Dan hoef je hem enkel af te spuitenquote:Op zaterdag 12 juli 2014 16:52 schreef xFriendx het volgende:
Zo, voor ook nog maar even het gras gemaaid. Sta je toch lekker in de zon.
Auto wassen ook wel zin in, maar met al die stortbuien die ze elke keer voorspellen is het ding toch snel weer vies
Nou ja, omdat het hier zo open is, zodra je hebt dat het sterker waait en regent zit ie meteen weer onder het zand en andere troep. Dus nu wassen met die onweersbuien die kunnen vallen is niet zo handig. Normaal met alleen regen voorspelt zonder wind dan is het niet zo'n probleem.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 17:02 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Na wassen even in de wax. Dan hoef je hem enkel af te spuiten
Hij was al bruin?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 17:12 schreef kree het volgende:
Mijn auto is al een tijd niet gewassen.
jaar of 5
Hij was rood. In "93 danquote:
Nu is ie roze?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 17:26 schreef kree het volgende:
[..]
Hij was rood. In "93 dan
Oude soort lak. Niet heel veel meer van over.
Roodbruin denk ik eerder.quote:
22-30 ongeveer.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 16:32 schreef kree het volgende:
[..]
mwah is inmiddels iets naar beneden geschroeft hier hoorquote:Op zaterdag 12 juli 2014 16:34 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Vanaf de 30 worden mannen pas interessant toch.
baby, plsquote:Op zaterdag 12 juli 2014 16:35 schreef complicate het volgende:
[..]
neehoor, zo heb ik gisterenavond ook gewoon alles zelf betaaldquote:Op zaterdag 12 juli 2014 16:36 schreef aeque het volgende:
[..]
Stiekem is zeefje dus eigenlijk een golddigger...
Wel , wel, die kerel met kindjes en die ander die jou te jong vond. Vanaf 40 was een schattingquote:
Nee sorry, ben nog een jonge godquote:Op zaterdag 12 juli 2014 18:19 schreef -Engel- het volgende:
Hehehehe over leeftijden gesproken.... wie van de heren hier valt in de categorie vanaf 39 jaar?
kerel met kindjes? quequote:Op zaterdag 12 juli 2014 18:19 schreef complicate het volgende:
[..]
Wel , wel, die kerel met kindjes en die ander die jou te jong vond. Vanaf 40 was een schattingIk zat er dus blijkbaar naast
hoe jong ben jij eigenlijk, royce?quote:
30quote:Op zaterdag 12 juli 2014 18:22 schreef zeefje het volgende:
[..]
kerel met kindjes? que
ik heb een ex gehad ja van 20 jaar ouder
en ik heb een flirt gehad met iemand van 33
beiden wil ik niet meer 33 is te oud en 20 jaar ouder ook dus.
ik hield van ouder, maar van fouten leer je en dan zoek je zulke verschillen gewoon niet meer op.
[..]
hoe jong ben jij eigenlijk, royce?
Groot gelijk.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 18:22 schreef zeefje het volgende:
[..]
kerel met kindjes? que
ik heb een ex gehad ja van 20 jaar ouder
en ik heb een flirt gehad met iemand van 33
beiden wil ik niet meer 33 is te oud en 20 jaar ouder ook dus.
ik hield van ouder, maar van fouten leer je en dan zoek je zulke verschillen gewoon niet meer op.
Same here.quote:
Jaquote:Op zaterdag 12 juli 2014 18:19 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Er staat ook vast op de kofferbak met een kindervinger geschreven: 'vies'
Niks mis met een jaar erboven (of bijna 2)quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |