als ik soms zie hoe een 13 jarige wordt afgefakkeld omdat hij/zij een vraag stelt die voor ons kinderachtig lijkt... dan denk ik echt wel eens dat je verzuurd als je ouder wordt.....quote:
Draculaquote:Op zaterdag 12 juli 2014 18:50 schreef zeefje het volgende:
Dames wat vinden jullie van deze man Jonathan Rhys-Meyers
Die heb je ja.... Gelukkig zijn de meeste jonkies nu al mondig zatquote:Op zaterdag 12 juli 2014 18:49 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
als ik soms zie hoe een 13 jarige wordt afgefakkeld omdat hij/zij een vraag stelt die voor ons kinderachtig lijkt... dan denk ik echt wel eens dat je verzuurd als je ouder wordt.....
Toen ik 13 was ik ook fwp problems waarvan ik nu denk... really!
Soms een beetje te mondigquote:Op zaterdag 12 juli 2014 18:51 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Die heb je ja.... Gelukkig zijn de meeste jonkies nu al mondig zat
Dit echt, topics over 13 jarige 'die het wel tijd vinden voor hun ontmaagding''quote:Op zaterdag 12 juli 2014 18:49 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
als ik soms zie hoe een 13 jarige wordt afgefakkeld omdat hij/zij een vraag stelt die voor ons kinderachtig lijkt... dan denk ik echt wel eens dat je verzuurd als je ouder wordt.....
Toen ik 13 was ik ook fwp problems waarvan ik nu denk... really!
Au je bent strengquote:Op zaterdag 12 juli 2014 18:49 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Een website.... van een sportschool
De informatie staat er alleen wat ongelukkig
Laat je niet misleiden door haar nicknamequote:Op zaterdag 12 juli 2014 18:51 schreef complicate het volgende:
[..]
Au je bent strengIk zou die "contant" niet zo erg vinden.
Van sommige foto's mag je mij opdweilen, maar van sommige mwah....quote:Op zaterdag 12 juli 2014 18:50 schreef zeefje het volgende:
Nee ik vind hem helemaal niet knap. Hij is eng.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 18:50 schreef zeefje het volgende:
zijn ogen kan je in verdwalenquote:Op zaterdag 12 juli 2014 18:52 schreef complicate het volgende:
[..]
Nee ik vind hem helemaal niet knap. Hij is eng.
Dat had ik nu echt niet op mijn 13de hequote:Op zaterdag 12 juli 2014 18:51 schreef zeefje het volgende:
[..]
Dit echt, topics over 13 jarige 'die het wel tijd vinden voor hun ontmaagding''
ik ook niet. ik heb nooit seksuele voorlichting gehad, niet door ouders niet door school.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 18:55 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Dat had ik nu echt niet op mijn 13de he
Nee ik ook niet.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 18:55 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Dat had ik nu echt niet op mijn 13de he
Nee, ben gewoon in een miepbuiquote:Op zaterdag 12 juli 2014 18:51 schreef complicate het volgende:
[..]
Au je bent strengIk zou die "contant" niet zo erg vinden.
ssst... niks verklappppppppppppppppppppenquote:Op zaterdag 12 juli 2014 18:52 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Laat je niet misleiden door haar nickname
mmm geef me dan beter de ogen van Zac Efronquote:
Ik zou niet durvenquote:Op zaterdag 12 juli 2014 18:57 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Nee, ben gewoon in een miepbui
Nou sla je slag .... want bij die sportschool mag je dus 24/4 aan de slag
[..]
ssst... niks verklappppppppppppppppppppen
Oja dat hebben we wel gehad... basis school, middelbare school en natuurlijk de fooksquote:Op zaterdag 12 juli 2014 18:56 schreef zeefje het volgende:
[..]
ik ook niet. ik heb nooit seksuele voorlichting gehad, niet door ouders niet door school.
ik wist amper wat ongesteld was, laat staan zoenen/seks
Hmm... die had ik niet... dus wat deed ik dan behalve lezen??? *Look it's a seniormoment*quote:Op zaterdag 12 juli 2014 18:56 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee ik ook niet.
Te druk met mijn nintendo 64
kan je oefenen datquote:Op zaterdag 12 juli 2014 18:57 schreef complicate het volgende:
[..]
mmm geef me dan beter de ogen van Zac Efron![]()
![]()
![]()
Daar zou ik een orgasme van krijgen zonder aanraking.
Ohquote:Op zaterdag 12 juli 2014 18:52 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Laat je niet misleiden door haar nickname
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |