Oh lurkerquote:Op zaterdag 12 juli 2014 19:51 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Met jou gaat ie ook lekker zo op t 1e gezicht
Gaat gewoon vrij lekker, maar ik lurk zo hier en daar nog wel mee hoor
Ik mocht nooit naakt verschijnen toen ik als verkoper werkte hoor.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 19:51 schreef complicate het volgende:
[..]
Mja naakt verkoopt beter hè, zo gaat het.
Goed dat je het weet.quote:
Wat was er met je laptop?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 19:53 schreef zeefje het volgende:
ppppff heb oppasdienst bij een nieuw gezin. Wat een irritantjes zeg
Hey, wie ben je?quote:
sorry, problem solvesquote:Op zaterdag 12 juli 2014 19:54 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Wat was er met je laptop?
Je negeert me op de DM
quote:
Arme , jijquote:Op zaterdag 12 juli 2014 19:53 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik mocht nooit naakt verschijnen toen ik als verkoper werkte hoor.
Ow ruzie is nooit fijnquote:Op zaterdag 12 juli 2014 19:52 schreef complicate het volgende:
[..]
Oh lurkerMet bij ook ok, gisteren had ik mijn eerste ruzie met vriend en het ging over "TV"
![]()
Laatst was ie ondergescheten door de meeuwen. Vol op de vooruit. Leek me wel een goed plan om t met t ruitewissersproeiertje eraf te spoelen. Na een pisstraaltje water op.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 19:51 schreef complicate het volgende:
[..]
Ik laat mijn auto om de twee weken wassen bij de car wach.Ik heb nog nooit mijn auto zelf gewassen.
Tja, je zei het net al: mannenquote:Op zaterdag 12 juli 2014 19:55 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ow ruzie is nooit fijn
Liever praat ik gewoon over dat soort dingen
En dan nog over zo'n "onbelangrijk" onderwerp
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.1) No love without freedom, no freedom without love
2) Dansen is mijn grootste passie
3) "Simplicity is the keynote of all true elegance" , Coco Chanel
wat zei jij dam?quote:
van wie ben jij een kloon?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 19:56 schreef MrChocolademelk het volgende:
[..]
Ik ben een chocolade liefhebber, jij?
"Hey, wie ben je?"quote:
quote:Op zaterdag 12 juli 2014 19:56 schreef complicate het volgende:
[..]
Tja, je zei het net al: mannen
Ja klopt, ik heb eerlijk gezegd nhiet zo'n hoge pet op van de gemiddelde manSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En dat terwijl ik er zelf 1tje ben![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |