Oh ja dat was inderdaad g e w e l d i gquote:Op zaterdag 12 juli 2014 19:25 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik vond de Spike/buffy relatie vanaf seizoen 5 echt geweldig.
quote:Op zaterdag 12 juli 2014 19:27 schreef complicate het volgende:
[..]
Oh ja dat was inderdaad g e w e l d i g
Voor alles een gifje nanana nananaquote:Op zaterdag 12 juli 2014 19:22 schreef zeefje het volgende:
Ik keek toen ik nog jonger was dit
[ afbeelding ]
ik wil dat nog steeds een keer doenquote:Op zaterdag 12 juli 2014 19:34 schreef complicate het volgende:
[..]
Voor alles een gifje nanana nanana![]()
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
quote:
Ik mis die seriequote:
Dan moet je dat eens doen.quote:
Oh ik ga ze ook eens kopen. Goed ideequote:Op zaterdag 12 juli 2014 19:38 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik heb een tijdje terug alle seizoenen weer eens gekeken.
quote:Op zaterdag 12 juli 2014 13:55 schreef complicate het volgende:
[..]
MK ??![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.HeySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Ja gaat lekker maar je kent het spreekwoord wel he? Geen nieuws is goed nieuws
![]()
Zoals Miley Cyrusquote:Op zaterdag 12 juli 2014 19:38 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Die serie is oud.
Tegenwoordig is dat naakt
Hey MKquote:Op zaterdag 12 juli 2014 19:44 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Hey. Ja gaat lekker maar je kent het spreekwoord wel he? Geen nieuws is goed nieuws
Zoiets ja. Behalve 1 deur die er later afgereden is. Daar zit wel goede lak op dus die is nog rood.quote:
Ik vond haar mooier en charmanter met lang haar.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 19:46 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik vind Miley persoonlijk niet zo.
Maar de pose is niks mis mee natuurlijk
Ja ik ookquote:Op zaterdag 12 juli 2014 19:50 schreef complicate het volgende:
[..]
Ik vond haar mooier en charmanter met lang haar.![]()
[ afbeelding ]
Ik laat mijn auto om de twee weken wassen bij de car wach.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 19:49 schreef kree het volgende:
[..]
Zoiets ja. Behalve 1 deur die er later afgereden is. Daar zit wel goede lak op dus die is nog rood.
Tja
Met jou gaat ie ook lekker zo op t 1e gezichtquote:Op zaterdag 12 juli 2014 19:46 schreef complicate het volgende:
[..]
Hey MKBlij om te horen dat het goed gaat.
Mja naakt verkoopt beter hè, zo gaat het.quote:
Ach ja...mannenquote:Op zaterdag 12 juli 2014 19:51 schreef complicate het volgende:
[..]
Mja naakt verkoopt beter hè, zo gaat het.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |